BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Paul Phoenix => Wątek zaczęty przez: Snake w Luty 02, 2010, 01:10:44
-
Paul to jest największa szmata w tej grze. No połamię zaraz płytę no.
-
Co sie stao?
-
d/f+2 sie stao. I bezpieczne d+4. I milion innych rzeczy.
-
W tym tekkenie liczba wkur$%^& postaci niepokojąco wzrosła, paul to niezła lipa. Najmocniejsze akcje po df2, po podcince też akcje pod 80, od -12 wallsplatujący barek. Zgadywanką pod ścianą, z bliska natural od lowa pod 60 punktów, DF na CH 68 lol. Damage tej postaci jest okrutny, ściana masakra, jak ma rage to kara a w dodatku gra się nim boleśnie prostacko. :o
-
Pitrex już chyba na dobre zmienił maina na Paula, po części za moją namową. Ta postać idealnie wpasowuje się pod jego styl gry...
-
Wczoraj nareszcie nauczyłem się robić Demo. Gram Paulem... powaga.
-
Mi niedawno ktoś powiedział, że jak będę nadal tak grać Yoshem jak gram, to niechybnie od kogoś oberwę padem ^^. Liczę że się tak nie stanie. :P
-
Pier.olicie xD nagle wszyscy zapomnieli o Foxie, Lawku, Bobie i innych pokemonach. Teraz paul wrogiem graczy nr.1 LOL.
Prawda ze Pawełek denerwuje ale bez przesady. Wiele postaci ma teraz wariacje jego d/f+2 a i tak zawsze slysze ze sa przegiete xD A poza tym w tym kraju tylko kilka osób bedzie nim potrafila/potrafi wykorzystać te bonusy. Ja nie chcial bym widzieć Di jako Paweł-Operatora, a reszta to tam male piwo ;P
-
Uwielbiam kolanka yoshka, to z bliska jest super. Crushuje lowy, crushuje high a na bloku ma chyba z -12 więc Bryanem mogę co najwyżej zrobić 1,4 lol, do tego kolanko torpeda z połowy planszy i można na tym oprzeć całą grę :P
Rozumiem ludzi, którzy chcą w ciebie tenshi rzucić padem bo jak gram z kumplem i 99% damage który robi jest po tych 2 ciosach to mnie szlag trafia :D
-
Nie no są bardziej denerwujące postacie niż paul co nie oznacza, że paul jest mało irytujący. Jego damage jest okrutny.
Generalnie wolę walczyć z paulem niż eddym czy inną zafiną etc.
-
Dadrot - nie ma bardziej denerwującej postaci niż Paul, bo nie dość że na Rejdżu jednym ciosem niebędącym unblockiem zje ci pół paska (a jak zgarniesz na blok to i tak nie ukarasz), to jeszcze drze tą morde jak mentally disadvantaged - co irytuje bardziej niż wszystko ;p Chyba tylko Lili ma równie irytujące jęki przy ciosach.
-
Sneju jakie bezpieczne d+4? Jak cie to tak denerwuje to bierz kazia i karaj to za pół paska. Ja w ten sposób oduczyłem zbyt częstego robienia d+2 pewnego stiv playera który używał tego zbyt czesto.
Ja nie chcial bym widzieć Di jako Paweł-Operatora, a reszta to tam male piwo
A co jego paul zabiera więcej jugglami:b?
-
Nie po prostu Di jest najbardziej opanowanym graczem jakiego do tej pory widziałem. I strasznie by było grać z "zimnym kalkulatorem" który bez zastanowienia ukarze cie nawet unblockiem :P
-
Liberty - chodzi mi o to, teraz Paul prawie zawsze (albo i zawsze) może sobie dokończyć całą serie (d+4:2:1+2) i po ostatnim ciosie w polu nie mam jak tego Alisą ukarać. To jest chore.
O jakim Steve playerze mówisz i jak go tego oduczyłeś? ;p
-
Żeby blokować z dużą skutecznością d+2 steva to naprawdę ktoś musi nim grać mega tendencyjnie, to samo z paulem.
Źle zgadniesz i kleisz szredery albo innego bara pod ścianą.
-
IMO
Bezpiecznie grający Paul= zgon ???, niezależnie jakim topem kto by nie grał. Taką kapę jaką można tym Panem odstawiać to masakra...
