Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - szostakfm

Strony: 1 [2] 3 4 ... 19
16
BS. Input lag to nie tylko czas reakcji matrycy - dużo więcej zależy od elektroniki. Tu jest przykładowo lista gdzie na topie TV jest LCD.
http://shoryuken.com/forum/index.php?threads/sub-1-frame-hdtv-monitor-input-lag-database.145141/

17
Street Fighter X Tekken / Odp: Dla początkujących i nie tylko !
« dnia: Marzec 31, 2012, 23:33:22  »
Da się posadzić crMK, stMK mi nie wychodzi na razie.

18
Street Fighter X Tekken / Odp: Dla początkujących i nie tylko !
« dnia: Marzec 31, 2012, 23:24:54  »
Skąd masz info, że hcb+K można cancelować od 5 klatki? Właśnie sobie potestowałem i podejrzanie łatwo weszło mi crMP po b+MP, MK CADC.

19
Street Fighter X Tekken / Odp: Dla początkujących i nie tylko !
« dnia: Marzec 31, 2012, 23:00:51  »
Na pewno można sobie dodać jedną klatkę za drugą aktywną (pozostałe klatki aktywne stają się klatkami recovery, a przewaga zawsze jest podawana dla ciosu wchodzącego w pierwszej aktywnej).
A tak naprawdę Dae to weź to sobie sprawdź - masz LP na 3 klatki (łatwy 1f link po bMP,MK), masz crLP na 4 klatki (do posadzenia w pierwszej kolejności), a jak się uda to dalej crMP na 5, MP na 6, crMK na 7... Ale zacznij od tego crLP - bba, zacznij od samego LP po CADCu nawet.

20
Hardware / Odp: transport sticka czyli schowaj gałe!
« dnia: Marzec 30, 2012, 23:06:00  »
Nie ma co sobie za wiele wyobrażać ;). Trzeba to sprawdzić w praktyce i tyle. Zabawka tania nie jest zważywszy, że to tylko mała stalowa rurka.
Tak jak nie mam zamiaru wypróbowywać okrągłego restryktora tak i wolę się użerać z wystającym stickiem niż sprawdzać coś, co - jak z grubsza szacuję - okaże się dla mnie porażką na jakieś 95%. Niektórych rzeczy po prostu nie trzeba wypróbowywać aby mieć praktycznie pewność co do tego, że nie będą odpowiednie.

Zresztą tak z innej beczki, to problem zamierzam natomiast zlikwidować w inny sposób, a mianowicie zamieniając gałkę na przyciski.

21
Hardware / Odp: transport sticka czyli schowaj gałe!
« dnia: Marzec 30, 2012, 20:41:07  »
Może temu, że nie wyobraża sobie grania na shafcie o różnej grubości na jego użytecznej długości. Dokładnie tak jak ja. Ale ja to nie wyobrażam sobie też grania na battopie, okrągłym restryktorze, analogu czy innej macie do tańczenia, więc pewnie to tylko problem z moją wyobraźnią.

22
xT nie śmierdzi, ale AE też musi być. No chyba, żeby nie było z kim, ale wierzę, że będzie.

23
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 25, 2012, 19:31:49  »
Z drugiej strony fake kulka to świetna zabawa, i o dziwo przez to ta postać pierwszy raz w histori syfa mi się podoba.
For the record: fake hadoken Ryu miał też w HDRze. Oczywiście nie w takiej postaci jak w SFxT.

24
był turniej w Guilty Gear'a? jak tak, to moze ktoś podać jakieś wyniki? :P
Z tego co słyszałem to turniej miał być jakoś każdy z każdym, a ponieważ Cieślak się spieszył na balety to grał pierwszy ze wszystkimi (po kolei, ale to chyba tylko dlatego, że gra nie umożliwia gry wielu na jednego), zgarnął wszystkie punkty i jakoś reszty turnieju już nie rozegrano.
Jak bardzo zaufane nie byłoby moje źródło w tym temacie to jednak po "regulaminowych" 8h snu (5 w sobotę, 3 w niedzielę) mogłem coś poprzekręcać, więc jak ktoś ma dokładniejsze info, to prostować.


