Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - szostakfm

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 19
121
Alioune gra na padzie od jakiegoś plejaka czy innym?

122
Guile / Odp: Dyskusja ogólna
« dnia: Kwiecień 29, 2011, 21:13:56  »
Jeżeli chcesz wykonać to kombo to zacznij od sonic boom, cMP xx sonic boom. Konkretnie wygląda to tak:
db (charge) f db (charge) HP MP xx f HP
Musisz nauczyć się robić pre-charge, czyli właśnie podczas robienia sonic booma przed naciśnięciem HP wrócić i już charge'ować następny ruch (w innym wypadku nie starczy Ci klatek). Poza tym musisz nauczyć się robić cMP najlepiej na ostatnią chwilę oraz tak samo na ostatnią chwilę anulować cMP w kolejnego sonic booma.
Kombo podane na filmiku jest o tyle trudne, że pre-charge w nim jest rozdystrybuowany na dwa sonic boomy, a łączące je normalne ciosy muszą być bardzo dokładnie wpisywane oraz równie dokładnie anulowane. Niestety nie wiem ile klatek można pre-charge'ować (minimalnie dwie, bo inaczej kombo z filmiku chyba by nie działało).

123
Ultra Street Fighter IV / Odp: Odp: Notacja
« dnia: Kwiecień 28, 2011, 11:57:43  »
Są gracze z tzw starej szkoły którym kiedyś wystarczyła zwykła notacja bez xx, bez dashy, tak jak podawali w gazetkach i to wystarczyło, gracz musiał trochę pomyśleć że jak coś nie wchodzi to znaczy że coś robi źle. Są też gracze wychowani na youtube którzy muszą mieć wszystko wypisane i najlepiej jeszcze w avi'ku bo inaczej nie dadzą sobie rady i komuś takiemu jak nie napiszesz że między 3 a 4 ciosem trzeba przydaszować bo inaczej brakuje zasięgu to o tym nie pomyśli i będzie się z tym męczyć półtorej godziny.
A skąd ma wiedzieć, że potrzebuje przydaszować, a nie że za poźno naciska guzik? Ew. że za późno naciskał guziki wcześniej w juggle'u i postać już spadła za nisko.

Dla takich graczy niedługo dodadzą klatki opóźnienia między jednym a drugim ciosem w combosach bo przecież są też takie akcje jak ex hammer w ultre viper gdzie trzeba o ponad 20 klatek opóźnić ultrę żeby weszła,  no bo skąd wiadomo kiedy to zrobić jak nie jest podane kiedy, a jak za wcześnie zrobisz to nie wejdzie i jak za późno zrobisz to też nie wejdzie.
Z filmiku na youtube, oczywiście. Albo z opisu kombosa. Klatki opóźnienia to może niekoniecznie się podaje, ale już na przykład informacje na temat tego, że kombo zaczyna się od meaty trafienia w ostatniej aktywnej klatce ciosu jak najbardziej.

W ogóle często przydatne jest rozpisanie cMK xx super jako 23623MK6HP (czy tam d df f d df MK f HP), szczególnie dla nubików.

124
Gen / Odp: Dyskusja ogólna
« dnia: Kwiecień 24, 2011, 14:08:33  »
Akurat dojechać do połowy i zacząć od nowa (LP MP LP MP HP) jest dla mnie łatwiej niż dojechać do końca, a później zacząć od połowy (LP MP HP MP HP - co podał Maddest). Ale na padaku to i tak katorga.

125
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Kwiecień 19, 2011, 18:04:53  »
Akurat AE na X360 czy tam Windowsie to myślę, że będzie nieodróżnialne od wersji z automatów jeżeli chodzi o samą rozgrywkę (oczywiście na zacnym TV).
Bardzo się cieszę, że Capcom nie miesza myślowo dwóch różnych systemów walutowych i że aktualna wersja będzie taka sama na wszystkich platformach oraz że prosto będzie się dało wybrać grę w SSF4.

