Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Amer

Strony: 1 [2] 3
16
Freddy / Freddy Krueger - ogólnie
« dnia: Sierpień 10, 2011, 10:24:11  »
Jak wrażenia z Fredzika Panowie? Dla mnie to mega kozak jest - szybki, z teleportem i dodatkową postawą. Miłe jest to, że z postawy możemy trzaskać także dowolnymi specjalami, a dodatkowo Freddy elegancko oddala się od przeciwnika. Obrażenia ze standardowych (bez paska) combosów nie są duże, ale ilość opcji sprawia, że gra się naprawdę fajnie ;) Sympatyczny gość po prostu.

Jakieś minusy? Tak: powinna być tylko jedna rękawica i jedna "goła" rączka do rzutów i bicia z piąchy.

17
Cyber Sub-Zero / Cyber Sub-Zero: dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 07, 2011, 15:53:01  »
Jakiś czas temu dopadła mnie chęć by powywijać torszkę blaszakiem i zdaje się, że koleś ma całkiem fajne możliwości. To tak po szybkich oględzinach.

Silny, słaby? Wolny, szybki? Śliczny, brzydki? Tego niestety nie wiem, bo wszelkimi rankingami się nie interesuję. Natomiast chętnie poznam Wasze opinie na temat tego zawodnika i ew. liznę troszkę przydatnego stuffu, o ile dysponujecie takowym.

Z miejsca pojawia się też jedno pytanko: bomby CSZ czasami zamrażają przeciwnika, a czasami tylko go odrzucaja. Od czego to zależy?

18
Mortal Kombat 9 / Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« dnia: Sierpień 07, 2011, 15:42:30  »
O, czyli szykują się kolejne zmiany. W takim razie ja poproszę o teleport dla Kano i klon dla Cyber Sub-Zero. A co do Nooba to cool. Wizualnie i klimatycznie bardzo podoba mi się tak postać, ale totalnie nie potrafię się w niej odnaleźć - bo to drewno straszliwe. 

19
Offtopic / Odp: Stoisko Firmowe PSX Extreme
« dnia: Luty 19, 2011, 21:12:28  »
Sęk w tym, że w FW nas nie zastaniesz :) Jesteśmy w Wola Park.

20
Offtopic / Odp: Stoisko Firmowe PSX Extreme
« dnia: Luty 19, 2011, 12:56:21  »
Panowie, nie marudzić tylko odwiedzać nas w Wola Park :) A Galeria Mokotów to następny etap tej wycieczki. Kto wie...

Ring, dojazd do WP zajmuje mi ok. 40-45 min. Czyli znośnie.

21
Soulcalibur IV / Odp: SC4 -> online + offline
« dnia: Sierpień 15, 2010, 11:12:49  »
Jeśli chodzi o kłanianie się to najlepiej wypada Yoshi i jego specjalny ukłon z postawy. Świetny efekt, tym bardziej że - o ile mnie pamięć nie zawodzi - ustawiając głosy na język angielski, Yoshi dorzuca tu swoje "impressive!".

22
Soulcalibur IV / Odp: SC4 -> online + offline
« dnia: Sierpień 13, 2010, 17:31:10  »
Osobiście nie trawię leszczy pierdzących ogniem (szybkie cancele unblocków) czy deptających (np. Siegiem) po KO. Sam nie mam w zwyczaju pastwienia się nad zwłokami pokonanego, więc tego samego oczekuję od swoich przeciwników. Ale gdzieee taaam... ww. zachowania to na XBL standard. Do tego dochodzi częste uciekanie w trakcie ostatniej rundy (wszak trzeba jakoś zapracować na wysokie ratio, a że uczciwie się nie da...) oraz wysyłanie durnych wiadomości po meczu.  No k***a, co za dziecinada.

23
Z mojej strony standard czyli chcieć - chcę, ale czy faktycznie uda mi się wpaść? Tego dowiem się dopiero w czwartek/piątek i od razu zostawię tu stosowne info.

