BACKDASH FORUM
Inne serie => Guilty Gear (starsze części) => Guilty Gear => Postacie (AC+) => Wątek zaczęty przez: cieslak w Grudzień 12, 2010, 22:03:02
-
Temat do dyskusji o tej postaci. Proszę zamieszczać różnego rodzaju linki (walki, tutoriale, combo movies itp.)
(http://guiltygear.honmaru.pl/img/anij.jpg)
Anji Mito:
Urodziny: 1 stycznia
Wzrost: 183 cm
Waga: 68 kg
Narodowość: japońska
Kolor włosów: brązowy
Kolor oczu: czarny
Historia:
Anji, jako jeden z nielicznych ludzi posiada japońskie pochodzenie (podczas wielkiej wojny Japonia została całkowicie zniszczona przez gear'y), dzięki czemu jest uważany jako "rzadki gatunek". Rząd traktuje ich jako narodowy skarb. Z tego powodu Anji był zmuszony do mieszkania w specjalnej Kolonii. Niektórzy Japończycy pogodzili się z takim trybem życia, lecz Anji nie był jedną z takich osób. Aby odzyskać swoją wolność, Anji uciekł z kolonii używając dziwnej broni w kształcie wachlarza. Następnie rozpoczął poszukiwania "That Man'a". Szuka odpowiedzi na nurtujące go pytania oraz zemsty za zniszczenie Japonii.
Guilty Gear X: By Your Side:
W jednym z zakończeń, Anji goni za odgłosami kroków That Man'a.
Guilty Gear XX: The Midnight Carnival:
Anji poszukuje nadal "That Man'a", szukając odpowiedzi na temat gear'ów.
W pierwszym zakończeniu Anji pokonuje I-no i staje twarzą w twarz z That Man'em, który zgadza się udzielić mu odpowiedzi na wszystkie jego pytania (można też zaobserwować, gdy That Man wyciąga rękę do Anji'ego, że jego skóra jest niebieska), pod warunkiem, że sam Anji uważa się za gotowego, aby je poznać.
W drugim zakończeniu Anji musi walczyć z Chipp'em (który został poddany praniu mózgu), następnie staje do walki z samym Robo-Ky'em, od którego dowiaduje się o polowaniu na wszystkich ludzi japońskiego pochodzenia. Postanawia wtedy odnaleźć i chronić Baiken.
W trzecim zakończeniu walczy z Ky'em, którego myli z Robo-Ky'em. Dowiaduje się od niego po walce, że ktoś na niego poluje i radzi mu, aby na pewien czas się ukrył.
Gameplay:
Anji walczy używając swojego wachlarza (jest to legendarny Zessen, będący jedna z części Outrage) oraz parasolki. Pomimo, że te wachlarze wyglądają normalnie, posiadają zdolność wydłużania się podczas kontaktu. Używane odpowiednio potrafią zatrzymać przeciwnika umożliwiając kontratak, stąd wzięła się nazwa "Zatrzymujące wachlarze" (Zessen). Anji posiada też zdolność przyzywania motyli Qi (istnieją w tradycji kultury Chińskiej), które eksplodują podczas kontaktu. Jeżeli przeciwnik je zablokuje wzlecą i opadną pod postacią fenixa. Parasolka służy do wysyłania przeciwnika w powietrze lub po prostu odpędzania go. Podczas walki Anji prawie w ogóle nie używa kopnięć.
Zobacz także:
http://en.wikipedia.org/wiki/Anji_Mito (http://en.wikipedia.org/wiki/Anji_Mito)
http://www.guiltygearx2reload.com/AnjiMito.htm (http://www.guiltygearx2reload.com/AnjiMito.htm)
za Tlumaczenie Dziekujemy Epicowi
Poprawki - sh-zinden
-
Ja chętnie poczytam na temat tej postaci ponieważ zamierzam nią grać :) proszę o jakieś combosy,opisy, filmiki,taktyki itd itp :)
Póki co znam może ze dwa combosy ale jeśli chodzi o taktykę to jestem słaby strasznie:P
-
FB Rin for the win. 8)
Pooglądaj sobie walki Lime-key'a, najbardziej przerąbany Anji na świecie.
