Atak i uwagi | Damage | Blokowany | Frame advantage |
5A - Typowy, prosty Jab - Whiffuje kucających - SC | 130 | Dowolne | -1 |
2A - Niski jab - Blokowany dowolnie - SC | 150 | Dowolnie | -2 |
6A - Air unblockable - Head invincibility - AA - SC | 620 | Dowolnie | -7 |
5B - Dobry zasięg, szybki, „ukośny” hitbox - Whiff na kucających z daleka - Do ¾ odległości trafia kucających - SC | 450 | Dowolnie | -6 |
2B - Podstawowy poke - Low - +1F na bloku - SC | 350 | Low | +1 |
6B - 2 hitowy, oba liczą się jako overhead - tylko Special / Overdrive cancel. | 680+472 (1152) | High | -3 |
5C - Brutalny zasięg - Stosunkowo wolny - SC | 650 | Dowolnie | -9 |
2C - Air unblockable - Head invincibility - Solidny AA - SC | 650 | Dowolnie | -20 |
6C - Posiada minimalny zasięg, jaki musi dzielić Mu od przeciwnika, żeby trafił - Jest traktowany jako projectile - Fatal Counter - SC - Air untechable (przeciwnik może techować dopiero po upadku - Długi recovery. | 820 | Dowolnie | -26 |
3C - Sweep - SC | 600 | Low | -16 |
j.A - Szybki air jab | 180 | High | |
j.B - Stosunkowo bezpieczny - Hitbox osłania przód Mu - Może Crossupować | 440 | High | |
j.C - Najdłuższy zasięg - Stosunkowo szybki - Whiffuje kucających - SC | 600 | High | |
j.2C - BARDZO karalny na bloku - Hitbox trafia za Mu - SC | 750 | High | |
B+C / 4B+C | 1000 | B+C | |
j.B+C | 2000 | B+C |
Atak i uwagi | Damage |
236D - Może być wykonany w powietrzu - Mu po załadowaniu wystrzeliwuje laser, długi startup - Laser odbija się od wszystkich Steinów w odwrotnej kolejności ich postawienia (od ostatniego do pierwszego) - Po wystrzeleniu Laser nie znika nawet, jeśli Mu zostanie trafiona | 500 podstawowo |
214D - Wszystkie steinery eksplodują - Powolne, sytuacyjne użycie - Eksplozje liczone jako projectile | 1485, 3Hit |
236A - Można wykonać w powietrzu - Projectile - Wersja naziemna leci po łuku do góry, powietrzna po łuku w dół. - Leci powoli, z czasem przyspiesza | 672, 3Hit |
623C - DP Mu, full invincibility kiedy pole jest rozstawione - Combo tylko po RC - Neguje jednohitowe projectile - Bardzo szybki | 500 |
63214C - Można ładować (trzymając C) - Trzy levele, przy trzecim wallbounce i Air unblockable - Rozbija odpowiednio 1, 2, 3 guard primery przy ładowaniu - Fatal Counter | 920 Lvl 1 1520 Lvl 3 |
632146C - Distortion Drive - Dużo invincibility - Minimum damage około 1.7K | 3063, 9Hit, Auto Combo |
632146D - Distortion Drive - Wystrzeliwuje laser z MU i każdego postawionego Steina | ok 800 za 1 Hit; 5028K max |
222D - Astral Heat - Hitbox przed Mu | Zabija |