BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Bryan Fury => Wątek zaczęty przez: Dadrot w Grudzień 21, 2009, 14:37:42

Tytuł: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 21, 2009, 14:37:42
No w zasadzie wymienię więcej niż 10 ciosów hehe:

3+4  ogromny zasięg, bezpieczny na bloku (-10 ale z racji na zasięg safe), mid, juggle na CH
TAUNT nie będę rozpisywać się nad wieloma zastosowaniami dla taunta, zapraszam do basic info :)
df 2,1 bardzo dobry poke, po zablokowaniu pierwszego hitu przed drugim nie da się schylić, pierwszy cios na mid, tylko 13 klatek, najszybszy mid bryana, bezpieczny (-4)
1,4 i10 punisher, spory zasięg +4 on hit
d4_db3_QCB3 jedyne dobre poke na low które ma Bryan, radzę dołączyć do arsenału.
u4 juggle starter na mid on hit, low crush, spory zasięg po dodaniu przodu (uf), bezpieczny lecz wolny (24fr)
QCB4 świetny zasięg, relatywnie bezpieczny, mid, launch on hit, często trafia na ziemi.
ff4 homing move bryana, omija sporo ciosów, świetny do pressingu, po zablokowaniu pozostawia w crouch stunie, tylko -10 na bloku.
B1 kolejne narzędzie pressingu, mid, przewaga na bloku +3 na CH juggluje, mylący zasięg.
WS3 jeden z najlepszych JS u Bryana, szybki 12 klatek, juggluje na CH, bezpieczny, trafia na mid, nie kontrowalny i nieparowalny
CH 4 świetny cios na keep out, tylko 10 frames, na CH juggluje
fb2 dobry launcher, pod ścianą daje wysokiego wall splata, dobry do karania -14, trafia na high, uważajcie na whiffa, na bloku bezpieczny w pełni.
12[ 1 ] dobra seria do wymiany z 124, ostatni cios można opóźnić, na CH dostają stuna.
b4 trochę wolny mid (16), ale można sępić szczególnie przy ścianie, po trafienie przewaga +16, przy ścianie ogromny damage siedzi po tym, w otwartej przestrzeni można wsadzić na just frame ff2 za ok 60 pkt
ff2 jeden z lepszych whiff punisherów Bryana, spory zasięg, knock down, daje wallsplata przy ścianie

Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: CrazyGoSu w Grudzień 21, 2009, 14:52:10
Dodałbym jeszcze f+214

Jak pierwszy hit wejdzie, reszta też, duży dmg
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 21, 2009, 18:01:47
tak jest to natural ale 15 framowy, więc jeśli przeciwnik coś tak ostregorzucil na blok, bądź whifował, rownie dobrze można pociągnąć jet upper ;)
jest to jednak najlepsza opcja po tauncie, jeśli mamy problem z jet upper albo b+4 (jet upper nie wyszło mi ani razu do tej pory lol)
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Grudzień 21, 2009, 18:41:34
No w zasadzie wymienię więcej niż 10 ciosów hehe:

3+4  ogromny zasięg, bezpieczny na bloku (-10 ale z racji na zasięg safe), mid, juggle na CH
TAUNT nie będę rozpisywać się nad wieloma zastosowaniami dla taunta, zapraszam do basic info :)
df 2,1 bardzo dobry poke, po zablokowaniu pierwszego hitu przed drugim nie da się schylić, pierwszy cios na mid, tylko 13 klatek, najszybszy mid bryana, bezpieczny (-4)
1,4 i10 punisher, spory zasięg +4 on hit
d4_db3_QCB3 jedyne dobre poke na low które ma Bryan, radzę dołączyć do arsenału.
u4 juggle starter na mid on hit, low crush, spory zasięg po dodaniu przodu (uf), bezpieczny lecz wolny (24fr)
QCB4 świetny zasięg, relatywnie bezpieczny, mid, launch on hit, często trafia na ziemi.
ff4 homing move bryana, omija sporo ciosów, świetny do pressingu, po zablokowaniu pozostawia w crouch stunie, tylko -10 na bloku.
B1 kolejne narzędzie pressingu, mid, przewaga na bloku +3 na CH juggluje, mylący zasięg.
WS3 jeden z najlepszych JS u Bryana, szybki 12 klatek, juggluje na CH, bezpieczny, trafia na mid, nie kontrowalny i nieparowalny
CH 4 świetny cios na keep out, tylko 10 frames, na CH juggluje
fb2 dobry launcher, pod ścianą daje wysokiego wall splata, dobry do karania -14, trafia na high, uważajcie na whiffa, na bloku bezpieczny w pełni.
12[ 1 ] dobra seria do wymiany z 124, ostatni cios można opóźnić, na CH dostają stuna.
b4 trochę wolny mid (16), ale można sępić szczególnie przy ścianie, po trafienie przewaga +16, przy ścianie ogromny damage siedzi po tym, w otwartej przestrzeni można wsadzić na just frame ff2 za ok 60 pkt
ff2 jeden z lepszych whiff punisherów Bryana, spory zasięg, knock down, daje wallsplata przy ścianie