126
Mortal Kombat 9 / Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« dnia: Kwiecień 13, 2011, 22:11:07  »
Wporzo, Vol, ja to rozumiem jeżeli chodzi o granie turniejowe. Teraz się zastanawiam nad rejdżem Nevana, który twierdził, że kiedy pykaliście sobie w domu, siepałeś na te przysłowiowe trzy ciosy. Nie zrozum mnie źle, ja Ci naprawdę życzę zostania Małyszem Mortala. Po prostu nie do końca kumam podejście do grania, które prezentują gracze nowadays ;)
Wystarczy, że odpowiesz sobie na jedno zajebiście, ale to zajebiście ważne pytanie: czy chcę wygrywać?
A potem zacznij to robić.
"Pykanie sobie w domu" jak najbardziej może być sprawdzeniem strategii turniejowej, dopieszczaniem schematu trzech ciosów na krzyż czy też po prostu zażartą rywalizacją (szczególnie jeżeli chodzi o graczy, między którymi jeszcze nie zostało ustalone who's the butch and who's the bitch d-; ). Oczywiście bywa też miejsce na mieszanie i eksperymentowanie celem poszerzenia horyzontów, jednak w przypadku przeświadczenia o rozkminieniu z grubsza optymalnej strategii najwyraźniej nie ma takiej potrzeby.
A jeszcze z innej strony patrząc to wolę jak ktoś mnie cały czas bije mocno ograniczonym zestawem zagrywek, bo tak jest po prostu łatwiej wykombinować kontrę niż w przypadku, gdy zostaję zasypany gradem coraz to nowych sytuacji.

PS Jeżeli odpowiedź na pytanie jest inna niż założyłem to... trudno, pech.

127
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Kwiecień 13, 2011, 20:34:08  »
W CvS1 Nakoruru była topem topów, w MvC2 postaci Capcomu posysały. Zły przykład :)
Marvel to nie jest konkurencja dla Capcomu, więc nie trzeba wykazywac wyższości, a na błędzie z Nakoruru nauczyli się i już w CvS2 zrobili porządek d-;

128
Ja umiem: jak na wakeupie albo w block stunie zrobię rekkę pierwszą tak wcześnie, że nie wyjdzie reversalem, to robiąc drugą anuluję ją w supera d-: Najlepszy jest fakt, że anuluję ją jeszcze przed klatkami startupu.

129
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Kwiecień 13, 2011, 09:03:39  »
Ja tam w drugim filmiku widze jak postacie Capcomu po kolei oklepuja postacie tekkenowe. bez wyjatku. dobre :-p
No w takim CvS2 postaci Capcomu generalnie były silniejsze niż postaci SNK, więc tu może przypadkiem (lub też niezupełnie przypadkiem) skończyć się tak samo d-:

130
Street Fighter X Tekken / Odp: STREET FIGHTER x TEKKEN
« dnia: Kwiecień 12, 2011, 22:21:59  »
Totalnie wziety silnik SF4 i dodane nowe postacie.
No więc silnik totalnie inny niż w SF4 (chociażby tekkenowa dowolność żonglowania):
http://www.play-mag.co.uk/general/street-fighter-x-tekken-gameplay-notes/

131
Ta bursa udowodniła, że za dużo tych zlotów. Koniecznie musi być bardzo długa przerwa do kolejnego. Po wypowiedziach z forum, z "relacji" każdy jechał z nastawieniem "nię chce brać udziału w turnieju",

No mi nie zależy, bo jestem na tyle free w SSF4, że nie jestem hungry d-:
Zresztą moim zdaniem dobra decyzja o olaniu truniejów przy takiej frekwencji (rzeczone 15 w sobotę) i różnorodności granych rzeczy (3 PS2 i 3 PS3 a na nich GG, SPF2T, SF2 AE, 3S, SSF4, T6, MK9demo, MvC3, CvS2, MB:AA).

"nie chcę vip roomu", "nie chcę nagrywać filmików i robić zdjęć".

Nie zapomnij o "nie chcę rockbanda" d-:

Na forum dużo głupich dziwnych kłótni (niektóre przegięte - typu wygrana Vola w turnieju MK itp.) i coraz więcej osób ze starej ekipy przestaje wypowiadać się.

I ja się im w ogóle nie dziwię.

