BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Ling Xiaoyu => Wątek zaczęty przez: Daimossan w Marzec 12, 2010, 23:51:23

Tytuł: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Daimossan w Marzec 12, 2010, 23:51:23
Mam parę pytań odnośnie Xiao a nie mam odpowiedniego topiku.. więc już jest ;)

A więc po pierwsze chodzi mi o taunt stepa, nie wiem co robię nie tak ale często gęsto podczas robienia taunt stepa Xiao wykonuje rzut zamiast popieprzać dalej przez prerię ( a w T5 i DR jakoś ładniej mi to wychodziło).
Prawdopodobnie to wina mojego braku manuala. Dodam że staram się to robić wciskając R2(zbindowane 3+4)+1,f.
Druga sprawa  to pewnie mało ważne bo mało kto tego używa ale teraz w Hypno mamy zmianę kierunku stepa, wystarczy wcisnąć 1+2 (czasami fajnie jest wtedy wpakować 3+4, bardzo ładnie obchodzi przeciwników i mamy ładną serię :) ).

I jeszcze jedno pytanko, do czego u cholery można zastosować u+2?
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Marzec 13, 2010, 00:16:18
u+2? Nie wiem, sam tego nie używam bo prawie każdy to ma:P poza tym jest na high i jest karalne. Jedynie na kogoś kto tego nie zna może to zadziałać w taki sposób że tego nie ukarze bo nie będzie wiedzieć że tam jest kara, ewentualnie może nie zdążyć jeżeli przyśpieszymy animację o tych kilka klatek za pomocą U,+2. Ogólnie nie warto sobie zawracać tym głowy.

Taunt dashing wychodzi mi tak samo jak w poprzednich częściach, chyba niczego nie zmienili. Musisz tylko pamiętać o krótkich "f-kach", im krótsze będziesz miał inputy tym mniejsze prawdopodobieństwo że wciśnie ci się f+1+3+4 i robi się rzut:).
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Dae w Marzec 13, 2010, 00:21:54
Rzut wychodzi kiedy wciśniesz f+1+3+4 też mi się tak dzieje kiedy staram się robić bardzo szybkiego taunt-dasha Bry.

Polecam sprawdzić na practice z włączonym comand history czy właśnie w tym leży problem.

Najlepiej taunt dash wychodzi mi jak robię trzymając zbindowane 1+4 i klikając 3~f~3~f itd


A co do u+2 to nie jest to czasem generic move który mają prawie wszystkie postacie?
Jeśli o ten cios chodzi to jest raczej bezużyteczny... i13~14, -12 na bloku i +10 fałszywej przewagi na trafieniu.

EDIT

No tak, ślimaczyłem się i Cheese mnie ubiegł. A to dlatego że chciałem sprawdzić klatki u+2 (ot tak, dla pewności :P)
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Daimossan w Marzec 13, 2010, 11:52:08
Ok  dziękuję bardzo za pomoc :)

Edit: Ludzie ale ja cienki jestem nie potrafię nawet wsadzić f,f+1~d,b! po standardowych jugglach :'( padaka po prostu.
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Marzec 13, 2010, 12:26:52
Nie martw się, K też do tego nie doszła, ja również. Jakieś rady?
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Marzec 13, 2010, 13:17:14
To trzeba tak opóźnić, żeby weszło w przeciwnika tuż przy glebie, jak już prawie może zrollować. Robię to praktycznie ze 100% skutecznością, to nie jest trudne, tylko kwestia wyczucia timingu. A, no i ff+1~d nie może być wykonane jako ff+1~df, bo wyjdzie nam df+1.
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Marzec 14, 2010, 00:10:06
jak się zrobi  ff+1~df to nie wyjdzie nam d/f+1 bo nie można zrobić d/f+1 poprzez 1~d/f:P. Więc wyjdzie nam po prostu ff+1 bez przejścia w AOP bo nie można przejść poprzez d/f tylko poprzez d.
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Marzec 14, 2010, 01:45:33
My bad, chodziło mi o input ff,df+1:P
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Marzec 19, 2010, 11:18:54
W ogóle to fajna sprawa, Xio dostała możliwość wykonywania niektórych ciosów (d+1, db+1, df+1) będąc w RDS, co wygląda tak że robi te ciosy w odwrotną stronę:P. Fajnie że zabierając jej fox stepa dodali jej to. Nie jest to tak stylowe i przydatne jak ów fox step ale i tak fajna i śmieszna rzecz. Grając jakiś czas temu koleś dał się parę razy na to nabrać, raz dostał RDS,4 więc na początku przeciwnik może nie wiedzieć ocb i można to fajnie wykorzystać.
Miałem w sumie to nagrać bo to wciąż nie jest to za bardzo znane ale w odróżnieniu od fox stepa jest to banalne i każdemu to będzie wychodzić.
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Marzec 20, 2010, 23:42:50
Cytuj
  Xio dostała możliwość wykonywania niektórych ciosów (d+1, db+1, df+1) będąc w RDS

