BACKDASH FORUM
Tekken => Tekken Tag Tournament 2 => Wątek zaczęty przez: Cambion w Listopad 09, 2010, 15:52:56
-
Dawajcie swoje listy życzeń dotyczące:
- zmian właściwości ciosów u postaci (na lepsze bądź gorsze)
- jakichś nowych ciosów dla danej postaci
- ogólnych zmian w systemie
-
Moja lista do Marduka:
- stare SS+1+2 - +5 na bloku
- d+4 - -14 na bloku lub 0 na trafieniu (obie opcje sprawiłyby że ten cios byłby zbyt przejebany). Wciąż nieparowalne.
- b+4 - mniejsza strata na bloku, tak z -5
- WS+3 - i15/i16 lub jakaś inna wybitka z FC z taką samą prędkością, może powinni zmienić WS+1+2?
- d/f+1 - bezpieczne lub i15
- u/f+3 - +1 na bloku
Stary Cornered Beast byłby za dobry przy tym systemie.
No i więcej aren bez ścian!!!
-
Gra:
- Lepszy movement (nie zebym bym mistrzem w tej dziedzinie, ale zapewne wielu graczy na to czeka)
- -14 na wszystkie hopkicki
- 2 areny bez scian wiecej
- Przywrocic Command Capture
Alisa:
- Wyrzucic Clockwork (WS+3)
- Jakas kara na -12 z KD (;3)
- Cos fajnego z QCF, lub QCB
- d/f+2 wybijajace kucajacych!
-
Gra:
- większa różnorodność w rozmiarach aren, więcej aren bez ścian
- usprawnione practice
Postacie:
Baek
- blokowania we flamingo
- szybszy hopkick
- df+1,3 - drugi hit na mid
Miguel
- więcej homingujących ciosów z postawy
Bruce
- b2 jugglujące na normal hicie (nie no, żart)
- jakiś dobry niekaralny cios z postawy na mid
- d+4 niekaralne
Lars
- wywalić uf3 :P
-
Gra :
-Hwoarang jako top! Dać mu hopkicka, magic 4 i 12stke wrzucającą na ścianę która będzie przy okazji midem! Chyba bym się pociął z radości :D
-wszystkie hopkicki w stylu Jina, -12 wtedy wystarczy jako kara.
-nie wywalać żadnej postaci, dodać nie więcej jak 3~4.
-usprawnić online, zablokować cheatowanie.
-Utrudnić granie postaciami w stylu Lili czy Bruce, zredukować dmg ze ściany, utrudnić wybijanie byle czym.
-
Gra :
-Hwoarang jako top! Dać mu hopkicka
A u niego U/F, N, 4 nie działa jako hopkik w szóstce?
-
Mig
-Niekaralna wybitka jakaś
-reszta może być bez zmian
-
Działa ale to nie to samo.
Swoją droga dodał bym do jego listy życzeń wybitkę z WSa ;)
-
Gameplay:
- movement na poziomie T5
- całkowita symetryczność wszystkich aren, chodzi tutaj też o miejsca do przebicia boundem (np. szklana podłoga na fallen colony)
- wywalić rage'a
- Mishimy = topy
- brak półgodzinnego czekania postaci zawieszonej na ścianie na dostanie boundującego ciosu
Stif:
- powrót d/f+2_d/f+2,2 z DR (nowe d/f+2 przeniesione na inny input)
- f,f+2 -> f,f,N,2 i -11 na bloku
- sonic fang przyspieszone o klatke
- jailujące d/f+1,2 i 1,1,2
- niech Steve już w żadnej sytuacji nie odwraca się tyłem do przeciwnika po zrobieniu 3+4~PKB, to jest jakaś patologia ;d
Alisa:
- d/b+3 dające przewagę na bloku
-
Alisa
- d/b+3 dające przewagę na bloku
I już wiem kim będę grał w TTT2 8)
Co do systemu to oczywiście również musze dodać do mojej listy - możliwość wyłączenia rage'a
-
Eddy jako top tier z bardziej rozbudowanym wachlarzem ruchów i normalna negativa.
miszimy jako bottom tiery.
Zacząłbym wtedy grać w Tekkena.
-
Moja lista życzeń :
- Oby nie było kolejnej części bo wystarczy już obciachu.
- a jak już robią, to moim życzeniem jest : "nie myślcie za dużo co by tu zmienić bo już spi****liliście co się da"
Gra :
-Hwoarang jako top! Dać mu hopkicka
A u niego U/F, N, 4 nie działa jako hopkik w szóstce?
A w dupę sobie wsadź takiego hopkicka :P
-
Moja lista życzeń :
- Oby nie było kolejnej części bo wystarczy już obciachu.
- a jak już robią, to moim życzeniem jest : "nie myślcie za dużo co by tu zmienić bo już spi****liliście co się da"
Ktoś się obraził na Tekkena.
Za miesiąc Ci przejdzie...
-
Jak dobrze, że Harada i jego team często zaglądają na Backdasha, możemy dzięki temu być pewni, że ten temat się nie zmarnuje i nasze życzenia nie idą w próżnie! :D
No nic, ja też sobie pomarzę! :P
System:
- dać coś jak 8WR z SC, czyli możliwość poruszania się na boki nie tylko w dwóch, ale dajmy na to w sześciu kierunkach, np. naciskając u/b,U/B, żeby zrobić sidewalk w bok i do tyłu jednocześnie. Może stepa w różne kierunki również, samego krótkiego skoku się przecież prawie w ogóle nie używa, zaś długi, przydatny przy tech trapach wciąż byśmy mieli pod U/F_U_U/B, backflipy robiono by poprzez u,u/b,b(co by nie wychodziły przypadkowo). Podarowana nam możliwość oddalania/przybliżania się na boki na pewno miałaby taktyczne znaczenie
- Rage do włączenia/wyłączenia w opcjach, na podobieństwo Guard Damage.
