BACKDASH FORUM
Inne serie => Postacie => BlazBlue: CS / CP => BlazBlue => Taokaka => Wątek zaczęty przez: Hiryu w Grudzień 18, 2010, 00:57:02
-
Co wiemy o Tao w BBCS2:
-Drive osłabiony, ale nie tragiczny. (mniej hitstopu, "wolniejszy". nadal można go używać do poruszania się, ale trzeba być ostrożniejszym)
-Tauntloop usunięty
-Wszystkie D poza 8D oberwały tzw. "Same move proration" - jeśli użyjemy ich w combie więcej niż raz, skalowanie obrażeń znacznie wzrośnie i zadamy ich mniej.
-Nowy string: CH 5B > 5B
-Strata comba 3C > 5D
-6B użyteczne! Combo po hit -> Cat2 (2 hits), 5D~B, 5B, 3C
-nowy atak j.2BB - animacja jak 2hit z CT Cat Spirit 2 (j.236BB). Dobry głównie do pressingu.
Odkryte comba:
Środek:
5B > 3C > 236CC (Cat3) > 2D > j.D~A > j.8D > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) 3.7k
5B > 3C > 236A > 5D~B > 66 > 5C > (j.8D~A > land)x3 > 2D~C > j.8D > j.D~6 > j.C > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) ~4000
6B > 5B > 6A (2hit) > (j.8D~A > land) x2 > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 2721dmg
j.D~A CH > 5B > 6A > 22C > 2D~5 > 6D~6 > j.C > j.2D~C > j.C > .. > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) ~3500
j.C > 5B > 3C > 236A > 5D~B > 22C > 2D~5 > 6D~6 > j.C > j.2D~C > j.C > .. > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) ~3600
j.4D~A > 5B > 3C > 236A (Cat1) > 5D~B > 5C > (j.8D~A > land) x3 > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 4214dmg
2C FC > 6C > 5C > (j.8D~A > land)x11 > 2D > j.D~6 > j.C > j.8D~C >j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 5.508
Narożnik:
6B > 5C > 3C > 236CC (Cat3) > 5D~A > (j.8D~A > land) x3 > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 3590dmg
5B > 3C > 236CC (Cat3) > 5D~A > (j.8D~A > land) x5 > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 4624dmg
2C > 3C > 236CC (Cat3) > 5D~A > (j.8D~A > land) x6 > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 5431dmg
2C FC > 6C > 236CC (Cat3) > 5D~A > (j.8D~A > land) x9 > j.8D8 > j.3D3 > 236BBBBBB (Cat2) - 5762dmg
Almost Becoming Two:
j.C > 66 > 2A > 3C > 214214B (AB2) > 6C > 2367BBBBB > 2368BBBBB > 2368BBBBB - 5146
-
Wywalili taunt loop żeby stworzyć 8D loop i mieć znowu co wywalać w BBCSIII ;)
Na szczęście Tao wygląda dobrze, ciekawe jak to wyjdzie z tymi znerfowanymi drivami, ja ich nadużywałem, będę się musiał przestawić. Użyteczność 6B pewnie i tak będzie średnia, jeżeli go nie przyspieszyli, można Tao wymashować z tego spokojnie, jak gramy z kimś kto lubi "ultimate defense"... Combo po CH nie było takie strasznie niepraktyczne, czasem siadało, fakt że ryzykowne jak cholera, ale same właściwości 6B się chyba nie zmieniły?
No i dziwi mnie wywalenie comba 3C, 5D - komu i w czym to przeszkadzało? Jeżeli teraz można 3C, 236CC to co za różnica?? Nowe B&B (pierwsze combo w Twoim poście) wygląda sporo łatwiej niż obecne comba za porównywalne obrażenia. Jest uniwersalne?
-
Wszystkie podane comba są uznane za uniwersalne. Jeśliby były jakieś info, że jednak nie na wszystkich działają, postaram się uaktualniać pierwszy post.
예수님! María! Daigo!
Nie dość, że hitbox 6B jest potężny, to jeszcze dostaliśmy po nim comba. 2.7k to nie jest cud, ale w końcu warto tego 6B używać. No i corner za 3.6k to już niezły straszak. Moim zdaniem to najważniejszy buff Tao w CS2.
Edit: Dodałem podstawowe combo pod AB2, to samo co w CS1, ale z wycięciem jednego 6C. Możliwe, że to z powodu walki z Rachel (większy hitbox). Możliwe, że dmg byłby wyższy, gdyby opuścić 2A lub zastąpić je czymś (5B?)
-
-Tauntloop usunięty
Oh thank god.