Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - szostakfm

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19
211
Ranbaty SSFIV / Odp: Ranbat IV (Team Battle) - 12.09.2010 21:00 ZAKOŃCZONY
« dnia: Wrzesień 13, 2010, 16:22:08  »
Format niezobowiązujący, ale emocje całkiem niezłe. Dobre urozmaicenie, następnym razem pewnie będzie mniejszy chaos i sprawniej to pójdzie. Obecny ranking nie najlepiej się nadaje do podziału, ale nie widzę lepszej propozycji. Ogólnie kolejny udany turniej, oby tak dalej!

212
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 11:00:43  »
A ktoś mówił, że z bliska? Spamować można do budowania paska z całego ekranu. Pewnie zrobią to tak, że w początkowej fazie skoku nie można zrobić CSa w ogóle, a nie że konkretnie TK nie będzie działał.

Swoją drogą to z jednej strony szkoda, że skasowali escape tatsu u Akumy i Ryu (ciekawe co z Kenem czy Sakurą), ale z drugiej może i lepiej - nie będę tracił czasu na ćwiczenie d db b uf n K (tak, wiem - nie takie znowu bardzo trudne, ale jakoś mi nie wychodzi na tyle, żeby nawet myśleć o używaniu w grze).


213
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Wrzesień 11, 2010, 10:28:53  »
U Cammy może po prostu zrobili TKCS tak trudne jak instant air tatsu u Akumy, a nie banalne do spamowania jak jest obecnie.

215
Ultra Street Fighter IV / Odp: Plinking tutorial
« dnia: Wrzesień 10, 2010, 20:02:22  »
No właśnie podobno ma zastosowanie tylko w sf4, chociaż ja dałbym głowe że działa też w cvs2. Wszystkie linki tam jakoś łatwiej mi wchodzą kiedy je plinkuje.
Nie wiem skąd informacja, że tylko w czwórce. W CvS2 działa, w innych nie wiem.

216
Inne gry / Odp: Starcraft II
« dnia: Sierpień 23, 2010, 18:07:46  »
Nie powtarzam, patrzyłem na http://sc2ranks.com/
Ale... machnąłem się i patrzyłem na Taiwan.

217
Ranbaty SSFIV / Odp: Regulamin
« dnia: Sierpień 23, 2010, 14:04:31  »
Proponuję umieścić w regulaminie zasadę, że walka zakończona remisem nie liczy się jako punkt żadnemu z zawodników. W końcu gramy do dwóch wygranych walk w secie, a niezależnie od tego jakby Capcom nie chciał zadowolić właścicieli salonów arcade remis nie jest żadną wygraną i moim zdaniem nie należą się za to punkty. Dla jasności: chodzi mi o grę, remis w rundzie niech już będzie "po nowemu" (w starych grach remis w rundzie nie przyznawał punktu żadnemu z zawodników).
Przykład:
PL1 vs PL2, stan 1:1. W kolejnej walce następuje remis. Stan dalej 1:1, więc set się nie skończył, czyli potrzeba w nim rozegrać kolejną walkę.

218
Inne gry / Odp: Starcraft II
« dnia: Sierpień 23, 2010, 13:53:46  »
to masz nieaktualne dane i powtarzasz za innymi bajki bez żadnego własnego researchu :)
W Top10 diamond połowa to zergi a tylko 2 jest OP terran d-:
Tak, wiem: to nie są wyniki turniejowe oraz próbkę można najczęściej dobrać tak aby tezę potwierdzić.

219
Inne gry / Odp: Starcraft II
« dnia: Sierpień 23, 2010, 01:56:55  »
To źle podejrzewasz.
Na balansie to ja się nie znam, ale podobno w Korei zerg rulez.

220
Pozostałe / Odp: Arcana Heart 3
« dnia: Sierpień 23, 2010, 01:04:17  »
Opakowania na hitboksy mogą być, ale możesz przybliżyć co takiego świetnego jest w systemie tej gry? Nie żeby mi się miał spodobać, bo to raczej mało prawdopodobne sądząc po filmikach - po prostu jestem ciekawski. Może być link do jakieś sensownej strony (nie, nie umiałem znaleźć; nie, nie szukałem za długo).

221
Pozostałe / Odp: Arcana Heart 3
« dnia: Sierpień 22, 2010, 17:48:57  »
DOA, Snake, dead on arrival.

222
Ultra Street Fighter IV / Odp: Trofea
« dnia: Sierpień 10, 2010, 20:45:28  »
Chyba cała idea polega na tym, aby to było jakieś wyzwanie, czyż nie?

223
Ranbaty SSFIV / Odp: Ranbat
« dnia: Sierpień 09, 2010, 19:16:46  »
Ten Ranbat dobitnie pokazal jak bardzo ta gra nie jest stworzona dla mnie albo raczej jak bardzo nie ogarniam gry przeciwko turtlujacemu przeciwnikowi naciskajacemu guziki vide rzut, cLP gdy sie go bije co offline nie jest problemem bo sie to po prostu slyszy/widzi.
Chyba żeby ktoś grał na padzie albo head2head (vide koreańskie mecze Poongko). Zresztą na słuchaniu przycisków przejechał się JWong w walce z Gamerbee.

224
Inne gry / Odp: FPP i wszystko jasne!
« dnia: Sierpień 09, 2010, 16:55:26  »
QuakeWorld, ewentualnie Challenge ProMode Arena. QL/vQ3 są biedne pod względem zachowania się postaci w locie. Warsowa nigdy nie grałem na multi (ani w ogóle jakoś na tyle aby ogarnąć wszystkie podstawowe triki); warto?

225
Ranbaty SSFIV / Odp: Ranbat
« dnia: Sierpień 09, 2010, 09:26:45  »
Warto przetestować czy można rozwiązać problem z połączeniem poprzez użycie pokoju założonego przez trzeciego gracza.

Strony: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 19