- niech naprawią te małe bugi, jak np. zamiana kierunków inputu po nagłym odwróceniu kamery czy dziwne zachowanie postaci okładanej na ścianie.
- w końcu mocarny Practice jakiś, mix trybów treningowych z VF, SC i Tekkena, można by się pokusić o zaimplementowaną FD, dla frame-freaków mojego pokroju oczywiście. :)
- poprawiony dash/backdash - niech będą odrobinę dłuższe i płynniejsze w cancelowaniu, na podobieństwo T5.
- nie chce żadnych Gonów, Doktorów czy innych Ogrów, zbyt dużo już tego tałatajstwa! :P
- niech dadzą sobie możliwość patchowania tej gry w jakiś sposób, możliwość korygowania FD chociaż, tzn. opóźnień i przewag po ciosach na bloku/hicie. Możliwe jest to z technicznego punktu widzenia w ogóle?
- wyjeb*ć Item Moves, generic u+2 i zbędne ciosy - każdy jakieś ma
Zafina:
- chociażby jeden HA z prawdziwego zdarzenia w każdej z postaw, może jakiś rzucik z nich?(ch**, niech będzie nawet wyrywalny! :P), więcej przejść między postawami.
- rozsądny low z SCR, bezpieczny cios z możliwością wyjścia z tej postawy, w ogóle więcej ciosów z taką opcją w SCR.
- szybsza wybitka z WS(teraz jest i18)
- polepszenie FD tu i ówdzie - np. WS+1,2, d+1, d+2,3,4(kto się na to nabiera w ogóle?)lowy z MNT, b+1+2(wiem że ten low ma zasięg i crushuje nieziemsko, ale -21/-7 za 14 dmg to jakiś żart)
- niech zostanie P3 kostium! :D
Christie:
- NORMALNY STEP! Jinga step, ten taniec charakterystyczny, sprawia że nie da się prawie nic ominąć na boki :(
- jakiś szybszy tracker, dotychczasowy to i18 high
- wrócić stary damage Rodeo(rzut, hcf+1+2) - teraz jest 50, było 55, a pasek się zwiększył
- niech w końcu się zdecydują - całkowicie rozróżnić możliwości Eddiego i Christie(+ tagowe akcje) lub uczynić je jedynie alternatywnymi kostiumami, jak Kuma i Panda
- jakieś ciekawsze customizacje
Law:
- low crush z DSS
- wywalić nieprzydatne ciosy, pokroju SS+2,1,2,1+2 czy też d/f+3,3,4_3
- ogólnie nie ma co narzekać, to najlepszy Law do tej pory :P
I życzę sobie jeszcze, żeby moim kolegom i koleżankom nie spełniły się oczekiwania co do zmian u ich postaci! :))
-
Jinga step, ten taniec charakterystyczny, sprawia że nie da się prawie nic ominąć na boki :(
Ja Ci dam taniec i ginga w jednym zdaniu!
>:(
-
Gra:
Przywrócenie "normalnego" movementu znanego z T5.0_DR
Wywalić Rage'a
Wywalić Bound'a lub powiększyć areny co by nie było takich map jak ta z pomidorami gdzie praktycznie sciana jest od razu.
Więcej aren bez scian
Wywalic przebijanie podlogi....po co to komu o.O ?
Zmniejszenie command listy (po cholere postacią po 100 ciosow !!!! ?)
Przywrócenie Command Capture
Urozmaicenie trybu practice (chcialbym zeby byl tak rozbudowany jak w SC ;D)
Zmniejszenie Loadingu między walkami (20 sekund zeby rozegrac walke no loool) a no i żeby po kazdej walce byl character select i zmiana mapy.
Postacie:
DevilJin:
Kurde co sie stało z tym zapipistym DJ'em z DR'a ? teraz nie dość że plastikowy jest to sie go prowadzi jak czołg ;/
Bryan:
Taunt +16
13 klatkowe f,b+2
Wiecej poke'ów !!!
Wiecej ciosow z przewaga (ilez mozna sepic na b+1 :/ ?)
Przywrócić mu głos z 5.0 :)
UWAGA UWAGA najwazniejsze 12 klatkowy punisher !!!!
Hwoarang:
Niech stanie się postacia turniejową.
Coś w rodzaju hopkicka (ale innego bo hopkick by mu nie pasowal)
Bezpieczne ciosy + jakieś ciosy z przewagą...
W ogóle dla mnie ta postać mogłaby być topem :))
I też jestem za żeby Mishimy wróciły na szczyt.
-
Hwoarang:
Niech stanie się postacia turniejową.
Czy gdzieś go banują?
-
Sunchip ostatnio wspominał że jak za rok znowu dostanie wize od Dadrota to przywiezie nam ze 2 automaty TTT2 z Korei 8).
A tę liste życzeń też ma jakoś przedstawić Haradzie (w końcu z Korei do Japonii jest całkiem blisko), więc zapraszam do "w miarę realnego" jej poszerzania... w końcu nie można mieć wszystkiego!
