Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - szostakfm

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19
166
Polska scena / Odp: Sparing Partner
« dnia: Styczeń 05, 2011, 19:15:03  »
Nazistowski symbol be, nazistowskie motto cacy?

167
Ultra Street Fighter IV / Odp: Najlepsi gracze w Polsce danymi postaciami
« dnia: Styczeń 04, 2011, 21:43:20  »
Zdecyduj się: albo
Akuma - każda z 435 polskich Akum ssie paue, sory :[
albo
Po drugie, nie mieszkamy w Japonii, żeby trzeba było być bogiem, aby grać jakąś postacią najlepiej. To że według mnie gram Sakurą najlepiej w Polsce wcale nie musi oznaczać, że gram nią zajebiście. Tak naprawdę nie uważam żebym jakąkolwiek postacią grał zajebiście, więc nie wiem o co ta spinka.

168
Tekken 6 / BR / Odp: Niekontrolowany move. :|
« dnia: Grudzień 26, 2010, 11:56:48  »
Ciosy śledzące były już w T3 o ile mnie pamięć nie zawodzi (bodajże hellsweep Jina). W T6 ponoć nie sidestep a sidewalk służy do mijania ciosów. A i nie "kopanie leżącego" tylko bound (postać odbija się od podłogi umożliwiając przedłużenie juggle'a; kopanie leżącego w podstawowej formie też jest obecne od dawna) i ściana powodują, że ma się wrażenie p.t. "game over, man!".

169
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 20, 2010, 15:44:14  »
Wódz pod prąd. W każdym razie grubo byłoby gdyby Y&Y >> reszta, a Capcom dałby DLC za darmo, ale jak chcesz grać Y&Y (ew. uruchomić sobie ich w treningu) to płać.

170
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 16, 2010, 16:00:30  »
Dla ustalenia uwagi polecam ograniczyć użycie "pro" i "4fun" jako terminy mylące i nieprecyzyjne (no chyba, że ktoś ma na celu zbawianie świata; niestety w przypadku języka to większość "ma rację" - vide uzus językowy). Bitki są współzawodnictwem i chodzi o to aby wygrać (nawet jak się gra raz w tygodniu z kumplami przy piwku). Nie trzeba grać zawodowo aby być najlepszym (choć to się może zmienić i moim zdaniem rosnące rostery i częste mieszanie przy "balansie" oraz rosnąca popularyzacja gry niosąca komercjalizację popychają w tę stronę). Alex Valle nie jest jest zawodowym graczem, choć gra bardzo dobrze.

Cammy > Ryu to po prostu opinia, na którą składa się charakter obu tych postaci oraz pewnie moje osobiste preferencje stylu gry. Nie uważam aby uzasadnianie jej wypunktowując różnice między tymi postaciami w rozmowie z kimś, kto ma o tych postaciach pojęcie było konieczne (choć fakt - odważnie założyłem, że ja sam mam o nich jakieś pojęcie). W ogóle uważam, że w grze, w której postaci "grają" bardzo różnie nie można ich siły sensownie określić w oderwaniu od MU (no chyba, że statystycznie z wielu turniejów po tym jak już gra miała szansę "się przegryźć"). Moja teza brzmi: dyskusje typu "a Cammy ma gorszego reversala; a Ryu nie ma takiego pressingu" nie prowadzą do konsensusu między osobami znającymi dyskutowane postaci na zbliżonym poziomie a mającymi wyjściowo różne opinie.

Edit:
Do poczytania
Znaczenia 1 i 3: http://sjp.pwn.pl/szukaj/profesjonalny
Znaczenie 3: http://www.merriam-webster.com/dictionary/professional

171
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 16, 2010, 14:18:29  »
Ustalcie
Ale wiesz, że dyskutujesz z poszczególnymi osobami nie będącymi w spisku i że te osoby mają różne poglądy na dyskutowane sprawy? Wiem, że to może trochę komplikować podejście, ale cóż - takie życie.

I na koniec jeśli chcesz przedstawić jakiś punkt widzenia czy 'fakt', to proszę o argumenty, prawdziwe argumenty. Dla przypomnienia dodam, że "(...)Bullshit!" albo "Cammy > ryu" to NIE są argumenty.
A co jest "prawdziwym argumentem"? Że Cammy ma lepszy rushdown i mixupy niż Ryu? W ogóle chcesz porównywać siłę postaci na podstawie ich wszystkich MU, tylko znaczących MU czy może w never ending story sposób porównując obie postaci teoretycznie (szybkość, właściwości ciosów itp.)?

172
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 16, 2010, 00:00:25  »
To jest czysto obiektywna ocena narzędzi dysponowanych przez dane postacie i ich interakcji między sobą, nie wiem jaki ma sens rozmowa przy założeniu z góry, że nie wykorzystuje się w pełni potencjału postaci.
Obiektywna? A umiesz może podać chociażby jakieś wagi dla różnych atutów postaci? Np. na ile liczy się damage, na ile zoning, na ile setupy na ultrę? I jak zapewnisz, że będzie to obiektywne? Obiektywnie to sobie można robić tier listy z wyników turniejów, o ile tych turniejów jest odpowiednio dużo, a i gra jest na rynku na tyle, aby okrzepnąć. Niestety przy takiej liczebności rosterze i takim tempie wypuszczania nowych wersji to raczej nie nastąpi. IMHO obecnie nie ma lepszego sposobu niż ankieta na MU wśród topowych graczy danymi postaciami. Choć i tu jest miejsce na błąd/manipulację.