Do tego dodałbym jeszcze:

d/f+1+2-dobre na sidestep'ujących opponentów,bezpieczne na bloku.
qcb+2,4-świetne na początek rundy,NC z tylko -10 na bloku.
f+1+4-idealny krótko trwający unblock na koniec rundy,niestety -12 (tak to jest strata na trafieniu).
f+4-bez straty na bloku,na CH mamy możliwość wybicia f,b+2 (chyba że uprzednio ktoś zrobi quick roll'a).
f+3-dobry cios do pressingu a na CH daje nie wyrywalnego stuna po którym możemy juggle'ować, 0 na bloku.
d+3+4,2-NCc,wrzuca na ścianę dając nam możliwość kontynuowania,-12 na bloku.

Co do WS+3 dodałbym jeszcze że bardzo dobrze zbiera ze stepa :]
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 21, 2009, 19:13:19
df 1+2 jest dobre i działa jak kontra na punche, oczywiście bez możliwosci wyrwania się :)
QCB 2,4 jest fajne ale pod drugim hitem duck i fruniesz, ale nie powiem czasem zaskoczy tak jak SS 2,3
nieblokowany to nieblokowany, wychodzę z założenia, że lepiej taunta walnąć i masz mocneijszą akcje za to samo ryzyko :))
ale fakt, jest niepokojąco szybki :P
f+3 powinien faktycznie zostać wymieniony, jest wolny ale jednak dobry, zupełnie zapomniałem, że ma 0 na bloku, thx
d3+4,2 jest dobry!
ja bym dodał w takim razie SS 2,3 wymienne z SS 1~2, oba można straaaaaasznie opóźnić, ludzie to łykają jak młode pelikany, jak zaczną się schylać wersja 1~2 i mid  8)
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Pitrex w Grudzień 21, 2009, 19:35:57
Owszem po qcb+2,4 pod drugim hitem da sie schylić ale można na to sępić bo to nc ;d
Za to jeśli chodzi o taunta na zakończenie rundy to najlepiej przy ścianie po w polu można wybackdash'ować (na własnej skórze się przekonałem :P)
SS+2,3 jest dobre ale jako tech-trap w polu mało co skuteczne (chyba ze na noobki online'owe :] ) no i trza pamiętać że ma -16 więc każdy wybija ;/.
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 21, 2009, 20:14:29
tak, ale nie musisz kontynuować z 3. chodzi bardziej o mieszanie z 1~2, ktore z tej samej animacji trafia. Sugerując sie sama frame datą nikomu nie przyszłoby do głowy robienie taunta nawet :P

edit: sprawdziłem d3+4,2 to nie jest niestety NC tylko NCc i nie można tego HC :/
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Marzec 09, 2010, 16:20:41
QCB+2,4 bardzo dobre, chociaż ma dość mało klatek na hit confirmation
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Marzec 17, 2010, 22:34:18
QCB 2,4 jest fajne ale pod drugim hitem duck i fruniesz, ale nie powiem czasem zaskoczy tak jak SS 2,3
Czasem zaskoczy? Można tak tym sępić, że sam jestem w szoku. Daj inva to ci pokażę :P
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Di w Marzec 17, 2010, 22:50:51
Nie no, gracze z aeroklubów na pewno lubią używać SS+2,3 i QCB+2,4.
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Marzec 18, 2010, 00:07:07
Ja kucam na pałe, mnie się te tanie podcinki nie imają.
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Marzec 18, 2010, 10:19:29
Wiadomo, że SS+2,3 jest kompletnie do kitu ale QCB+2,4 jest naprawdę niezłe i już.
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Marzec 18, 2010, 10:30:26
Jest zajebisty ale jak dla mnie hit confirmowanie tego jest na granicy ludzkich możliwości :P
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Wrzesień 07, 2010, 16:25:26
Do tego dodałbym jeszcze:

d/f+1+2-dobre na sidestep'ujących opponentów,bezpieczne na bloku.
qcb+2,4-świetne na początek rundy,NC z tylko -10 na bloku.
f+1+4-idealny krótko trwający unblock na koniec rundy,niestety -12 (tak to jest strata na trafieniu).
f+4-bez straty na bloku,na CH mamy możliwość wybicia f,b+2 (chyba że uprzednio ktoś zrobi quick roll'a).
f+3-dobry cios do pressingu a na CH daje nie wyrywalnego stuna po którym możemy juggle'ować, 0 na bloku.
d+3+4,2-NCc,wrzuca na ścianę dając nam możliwość kontynuowania,-12 na bloku.