-
Poprawione wszystkie niedorobki z T6 vide dlugie loadingi, brak stroju dla 2P, command capture na practice i inne tego typu + żeby Bob schudl do normalnych rozmarow.
Wywalic rage'a
Poprawic areny, bo wall carry niektorych postaci pwni + symetria
Poprawiony movement
Dragunov
string b+4,2,1 ostatni cios to mid
wiecej ciosow homingowych bo 2-3 to stanowczo za malo
f,f+4 jak u Paula/Anny !
d+2 mniejsza kara na bloku ;s
iWR+2 zeby nie whiffowalo jak whiffuje czasami
Snake « Odpowiedź #8 dnia: Listopad 09, 2010, 19:12:30 »
Stif:
- powrót d/f+2_d/f+2,2 z DR (nowe d/f+2 przeniesione na inny input)
- f,f+2 -> f,f,N,2 i -11 na bloku
- sonic fang przyspieszone o klatke
- jailujące d/f+1,2 i 1,1,2
- niech Steve już w żadnej sytuacji nie odwraca się tyłem do przeciwnika po zrobieniu 3+4~PKB, to jest jakaś patologia ;d
Ten d/f+2 to byla patologia
-
brak stroju dla 2P
Niestety nie zauważyłem takiej niedoróbki, u mnie wszystkie postacie są ubrane :[
Ten d/f+2 to byla patologia
Podaj choć jedną patologiczną rzecz związaną z tym ciosem ;]
Właśnie, zapomniałem. Niech dadzą Julce stary łokieć ;d A jeśli nie, to mogą po prostu oprócz niej dać Michelle z normalnym łokciem, w końcu to tag.
-
d/f+2 z 5.0 to byla patola. W DR byl to calkiem zbalansowany cios ;)
-
Weź mi nie wspominaj d/f+2 z 5.0 brrrrr...
-
Kurde, Zuum miał sam się sczaić jaką gafe popełnił, zepsuliście. Specjalnie nie napisałem, że chyba pomylił części ;[
A d/f+2 w 5.0 to nie był sam w sobie przegięty cios, tylko połączenie go z resztą arsenału Stefana czyniło go przegiętym ;p
-
Za czasow DR'a nie mialem jeszcze konsoli, wiec porownywalem z T5.0 -_- Mozna sie bylo domyslic o ktorego Tekken'a mi chodzi.... A co do ubran to sa, lecz nie mozna ich zcustomizowac - tez moglibyscie sie domyslic :o
Zeby nie bylo off'a
Nie chce tam widziec znowu jakichs 5 nowych postaci... Z drugiej strony ciekawe kto bylby bossem :o - Devil Garnek
-
Juz ja widze ten Tekken Tag 2, to bedzie masakra roku. Juz ja widze, ze jedna postac ma malo zycia i ma Rage'a, druga nie ma, robisz postacia juggle'a , ktora ma duzo zycia, przelaczasz sie na postac z ragem i kontynuujesz :D Gra jest ewidentnie robiona na silniku T6, wiec podejrzewam ze Namco, nie zabierze elementow, ktore sa w T6. ewentualnie cos doda. Znajac zycie dojdzie wiecej plansz ze scianami, pewnie tak male, ze po jednym ciosie bedziesz juz na scianie. Ogolnie to przewiduje rozpacz i zgrytanie zebow. Ja bym sobie życzył, zeby ten Tekken byl robiony przez kogos innego, byle nie Harade i obecne Namco. Juz czuje juggle za 100% paska, 5 rzutow w jugglu, restart juggle'a w powietrzu itd. T6 ogolnie mnie przeraza, a co dopiero granie naraz dwoma postaciami z T6, mysle ze namco pojdzie na latwizne i, nie zmieni za bardzo postaci, ide o zaklad ze zmiany beda kosmetyczne ( ewentualnie, zabiora jakies przegiete rzeczy). Obstawiam ze skupia sie tylko na plynnym polaczeniu ciosow zawodnikow, ale patrzac na trailer, nie widzialem jakiejs roznicy z T6. Mishimy dalej beda zje^&9. Zycze sobie tylko, zeby ta gra byla bardziej zbalansowana, mniej bugow i moze hmm ten movement poprawiony?
-
Łokieć Anny na Mid, iSW i GS na Mid, d/b+3 Alisy +1 na bloku, iWR+2 alisy na mid no i dla tych wszystkich postaci cos jak DSS lawa.
Poza tym grywalny low dla kinga.
No i najważniejsze:
(Alisa) iWR+2 [tag-king] iSW ^^
-
a ja mam zyczenie zeby LARS nie przezyl do tekken taga 2. By ktos strzelil mu w leb zeby tundra nie mial kim grac :p
-
Ciekawie jak rozwiążą sprawę fabuły i umiejscowienie w niej nowych postaci - Lars, Alisa itd. chodzi mi o "młodego" Heńka i ułożenie historii, która umożliwiłaby by im wystapienia ;s
-
Wehikuł czasu i po sprawie, w końcu to tekken :P
-
Wehikuł czasu i po sprawie, w końcu to tekken :P
W animcu już Xiao go próbowała użyć :P
-
A czy pierwszy Tag miał jakąś fabułę ? Czy bijatyka w ogóle potrzebuje fabułę, normalnie dadzą młodego Heńka.
-
Przecież nie od dziś wiadomo, że fabuła w TTT2 nie będzie mocno powiązana z głównym wątkiem fabularnym serii, podobnie jak to miało miejsce w przypadku pierwszego Taga.
