Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - suuusuuu

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11
136
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Wrzesień 22, 2011, 02:58:29  »
Z tamtego składu pozostał tylko Misturugi i Voldo. Reszta - gone.
jeszcze sieg... poza tym, nie oglosili jeszcze wszystkich postaci - moze uswiadczymy 40 letnia mine :P poza tym pewnie cervantes wroci, jest prawie tak samo charakterystyczna postacia jak voldo

137
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Wrzesień 20, 2011, 00:59:38  »
tira ma prawie wszystkie ciosy z sc4, dodali ja do tego dema tak sobie tylko, podejrzewam tez, ze moze tak wczesnie jest w grze bo niedlugo beda nagrywac glosy do ME3 a nie mieli nikogo innego ze skonczonym modelem wtedy, zeby pokazac. wydaje mi sie, ze zadaje troche wieksze obrazenia w jolly ale to wlasciwie tyle

138
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Wrzesień 18, 2011, 20:01:15  »
zawsze wydawalo mi sie, ze dostosowywanie sie do "zmiennych" okolicznosci w czasie walki to jedna z zalet soula ;s to tez swiadczy o skillu gracza przeciez... a jesli komus nie odpowiada, to przeciez nie musi grac w soula, jest masa innych bijatyk, w ktorych areny ograniczaja sie do tla i podlogi, ew. sciany gdzies pod koniec. chociaz imo dodanie jednej czy dwoch aren tego typu do sc5 napewno nie bedzie niczym zlym

139
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Wrzesień 18, 2011, 02:59:51  »
Największy random jest właśnie na volfkrone monument. Te figurki jeżdżą dookoła prawie non stop i blokują RO.
wlaczylam wlasnie gre i wbrew temu co mi sie wydawalo, figurki nie ruszaja sie wzgledem planszy, sa nieruchome. nie wiem jak z BD bo nie mam..
dla mnie niekonczace sie areny sa strasznie nudne, wole areny do ktorych trzeba sie dostosowywac w czasie gry 

140
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Wrzesień 17, 2011, 22:37:13  »
wydaje mi sie, ze w soulu jedyne ruchome elementy, ktore mogly w jakikolwiek wplynac na rozgrywke do tej pory, to tylko ruchome sciany - w jednej arenie z gwiezdnych wojen i sciana-przesuwajace sie zbroje w Ostrheinsburg Castle Throne Room, ale tam to nie wiem ile czasu trzeba by bylo walczyc, zeby arena sie jakos znaczaco pomniejszyla. wszystkie inne ruchome rzeczy do tej pory po prostu byly dla ozdoby... ew te figurki w Volfkrone Monument, ktore moga zablokowac ringout czasami

141
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Wrzesień 17, 2011, 20:07:15  »
moze HP to guest character?!
natsu ma okropny glos ;x a arena swietna, chyba najlepsza ze wszystkich do tej pory pokazanych

142
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Wrzesień 17, 2011, 19:48:50  »
fajna muzyka... jak w HP >.>

143
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Wrzesień 17, 2011, 19:16:32  »
z bloga kayane
Cytuj
Tira
She is mostly the same as in the current Soul Calibur IV.
[...]
they said they just had included the character in the Demo, so she’s far from being the final Tira, and things can change.

dali ja tam po prostu zeby byla chyba ;x na tym gameplayu zauwazylam tylko jeden nowy cios ale gral nia bardzo slabo ;s

144
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Wrzesień 15, 2011, 03:04:57  »
Sorry za podwójny post.

To jest chyba to coś co ma zastąpić Amy:


Matko święta... =/

strasznie duzo w tej czesci postaci z bialymi/srebrnymi wlosami. ivy, tira, zwei, teraz ona. i wszyscy sa ubrani na fioletowo... wyglada, jakby probowali zrobic jakis podzial - jak na razie wszystkie "zle" postaci maja biale albo srebrne wlosy a wiekszosc "dobrych" postaci ma blond wlosy. a te latajace kule nijak sie nie wpasowuja do klimatu sc... niech jeszcze dorzuca jakas postac z magiczna rozdzka w stylu platinum >.>

145
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Sierpień 24, 2011, 00:03:30  »
bardzo mi sie podoba to, ze tago-san w kazdym wywiadzie wypowiada sie tak, jakby dopiero teraz odkryli, ze istnieje cos takiego jak balans postaci :P

146
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Sierpień 20, 2011, 15:48:57  »
dae, nie wyswietla ci sie ten pedobear :P szkoda, w sc4 byly tylko trzy bardzo mlode postaci a w tej czesci juz sa dwie bardzo mlode postaci i ma byc wiecej? sc podaza sciezkami anime ostatnich lat... jeszcze kilka czesci i dostaniemy full-female cast ponizej 13 roku zycia >.>

pyrrha jest jednym z designow idealnie trafiajacych w moj gust - uwielbiam postaci tego typu, jest niesamowicie urocza, mimo ze czerpie duzo z sophitii i cassandry, ktore obie nigdy mi sie nie podobaly i wlasciwie nie moglam na nie patrzec, zwlaszcza na cassandre, ktorej w kazdej czesci robili coraz brzydsza twarz :/ nigdy nie myslalam o cassie jako o "infantylnej" postaci, raczej przypominala mi stereotypowa cheerleaderke z amerykanskich seriali xD



147
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Sierpień 19, 2011, 21:40:29  »
nie wiem czy madrze zrobiles piszac to tutaj :D

martwi to troche, pewnie wiekszosc tych dzieciecych postaci to beda male dziewczynki? super :<