Od dłuższego czasu jakaś dziwna konkurencja na forum, chęci pokazania się na turnieju przez co niektóre osoby tracą dużo nerwów.

Nie no - co jak co, ale rywalizacja raczej jest dobra, bo nakręca hype i motywuje do skillowania. A przynajmniej powinna...

Niektóre osoby rezygnują z tego względu w udziale w turniejach.

A tego to nie rozumiem. Mi się zawsze wydawało, że osoby rezygnują z udziału w turniejach "bo i tak nie wygram, to po co się kłopotać".

Pytam się o co tu do c***a wacława chodzi? Wyzywanie się od free, udowadnianie komuś, że nie zna się na systemie itd.
Chore sytuacje, niedomówienia, a później przyjazdy na zloty i udawanie, że wszystko ok.

Czy ja coś przegapiłem?

Sory, ale powoli zaczyna wk**wiać mnie atmosfera na tym forum

Dziwnym nie jest.

i współczuje Cieślakowi, bo wiem że zawsze stara się z Bursami, a tutaj widzę wyszło słabo.

Nie wiem czy wyszło słabo, dla mnie było tak samo OK jak ostatnio.

132
Mortal Kombat 9 / Odp: Dyskusja ogólna - Mortal Kombat 9
« dnia: Kwiecień 08, 2011, 12:32:14  »
ale przynajmniej wiem dlaczego dostałem, dostrzegam swoje błędy i na nich się uczę

Skoro graliście mirrora, to najwyraźniej nie nauczyłeś się:
Cytuj
dwóch czy trzech zbugowanych schematów z których zresztą się wyjść nie da.


Tak że będę sobie krytykować ile dusza zapragnie.

Krytykujesz gracza z powodu tego, że wykorzystuje zasady gry dla osiągnięcia wygranej?

133
Starsze części / Odp: Street Figter 3: 3rd Strike
« dnia: Kwiecień 03, 2011, 12:03:17  »
Co z tego jeśli będzie? Widziałeś kiedyś żeby na jakimś turnieju grali w HDR'a z klasyczną oprawą? ;] Ta nowa oprawa w HDR wygląda TRAGICZNIE, po prostu boje sie że w 3s zrobią to samo.

Wolę HDRa z nową grafą i jak widać nie tylko ja skoro turnieje są tak grane. No ale tak: myślałem, że whine leci o to, że nie będzie się dało GRAĆ w takich ustawieniach jak się chce, ale jeżeli chodzi jedynie o spektowanie to jeszcze większe whatever d-:


... osz kurna xD już myślałem, że głupszej rzeczy nie wymyślisz... Ty i te Twoje telewizory CRT...

CRT for life! A dokładniej do czasu kiedy sprawię sobie naprawdę bezlagowy monitor.

134
Starsze części / Odp: Street Figter 3: 3rd Strike
« dnia: Kwiecień 03, 2011, 11:26:21  »
Cytuj
ale równie dobrze możesz kupić sobie PS2 i grać.
Lol. Online.
LOL. GGPO. d-;

Jak idealnie skoro jest HD :( ?
A ktoś pisał, że tylko HD? Bo jak nie to STFU póki się nie okaże, że nie ma oryginalnej grafiki do wyboru d-:

W ogóle ja tam widzę tylko "graphic enhancements", więc może niekoniecznie przerysowane wszystko w HD (przy HDRze pisali, że nowsze gry mają tyle klatek animacji, że przerysowanie ich nie ma żadnego ekonomicznego sensu), a jedynie jakieś filtry.

135
Naprawde nie wierze ze bardziej oplaca sie robic standardy za 20% niz za 40%,bo sa bardzo trudne !
Jeżeli w 20%kombo siada w przybliżeniu zawsze, a 40%kombo w połowie przypadków i dodatkowo spieprzone umożliwia karę to jasnym jest, że 20% opłaca się robić bardziej (pomijając spekulacjne granie na finisz - mamy 90% a przeciwnik 30%). Oczywiście wystarczy więcej naturalnego talentu i nołlajfienia aby te 40%kombo siadało np. 8 razy na 10 i już zaczyna się opłacać, ale to jest kwestia indywidualna dla każdego gracza.

Strony: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 19