-
masakra. A ktoś może wypisać jakieś combosy ?:) tylko w dość ludzkim języku proszę :P
-
2S,2D , Fujin ->Hitoashitobi
2P,2K,2S,2D , Fujin ->Hitoashitobi
K,S,H,2D,S Fujin->Hitoashitobi
214p -
P , On
K , S , On
K , S , On , H Fujin -> FB Rin , H Fujin -> Rin. (Jam , May , Briget)
S , JI , 6S , hjc , j.S , j.P , j.S , jc , j.P , j.s , j.h , j.d , Shin. (Fa , Sl)
S , JI , 6S , hjc , j.S , j.P , j.S , jc , j.K , j.s , j.h , j.d.
S , S Fujin -> Hitoashitobi , K , S , S Fujin -> Hitoashitobi , 2p , K , S , On (Corner)
214k -
P , On
K , S , On
S , JI , 6S , hjc , j.S , j.P , j.S , jc , j.K , j.s , j.h , j.d.
S , H , 2D, S Fujin -> Nagiha (Ed, Po corner)
S , H , 2d , S Fujin , FB Rin , 236 S ->K , K , S , 236 S ->K , K , S , H (Po corner)
S , S Fujin -> Hitoashitobi , K , S , S Fujin -> Hitoashitobi , 2p , K , S , On (Corner)
S -
H , H Fujin -> FB Rin , K , S , H (Midscreen)
H , H Fujin -> FB Rin , K , S , On (Midscreen)
6P , S , H , H Fujin -> FB Rin , K , S , On (Midscreen ,Crouching opponent)
6P , S , H , H Fujin -> FB Rin , K , S , H (Midscreen ,Crouching opponent)
H , H Fujin -> Hitoashitobi , S , S Fujin -> Hitoashitobi , K , S , S Fujin -> Hitoashitobi , 2p , K , S , On (Midscreen)
Sou CH -
P , hjc , j.P , j.S , j.D , Shin
S , JI , 6S , hjc , j.S , j.P , j.S , jc , j.K , j.s , j.h , j.d.
TK Shin (CH or RC)
P ,On (corner?)
K , S , On (corner?)
S , JI , 6S , hjc , j.S , j.P , j.S , jc , j.P , j.s , j.h , j.d , Shin. (Fa , Sl corner?)
S , JI , 6S , hjc , j.S , j.P , j.S , jc , j.K , j.s , j.h , j.d.
Szybkie copy --> paste z DL.
-
omg to teraz sie naucz co na kogo siedzi :/
-
omg to teraz sie naucz co na kogo siedzi :/
Hmhm, imo są tylko trzy kategorie. :P 1. Babki. 2. Faceci. 3. Robo-Ky oraz Ordel-Sol. Nie ucz się combosów na daną postać, bo to nie ma sensu. Chyba że chcesz być mega kozak jak Fuji. ;)
-
omg to teraz sie naucz co na kogo siedzi :/
magia tej gry, uczysz się kilkanaście godzin jakiegoś super combosa a później dowiadujesz się że działa on tylko na 2-3 postacie i tak naprawdę niewiele się nauczyłeś ; DD.
Cieślak niekoniecznie, zależy od postaci którą się gra:P, faceci też różnie spadają. Jasiek lata wysoko i całkiem szybko jest na ziemi, tess pada normalnie, sol upada tak jak o-sol czyli niby nisko i normalnie ale nie ma hit boxa na nogach więc potrafi coś nie trafić. Faust upada jak kaleka, may lata jak balonik a A.b.A jak ciężarek, no i Dizzy która w sumie bardziej frunie niż upada.