Random fun fact #1: Relatywnie najwięcej skilla zyskałem w... piłkarzyki.

25
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 21, 2012, 19:29:57  »
Owszem, dlatego też trzymam kciuki aby coś z tym zrobili. Chodzi mi jedynie o to, że o ile pasjonat może przymknąć na to oko, bo mu się wytłumaczy, że "GGPO netcode rulz" o tyle gracza niedzielnego - a z takich żyje Capcom - to raczej nie interesuje.

26
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 21, 2012, 19:16:02  »
Ginący dźwięk nie jest tylko problemem dla casuali. Mnie też znacząco zniechęca to do grania online.

...a może jestem casualem? ;o
Jeżeli wolisz czysty i soczysty dźwięk z input lagiem zależnym od opóźnienia między graczami aniżeli rwący dźwięk (ew. brak dźwięku, bo po co się stresować), ale za to ten sam timing niezależnie od wahań opóźnienia (oczywiście w rozsądnych granicach), to może i jesteś casualem d-;

27
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 21, 2012, 18:10:32  »
No to dostali - nie trafia się.

Nie żebym lubił infinity, dla mnie to jest pierwsza rzecz do poprawy w tej grze.

A casuale to mają większe problemy teraz: ginący dźwięk. I to może być problem dla Capcomu (o ile nie uda mi się tego rozwiązać albo zamaskować chociaż przy zachowaniu rollbacków), a jeszcze większy dla ludzi, którzy chcieliby mieć bezinputlagowy netcode w przyszłych grach.

28
Chun-Li / Odp: Dyskusja ogólna
« dnia: Marzec 20, 2012, 12:29:08  »
Chyba jest updatowana na eventhubs, ale tutaj jest wprost wersja AE http://wiki.shoryuken.com/Super_Street_Fighter_IV_AE/Chun-Li

29
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Marzec 20, 2012, 12:19:01  »
Siema.Od przedwczoraj posiadam ssf4 arcade edition.Nigdy przenigdy w tę grę nie grałem.Ale że zawsze miałem sentyment do Chun Li to za nią chciałem się zabrać. Zacząłem robić triale.Pomijam to że są podane nazwy ciosów zamiast kombinacji , więc będę musiał sobie te dłuższe zapisać na kartce.
Naciśnij bodajże select. Jest to opisane chyba w dole ekranu.

Słuchajcie z czym mam problem i tego nie rozumiem na razie, to jak nią robić ciosy gdy muszę trzymać kierunek przez dłuższą chwilę. Przecież to jest irracionalne żebym odpalał cios uprzednio idąc sobie do tyłu cztery małe kroki , bądź kucać sobie beztrosko by odpalić cios - [spining bird kick np]. Powiedzcie mi o co chodzi z tym buforowaniem. Obecnie zawiesiłem się na czymś taki j hk d+mp i w trakcie trafienia pierwszej ręki z d+mp mam odpalić spining bird kick.Chętnie,tylko jak. Hilfe !
d, czekasz sekundę, mp, u, k (o ile dobrze pamiętam jak się robi spinning bird kick.
Edit: Sorry za niedoczytanie.

30
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Marzec 19, 2012, 23:22:08  »
Throw breaking, throw teching - same shit. Dziwne to jest polskie "wyrywanie się z rzutów". Co do robienia tego na reakcję - jeżeli masz 12 klatek a odejmiesz minimalne 4 klatki input laga, to wychodzi na to, że jeżeli rozpoznasz rzut po pierwszej jego klatce to masz 8 klatek czyli 133ms. Moim zdaniem to nierealne.

A nazwa wzięła się chyba jak jeszcze "technical" nie wyskakiwał przy quick rise, bo go nie było.

Strony: 1 [2] 3 4 ... 19