BACKDASH FORUM
Inne serie => Postacie => BlazBlue: CS / CP => BlazBlue => Taokaka => Wątek zaczęty przez: Hiryu w Wrzesień 04, 2010, 22:46:22
-
Temat poświęcony wszelkim pytaniom jakie macie na temat Tao. Walić śmiało.
-
Postanowiłem się w końcu nauczyć tauntloopa ale coś mi nie idzie. Z forum dustloop.com wygrzebałem coś takiego:
BnB Taunt Start:
6A -> JC -> j.2D~B -> Tauntloop
I wszystko byłoby fajnie gdyby nie to że za cholere nie mogę do tego zcombować pierwszego taunta, który miałby pętle zaczynać. Jest jakiś magiczny trik :P czy 5h więcej w trening roomie?
-
5F Buffer = your friend.
W TL najłatwiej jest skopać j.2D~B. Jeśli taunta nie combujesz, to za późno/za wcześnie wciskasz. Moja rada jest taka, żebyś wciskał S zaraz po B bez zastanowienia. sekwencja powinna wyglądać D ... B>S. Jeśli wciśniesz go szybko, to powinno być ok. Taunta nie staraj się wcisnąć w "dobrym" momencie, po prostu zaraz po B. Powinno się wtedy wpasować idealnie w te 5 klatek buforu.
Jak to rzekł TaoFTW:
If the taunt does not combo, you're not pressing it.
-
Dzięki, popróbuje jak będę mieć chwile. I pewnie wrócę po więcej odpowiedzi :D
Jak to rzekł TaoFTW:
If the taunt does not combo, you're not pressing it.
well put :D
btw. zauważyłem że w tym combie j.2D~B wygląda tak samo jak j.2D, tzn. Tao nie odskakuje do tyłu po j.2D. Czy to tylko złudzenie?
-
Hmmm, chyba trochę zamotałeś. j.2D~B powinno wyglądać tak, że Tao trafia, po czym opadając dalej ląduje na ziemi. Przy wykonaniu tuż nad podłogą animacja ~B zostaje ucięta i tylko lekko widać cień zostający za kotem.
Jeśli zrobisz j.2D, bez dodatkowych inputów, to wtedy właśnie odskoczy.
-
Sprawdziłem na szybko, Tao nie odskakuje po j.2D w tym combie (podobnie po 214D -> j.2D). Ale bez ~B nie da się tauntu zcombować, tzn jakbym nie wciskał to wychodzi dużo za późno (albo wcale:P). Natomiast po paru właściwych próbach korzystając z Twojej podpowiedzi coś tam mi się nawet udało, ale żeby to robić powtarzalnie to mnie sporo treningu czeka ;)
-
Osobiście radzę posiedzieć nad jej tauntless BnB, ale co komu pasuje ;)
-
Tauntloopy są bardziej flashy ;)
-
1. Flashy combosy zwykle nie wygrywają turniejów.
2. Taunt loopa niedługo już nie będzie.
:F
-
Żeby wygrywać turnieje to przedewszystkim muszą jakieś być ;d;dd;
-
1. Flashy combosy zwykle nie wygrywają turniejów.
Wiem, ale z moim skillem nigdy do żadnego turnieju nie aspirowałem. Z resztą nie pisałem tego w 100% serio ;)
2. Taunt loopa niedługo już nie będzie.
:F
No ten argument już bardziej do mnie przemawia. Szkoda, jest jakiś wyraźny powód żeby go zabierali?
-
No ten argument już bardziej do mnie przemawia. Szkoda, jest jakiś wyraźny powód żeby go zabierali?
Osiem tysięcy dziewięćset punktów obrażeń za 50% heat z FC, płacz nubów i fakt, że przez to combo cała gra Tao na wyższym poziomie została sprowadzona do fishowania TLa.
Imo to mało przekonujące argumenty, ale ja w ASW nie pracuję.
-
No właśnie, płacz noobów to żaden argument.
Hakumen ma niby 100% combo a nikt nie płacze (czy płaczą?? nie wiem, słabo śledzę ;) )
-
Na Haksa nie płaczą, bo to combo jest sytuacyjne. Mało który gracz będzie się czaił i gromadził magatamy, bo raz, że to jednak chwilę potrwa a dwa, dobry przeciwnik od razu będzie wiedział, czego się spodziewać. Noel też ma 100% comba i też nie ma płaczu.
Tao z drugiej strony może TLem z AB2 ender strzelić 6k+ praktycznie znikąd, co niby nie jest cudem w porównaniu do jayoku/double belial itd, ale jednak boli.