BACKDASH FORUM
Inne serie => Postacie => Soulcalibur IV => Soul Calibur => Tira => Wątek zaczęty przez: Di w Marzec 07, 2010, 20:57:00
-
JS - Jolly Stance
GS - Gloomy Stance
NATURAL COMBOS - JS:
AA (16)
BB (26)
4B+K (22)
66AA (37, 35 gdy zrobione jako 33_99AA)
4A:A, AA (44)
3B, 66K (34)
1A, 22_88B (41)
88K, 22_88B (35)
33_66_99B, 66AA (45, trzeba minimalnie opóźnić)
4KB:
- 22_88B (53, z bliska lub przy ścianie, inaczej 42)
- 44B (50, przy ustawionym ukemi nie zalicza jako combo ale wygląda na gwarant)
COUNTER HIT COMBOS - JS
A+B (27)
2AB (24)
6AB (34)
CH 11_44_77B, BT B+K, B (62, ale wydaje mi się że można uniknąć drugiego hitu stringa przez AC:tył-lewo, tył-prawo)
CH 7_8_9K, <UPD> B (56)
*NA CZERWONO ZAZNACZYŁEM ILOŚĆ PUNKTÓW ŻYCIA, KTÓRE STRACI TIRA WYKONUJĄC DANE COMBO - NIE LICZĄC STARTERA!*
NATURAL COMBOS - GS:
AA (22)
BB (32)
6Aaaaa (45) 5 HP
3Ka (32)
4A:A:
- AA (51)
- 44444K, 1B (62) 8 HP
- 44444K, 66666B (70) 16 HP
1A:
- 1B (35)
- 66666B (57) 8 HP
88K:
- FC 2B (25)
- 66666B (51) 8 HP
WS B:
- 1B (39)
- 66666B (50) 8 HP
- 22B (59, można zrobić QR w prawo żeby uniknąć) 2 HP
4KB:
- 1B (49)
- 2A+B (53, można zrobić QR w prawo żeby uniknąć)
- 66666B (63, pod ścianą wchodzi całe za 68) 8 HP
4A+B_[A+B]:
- 2A+B (36)
- 66666K (70) 4 HP
22_88A:
- 2A+B (48)
- 66666K (55) 4 HP
- 66666B (65) 8 HP
44_44444K:
- 1B_3B (32)
- 66666B (51_55) 8 HP
3B:
- 22B, 1B (54 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 50) 2 HP
- 44444K, 66666B (57) 16 HP
- 22B, 66666B (75 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 58) 10 HP
88B:
- 3Ka (47)
- 22B, 1B (55) 2 HP
- 66666K (66) *HARD* 4 HP
- 44444K, 66666B (70) 16 HP
- 44444K, 44444K, 66666B (78) 24 HP
44444B:
- 88B, 22_88A, 44444K, 66666B (81) 22 HP
- 3Ka, 11_77K, BT B+K,B (85)
- 4B:B:B, 22_88A, 44444K, 66666B (89) 20 HP
- 4B:B:B, 22_88A, 44444K, 44444K, 66666B (93) 28 HP
- 4B:B:B, 22B, 1B (103 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 81) 2 HP
- 4B:B:B, 22B, 66666B (126 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 86) 10 HP
COUNTER HIT COMBOS - GS:
CH 88B:
- 2A+B (44)
- 66666K (66) 4 HP
- 22_88A, 44444K, 66666B (82) 20 HP
- 22_88A, 44444K, 44444K, 66666B (89) 28 HP
CH 4B:B:B:
- 3A_3Ka (66)
- 4A:A, 44444K, 66666B (80) 16 HP
- 22_88A, 44444K, 66666B (82) 20 HP
- 22_88A, 4A:A, 44444K, 66666B (85) 20 HP
- 22B, 1B (88 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 72) 2 HP
- 22B, 66666B (109 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 78) 10 HP
CH 2A+B:
- 3Ka (53)
- 22B, 1B (67 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 61) 2 HP
- 66666K (68) 4 HP
- 4A:A, 44444K, 66666B (75) 16 HP
- 22_88A, 44444K, 66666B (83) 20 HP
- 22B, 66666B (86 gdy przeciwnik robi Ukemi, inaczej 72) 10 HP
- 22_88A, 44444K, 44444K, 66666B (88) 28 HP
CH WS K:
- 33_99B (62)
- 88B, 22_88A, A+B (67) 6 HP
- 3B, 44444K, 66666B (72) 16 HP
- 88B, 22_88A, 44444K, 66666B (72) 22 HP
- 88B, 22_88A, 4A:A, 44444K, 66666B (75) 22 HP
- 88B, 22_88A, 44444K, 44444K, 66666B (76) 30 HP
- 3Ka, 11_77K, BT B+K,B (76) *NIE WCHODZI NA MAŁE POSTACI(Amy, Talim)*
- 66666K (78) 4 HP
- 3Ka, 44444K, 66666B (79) 13 HP *NIE WCHODZI NA MAłE POSTACI(Amy, Talim)*
Nieopłacalne okazuje się robienie dwukrotnie 44444K w combosach - cios ten zabiera Tirze 8 HP, zas damage rośnie o 4-5 punktów. Tak więc lepiej zrobić raz i oszczędzić sobie kawałek energii!