BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Bryan Fury => Wątek zaczęty przez: Dadrot w Grudzień 21, 2009, 14:37:42
-
No w zasadzie wymienię więcej niż 10 ciosów hehe:
3+4 ogromny zasięg, bezpieczny na bloku (-10 ale z racji na zasięg safe), mid, juggle na CH
TAUNT nie będę rozpisywać się nad wieloma zastosowaniami dla taunta, zapraszam do basic info :)
df 2,1 bardzo dobry poke, po zablokowaniu pierwszego hitu przed drugim nie da się schylić, pierwszy cios na mid, tylko 13 klatek, najszybszy mid bryana, bezpieczny (-4)
1,4 i10 punisher, spory zasięg +4 on hit
d4_db3_QCB3 jedyne dobre poke na low które ma Bryan, radzę dołączyć do arsenału.
u4 juggle starter na mid on hit, low crush, spory zasięg po dodaniu przodu (uf), bezpieczny lecz wolny (24fr)
QCB4 świetny zasięg, relatywnie bezpieczny, mid, launch on hit, często trafia na ziemi.
ff4 homing move bryana, omija sporo ciosów, świetny do pressingu, po zablokowaniu pozostawia w crouch stunie, tylko -10 na bloku.
B1 kolejne narzędzie pressingu, mid, przewaga na bloku +3 na CH juggluje, mylący zasięg.
WS3 jeden z najlepszych JS u Bryana, szybki 12 klatek, juggluje na CH, bezpieczny, trafia na mid, nie kontrowalny i nieparowalny
CH 4 świetny cios na keep out, tylko 10 frames, na CH juggluje
fb2 dobry launcher, pod ścianą daje wysokiego wall splata, dobry do karania -14, trafia na high, uważajcie na whiffa, na bloku bezpieczny w pełni.
12[ 1 ] dobra seria do wymiany z 124, ostatni cios można opóźnić, na CH dostają stuna.
b4 trochę wolny mid (16), ale można sępić szczególnie przy ścianie, po trafienie przewaga +16, przy ścianie ogromny damage siedzi po tym, w otwartej przestrzeni można wsadzić na just frame ff2 za ok 60 pkt
ff2 jeden z lepszych whiff punisherów Bryana, spory zasięg, knock down, daje wallsplata przy ścianie
-
Dodałbym jeszcze f+214
Jak pierwszy hit wejdzie, reszta też, duży dmg
-
tak jest to natural ale 15 framowy, więc jeśli przeciwnik coś tak ostregorzucil na blok, bądź whifował, rownie dobrze można pociągnąć jet upper ;)
jest to jednak najlepsza opcja po tauncie, jeśli mamy problem z jet upper albo b+4 (jet upper nie wyszło mi ani razu do tej pory lol)
-
No w zasadzie wymienię więcej niż 10 ciosów hehe:
3+4 ogromny zasięg, bezpieczny na bloku (-10 ale z racji na zasięg safe), mid, juggle na CH
TAUNT nie będę rozpisywać się nad wieloma zastosowaniami dla taunta, zapraszam do basic info :)
df 2,1 bardzo dobry poke, po zablokowaniu pierwszego hitu przed drugim nie da się schylić, pierwszy cios na mid, tylko 13 klatek, najszybszy mid bryana, bezpieczny (-4)
1,4 i10 punisher, spory zasięg +4 on hit
d4_db3_QCB3 jedyne dobre poke na low które ma Bryan, radzę dołączyć do arsenału.
u4 juggle starter na mid on hit, low crush, spory zasięg po dodaniu przodu (uf), bezpieczny lecz wolny (24fr)
QCB4 świetny zasięg, relatywnie bezpieczny, mid, launch on hit, często trafia na ziemi.
ff4 homing move bryana, omija sporo ciosów, świetny do pressingu, po zablokowaniu pozostawia w crouch stunie, tylko -10 na bloku.
B1 kolejne narzędzie pressingu, mid, przewaga na bloku +3 na CH juggluje, mylący zasięg.