Ale to mówię, zależy od postaci jaką się gra. U Di nie miałem z tym problemów wszystko wchodziło na prawie wszystkich. U I-no muszę mieć przynajmniej 5 różnych podstawowych akcji (starterów) żeby każdemu posadzić dobry dmg:P.
-
nie kumam tych wszystkich oznaczeń. no cyfry to kierunki, k,s,p,h to guziki, d to dust ale co to jest On, hjc, JI. Ludzie ja poprosze po polsku :P
-
On to ten command air-throw Anjiego, czyli 623HS.
hjc - high jump cancel - to samo co u Viper i Ibuki ;]
JI - jump install, przy podstawowych combosach Anjiego możesz się na razie bez tego obejść ;p
-
dziex. Ja póki co to robię coś takiego ( popatrzyłem na filmiki i trochę sam pokminiłem, oczywiście napiszę po ludzku :P) :
d.P , K , S , HS , qcf+HS,D , run , K , S , f,qcf+HS , f,hcf+HS ( pewnie nie muszę pisać że to z dojściem do ściany :P )
d.P , d.P , S , HS , qcf+HS,D , run , K , S , f.qcf+HS , f,hcf+HS ( j.w.)
K , S , HS , qcf+HS,D , run , K , S , f.qcf+HS , f,hcf+HS (j.w.)
K , S , HS , f,hcf+HS
qcb+P , S , j.K , j.P , j.S , j.D
qcb+P , K , S , f,qcf+HS , f,hcf+HS
Tylko się nie śmiać proszę :P
-
Racja, racja, Liber. Tak czy owak, trzeba zagrać, by to zrozumieć. Trochę to trudne w teorii, ale w praktyce jest o wiele łatwiej. ;) Ty z I-No to masz przesrane. :P
manieq, u Anjiego najlepiej robić JI: k-->JI-->s. Naucz się również szybkiego air dasha nad ziemią. Skoncentruj się również na GP(GuardPoint), bo jakby nie patrzeć, cała jego gra się na tym opiera.
-
a co to jest ten guard point ?
-
Tak będzie o wiele łatwiej: http://www.youtube.com/watch?v=NAOqS3Vla_g
Mój tutek do Slasha. Jednak GP działa tak samo. :)
-
dziex. A co myślicie o tych combosach co wam podałem ?:P
-
dziex. A co myślicie o tych combosach co wam podałem ?:P
Jak sam na to wpadłeś, to gites. :) Graj, manieq. Na Bursie albo na najbliższym zlocie/turnieju pokażę ci parę fajnych smaczków Anjim. :) Np. double butterfly, jak fajnie korzystać z 6hs, parę crossupów, no i zajebisty bajer z tauntem. :) Na pewno wkurza cię to, że nauka idzie ci opornie, ale tutaj, w GG, mamy trochę inne zasady nauki, a mianowicie:
Nauka podstaw ---> Myślisz, że coś umiesz ---> Grasz z kimś dobrym ---> Ostry wpieprz ---> Załamka ---> Spędzenie kilkunastu godzin w treningu ---> Znowu granie z kimś dobrym ---> Uświadomienie sobie, że poszedłeś do przodu ---> Znowu kilkadziesiąt h w treningu ---> Znowu granie ---> Uświadomienie sobie, że umiesz grać ---> Granie na dobrym poziomie i zabawa w freestyle na maksa.
Tak to mniej więcej wygląda. Większość osób odpada przy etapie "Załamka". Jednak jak to przetrwasz, to potem zostaje sama zabawa. :)
-
Te podwójne motylki dość trudne były z tego co pamiętam, ale zajebista sprawa ogólnie, zwłaszcza jak sie kogoś tym zamknie w rogu ;p
Anji ma jeszcze jedną fajną rzecz, jego 3S można cancelować w początkowych klatkach w 5S albo 5HS, dzięki czemu da sie robić blockstringi w stylu 5S,5S,5S (nieźle nabija guard bara) coś tam coś tam.
