BACKDASH FORUM

Inne serie => Postacie => BlazBlue: CS / CP => BlazBlue => Hazama => Wątek zaczęty przez: Patosław w Sierpień 07, 2010, 00:24:16

Tytuł: Tutoriale
Wiadomość wysłana przez: Patosław w Sierpień 07, 2010, 00:24:16
Znalazłem dwa tutoriale jeden niestety 100% jap.

1) http://www.youtube.com/watch?v=88Z4S5r_fdk

2) http://www.youtube.com/watch?v=a5jU4cOqRrs
    http://www.youtube.com/watch?v=L4f4X3GM0aQ&feature=related

Całkiem konkretnie się chłopaczyna prezentuje.

Tytuł: Odp: Tutoriale
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Sierpień 07, 2010, 00:35:07
Hazama: B tier

Buppa's Hazama: SSStylish tier.
ogółem Hazama to bestia konkretna, heat gain ma nieziemski, całkiem ruchliwy dzięki Uroborosowi, i ma najbardziej mordercze mind games w całym CSie (sprowadzające się do zgadywanki: "odpali Jayoku Houtenjin, czy nie?" :D)

EDIT: jakże tutoriale bez Hitbox viewera? :D

http://www.youtube.com/watch?v=82PlZ5OEmok&feature=related
Tytuł: Odp: Tutoriale
Wiadomość wysłana przez: cieslak w Sierpień 24, 2010, 17:40:16
O, gites. Na pewno mi się to przyda w treningu. :]
Tytuł: Odp: Tutoriale
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Sierpień 24, 2010, 17:46:26
Cieślak, u Hazamy najważniejsze są walki. On combosów ze 4-5 używa, przy czym minimalnie się różnią i są stosunkowo łatwe, za to cała mechanika latania Uroborosem po planszy i oki game to zabawa na konkretniejsze rozpracowywanie.
Tytuł: Odp: Tutoriale
Wiadomość wysłana przez: Snake w Sierpień 24, 2010, 20:21:32
No coś ty, combosy po houtenjinie nie są takie łatwe, nawet te podstawowe ;p
Tytuł: Odp: Tutoriale
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Sierpień 24, 2010, 20:34:47
"Chcem, ale nie mogem" się tutaj zgodzić. combosy po Jayoku wymagają wyczucia, owszem, spacing jest kluczowy, też prawda, ale generalnie są dosyć łatwe. Oczywiście w jego zasobie to najtrudniejsze comba, ale nie ma tam za bardzo na czym łamać palce. Wolę to niż 12367BBBBBB > 2368BBBBB >2368BBBBBB u Tao ;)
Tytuł: Odp: Tutoriale
Wiadomość wysłana przez: Snake w Sierpień 24, 2010, 20:44:46
W sumie to może racja, wiesz, ja jedynie próbowałem robić sobie te combosy grając na kompie, a tam za każdą próbą trzeba było ładować od nowa pasek i ustawiać postać przeciwnika, więc po kilku razach traciłem cierpliwość ;p Pewnie jak przysiąde sobie nad tym do konsoli to po jakimś czasie zacznie wszystko wychodzić.
Tytuł: Odp: Tutoriale
Wiadomość wysłana przez: Kamikaze17 w Wrzesień 20, 2010, 15:30:50
W sumie chyba jego challenge mode jest jednym z najpraktyczniejszych (jeżeli nie najpraktyczniejszym) w grze, w zupełności się spełnia jako tutorial, reszta to już jak napisane wyżej walki, walki i jeszcze raz walki. Przy okazji, jakieś tipsy na wsadzenie tego dasha po qcb+D~C? Póki co albo za wolno go robię albo wychodzi dash z f+C na ogół.
Jakieś propozycje kiedy najlepiej używać qcb+D~B?
Warto też pamiętać o qcf+C, niby niepozorne (i ma b.niekorzystny prorate), ale czasem może ratować życie (np. pokona Tager Buster jak się zrobi input w czasie super flasha)
Tytuł: Odp: Tutoriale
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Wrzesień 21, 2010, 20:57:54
236C wygrywa z Tajger Bastą? o.O aż usiądę i na własne oczy zobaczę.

@Kamikaze
Chwilowo nie mam dostępu do konsoli, więc jutro przysiądą do tych challenge, ale pamiętam dosyć długą dyskusję na temat tego dasha w jego kombach i sporo było wypowiedzi o tym, że można go ominąć i on służy raczej utrudnianiu challenge.

Co do 214D~B, to ma parę magicznych właściwości. Głównie "Invulnerable startup" i "Fatal Counter properties on charge"
Jest całkiem niezły jak anti air jeśli wyczujesz dobry moment. Pamiętaj tylko, że między aktywacją ruchu a zaskokiem invul. mija 6 klatek. Jak zwykle u Hazamy, timing jest tu kluczowy.
Tytuł: Odp: Tutoriale
Wiadomość wysłana przez: Kamikaze17 w Wrzesień 22, 2010, 11:58:41
Wygrywa, czytałem na jednym forum i ostatnio w score attack mi się udało.

Wiem że ten dash jest to ominięcia i jedynie potrzebny przy maksymalnym dystansie, ale jednak warto wyuczyć się by oba hity z 5C po 214D~C weszły.

Dobrze wiedzieć o tych 6-ciu klatkach zaskoku, wiele wyjaśnia. No i na CH można kontynuować z 6D~A 623D, co jest szczególnie owocne jak się ma kąt za plecami (albo połowę paska i umie się zrobić dash z 3C w houtenjin).