148
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Sierpień 19, 2011, 21:04:05  »
Dziękuję :)
nie chodzi mi o tak drastyczne zmiany jak zrobienie z Ivy długowłosej dziewczynki o wzroście 150 cm ;) (choć Secce włosy zmienili dość solidnie z SC3 na SC4 i obie wersje są świetne i rozpoznawalne). Spójrz jak zmieniły się designy właśnie z wersji 3 na 4 - np 1p Seong Miny czy Ivy - schemat kolorystyczny jak i krój strojów zostały trochę zmienione przy jednoczesnym zachowaniu charakteru postaci. Nowy design Tiry ma identyczny schemat kolorystyczny a krój stroju wygląda po prostu jak 'zbiedzony' i pozbawiony detalu 2p z 4. Ja oczekiwałam czegoś świeżego bo pewnie znów wymyśliliby coś fajnego i zwyczajnie czuję mocny niedosyt.
rozumiem, ze stroj ci sie nie podoba i ma prawo. czekaj na 2P, tam zwykle trafiaja rozne dziwactwa typu 2P talim albo setsuki z sc4 O.o

fakt, ze mina wyglada inaczej chociaz sylwetka stroju jest taka sam od czasow soul blade, ale dla mnie ivy w 4 wyglada jak po prostu przekolorowana wersja z 3 ze zmienionymi detalami. ja to widze tak - dopoki postac jest nowa i jeszcze sie nie przyjela, to bardziej kombinuja z designem (np porownujac talim z sc2 i 3, jest bardzo duza roznica, ostatecznie stroj z sc4 to praktycznie fuzja tych dwoch strojow) ale kiedy staje sie juz popularna i rozpoznawalna (tak jak tira, ktora byc moze nie jest najczesciej wybierana postacia do grania ale jest popularna za swoj wyglad i charakter, szczegolnie wsrod malo atrakcyjnych dziewczyn, ktore probuja ja cosplayowac) to narzucane sa wieksze ograniczenia. a np w takim street fighterze, w ktorym kazda postac to wlasciwie trademark tej gry, zadna z postaci nie zostala zmieniona pod wzgledem designu praktycznie w ogole i watpie zeby wynikalo to z braku pieniedzy czy dobrych rysownikow ;)
co do kilika to daishi opisal go jako ill-fated character i leixia ma jego wisiorek - moim zdaniem moze po prostu nie zyc. co do dzieciecych postaci to to jakies info z gamescom czy skad? bo nie mialam czasu nic sie dowiedziec >.>


btw, nie wiem, czy ktos to juz dawal tutaj

starozytny obrazek ;) mozliwe, ze jakas z postaci za siegfriedem bedzie grywalna, zwlaszcza salia, bo nawet mysli :D

149
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Sierpień 17, 2011, 22:07:42  »
wlasnie przegladam twoje dA ♥ masz naprawde swietne prace ^^ ale fakty sa takie, ze reszta postaci jednak wyglada podobnie do poprzednich odslon, sa ograniczenia - widocznie moze w soulu wieksze niz w innych japonskich grach. jedyny powod, dla drastycznej zmiany tiry miedzy sc3 i sc4 juz podalam. wystarczy spojrzec na designy reszty postaci, zeby zobaczyc, ze wcale takich duzych roznic w wygladzie i stylu nie ma.

gdyby tak nie bylo to moze przeszlaby ivy z dlugimi wlosami, ktora strasznie mi sie podoba, ale chyba na to nie ma szans, bo ivy zawsze miala krotkie wlosy i troche to za bardzo w stylu leiji matsumoto -> http://images3.wikia.nocookie.net/__cb20101031064248/soulcalibur/images/thumb/7/73/Ivy_(project_soul).jpg/830px-Ivy_(project_soul).jpg

150
SOULCALIBUR V / Odp: Soul Calibur 5 - news & info
« dnia: Sierpień 17, 2011, 21:51:52  »
Susu, design Tiry w 3 był przekozacki :) Tira akurat jest taką postacią, której charakter polega na jej zmienności. Tym razem akcja SC dzieje się 17 lat później - tym bardziej nie powinna wyglądać jak Tira z SC4. I wcale nie jest tak, że jak zmienisz coś w designie to gracz od razu nie rozpozna postaci. Jasne, że należałoby zachować pewne cechy ale nie wszystkie - wtedy to się staje po prostu nudne. Gracz widząc postać w nowej odsłonie powinien widzieć, że coś się zmieniło a nie odnosić wrażenie, że to już było.
ja po prostu mowie to z punktu widzenia osoby, ktora troche wie o zawodzie character designera i wiem, jakie ograniczenia narzucane sa przez art directorow. najwazniejsza jest sylwetka postaci, sama sylwetka juz ma byc w duzym stopniu rozpoznawalna. sytuacja, w ktorej odbiorca patrzac na design reaguje pytaniem "czy to jest ta postac?" zamiast "omg to ta postac!" nie moze miec miejsca, wtedy to jest uznawane za nieudany projekt.

moim zdaniem stroj tiry z sc3 byl super. piszac porazka, nie mialam na mysli tego, ze sam w sobie byl zly czy brzydki, tylko to, ze nie pasowal do reszty gry.

silmeven, 1P tiry zazwyczaj odzwierciedla jolly a 2P odzwierciedla gloomy. nie wiem czy w tym stroju nie widac odzwierciedlenia jej dwoistej osobowosci, chociazby w tym, ze jej wlosy maja kilka kolorow zamiast jednego.

zwei > http://www.youtube.com/watch?v=DtnCq5Q2UBA#t=52s

Strony: 1 ... 8 9 [10] 11