-
Etap załamka to mam teraz :P a jak podejdę z kimś dobrym do walki to się będę śmiał że nawet pół combosa mu nie zrobię :P tak jak komentowałem walki mace'a i nie pamiętam już kogo :P do combosów sam doszedłem po obejrzeniu paru rzeczy :P Co z tego że fajnie wyglądają jak i tak zrobienie ich na kimś kto wie jak grać będzie hardcorem :P No ale chętnie zagram z Tobą czy tam innymi trolami :P
-
Nom, motylki good shit, ale trudny. :)
manieq, pieprzysz. :P Sam zobaczysz, że nie będzie tak źle. :)
-
właśnie chodzi o to że skoro nauczyłem się czegoś tam to będę na to grał a dużo tego nie ma więc baaaardzo ciężko będzie to posadzić :P
-
właśnie chodzi o to że skoro nauczyłem się czegoś tam to będę na to grał a dużo tego nie ma więc baaaardzo ciężko będzie to posadzić :P
Chyba zapomniałem ci napisać, że najwięcej rzeczy uczysz się podczas grania z kimś dobry. Tak, tak, to właśnie GG. :) W treningu nauczysz się tylko combosów, niczego więcej. My tutaj we Włocku mamy taką fajną zasadę, która brzmi: Trzeba grać, grać, grać i jeszcze raz grać.
-
no to ja wiem że trzeba grać :P zobaczymy co będzie :P
-
My tutaj we Włocku mamy taką fajną zasadę, która brzmi: Trzeba grać, grać, grać i jeszcze raz grać.
Myślałem, że we Wwku się mówi: "nie p.......dol, tylko graj" ;p
-
My tutaj we Włocku mamy taką fajną zasadę, która brzmi: Trzeba grać, grać, grać i jeszcze raz grać.
Myślałem, że we Wwku się mówi: "nie p.......dol, tylko graj" ;p
To nasza druga zasada. :D
-
chyba poczekam na sticka bo kurde na padzie nie daje rady no. :P W ogóle zobaczyłem że są cancele jakieś dziwne :P np po p+K można zrobić cancela i zamixować trochę :) A co do tego hyper jumpa to wchodzi mi na potemkina co któryś czas bo nie wyczułem jeszcze tego momentu do końca.
-
gralem na poziomie trudnosci maniac. eeee nie da sie grac:p a na hardzie ugrywam jedna runde moze :P Z tego co widzialem to wy gracie jak na poziomie maniac albo jeszcze lepiej.Juz czuje to nieustanne fruwanie i dostawanie batow :P
Nie piszemy posta pod postem. Używamy opcji "Modyfikuj"
-
No to ja jako GGTP sandbag powiem Ci, że maniac to jedyne ustawienie na jakim da się grać z CPU, bo na niższych robi takie głupie błędy, że się tylko człowiek złych odruchów może nauczyć.
A lataniem i dostawaniem batów też się nie przejmuj. Tylko combo za 1/2 hp z oki setupem na 50 - 50 trzy razy pod rząd, wyrzuceniem z bursta, baitem reversala i pobiciem szczeniaczka jako kara za każdy błąd nauczy Cię ostrożnej gry ;)
-
ty a po polsku ?:D
-
Przecież napisał po polsku :3
-
snake siarap no lifie :P ja tu probuje cos zrozumiecz tej gry :P baitem reversala ? A tak btw znajac jakiekolwiek kombosy ta gra jest o wiele ciekawsza :P
-
Bait reversala to chyba najbardziej zrozumiały termin jakiego tam użyłem ;)
Bait to zagrywka mająca zmusić (zachęcić?) przeciwnika do użycia konkretnego ataku. Najbardziej banalny przykład:
Robisz knockdown na Sola. Sol leży, dobiegasz, jest w animacji wstawania, przeciwnik myśli, że zaczniesz jakieś oki kombinować i wstaje z reversalem (Volcanic Viper), a Ty tuż przed nim zatrzymujesz się i blokujesz, więc reversal nie trafia/trafia na blok i możesz go skarać.