Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Rupert

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19
166
Na wesoło / Odp: Najlepsi gracze w Polsce danymi postaciami
« dnia: Grudzień 07, 2010, 23:42:05  »
Rupert - zgodze sie ze liczenia klatek sie najlepiej na online nie uczy, ale ja grajac online zawsze pamietam ze to zupelnie inna gra i traktuje ja jako zrodlo wiedzy ale nie wszelakiej. Trzeba rozgraniczyc do czego w online mozna sie przyzwyczaic a do czego nie - to jest bardzo wazne!

A co do FD i sprawdzania ciosow to jest to dla mnie kurewsko nudne i wole zagrac z kims kto predzej czy pozni9ej zrobi jakis cios a ja go bede karal stopniowo roznymi karami i w koncu dowiem sie co kiedy siedzi :) - Tak czy siak, szanuje twoje zdanie !

Pozdrawiam.

Nic trzeba będzie ze sobą więcej pograć mam nadzieje że dalej walczysz Heńkiem, jak dobrze pójdzie to zagramy jeszcze w tym roku a jak nie to coś zagramy na AoT.

On-Top
c2h5oh to wg mnie najlepszy Heniek w Polsce ale grałem może z 7 osobami z polskiej sceny więc nie wiem jak reszta czy w ogóle ktoś gra Heńkiem.   

167
Na wesoło / Odp: Najlepsi gracze w Polsce danymi postaciami
« dnia: Grudzień 07, 2010, 22:53:27  »
Nie zgodzę się. Ja np nie mam z kim grać. W Krakowie mamy kilku graczy na krzyż i nie ogram się na resztę postaci. Za to Online co chwila walczę z kimś innym, uczę się co kiedy karać i ogrania na daną postać. Uczę się jakie ma ciosy, kiedy mogę się schylić a kiedy nie. Mimo że zbyt wiele nie umiem, to dużą tego część zawdzięczam online.

Zawsze możesz frame date skołować, poczytać coś o postaci jakie ciosy warto używać zobaczyć je na pratice i uczyć się karać. Ja w Bytomiu teraz też nie mam z kim grać najbliżej to Pychu i Muflon (Sosnowiec to trochę od Bytomia jest), Komandos i KBB. Online ni jak się ma do offline`u inny czas reakcji np. to co na onlinie może być dobrą bronią na offlinie może dać przeciwnikowi kropkę pod paskiem życia. Ja wiem że nawet dobrze nie gram ale swoje na onlinie zagrałem i wiem ze najbardziej efektywnie czas to nie był spędzony. JEst to tylko moje włase zdanie co do online mode w T6, ktoś może mieć inne i wcale nie piszę że jest błędne.

168
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: AOT, AOH-wszystko co nie jest zapisami
« dnia: Grudzień 07, 2010, 21:35:29  »
To niech każdy zabierze ze sobą mate d DDR`a i grajmy na tym to będzie dopiero turniej 4fun.

169
Na wesoło / Odp: Najlepsi gracze w Polsce danymi postaciami
« dnia: Grudzień 07, 2010, 18:10:05  »
to granie w tą grę online jest w ogóle produktywne?

Nie, produktywne jest siedzenie na forum i pisanie głupot :P

Jakoś sądzę że ani onlinie nie daje jakiegoś skila ani pisanie na forum ale z tej dwójki wybrałbym pisanie na forum więcej flejmu i radochy :)

170
To jeśli ktoś lubi zmieniać postacie i będzie ten cały zakaz zmiany postaci po wygranej to ja proponuje wybrać w takiej sytuacji Mokujina :)

171
T6 Single + SBO

172
Inne gry / Odp: Remake - na czym by tu podwójnie zarobić?
« dnia: Listopad 29, 2010, 21:59:16  »
A taki FFX też gra prosta idzie się generalnie po sznurku prawie do samego końca a i tak gra była zajebista, w FFXIII brakuje takiego czegoś jak celestial weapons czegoś do czego się dąży czegoś  czego się chce zdobyć a łatwo nie ma z tym, Europejska wersja FFX była tą wersją co w japoni wydaje się jako internatiolan np. w FFXII Internatiolan (po japońsku oczywiście) był ulepszony system licence boarda. Squere-enix powinien się zabrać za robienie nowych gier a nie odgrzewać kotlety, co prawda na takich kotletach mają jakiś pewny zysk czy to przez sentyment do tej gry czy też przez młodszych graczy którzy nie mieli okazji zagrać w tą starą wersje.

173
Inne gry / Odp: Remake - na czym by tu podwójnie zarobić?
« dnia: Listopad 29, 2010, 21:45:54  »
Ktoś tam w wywiadzie wypowiedział się na temat remake`u FFVII na Ps3, że zrobienie go zajęło by dziesięć razy więcej niż robienie FFXIII

174
Inne gry / Odp: Remake - na czym by tu podwójnie zarobić?
« dnia: Listopad 29, 2010, 21:24:02  »
Remake Ehrgeiz`a ciekawe jak by to wyglądało? Remake PE 1/2 kupowałbym przed premierowo w ciemno za samą Aya`e.