-
Ciekawie jak rozwiążą sprawę fabuły i umiejscowienie w niej nowych postaci - Lars, Alisa itd. chodzi mi o "młodego" Heńka i ułożenie historii, która umożliwiłaby by im wystapienia ;s
Tekken Tag raczej nie miał fabuły, więc ja osobiście sądzę, że i dwójka nie będzie mieć jakiejś stricte ułożonej historii.
-
Co wy gadacie, była imba fabuła w TTT :P
-
Nie wiem, nie gralem w TTT - mozecie mnie za to zbic... Podumowujac - 40 postaci z Tekkena 6 + jakies powroty + pare nowych postaci wychodzi pula 50 uczestnikow turieju... Kij w plecy i w droge !
-
W TTT nie było linii fabularnej.
Ja mam życzenie, takie o to żeby ta gra najlepiej nie wychodziła, to co widać na filmikach to jakaś parodia westernu. Albo niech to zrobią na modłę pierwszego taga albo niech nie robią w ogóle bo Tekken zaczyna coraz bardziej przypominać popisy grupy cyrkowej a nie bijatykę.
-
W TTT nie było linii fabularnej.
Ja mam życzenie, takie o to żeby ta gra najlepiej nie wychodziła, to co widać na filmikach to jakaś parodia westernu. Albo niech to zrobią na modłę pierwszego taga albo niech nie robią w ogóle bo Tekken zaczyna coraz bardziej przypominać popisy grupy cyrkowej a nie bijatykę.
Polać mu :) dokładnie chciałem to napisać :P
-
Jeśli TTT2 okaże się być party game to gracze po prostu wrócą do poprzedniego tekkena, co im szkodzi zaryzykować? ;p
-
Całkiem możliwe że partygame, bo widząc ścianę Asuka+Jin postacie wykonywały ciosy symultanicznie :)
A co do fabuły w tekkenie to ma takie znaczenie jak fabuła w filmie porno, czyli każdego gówno obchodzi a i tak wszyscy potem będą się rąbać :P
-
JA chcę 3 nową postać pokemona, możecie przez to rozumieć : Panda, Kangur i nowa czyli krowa z reklamy czekolady Mlekowity która tańczyła z Panem Japą :) To wtedy zagrał bym w TTT2 ;)
-
Ale Tekken to już jest party-game, mogą to tylko udziwnić. I mają bardzo bogatą wyobraźnię w tym zakresie.
-
Zależy co rozumiesz przez "party-game" ?:P
1. Grę imprezową że da się w to cisnąć wyłącznie po wódzie
czy
2. Gra drużynowa :P
-
To pierwsze.
-
-Usunąć rage
-50% aren ze ścianami i bez
-command capture
-żadnych p***dół typu scenario czy bijatyki chodzonej
-zlikwidować u alissy długi side step
-rematch z możliwością zmiany areny
-
JA chcę 3 nową postać pokemona, możecie przez to rozumieć : Panda, Kangur i nowa czyli krowa z reklamy czekolady Mlekowity która tańczyła z Panem Japą :) To wtedy zagrał bym w TTT2 ;)
http://www.youtube.com/watch?v=nceIYNlgso8
Można by tak Lovely wprowadzić na przykład.
-
Ja od czasów T5 marzę tylko o jednym - niech dadzą hit confirmowalność Twin Pistons'om Kazka i ja już niczego więcej nie oczekuję.
-
Pistony Devil Kazuyi ^^
-
Są hit confirm? YES!
(http://images2.memegenerator.net/ImageMacro/4756925/fuck-yes.jpg?imageSize=Medium&generatorName=Victory-Baby)
-
no za takie coś za jakiś czas dostaniesz warna ; DD
-
Wiem, ale nie mogłem się powstrzymać z radości. Wyedytuję.
-
Mogę się założyć że pistony nie będą do potwierdzenia na trafieniu, no chyba że już nie będą wybijały...
-
Ale gdyby Devil miał taką możliwość? Why not? Jin w TTT miał kilka pogibanych akcji po "zamianie w Devila", więc czemu Kazek miałby nie mieć?
-
Hmm, bo ogólnie kierunek jaki jest obrany w Namco jeśli chodzi o zmiany jest odrobinę inny...
Ja np. chciałbym żeby demo Paula pozwalało na zrobienie B! i kontynuowanie juggla ale tylko kiedy wejdzie z "gwiazdkami" :D
-
Ja chciałbym by 3~4 eddka mialo 13 fr :p takie Electric rodeo :)
-
Mi chodziło o życzenie o powrót pistonów DevilKazuyi, czyli d/f+1,2 z poprzednich części....
WS+1,2 hit confirm po co? Takie rzeczy to dla lamusów, a nie mishima playerów :O. Coś jednak trzeba umieć żeby nimi grać, wtedy nie jest potrzebne janienie ciosu z WSa.. Dziwne życzenie.
Najlepiej żeby elektryk znów był ciosem jakim powinien być. Im bardziej poprawią ten cios, tym lepsze będą mishimy. Bo w T6 to parodia z tym ciosem. Nawet jak zrobię kilka łejwów przed ewgfem, to nadal można to stepnąć, brak słów.. :( To zdecydowanie muszą poprawić, conajmniej to...
-
Hmmm... czemu za zwyczaj whishlisty polegaja na rogieniu ze swojego maina godlike tiera?
Mi wystarczy +1 na bloku po jabie u Aśki, no i moze samodzielny low z 1,3 robiony jako d+3 (powiedzmy i14, -11 na bloku, i +1 na trafieniach)
A jak by 1+2 mialo hit box jak w DR to bylbym w niebie.
