BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Ling Xiaoyu => Wątek zaczęty przez: Daimossan w Marzec 12, 2010, 23:51:23
-
Mam parę pytań odnośnie Xiao a nie mam odpowiedniego topiku.. więc już jest ;)
A więc po pierwsze chodzi mi o taunt stepa, nie wiem co robię nie tak ale często gęsto podczas robienia taunt stepa Xiao wykonuje rzut zamiast popieprzać dalej przez prerię ( a w T5 i DR jakoś ładniej mi to wychodziło).
Prawdopodobnie to wina mojego braku manuala. Dodam że staram się to robić wciskając R2(zbindowane 3+4)+1,f.
Druga sprawa to pewnie mało ważne bo mało kto tego używa ale teraz w Hypno mamy zmianę kierunku stepa, wystarczy wcisnąć 1+2 (czasami fajnie jest wtedy wpakować 3+4, bardzo ładnie obchodzi przeciwników i mamy ładną serię :) ).
I jeszcze jedno pytanko, do czego u cholery można zastosować u+2?
-
u+2? Nie wiem, sam tego nie używam bo prawie każdy to ma:P poza tym jest na high i jest karalne. Jedynie na kogoś kto tego nie zna może to zadziałać w taki sposób że tego nie ukarze bo nie będzie wiedzieć że tam jest kara, ewentualnie może nie zdążyć jeżeli przyśpieszymy animację o tych kilka klatek za pomocą U,+2. Ogólnie nie warto sobie zawracać tym głowy.
Taunt dashing wychodzi mi tak samo jak w poprzednich częściach, chyba niczego nie zmienili. Musisz tylko pamiętać o krótkich "f-kach", im krótsze będziesz miał inputy tym mniejsze prawdopodobieństwo że wciśnie ci się f+1+3+4 i robi się rzut:).
-
Rzut wychodzi kiedy wciśniesz f+1+3+4 też mi się tak dzieje kiedy staram się robić bardzo szybkiego taunt-dasha Bry.
Polecam sprawdzić na practice z włączonym comand history czy właśnie w tym leży problem.
Najlepiej taunt dash wychodzi mi jak robię trzymając zbindowane 1+4 i klikając 3~f~3~f itd
A co do u+2 to nie jest to czasem generic move który mają prawie wszystkie postacie?
Jeśli o ten cios chodzi to jest raczej bezużyteczny... i13~14, -12 na bloku i +10 fałszywej przewagi na trafieniu.
EDIT
No tak, ślimaczyłem się i Cheese mnie ubiegł. A to dlatego że chciałem sprawdzić klatki u+2 (ot tak, dla pewności :P)
-
Ok dziękuję bardzo za pomoc :)
Edit: Ludzie ale ja cienki jestem nie potrafię nawet wsadzić f,f+1~d,b! po standardowych jugglach :'( padaka po prostu.
-
Nie martw się, K też do tego nie doszła, ja również. Jakieś rady?
-
To trzeba tak opóźnić, żeby weszło w przeciwnika tuż przy glebie, jak już prawie może zrollować. Robię to praktycznie ze 100% skutecznością, to nie jest trudne, tylko kwestia wyczucia timingu. A, no i ff+1~d nie może być wykonane jako ff+1~df, bo wyjdzie nam df+1.
-
jak się zrobi ff+1~df to nie wyjdzie nam d/f+1 bo nie można zrobić d/f+1 poprzez 1~d/f:P. Więc wyjdzie nam po prostu ff+1 bez przejścia w AOP bo nie można przejść poprzez d/f tylko poprzez d.
-
My bad, chodziło mi o input ff,df+1:P
-
W ogóle to fajna sprawa, Xio dostała możliwość wykonywania niektórych ciosów (d+1, db+1, df+1) będąc w RDS, co wygląda tak że robi te ciosy w odwrotną stronę:P. Fajnie że zabierając jej fox stepa dodali jej to. Nie jest to tak stylowe i przydatne jak ów fox step ale i tak fajna i śmieszna rzecz. Grając jakiś czas temu koleś dał się parę razy na to nabrać, raz dostał RDS,4 więc na początku przeciwnik może nie wiedzieć ocb i można to fajnie wykorzystać.
Miałem w sumie to nagrać bo to wciąż nie jest to za bardzo znane ale w odróżnieniu od fox stepa jest to banalne i każdemu to będzie wychodzić.
-
Xio dostała możliwość wykonywania niektórych ciosów (d+1, db+1, df+1) będąc w RDS
Coś więcej na ten temat plz? To sie robi na takiej zasadzie jak foxa?
-
Spróbuj RDS ss~d+1 ;D
-
No jak wyżej, ogólnie najfajniejsza zabawa jest z rds d/f+1 i D/F+1 bo reszta jest za wolna i już raczej dla jaj : d.
-
k, thx
-
Przetłumaczona z Inatekken framedata do Xiao ;)
http://www.filesend.net/download.php?f=1143baf6e5b137707341f40523c01e0b (http://www.filesend.net/download.php?f=1143baf6e5b137707341f40523c01e0b)
-
Wielkie dzięki Dante, napiszę niusa zaraz:)
-
Spoko nudziło mi się w pracy ;) :D. Jakby coś się nie zgadzało to pisać;)
-
Jakie są najmocniejsze akcje kończąc juggla XMTS lub RDS 1,4 (do f,f+1~d B! AOP dash u/f+3,3 trzeba jeszcze trochę wprawy)?
-
XMTS-em nie kończ, słabe to jest. Lepiej na końcu dać BT d+1+4, f+3,1,1+2 - w tym wypadku najlepszym (silny, pewny i z setupem) jugglem będzie, np. po uf+3:
f+3,1, BT 2, BT 2,2 B!, BT d+1+4, f+3,1,1+2
A jeśli masz problem z końcówką ff+1... , to możesz jechać w ten sposób (tym razem po df+2~1 powiedzmy):
f+3,1, BT 2, BT 2,2, BT d+1+2, AOP uf+3,3
RDS 1,4 możesz kończyć te same juggle, ale to ma sens tylko, gdy ciągniesz juggla do ściany / robisz wall break'a. Pamiętaj, że w polu musisz przed tym zrobić SSR.
-
czy po CH AOP u/f,n+3,d+1+2 gwarantowane jest AOP u/f+3? Na practisie parę razy weszły mi te dwa ciosy po sobie jako combo, ale nie wiem od czego to zależy.
No i co grać po AOP u/f+3 w plecy (jeżeli to wchodzi jako pewniak)?
-
Siedzi (przynajmniej tak pokazuje hit anal'ysis). Sadzaj cokolwiek, np 1,d+2,BT,2...
http://backdash.pl/tekken-6/t6-combo-videos/t6-xia-cmv/
Obejrzyj drugi filmik, zwłaszcza moment w 3:20sek