Zakładam jednocześnie, że możliwe będzie uwiecznienie walk w jakości przynajmniej "znośnej"? :) Choć z "SC na poważnie" rozstałem się wieki temu, to jednak chęć do oglądania dobrych VS oraz combo movie pozostała.


24
Soulcalibur IV / Odp: SC4 -> online + offline
« dnia: Sierpień 06, 2010, 21:07:22  »
Liber, jesteś w Wa-wie przez weekend, dobrze słyszałem? Jutro jestem zawalony "głupotami" i generalnie nie ma szans na moją obecność gdziekolwiek, niemniej b. chętnie szarpnę wreszcie z kimś sensownym offline. Tak więc jeśli ew. niedziela wchodzi w grę, to piszę się jak cholera (na dobrą sprawę będzie można grać u mnie lub ew. sam mogę gdzieś podskoczyć).

25
Panowie, czy można liczyć na jakieś wideo z tych fajtów (choć z 2-giej strony na Ivy i tak już nie mogę patrzeć)?

26
Soulcalibur IV / Odp: Anti-Character strats
« dnia: Lipiec 30, 2010, 11:49:40  »
Zagadnienie dla osób, które jeszcze w to grają ;) Wyrwania z rzutów. Zmagałem się wczoraj z bardzo dobrym Francuzem, który notorycznie wyrywał mi się z rzutów. Zapytany o swój sekret, stwierdził że przy wyrwaniach stawia na następujący układ: 80% - rzuty z "A", pozostałe 20% "B". Nie licząc sytuacji przy ścianie/krawędzi i rzutach posyłających na RO (tu odgadnięcie jest zdecydowanie bardziej namacalne).

Ucieczki z rzutów w SC od zawsze były moją achillesową piętą, choć to po części wina tego durnego systemu (czysta zgadywanaka). Niemniej wiemy przecież o istnieniu graczy, którzy radzą z tym sobie bardzo dobrze. Może więc faktycznie jest na to jakiś przepis?

27
Soulcalibur IV / Odp: Anti-Character strats
« dnia: Lipiec 24, 2010, 14:23:51  »
Dobry research, na sieci co raz trafia się jakiś Mitsu, więc teraz będzie ciut łatwiej (co innego Ivy - z nią i tak jest makabrycznie ciężko).

28
Soulcalibur IV / Odp: Anti-Character strats
« dnia: Lipiec 15, 2010, 09:38:51  »
Orientuje się ktoś może jak na chwilę obecną wygląda lista tierów w SCIV (ostatnia wersja)? W sumie nigdy takowej nie widziałem, a teraz ciekawość daje o sobie znać. Zakładam, że na 8wayrun.com spokojnie idzie ją znaleść, niemniej mi się nie udało.

29
Hardware / Odp: Jaka przejściówka?
« dnia: Lipiec 04, 2010, 17:04:47  »
Będę zobowiązany jeśli któryś z będących "na bierząco" użytkowników przedstawi mi krótkie info co do możliwości zastąpienia pada od X360 czymś bardziej logicznym. W grę wchodzi tutaj dobry AS (choć to raczej ostateczność i dość kosztowna opcja), logiczny pad (zastępniki od MadCatz?) lub - najlepiej - przejściówka do DualShocka (zdaje się, że chyba Di swego czasu dysponował czymś podobnym). Interesuje mnie czy (a jeśli tak to gdzie ewentualnie) można ją nabyć oraz jak sprawdza się w praniu.

30
Soulcalibur IV / Odp: SC4 -> online + offline
« dnia: Lipiec 03, 2010, 17:00:16  »
Sure, wcześniej jednak muszę dorwać się do tej gry i odświeżyć podstawy. Tak czy inaczej - zainteresowany jestem, więc poproszę o info gdy pojawi się perspektywa na jakieś granie.

Strony: 1 [2] 3