-
Jeśli chodzi o Yosha to chciałbym z powrotem FC d/f+3 i "stare" d+1 i tyle mi wystarczy.
-
Ja dla Kinga bym chciał pojedynczy cios B! np jak armorowe d+2 ew. z ciut większym zasięgiem i jakiegoś naturala zaczynającego się od lowka z hikrushem nie musiał by być silny ani bezpieczny ale mógłby KNDnować
-
Racja, Kindze bardzo brakuje takiego pojedynczego, szybkiego mida na B!
Mogli by po prostu poprawić d/b+2. Teraz ma 25 klatek i ogólnie ssie...
Zmienił bym go na i18, +2 na bloku i OC, na NH +6, na CH KND (d/f+4,3 do juggle'a), do tego lekki boost zasięgu i było by G.
-
Według mnie dużą wadą King jest brak jakiegoś sensownego High Crusha, najlepiej jeszcze niekaralnego
-
Jest świetne b+1 ale na hi
-
To już nie to samo co w DR. Tam zdarzało mi sie przebić tym elektryka, w T6 niestety już nie
-
Zobaczymy co to będzie to jego nowe d+1+2 na juggle'a...
-
Mogli by po prostu poprawić d/b+2. Teraz ma 25 klatek i ogólnie ssie...
Zmienił bym go na i18, +2 na bloku i OC, na NH +6, na CH KND (d/f+4,3 do juggle'a), do tego lekki boost zasięgu i było by G.
To niech jeszcze trackuje za plecy, all-crushuje i będzie nieblokowany :D
A tak serio, to zgadzam się, powinni go przerobić, bo aktualnie jest tak bezużyteczny, że nadaje się tylko przy ścianie.
-
trochę by mogli to poprawić niektóre postacie mają kilka takich pojedynczych ciosów :) ale nie ma co marudzić bo King jest potężny zupełnie jak ja :D Hi chodz do mnie bo mi się uczyć nie chce, a jak przyjdziesz to będę mógł się tłumaczyć, że mi przeszkodziłeś :D
-
Tak samo Kingowi jak i Jinowi brakuje dobrego ciosu boundującego. 1,2,3 nadaje się w sumie głównie na ścianę, a f+1,3~3 powoduje, że juggle są masakrycznie schematyczne.
-
d/b+2,3 i u/f+3 u Jina powinny boundować. :>
-
Tak samo Kingowi jak i Jinowi brakuje dobrego ciosu boundującego. 1,2,3 nadaje się w sumie głównie na ścianę, a f+1,3~3 powoduje, że juggle są masakrycznie schematyczne.
Nie zgadzam się. Praktycznie po każdym starterze robi się co innego. Ja bym sobie jedynie życzył, żeby but z 1,3~3 pewniej trafiał, bo nerwicy idzie nie raz dostać, szczególnie po CH EWHF.
-
Tak samo Kingowi jak i Jinowi brakuje dobrego ciosu boundującego. 1,2,3 nadaje się w sumie głównie na ścianę, a f+1,3~3 powoduje, że juggle są masakrycznie schematyczne.
Nie zgadzam się. Praktycznie po każdym starterze robi się co innego.
Nie zmienia to faktu, że dobry bound by się przydał. Popatrzmy na Lawa, który ma świetne i krótkie boundy jak b+2,2 czy f+1+2. Co zrobić Jinem, gdy juggiel wychodzi trochę za długi? Nic, nie da rady zboundować, a jak plansza bez ścian jest to mamy cancel juggle'a.
-
A jak Ty chcesz nim zrobić za długi juggiel, kiedy jugglujesz praktycznie zawsze przy pomocy b+2,1, 3,1, albo EWHF i jedynka do przytrzymania? :D Zwykle jest JS, b+2,1_3,1_EWHF,1, 1,3~3 B! i to, co Ci wchodzi po boundzie. I to nie jest kwestia braku kreatywności, to jest kwestia braku możliwości sadzenia innych juggli, które byłyby przy okazji consistent.
A, nie, można jeszcze w konkretnych przypadkach sadzić dwa brzuchy.
-
Jinem czesto nie mozna normalnie jugglowac, bardzo czesto jak sie zlapie kogos b+2,1 na rollu to nie mozna bounda zrobic... Bieda straszna
-
Delay that shit.
-
A jak Ty chcesz nim zrobić za długi juggiel, kiedy jugglujesz praktycznie zawsze przy pomocy b+2,1, 3,1, albo EWHF i jedynka do przytrzymania? :D Zwykle jest JS, b+2,1_3,1_EWHF,1, 1,3~3 B! i to, co Ci wchodzi po boundzie. I to nie jest kwestia braku kreatywności, to jest kwestia braku możliwości sadzenia innych juggli, które byłyby przy okazji consistent.
A, nie, można jeszcze w konkretnych przypadkach sadzić dwa brzuchy.
Chodzi o to, że po wybitce można popełnić jakiś błąd i taką postacią jak Jin trudno jest to naprawić, a jak z Lawem dostanie się chwilowej amnezji zacznie się robić punche zamiast standardów, to można to nadrobić b+2,2 na przykład. Jinem jest już raczej ciężko w takiej sytuacji, nie?