-
Tydzień Paula innym razem. W tym gadamy o Leo. To było ostrzeżenie, bo posypią się bany 8)
-
Sneju nie no spoko myślałem że pitrex cie spamuje samym d+4. Faktycznie zapomniałem że tu dochodzi ta niepewność czy zrobi resztę czy nie. Chodziło mi o kolesia z którym kieedyś kiedyś grałem, za czasów T5 tuż przed i na początku ery sticka. Po prostu lubiał męczyć tym d+2 i po jakimś czasie zauważył że to mało opłacalne kiedy on mi tym może zabrać tyci energii a ja w razie bloku mam karę za dużo więcej.
Dadrot oczywiście, tyle że wystarczy 1 na 4-5 razy zablokować d+2 (co jest niską skutecznością) i wciąż dużo lepiej na tym wyjdziesz niż steve player, jeżeli grasz Kaziem.
Juniorku, ale Di cie nie ukarze bo nie będzie wiedział jak i kiedy. On sam mówi że nie umie grać w tekkena więc nie wiem czego tu się obawiać;].
co do leo, to nie lubie ;]
-
Pitrex zdradził Bryana? Wygląda na to, że tylko ja nim gram, szkoda, że nie potrafię w tym tekkenie nim nic ugrać. Każdy pierwszy aby oceniać jakim to Bryan nie jest topem a i tak większość ciuła lawami, brucami i bobami. Gdybym chociaż potrafił w to grac to bym wam pokazał jaki super jest Bryan i jak można flashy nim grać :(
-
No pitrex potrafił pograć flashy. Mnie się wydaje że przez te jego imprezy teraz tak mało gra w tekkena że bryana już nie czuje a że ma manie wygrywania to wybiera jakiegoś janka.
-
d+4,2:1+2 jest karalne. Steve może to ukarać d/f+1+2 albo f,f+2, a Leo f,f+2.
@Cambion
To, że jest tydzień Leo, nie znaczy, że nie można rozmawiać na temat innych postaci.
-
-
Jack i Panda chyba też karają demo na launcher.
-
Tak, ale oni pisali o Leo i Steve'ie :)
-
To, że garstka postaci jest to w stanie ewentualnie ukarać za 1/3 wartości tego co to kroi nie oznacza, że użyteczność tego ciosu jest niższa. Blokowanie tego na refleks uważam za niemożliwe/skrajnie trudne. Tym bardziej, że połl jest w stanie naprawdę zniechęcić kogoś przed kucaniem swoim ogromnym damage.
-
Ale Dadrot, trzeba rozróżnić dwie rzeczy: karanie samego d+4 i karanie d+4,2:1+2.
d+4
Każda postać ukarze tam mocno Paula - wystarczy zrobić u/f,N+4 -> juggle. Jeśli czyjeś u/f,N+4 nie wybija, to wstajemy i robimy zwykle najmocniejszą wybitkę (np. Lili robi d+3+4).
d+4,2:1+2
Seria ta jest naturalem TYLKO Z BLISKA. Jeśli d+4 wejdzie ze średniej odległości, to można zablokować ostatni cios (nie pamiętam, czy drugi też) i wtedy dostajemy mały damage.
Zatem to:
garstka postaci jest to w stanie ewentualnie ukarać za 1/3 wartości tego co to kroi
nie ma sensu, skoro mówimy o karaniu CAŁEJ SERII, bo możemy ją ukarać tylko w momencie, kiedy nie jest ona NC.
-
No ja właśnie o tym mówię, jeśli demoman wejdzie z większego dystansu to możemy zablokować 2 ostatnie ciosy, z czego ostatni nas odpycha. W tej sytuacji tylko garść postaci może paula ukarać za jakieś grosze co powoduje sytuacje low risk high reward. A blokowanie całej kombinacji na refleks jest mało realne wg mnie. Tym bardziej, że paul ma w swoim arsenale mnóstwo świetnych midów i potrafi kilkoma ciosami naprawdę zjeść nasz pasek hp.
-
Zrozum, że to jest JEDNA SERIA Z DWIEMA RÓŻNYMI WŁAŚCIWOŚCIAMI. Mieszasz i wydaje Ci się, że ta seria jest taka, jaka nie jest.
a) bliska odległość
NC, można ukarać TYLKO lowa
b) średni dystans
nie jest naturalem, można ukarać midy
Ty twierdzisz, że nie można za duży damage ukarać MIDA (b), który NIE MOŻE WEJŚĆ, kiedy ta seria DZIAŁA JAKO NATURAL (a).
a=/=b
Czy ja piszę niezrozumiale...?
Cheese, zgadzasz się ze mną?
-
Czy ja piszę niezrozumiale...?