Co do WS+3 dodałbym jeszcze że bardzo dobrze zbiera ze stepa :]

d/f+1+2 punch parry :)  -8/9 na bloku, świetna sprawa
f+1+4 --- eee -12 ? kurcze w DK miało -15/16
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 07, 2010, 16:32:27
kurcze w DK miało -15/16
Bryan był w Donkey Kongu?
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Wrzesień 07, 2010, 16:35:10
Di jak byś pisał na laptopie z niedociskającymi się guzikami też byś wstawiał takie babole ;P i doskonale wiesz że chodziło mi o DR
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Marzec 13, 2011, 12:09:20
Generalnie jesteście niemożliwi. Najlepszym ciosem Bryana jest 1+2, albo jednym z lepszych a Wy nawet go nie wymieniacie..

TOP10
Taunt
1+2,2
f,b+2
d/f+1
1,4
u+4
3+4
b+1
d/f+2,1
f,f+4
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Marzec 14, 2011, 13:43:25
Nom w sumie masz racje, często używam 1+2 bo często się przydaję ^ ^ Właściwie Twoje tap ten jest idealne tylko wcisnąłbym gdzieś jeszcze d/f+1+2  :)
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Marzec 14, 2011, 14:32:24
TOP10
Taunt
1+2
f,b+2
d/f+1
1,4
u+4
3+4
d/b+3
d+2
f,f+4

Dodał bym jeszcze kilka które są fajne ale nie nadają się do top10, df1+2, b+1, d+3+4,2~d/b, qcb3, qcb4, d/f+2,1
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Dae w Marzec 14, 2011, 15:47:32
Hmm... troszkę mnie dziwi obecność 1+2 w top10. Nie gram Brytanem, ale mógłbym prosić o trochę więcej szczegółów na temat tego ciosu?
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Di w Marzec 14, 2011, 15:50:34
Szybki mid, który działa prawie jak homing.
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Marzec 14, 2011, 15:53:29
To przypadkiem nie kraszuje? :P
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Marzec 14, 2011, 15:53:54
14 klatkowy mid, który podnosi z bardzo niska, pod ścianą na CH daje gwaranta ( CH 1+2, b+4, throw w plecy ), ma kontynuację jak chce się wyciągnąć lepszy dmg, no i bardzo ciężko się go stepuje. Oczywiście bezpieczny

Zapomniał bym, dobry na marduka który robi takla z dalekiej odległości, przed animacją skoczenia walimy 1+2 i jugglujemy murzyna :D
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 14, 2011, 15:59:30
Zapomniał bym, dobry na marduka który robi takla z dalekiej odległości, przed animacją skoczenia walimy 1+2 i jugglujemy murzyna :D
Potwierdzam. Bryan ma o tyle dobrze na tackle'a że wciskając 1+2 zbyt wcześnie aby się wyrwać wyjdzie na tym jeszcze lepiej, bo zjuggluje Marduka tym ciosem.
Czy 1+2,2 da się hitconfirmować?

PS. Marduk nie jest murzynem
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Dae w Marzec 14, 2011, 16:11:03
1+2 nie ma czasem -10 na bloku?

i14 i dobry tracking to już coś...
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Marzec 14, 2011, 18:03:58
Ma -10 ale trudno go ukarać.
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Marzec 14, 2011, 18:43:55
Potwierdzam, 1+2 crashuje haje jak dziki :-X
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: SAMEWISE w Marzec 14, 2011, 18:55:40
Nigdy nie widziałem żeby ktoś karał samo 1+2 :)
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Marzec 14, 2011, 19:08:41
no a weź to karaj jak jest kontynuacja, niezbyt rozsądne xD
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Marzec 14, 2011, 19:15:17
Chyba że ktoś wyraźnie nadużywa ale to również niezbyt rozsądne :]
Tytuł: Odp: TOP 10 Moves!
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Marzec 14, 2011, 22:46:51
1+2 jest też świetne jak ktoś spamuje hop kicki :)