-
A jak Ty chcesz nim zrobić za długi juggiel, kiedy jugglujesz praktycznie zawsze przy pomocy b+2,1, 3,1, albo EWHF i jedynka do przytrzymania? :D Zwykle jest JS, b+2,1_3,1_EWHF,1, 1,3~3 B! i to, co Ci wchodzi po boundzie. I to nie jest kwestia braku kreatywności, to jest kwestia braku możliwości sadzenia innych juggli, które byłyby przy okazji consistent.
A, nie, można jeszcze w konkretnych przypadkach sadzić dwa brzuchy.
Chodzi o to, że po wybitce można popełnić jakiś błąd i taką postacią jak Jin trudno jest to naprawić, a jak z Lawem dostanie się chwilowej amnezji zacznie się robić punche zamiast standardów, to można to nadrobić b+2,2 na przykład. Jinem jest już raczej ciężko w takiej sytuacji, nie?
Użyje tekstu starszyżny ;p Dobrze prawi młodzian polać mu!!!;)
-
Teoretycznie tak, w praktyce mając bounda zaczynającego się od 1 można naprawić wiele. Nie tak, jak przy pomocy f,f+2 Stefka, czy d+1 Heńka, ale można. No i przyznam, że nie wiem, jak działa to ushiro kakato, czy co on tam robi, d/f+4 bodajże. Ale to chyba nie ma zasięgu.
-
Jest za wolne.
-
Juggla nie zawsze robi się po wybitce. Możesz złapać jakimś ciosem sidekicka albo rolla i takim Jinem nic nie zrobisz, podczas gdy np Heńkiem czy Stevem praktycznie zawsze taką możliwość masz. Przydałby mu się po prostu w miarę szybki, boundujący mid.
Z Kingiem nie jest źle, bo bez bounda, można uratować lepszy dmg niż większość postaci Z boundem.
-
Otóż to. Ma juggle ender za stałe trzydzieści+ewentualne rozfanzalanie podłogi, więc czymś musiał za to zapłacić.
-
E tam, Jin jest OK.
Odrobinę więcej i byłby topem.
-
Taaa normalny mishimowy sweep + elektron i na pewno byś widziała go na polskim turnieju :)
-
Gdybanie gdybaniem, ale niech ktoś używa nim skutecznie parry i to jest regularna śmierć. BTW, jak sparować b+4 Lee, to nie można tam nic wsadzić.
-
ja to bym chciał, żeby powiększyli bobowi hitboxa
dodali postać grubego kangura
i żeby były fatalities!
po co komu areny z boundem gratis, jak bedzie mozna anną zabić rzucając silikonem w twarz?
-
i żeby były fatalities!
Już są.
-
i żeby nieblokowaniec wielkiego Hiszpana był 10 klatkowy ;p
-
Żaden problem, wtedy nie będzie trackował i zabierał 0 dmg - wted żaden problem, a i -10 na trafieniu included !
-
Już dostałem Jun, także jestem happy. Oby tylko była konkretna, chcę żeby mój team Asuka/Jun dawał radę. Chociaż ja i tak w Tekkena jestem lama totalna, ale Tag 2 mnie mocno podjarał znowu na tą serię, może czas poważniej przysiąść.
-
Hmm,powiedzmy ze u brusa: CD+3 kara tylko na WS+4, CD+2 karalne na punche,d/f+2 -9 ;d
Feng: SS+4,karalny na -13,ciosy z postaw karalne na punche i myślę że mamy topa ;p
Devil Jin: pierwsza sprawa to wygląd....on wygląda jak plastikowy XD niech przywrócą mu 1,1,2 takie jak kiedyś (ktore mozna przedluzyc i wrzucajace na scianke),normalnego sweepa,nie karalne b+4,po EOD gwarant d/b+2,jakiegoś nowego bounda
Steve: znerfić chooja ;p
Bob: sweep powinien byc bardziej widoczny,zwolnic go troche ;p
Jin: dla odmiany dać mu narzędzia do mordowania bo poki co jest troche mało użyteczny.
-
Jin: dla odmiany dać mu narzędzia do mordowania bo poki co jest troche mało użyteczny.
Dać mu normalnego sweepa, albo przyspieszyć tego, co ma i więcej nie trzeba.
-
Demydż?
-
Słaby dmg on ma tylko po NH hopkicku, po reszcie zawsze się skroi ~70. No i Bryan ciągnie lepszy dmg po podcince, ale to trochę nie na miejscu porównanie.
-
życzenia
- Fajnie ciuszki w Costomize ^^
-
Leo:
-wiecej przejsć do postaw, szczegolnie KNK
I w zasadzie dla niej tylko tyle - resztę ma bardzo ok i wydaje się fajnie zbalansowana.
Dragunov:
-naprawić d/f+2...
Reszta u ruska jest spoko bo to jedna z najlepiej zbalansowanych postaci w T6.
-
Reszta u ruska jest spoko bo to jedna z najlepiej zbalansowanych postaci w T6.
True,true...Człowiek nie czułby się oszukany jakby gra miała same takie postacie jak obecnie Drag,Jin,Hwo czy Beak i jeszcze paru innych,a nie postacie,których prowadzenie jest takie beztroskie i przez niektóre zestawy zwiększają wins ratio-priorytety przewalone tak samo hit boxy,ogłuszenia na ch no i brak strat po ciosach,które ściągają Ci pół życia i jeszcze więcej ze ścianą.
Ponoć ściany są w tagu2 tak jakby dalekie od pola walki także niesienia od ściany do ściany nie będą już tak częste.
-
A potem na BTC
1. AK
2. Julia
-
Julia to według mnie zły przykład, bo to mocna postać.