Tak
Czy nie można napisać że:
- na clean'ie (z bliska) jest NC (d+4 ścina) więc nie ukarzemy bo lecimy
- nie na clean'ie (z trochę większej odległości) d+4 wchodzi (nie ścina) , ale reszte blokujemy bo nie jest NC. Wprawdzie ostatni hit odsuwa ale niektórzy go karzą
-
Ale najpierw napisałem:
Seria ta jest naturalem TYLKO Z BLISKA. Jeśli d+4 wejdzie ze średniej odległości, to można zablokować ostatni cios (nie pamiętam, czy drugi też) i wtedy dostajemy mały damage.
-
Di no i właśnie o tym piszę, chyba się nie zrozumieliśmy.
Ta kombinacja ma tylko dwa scenariusze jeśli chodzi o blokowanie, możemy zablokować pierwszego lowa i ukarać, na refleks jest to mało prawdopodobne, musimy przewidzieć, zgadnąć whatever. Sytuacja druga, nie wejdzie jako natural i nawet po trafieniu pierwszym lowem resztę możemy zablokować. Problem w tym, że ostatni cios ma pushback przez co tylko garść postaci jest w stanie to ukarać i nie jest to duża kara. Więc cios jest naprawdę dobry, tym bardziej, że kroi więcej niż dowolna podobna kombinacja w grze (podcinka jina etc). Ponadto ładnie zbiera jako oki, kończy juggle etc.
-
Ale na początku nie napisałeś o podziale na dwie serie, tylko o tym, że mało kto może ukarać d+4,(2:1+2) za 1/3 wartości obrażeń d+4,2:1+2 (choć nie dosłownie). Potem z kolei napisałeś o tym, że ta seria jest low-risk, high-reward - tylko gdzie?* (patrz: ostatni akapit tego postu)
tym bardziej, że kroi więcej niż dowolna podobna kombinacja w grze (podcinka jina etc).
d+4,2:1+2 - 42 dmg (d+4,2,1+2 zadaje 40). 65 punktów to zadaje ta seria wtedy, gdy nie jest naturalem :-X
Przyjrzyjmy się karaniu:
d+4,2:1+2 z cleanem:
dmg: 42
kara: prawie każda postać ukarze to za pół paska
d+4,2:1+2 bez cleana:
dmg: 12
kara: Panda - 51/52, Bryan - 38, Bruce - 30 (pewniejsze f+1+2 za 25).
Zgadza się, wiele postaci tego nie ukarze, ale pisanie o 1/3 dmg z demo na karze to jakieś nieporozumienie, bo 42/3 = 12. Poza tym sposobem na unikanie zgadywanki z udziałem demo jest backdash - owszem, jest on w tej części zbiedzony, ale jeden bdc wystarczy, żeby wyjść z zasięgu d+4 na cleanie.
* - Low-risk, high-reward? Tak można nazwać mixupy, które są mało karalne, gdy przeciwnik zgadnie. d+4 jest high-risk, mid/high-reward z bliska i low/mid-risk, low-reward ze średniego dystansu. Stosowanie tej zgadywanki zależy od tego na jaką postać gramy oraz od tego, na jakiej odległości gra przeciwnik.
-
No, nie inaczej. Ta podcinka może być niezłym 50/50 jak ktoś ma problem z movementem i łatwo wtedy do niego podejść na styk. Ale jak potrafisz umiejętnie się cofać to przeciwnik nie ma tak łatwo z tym żeby do ciebie doskoczyć i sobie to zrobić, chyba, że przy ścianie.
-
d+4,2:1+2 jest karalne. Steve może to ukarać d/f+1+2 albo f,f+2, a Leo f,f+2.
No ok, dlatego napisałem, że nie mam tego jak karać Alisą ;) W sumie zmieniłem chyba znowu maina, jakoś źle mi się gra Stevem w tej części. Jeszcze pewnie spróbuje jak poznam dokładne właściwości ciosów z PAB, zmiany w starych ciosach itd. itp.
W sumie smuci mnie to, że idzie mi o wiele lepiej od kiedy zacząłem spamować d/f+2 Alisą. Taka gra...
Liberty - no, na szczęście od DR'a d+2 Steve'a jest już bezpieczne 8)
-
Wiesz w teorii może i tak, w praktyce można paulem podejść do kogoś równie łatwo jak każdą inna postacią. Nie da się wygrać cały czas trzymając dystans, a jak się zapędzisz pod ścianę to w ogóle upraszcza się mocno grę paulowi. Wcześniej czy później cię rzuci na ścianę (2 rzuty, 2 różne wyrwania), pojedzie barkiem, trafi DF albo innym shrederem... Ewentualnie zaskoczy demo bo zbierając kolejne mocne i bezpieczne ataki na mid będziesz bać się kucnąć. Oglądając walki paula jakoś nie widzę aby specjalnie ktoś unikał tej kombinacji.. Na tej samej zasadzie często obserwuję jak bob wybija df2 a na czacie mówiliście, że to takie karalne i należy uważać (ile to ma? na TZ piszą -8 lol, jakie to ma być karalne?).