Oczywiście musi to być potencjał jakoś w miarę osiągalny, wiadomo że w T5 nikt nie mówił o Kazuyi, że ma przegięty damage, bo mógł zrobić d/f+2, pięć elektronów, co zabierało prawie cały pasek.
No ale to znaczy co - było to tak trudne, że nawet topowi gracze tego nie robili w grze? Serio pytam (chociaż pewnie wiesz o tym).

173
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 15, 2010, 19:46:36  »
GKS gra Bisonem i jest w stanie zachodzić wysoko w turniejach, potrafi też sprawić spore problemy wielu graczom.
Z mojego pustego, nic nie wartego, niczym nie popartego doświadczenia Bison GKSa > Ryu GKSa. Ale to pewnie dlatego, że gram Bisonem.
Edit: Ryu! Ryu nie Bisonem, oczywiście.

174
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 15, 2010, 15:08:59  »
Szostak uważa że jego jump_back_kulka_akuma i ryu to pewno słabiaki < cammy ale ewidentnie mylę się ja, jestem głupi i wypisuje farmazony.
Ja nie muszę nic uważać, bo doskonale robisz to za mnie. Dzią.

175
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 15, 2010, 10:51:42  »
Oba stwierdzenia puste, nic nie warte, niczym nie poparte, stać cię chyba na coś lepszego?
Trolować to my a nie nas.
Czy może to szczyt twoich możliwości? Durne i złośliwe uwagi, zero argumentów. Weak.
Szczyt. Jakbym miał czas i chęci analizować dogłębnie MU to na pewno w pierwszej kolejności nie byłoby to na potrzeby przerzucania się "argumentami" na forum, tylko zdecydowanie celem usprawnienia mojej ubogiej gry. Samo w sobie analizowanie siły postaci w oderwaniu od MU jest totalnie jałowe.

176
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 15, 2010, 00:09:07  »
bo tak się dziwnie składa, że grasz ryu
":D Dadrot znowu bez sensu gada:D"
To akurat by się zgadzało.

Cammy > Ryu, bo gorzej mi się gra na Cammy niż na Ryu, as simple as that.

177
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Grudzień 14, 2010, 22:57:06  »
Żeby nie było, ja też nie uważam Bisona za topa, tylko high-mid tiera (moje własne, subiektywne top 5 w tej grze to Honda, Guile, Boxer, Chun, Ryu albo Cammy), ale jestem w stanie zrozumieć kiedy ktoś wymienia tą postać wśród topów, tak samo jak np. Akume, bo są ku temu powody.
Jak doskonale już wszyscy wiemy w terminologii Dadrota high-mid tier oznacza ni mniej ni więcej tylko mid tier, więc może nawet zapunktowałeś d-: Szkoda tylko, że wprost nie napisałeś "Rufus jest high-mid tierem" d-;

Cammy > Ryu.

178
Hardware / Odp: Galeria custom AS-ów?
« dnia: Grudzień 09, 2010, 07:23:03  »
Z tego co czytałem to dla ichniego PCB d+u=f+b=n, czyli: nie, nie jest możliwe trzymanie charge'a podczas dashowania do przodu. Ciekawym natomiast jest to, które gry nie obsługują tej specjalnej sytuacji i przy odpowiednim PCB (chociażby z maty do DDRa d-; ) pozwalają na takie triki.

Na PC to zachowanie koryguje emulator i tak na przykład FBA (a co za tym idzie GGPO oraz Supercade) zachowują się jak opisałem wyżej, ale już taki ArcLive robi dziwne triki (postać rusza się to w przód to w tył).

BTW dashowanie w pecetowej wersji SSF2T? Wiem, wiem d-;

179
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: AOT, AOH-wszystko co nie jest zapisami
« dnia: Grudzień 07, 2010, 10:54:45  »
Bo to Polska, tu się gra (w Tekkena, acz nie tylko) na padakach. Hell, sam grałbym w Tekkena na padziku pewnie. Poza tym skill naciskania 2 czy 3 przycisków naraz na sanwowych buttonach jest tak trywialny, że nie wydaje mi się, aby jego testowanie było istotne.

180
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: AOT, AOH-wszystko co nie jest zapisami
« dnia: Grudzień 07, 2010, 10:40:39  »
Co do bindów to ich zakaz nie jest wcale taki głupi. Zauważcie, że jednym z aspektów prawie każdej bijatyki jest konieczność posiadania jakiejś tam zręczności/skilla/manuala. Jakby nie było wciśnięcie dwóch przycisków na raz jest też zadaniem manualnym i jednym z wielu wyzwań stawianych graczom przez grę.
Zakaz bindów jest o tyle "głupi", że naciśnięcie naraz 2 czy 3 przycisków na dualshocku jest dużo trudniejsze niż na sticku.

Pozostawanie przy wygranej postaci ma co najmniej 3 uzasadnienia:
1) jak już mówił Snejk ganianie się kursorami po character select screenie jest możliwe tylko przy pierwszej walce
Nigdy nie stanowi konieczności, bo można po prostu zażądać blind picka. Poza tym ogranicza tylko do max. jednego razu test skilla jakim jest - przy chęci obu stron - ganianie się po ekranie wyboru postaci i "chicken race" (tylko w przypadku, gdy wybór postaci jest limitowany czasowo).

2) umożliwia valid strategy jaką jest counter picking
Upraszcza mind games "tak dobrze mu poszło, gra mainem - na pewno nie zmieni...; DAMN IT"

3) daje jakiś tam minimalny czas na zdownloadowanie przeciwnika (wyobraźmy sobie sytuację, gdy w pierwszej walce koleś bierze jakiegoś pokemona i kiedy już łapiemy o co chodzi i mamy na niego sposób walka się kończy - wtedy w drugiej walce bierze innego pokemona i zanim go obczaimy jest po wszystkim)
Ja bym to nazwał "valid strategy" d-:

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19