-
Racja, chodz watpie aby Pun mial ja na mysli: p
Maxdamage germany:
1. Devil Jin, Heihachi
2. Leo, Kuma/Panda
3. Alisa
4. Devil Jin
5/6. Lee, Kazuya
A w USA w SBO wygrali: Lei, Law, Drag
tak wiem, biczowe wklejki. Pun nie dygaj tylko masteruj Draga albo rozkrec Foxa w T6, zmus sie; )
-
Tak sobie myślę co można by zmienić / dodać u Asuki i jedyne co mi przychodzi do głowy to jakieś NC po 1 bo ta postać to mały potworek sam w sobie (bezpieczna, silna, z naprawdę dobrymi crushami). Chyba tylko kary do -15 ma słabe.
-
Ja za czasow T5 gdzie grales Aska, sie kiedys rozmazylem, co by bylo jakby jej dodali anulacje na 3~4 i ogolnie roznym postaciom anulowywanie takich dluzszych ciosow, aby kombinowac. Jak to zobaczylem w TTT2 to oczom nie wierzylem, tak sie podjaralem :)
-
Ale co, można cancelować samo 3~4 czy tylko tego sweepa w seriach typu 1,1,d+4?
-
Możliwość cancelowania db+3 u Anny zrobiłaby z niej potwora.
-
Grave - 3~4~d - asuka robi niby zamach ale nie podcina tylko chowa noge (robiac obrot na kucaka i wydajac asukowy odglos). To "d" to przypuszczenie.
-
Czyli teraz ma jak Aoi z VFa. Z tym, że tam cancel sweepa nie prowadził do jakiegoś morderczego mindgameu bo Aoi z tej sytuacji chyba nie ma żadnego juggle startera na tyle szybkiego aby nie dało się tego fuzzy guardować.
Inna sprawa, czy recovery po cancelu jest na tyle małe aby można bylo sadzić po tym jakiegoś majndgejma.
-
Możliwość cancelowania db+3 u Anny zrobiłaby z niej potwora.
To by była śmierć. To jest paraliżujące samo w sobie i każdy to blokuje, tylko za późno, więc prawie by z tym blokiem trafiali na WS+2_d/f+2.
-
Ja tego cancela widziałbym tylko w tym momencie jakby można było ten cios cancelować stepem w górę lub w dół ;]
-
Wypier*olić Slow Motion przy Tag B! :[
-
Wypier*olić Slow Motion przy Tag B! :[
Ponoć właśnie zrobili ten slow-mo tylko na potrzeby bety co by ludzie nie ogarnięci mogli sobie po żonglować ;d
-
Jak duża liczba ludzi z TZ, chciałbym żeby każda postać nie odróżniała się od innej tylko ciosami. Różne animacje biegu, backdashów, praktycznie wszystkiego. Nie jest to sprawa, o którą mógłbym się zabić, ale byłaby to dla mnie fajna zmiana. :)
Z przyjemnością powitałbym ponownie albo Tekken Bowl, albo Tekken Ball, bo w obie się wyczapiście grało. :P
Może jakieś ćwiczenia na ogólne umiejętności manualne, coś w stylu Test Your Might z MK9...
Tak to jestem ogólnie zadowolony ze zmian, jakie naszły w TTT2. Trochę za dużo rozgardiaszu, jak na mój gust, ale TTT2 to TTT2 i trzeba się chociaż cieszyć, że Namco się nad nami ulitowało i zrobiło w końcu wyczekiwanego sequela :D
Ale dajcie Jinowi jeszcze jakiegoś lowa... :<
-
Jak duża liczba ludzi z TZ, chciałbym żeby każda postać nie odróżniała się od innej tylko ciosami. Różne animacje biegu, backdashów, praktycznie wszystkiego. Nie jest to sprawa, o którą mógłbym się zabić, ale byłaby to dla mnie fajna zmiana. :)
Ale dajcie Jinowi jeszcze jakiegoś lowa... :<
Jeśli chodzi o backdasha to są różnice, bo np. Alisa ma jeden z lepszych w grze, który ma bardzo fajną odległość.
Jinowi to raczej by się przydał dobry bound.
-
A ja bym powiedział że Jin'owi przydałby się ogólnie lepszy dmg, może w końcu by ktoś zaczął nim coś na turniejach ugrywać,napisałem ktoś bo pewnie RebelJin "coś" nim tam wygrywa ;)
-
A ja bym powiedział że Jin'owi przydałby się ogólnie lepszy dmg, może w końcu by ktoś zaczął nim coś na turniejach ugrywać,napisałem ktoś bo pewnie RebelJin "coś" nim tam wygrywa ;)
No ale równie dobrze można każdej postaci podnieść dmg, a boundy większość postaci ma całkiem dobre. Juggle Jina można uratować tylko wrzutem na ścianę np. b2,1, to trochę niefajne.
-
A ja bym powiedział że Jin'owi przydałby się ogólnie lepszy dmg, może w końcu by ktoś zaczął nim coś na turniejach ugrywać,napisałem ktoś bo pewnie RebelJin "coś" nim tam wygrywa ;)
No ale równie dobrze można każdej postaci podnieść dmg, a boundy większość postaci ma całkiem dobre. Juggle Jina można uratować tylko wrzutem na ścianę np. b2,1, to trochę niefajne.