-
O właśnie, zapomniałem o tych dwóch rzutach wrzucających na ścianę. Komedia.
-
Ile tam jest straty po zablokowanym Demo(mid)? Czy wersja JF ma inne recovery? Czy i jakie rzuty Paula zabierają więcej dmg pod ścianą/dają wallsplat? Czy qcf+1+2 oraz DF ma karę? Czy Sway gra Paulem? :P
-
Po demo JF chyba -15. Na ścianę wbijają d/f+1+2 i qcf+1+3, qcf+1 (chyba tak to szło, Kongo Blast), i 2+4~b chyba też. Jeżeli qcf+1+2 to ta nowa podcinka (moja pamięć do notacji...), to jest karalne, ale nie na wybitkę, DF ma -15. Tak, gra Paulem, Leo i ostatnio Stevem. :P
-
Ile tam jest straty po zablokowanym Demo(mid)? Czy wersja JF ma inne recovery? Czy i jakie rzuty Paula zabierają więcej dmg pod ścianą/dają wallsplat? Czy qcf+1+2 oraz DF ma karę? Czy Sway gra Paulem? :P
eeeeeeeeeeee nie za dużo na raz?? Mój mózg zdążył przeanalizować tylko ostatnie pytanie :o.
Tak Sway gra Paule, ale tak samo janowo jak wszyscy inni. ;)
EDIT: Ten nowy rzut to d/f+1+3 qcf+2 jak zrobimy z chmurką to jest gwarant, jak bez chmurki to nie
-
b,f+2 Alisy nie ukarze demo Paula? d+4:2:1+2 (bo taki jest poprawny zapis, o czym zapomniałem) ma wg FD -17, a b,f+2 Alisy wychodzi właśnie w 17 klatek.
-
No ukarze i jest dość proste, ukaże nawet iwr2 za 55 ale to jest troche trudniejsze.
Widzisz sneju jaki gapcio z Cebie?
-
No wiesz, jak się gra w tą gre raz na miesiąc to można nie pamiętać całej command listy, zwłaszcza postacią którą dopiero się zaczynało grać ;p Samemu wykminiłem tylko f+1+2, ale nie siedziało to jednak z maksymalnej odległości, poza tym to strasznie gówniana kara jak na cios który w poprzednich częściach karało się za 3/4 paska.
Dzięki Di :*
-
A w DR ten JF paula też nie odpychał tak daleko?
-
d+1+2 Paula jest popsuty na maxa! No kurde w jakich sytuacjach on nie wchodzi, to już jest śmieszne >.<
Przegrałem już przez to tyle walk, że mi się śmiać chce. Poważnie odnoszę wrażenie, że ten cios czasem
przestaje być midem, a zaczyna być highem i to jeszcze nie trafiającym przeciwników, wykonujących pewien
określony ruch. Kurde no, kilka razy zdarzyło mi się nie trafić nim Asuki czy Lili wykonującej pięść na high.
Po prostu Paul się na nich zatrzymuje i nic. Damn! >.<
-
Też ostatnio miałem pare podobnych sytuacji grając z kumplem który gra właśnie Paulem. A dziwiłem się nie mniej niż ty bo zazwyczaj wszelkie bugi są na moją niekorzyść... a tu takie miłe zaskoczenie 8)
-
a dla mnie paul jest kozakiem i cały czas cwicze tylko nim ;D ;D
poprostu BOMBA ??? 8)
-
(http://www.nataliedee.com/033006/totally-great.jpg)
-
(http://www.danieldavidallen.com/danielallen/sharkgull_approves.jpg)
-
http://www.youtube.com/watch?v=a8hnYitCPYw
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
-
Paul jest kozakiem, ćwiczcie cały czas nim, po prostu bomba.
-
Ciekawe czy JS, DF i f,f+4 to naprawdę gwarant?? Czy tylko taki pseudo na practice
-
Paul jest kozakiem, ćwiczcie cały czas nim, po prostu bomba.
cos sie nie podoba >:(
-
Nie ma tematu z walkami Pawła więc napisze tutaj.