175
Tekken 6 / BR / Odp: Parę pytań odnośnie T6...
« dnia: Listopad 21, 2010, 22:40:31  »
Czymże jest ta straszliwa wada imć pana Siergieja!? Muszę zgłębić tę wiedzę tajemną, bo zawżdy zdzierżyć takie sekrety nieujawnione to niepodobna! Mówcie kamraci!
Tylko ją Zuum zna, inni jej nie odkryli lub jeśli odkryli to pewnie nie uważają tego za aż taką wadę jak operator tej postaci :)

Dragunov ma tylko jedną wadę- Zuum nim gra :P

Każda postać ma swoje wady, które przechodzą na gracza potem bo chyba już wywnioskowaliśmy, że w tym tekkenie tierami są gracze a dopiero potem postacie, ale czy Zuum podzieli się z nami jego zaobserwowaną wadą Draga czy nie to zależy ode samego Zuuma.   

176
Tekken 6 / BR / Odp: Parę pytań odnośnie T6...
« dnia: Listopad 21, 2010, 21:58:58  »
Czymże jest ta straszliwa wada imć pana Siergieja!? Muszę zgłębić tę wiedzę tajemną, bo zawżdy zdzierżyć takie sekrety nieujawnione to niepodobna! Mówcie kamraci!
Tylko ją Zuum zna, inni jej nie odkryli lub jeśli odkryli to pewnie nie uważają tego za aż taką wadę jak operator tej postaci :)   

177
Tekken 6 / BR / Odp: Parę pytań odnośnie T6...
« dnia: Listopad 21, 2010, 00:42:32  »
Właściwe to chciałem napisać iWR+2 ale jakoś z przyzwyczajenia napisałem WS >> więc niewiem czy te iWS+2 to dobra podpowiedź tutaj sie musisz pytać kogoś kto gra Dragiem 


edit: Teraz poczytałem frame date do Draga WS1 ma 12 klatek

178
Tekken 6 / BR / Odp: Parę pytań odnośnie T6...
« dnia: Listopad 21, 2010, 00:34:27  »
Dragonova to ja nie tykałem nawet ale podoba mi się jego WS+1,3 NC 11 klatek dający wallsplata coś na co trzeba uważać, by nim dobrze grać na pewno trzeba umieć iWS+2.

179
Tekken 6 / BR / Odp: Parę pytań odnośnie T6...
« dnia: Listopad 20, 2010, 23:34:23  »
Ja tam też nie pisze że f+2,4 to jakiś mega dobry cios ale na kare przy ścianie się nadaje. To że lowy od Miguela są lepsze niż te Laroswe to wiem, więc jeśli Cieslak chce zacząć grać w T6:BR i stojąc przy wyborze Miguel a Lars to podejrzewam że Lars jest lepszym wyjściem choć osobiście gram Migulem, ale myślę że Cieslak i tak wybierze tą postać która bardziej mu się podoba czy to będzie Steve (ogólnie chyba lubi pięściarzy Doudley w SSF IV, tłumaczenie(jak dobrze pamiętam bo patrzałem na nie dość dawno temu) anime o boxerze.     

Do jakiej postaci to piszesz Sneju ?

180
Tekken 6 / BR / Odp: Parę pytań odnośnie T6...
« dnia: Listopad 20, 2010, 22:21:51  »
Ale jeśli wybierać między Larsem a Migulem lepiej wybrać Larsa przynajmniej ma lepszego crusha a wady(?) te same co Frizen wypisał w tier liscie  przy Larsie.

edit:(znalazłem tą wypowiedź Frizena)
Cytuj
-brak bezpiecznej wybitki na nh (u/f+4 trwa prawie pol sekundy...)
-brak jakiegokolwiek reversala i ciosu zbijajacego (naprawde, czasami to boli)
-brak jugglujacego rzutu
-przy kazdym sensownym low ryzykujemy juggla (na szczescie sa dosyc malo widoczne)
-dmg na scianie moze i jest godlike, ale nie ma zbyt duzo sensownych splatujacych ciosow(patrz steve i jego qcf+1, bryan i jego b+4) dlatego musze spamowac z glowa f,f+1+2.

ad. 1 no tak SAV 1+2° też bardzo długo trwa
ad. 2 tutaj Mig ma auto-parry na punche który nie jest w ogóle użyteczny
ad. 3 no nie ma a po d/f+1+2 jest równowaga lub strata tego nie jestem pewien
ad. 4 tutaj byśmy musieli sie zastanowć co to znaczy sensowny low czy taki który daje nam możliwość jungla czy taki który poprostu jest i bierze jakoś więcej dmg
ad. 5 no nieiwem najszybszy wallspalt od Larsa 12 klatek 2,4 Mig 14 f+1+2 a dmg na scianie też nie godlike

Strony: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 19