Coś więcej na ten temat plz? To sie robi na takiej zasadzie jak foxa?
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Dae w Marzec 21, 2010, 00:09:41
Spróbuj RDS ss~d+1  ;D

Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Marzec 21, 2010, 01:16:45
No jak wyżej, ogólnie najfajniejsza zabawa jest z rds d/f+1 i D/F+1 bo reszta jest za wolna i już raczej dla jaj : d.
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Marzec 21, 2010, 17:26:35
k, thx
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Daimossan w Czerwiec 16, 2010, 21:58:33
Przetłumaczona z Inatekken framedata do Xiao ;)
http://www.filesend.net/download.php?f=1143baf6e5b137707341f40523c01e0b (http://www.filesend.net/download.php?f=1143baf6e5b137707341f40523c01e0b)
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Czerwiec 16, 2010, 23:13:26
Wielkie dzięki Dante, napiszę niusa zaraz:)
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Daimossan w Czerwiec 17, 2010, 11:19:31
Spoko nudziło mi się w pracy ;) :D. Jakby coś się nie zgadzało to pisać;)
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Młody w Styczeń 06, 2011, 00:19:51
Jakie są najmocniejsze akcje kończąc juggla XMTS lub RDS 1,4 (do f,f+1~d B! AOP dash u/f+3,3 trzeba jeszcze trochę wprawy)?
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Styczeń 06, 2011, 14:47:00
XMTS-em nie kończ, słabe to jest. Lepiej na końcu dać BT d+1+4, f+3,1,1+2 - w tym wypadku najlepszym (silny, pewny i z setupem) jugglem będzie, np. po uf+3:
f+3,1, BT 2, BT 2,2 B!, BT d+1+4, f+3,1,1+2

A jeśli masz problem z końcówką ff+1... , to możesz jechać w ten sposób (tym razem po df+2~1 powiedzmy):
f+3,1, BT 2, BT 2,2, BT d+1+2, AOP uf+3,3

RDS 1,4 możesz kończyć te same juggle, ale to ma sens tylko, gdy ciągniesz juggla do ściany / robisz wall break'a. Pamiętaj, że w polu musisz przed tym zrobić SSR.
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: Młody w Styczeń 18, 2011, 18:42:56
czy po CH AOP u/f,n+3,d+1+2 gwarantowane jest AOP u/f+3? Na practisie parę razy weszły mi te dwa ciosy po sobie jako combo, ale nie wiem od czego to zależy.
No i co grać po AOP u/f+3 w plecy (jeżeli to wchodzi jako pewniak)?
Tytuł: Odp: Xiaoyu- Ogólnie
Wiadomość wysłana przez: dante84 w Styczeń 29, 2011, 14:58:58
Siedzi (przynajmniej tak pokazuje hit anal'ysis). Sadzaj cokolwiek, np 1,d+2,BT,2...
http://backdash.pl/tekken-6/t6-combo-videos/t6-xia-cmv/
Obejrzyj drugi filmik, zwłaszcza moment w 3:20sek