Bound mu nie potrzebny a na ścianie i tak wchodzi 1,2,3 bound! ktore jest silne. Jakbyś powiedział że mu wallcarry brakuje to bym się zgodził :)
-
A ja bym powiedział że Jin'owi przydałby się ogólnie lepszy dmg, może w końcu by ktoś zaczął nim coś na turniejach ugrywać,napisałem ktoś bo pewnie RebelJin "coś" nim tam wygrywa ;)
No ale równie dobrze można każdej postaci podnieść dmg, a boundy większość postaci ma całkiem dobre. Juggle Jina można uratować tylko wrzutem na ścianę np. b2,1, to trochę niefajne.
Bound mu nie potrzebny a na ścianie i tak wchodzi 1,2,3 bound! ktore jest silne. Jakbyś powiedział że mu wallcarry brakuje to bym się zgodził :)
No jeśli lubisz kilkuciosowe boundy, to nie mogę Ci niczego udowadniać.
-
A ja bym powiedział że Jin'owi przydałby się ogólnie lepszy dmg, może w końcu by ktoś zaczął nim coś na turniejach ugrywać,napisałem ktoś bo pewnie RebelJin "coś" nim tam wygrywa ;)
No ale równie dobrze można każdej postaci podnieść dmg, a boundy większość postaci ma całkiem dobre. Juggle Jina można uratować tylko wrzutem na ścianę np. b2,1, to trochę niefajne.
Bound mu nie potrzebny a na ścianie i tak wchodzi 1,2,3 bound! ktore jest silne. Jakbyś powiedział że mu wallcarry brakuje to bym się zgodził :)
No jeśli lubisz kilkuciosowe boundy, to nie mogę Ci niczego udowadniać.
Jeśli to wchodzi i najwięcej kroi to czemu mam nie lubić ? Jinowi jakby zwiększyli dmg,dali ze 2 low poke'i i dobre wallcarry to mielibyśmy top tiera ;p
-
Julią na ścianie bounduje się b+1 - ciosek o słabym dmg, a jednak całościowo Julka swoje kroi co nie ? :D Tutaj raczej chodzi o całościową strukturę jego juggli która prowadzi do takiego dmg.
-
W zupełności się zgadzam. :)
Ale jednak i tak prawdziwa siła Jina nie kryje się w juggle'ach. Nie rozumiem, dlaczego go tak na siłę chcecie buffnąć w tym akurat zakresie. :S
d/f+1,4, które jest rewelacją... b+2,1 jest podobnej klasy co poprzednio wymienione, f+4 świetny zasięg, 1,2,3_1,2,4 mix-upy i do tego jeszcze niezłe ciśnienie daje na przykład f+3~3 czy f,f+4. No i pokes jeszcze trochę, typu 2,1 czy d+4. Grę na polu Jin ma wyśmienitą i ja bym poszedł w tym kierunku, żeby stał się postacią swego rodzaju unikalną. Większość top-tierów ma mocne juggle, ale dlaczego Jin musi mieć? :}
Może trochę pochopnie to wszystko wymyśliłem, ale chciałbym zmusić do myślenia, bo mym zdaniem Jinowi wystarczy dobry low, coś innego prócz d/b+4 czy CD+4.
-
W zupełności się zgadzam. :)
Ale jednak i tak prawdziwa siła Jina nie kryje się w juggle'ach. Nie rozumiem, dlaczego go tak na siłę chcecie buffnąć w tym akurat zakresie. :S
d/f+1,4, które jest rewelacją... b+2,1 jest podobnej klasy co poprzednio wymienione, f+4 świetny zasięg, 1,2,3_1,2,4 mix-upy i do tego jeszcze niezłe ciśnienie daje na przykład f+3~3 czy f,f+4. No i pokes jeszcze trochę, typu 2,1 czy d+4. Grę na polu Jin ma wyśmienitą i ja bym poszedł w tym kierunku, żeby stał się postacią swego rodzaju unikalną. Większość top-tierów ma mocne juggle, ale dlaczego Jin musi mieć? :}
Może trochę pochopnie to wszystko wymyśliłem, ale chciałbym zmusić do myślenia, bo mym zdaniem Jinowi wystarczy dobry low, coś innego prócz d/b+4 czy CD+4.
w sumie to jest jeszcze jeden przydatny low d+2 ;) a no i prawie nikt nie blokuje w PL 1,d+3 ;]
-
W zupełności się zgadzam. :)
Ale jednak i tak prawdziwa siła Jina nie kryje się w juggle'ach. Nie rozumiem, dlaczego go tak na siłę chcecie buffnąć w tym akurat zakresie. :S
d/f+1,4, które jest rewelacją... b+2,1 jest podobnej klasy co poprzednio wymienione, f+4 świetny zasięg, 1,2,3_1,2,4 mix-upy i do tego jeszcze niezłe ciśnienie daje na przykład f+3~3 czy f,f+4. No i pokes jeszcze trochę, typu 2,1 czy d+4. Grę na polu Jin ma wyśmienitą i ja bym poszedł w tym kierunku, żeby stał się postacią swego rodzaju unikalną. Większość top-tierów ma mocne juggle, ale dlaczego Jin musi mieć? :}
Może trochę pochopnie to wszystko wymyśliłem, ale chciałbym zmusić do myślenia, bo mym zdaniem Jinowi wystarczy dobry low, coś innego prócz d/b+4 czy CD+4.
w sumie to jest jeszcze jeden przydatny low d+2 ;) a no i prawie nikt nie blokuje w PL 1,d+3 ;]
Nie blokują 1,d+3, bo to wygląda tak niemiłosiernie niewinnie, że większość orientuje się dopiero po fakcie :p