WS3 jeden z najlepszych JS u Bryana, szybki 12 klatek, juggluje na CH, bezpieczny, trafia na mid, nie kontrowalny i nieparowalny
CH 4 świetny cios na keep out, tylko 10 frames, na CH juggluje
fb2 dobry launcher, pod ścianą daje wysokiego wall splata, dobry do karania -14, trafia na high, uważajcie na whiffa, na bloku bezpieczny w pełni.
12[ 1 ] dobra seria do wymiany z 124, ostatni cios można opóźnić, na CH dostają stuna.
b4 trochę wolny mid (16), ale można sępić szczególnie przy ścianie, po trafienie przewaga +16, przy ścianie ogromny damage siedzi po tym, w otwartej przestrzeni można wsadzić na just frame ff2 za ok 60 pkt
ff2 jeden z lepszych whiff punisherów Bryana, spory zasięg, knock down, daje wallsplata przy ścianie
Do tego dodałbym jeszcze:
d/f+1+2-dobre na sidestep'ujących opponentów,bezpieczne na bloku.
qcb+2,4-świetne na początek rundy,NC z tylko -10 na bloku.
f+1+4-idealny krótko trwający unblock na koniec rundy,niestety -12 (tak to jest strata na trafieniu).
f+4-bez straty na bloku,na CH mamy możliwość wybicia f,b+2 (chyba że uprzednio ktoś zrobi quick roll'a).
f+3-dobry cios do pressingu a na CH daje nie wyrywalnego stuna po którym możemy juggle'ować, 0 na bloku.
d+3+4,2-NCc,wrzuca na ścianę dając nam możliwość kontynuowania,-12 na bloku.
Co do WS+3 dodałbym jeszcze że bardzo dobrze zbiera ze stepa :]
-
df 1+2 jest dobre i działa jak kontra na punche, oczywiście bez możliwosci wyrwania się :)
QCB 2,4 jest fajne ale pod drugim hitem duck i fruniesz, ale nie powiem czasem zaskoczy tak jak SS 2,3
nieblokowany to nieblokowany, wychodzę z założenia, że lepiej taunta walnąć i masz mocneijszą akcje za to samo ryzyko :))
ale fakt, jest niepokojąco szybki :P
f+3 powinien faktycznie zostać wymieniony, jest wolny ale jednak dobry, zupełnie zapomniałem, że ma 0 na bloku, thx
d3+4,2 jest dobry!
ja bym dodał w takim razie SS 2,3 wymienne z SS 1~2, oba można straaaaaasznie opóźnić, ludzie to łykają jak młode pelikany, jak zaczną się schylać wersja 1~2 i mid 8)
-
Owszem po qcb+2,4 pod drugim hitem da sie schylić ale można na to sępić bo to nc ;d
Za to jeśli chodzi o taunta na zakończenie rundy to najlepiej przy ścianie po w polu można wybackdash'ować (na własnej skórze się przekonałem :P)
SS+2,3 jest dobre ale jako tech-trap w polu mało co skuteczne (chyba ze na noobki online'owe :] ) no i trza pamiętać że ma -16 więc każdy wybija ;/.
-
tak, ale nie musisz kontynuować z 3. chodzi bardziej o mieszanie z 1~2, ktore z tej samej animacji trafia. Sugerując sie sama frame datą nikomu nie przyszłoby do głowy robienie taunta nawet :P
edit: sprawdziłem d3+4,2 to nie jest niestety NC tylko NCc i nie można tego HC :/
-
QCB+2,4 bardzo dobre, chociaż ma dość mało klatek na hit confirmation
-
QCB 2,4 jest fajne ale pod drugim hitem duck i fruniesz, ale nie powiem czasem zaskoczy tak jak SS 2,3
Czasem zaskoczy? Można tak tym sępić, że sam jestem w szoku. Daj inva to ci pokażę :P
-
Nie no, gracze z aeroklubów na pewno lubią używać SS+2,3 i QCB+2,4.
-
Ja kucam na pałe, mnie się te tanie podcinki nie imają.
-
Wiadomo, że SS+2,3 jest kompletnie do kitu ale QCB+2,4 jest naprawdę niezłe i już.
-
Jest zajebisty ale jak dla mnie hit confirmowanie tego jest na granicy ludzkich możliwości :P
-
Do tego dodałbym jeszcze:
d/f+1+2-dobre na sidestep'ujących opponentów,bezpieczne na bloku.
qcb+2,4-świetne na początek rundy,NC z tylko -10 na bloku.
f+1+4-idealny krótko trwający unblock na koniec rundy,niestety -12 (tak to jest strata na trafieniu).
f+4-bez straty na bloku,na CH mamy możliwość wybicia f,b+2 (chyba że uprzednio ktoś zrobi quick roll'a).
f+3-dobry cios do pressingu a na CH daje nie wyrywalnego stuna po którym możemy juggle'ować, 0 na bloku.
d+3+4,2-NCc,wrzuca na ścianę dając nam możliwość kontynuowania,-12 na bloku.
Co do WS+3 dodałbym jeszcze że bardzo dobrze zbiera ze stepa :]
d/f+1+2 punch parry :) -8/9 na bloku, świetna sprawa
f+1+4 --- eee -12 ? kurcze w DK miało -15/16
-
kurcze w DK miało -15/16
Bryan był w Donkey Kongu?
-
Di jak byś pisał na laptopie z niedociskającymi się guzikami też byś wstawiał takie babole ;P i doskonale wiesz że chodziło mi o DR
-
Generalnie jesteście niemożliwi. Najlepszym ciosem Bryana jest 1+2, albo jednym z lepszych a Wy nawet go nie wymieniacie..
TOP10
Taunt
1+2,2
f,b+2
d/f+1
1,4
u+4
3+4
b+1
d/f+2,1
f,f+4
-
Nom w sumie masz racje, często używam 1+2 bo często się przydaję ^ ^ Właściwie Twoje tap ten jest idealne tylko wcisnąłbym gdzieś jeszcze d/f+1+2 :)
-
TOP10
Taunt
1+2
f,b+2
d/f+1
1,4
u+4
3+4
d/b+3
d+2
f,f+4
Dodał bym jeszcze kilka które są fajne ale nie nadają się do top10, df1+2, b+1, d+3+4,2~d/b, qcb3, qcb4, d/f+2,1
-
Hmm... troszkę mnie dziwi obecność 1+2 w top10. Nie gram Brytanem, ale mógłbym prosić o trochę więcej szczegółów na temat tego ciosu?
-
Szybki mid, który działa prawie jak homing.
-
To przypadkiem nie kraszuje? :P
-
14 klatkowy mid, który podnosi z bardzo niska, pod ścianą na CH daje gwaranta ( CH 1+2, b+4, throw w plecy ), ma kontynuację jak chce się wyciągnąć lepszy dmg, no i bardzo ciężko się go stepuje. Oczywiście bezpieczny
Zapomniał bym, dobry na marduka który robi takla z dalekiej odległości, przed animacją skoczenia walimy 1+2 i jugglujemy murzyna :D
-
Zapomniał bym, dobry na marduka który robi takla z dalekiej odległości, przed animacją skoczenia walimy 1+2 i jugglujemy murzyna :D
Potwierdzam. Bryan ma o tyle dobrze na tackle'a że wciskając 1+2 zbyt wcześnie aby się wyrwać wyjdzie na tym jeszcze lepiej, bo zjuggluje Marduka tym ciosem.
Czy 1+2,2 da się hitconfirmować?
PS. Marduk nie jest murzynem
-
1+2 nie ma czasem -10 na bloku?
i14 i dobry tracking to już coś...
-
Ma -10 ale trudno go ukarać.
-
Potwierdzam, 1+2 crashuje haje jak dziki :-X
-
Nigdy nie widziałem żeby ktoś karał samo 1+2 :)
-
no a weź to karaj jak jest kontynuacja, niezbyt rozsądne xD
-
Chyba że ktoś wyraźnie nadużywa ale to również niezbyt rozsądne :]
-
1+2 jest też świetne jak ktoś spamuje hop kicki :)