Tak się bije koreańców:
http://www.youtube.com/watch?v=P1Eimr3Davw
http://www.youtube.com/watch?v=W9FPbSKH1zg
Gen1us w Korei
-
A tutaj w Crashu: http://www.youtube.com/watch?v=uL7_Iy46NTU
Nie rozumiem tego, dlaczego ludzie łapią d+1,2_4... o_O
-
O k**wa ale mu sie trafiło. Zazdroszczę mu...
-
Mam parę pytań :
-Co biały człowiek robi w crashu?
-Czemu jak sa jakieś jego walki to tez walczy na Paulów
-Czemu spikea nie było w crashu ? :P
-
żółty poprostu dostał wjeby i tyle
-
Mam parę pytań :
-Co biały człowiek robi w crashu?
Pokazuje że Europa to nie są piz.dy i też w tekkena grają
-
JDCR vs Genius
http://www.youtube.com/watch?v=az_BvJwJ64M
Znalezione przez przypadek, muszę przyznać że ten Genius daje rade, całkiem stylowo gra wieśniakiem i do tego czasem wygrywa ;)
-
Genius (Pau) VS Chet (Pau)
http://www.youtube.com/watch?v=knm339TElU0
Chet (Pau) VS Honda (Lee)
http://www.youtube.com/watch?v=W5vAc7CkJpM
-
Ale ten Chet to bieda :-X Genius stara się przynajmniej grać "prostakiem" na tyle technicznie na ile się da.
-
Z ciekawostek odnośnie Paula:
pod ścianą na Kume/Pande i Jacka siedzi u/f+4,W! qcf+2, b+1,2 B!, d/f+1, qcf+2.
Schodzi trochę ponad 100. Na Kumie/Pandzie siedzi zawsze, na Jacku tylko z kąta.
-
DF W! bb, db2, W! b+1,2 B! ws4, d+1+2 za 110
-
Spróbuj to na Pandzie posadzić...
DF, W! b+1,2, B! d/f+1 DF za 116 (na Pande/Kume i Jacka)
-
QCF+3+4, f+4, f,f, d+1,4,2 (70) - nie wiem, czy znane, ale nie takie trudne i fajne. Sprawdzałem na drugim Paulu.
-
Najwygodniejszą opcją IMO jest qcf+3+4, f+4, f,f+2:1 za 65.
Czy nowe ciosy w ogole są przydatne?
b+1+2 jest wolne i na high,
u/f+2 jest na mid i bezpieczny na bloku, ale wolny okrutnie i pewnie ssowalny(nie sprawdzałem:) )
qcf+3+4 jest niepotrzebne kiedy z qcf miesza się demo i deadfist. Niby jest JS ale mało kroi, bo nie wsadzi się ciosu do B!
-
qcf+3+4 jest niepotrzebne kiedy z qcf miesza się demo i deadfist. Niby jest JS ale mało kroi, bo nie wsadzi się ciosu do B!
QCF+3+4 ma inną zaletę: jest bezpieczne.
-
qcf+3+4 jest niepotrzebne kiedy z qcf miesza się demo i deadfist. Niby jest JS ale mało kroi, bo nie wsadzi się ciosu do B!
QCF+3+4 ma inną zaletę: jest bezpieczne.
Dokładnie i do tego ładnie trackuje ;)
-
A co to jest qcf+3+4 ? ;P lepsze jest już u+2 :P
-
Pewnie już to wiadomo, ale akcja d/f+2_u/f+4, 3,2, b+1,2 B! demo za 72 dmg jest strasznie randomowa zależnie od postaci w którą ten jugiel chcesz wbić.
Chodzi o moment po 3,2 kiedy b+1 nie siada. Np. w zafinę, xiao, wanga czy miśki jest whiff. Za to w marduka, larsa, czy innego paula wchodzi czyściutko. Jest może jakaś lista na jakie postacie to nie wchodzi? ;)
Dlatego chyba zawsze lepiej wbijać d/f+2_u/f+4, f+2, d/b+2, b+1<2 B! demo za 71.
-
Ja tam wolę d/f+2, d/f+4, d/b+2, b+1,2 B! demo za 78. Nie jestem tylko pewny co do tego, czy siedzi na małe postaci.
-
Ja tam wolę d/f+2, d/f+4, d/b+2, b+1,2 B! demo za 78. Nie jestem tylko pewny co do tego, czy siedzi na małe postaci.
tyle, że to mi osobiście w versusie prawie wcale nie siada, bo jakiś dziwny timing mają te ciosy i często mi d/b+2 whiffuje.
-
d/f+4 trzeba dostatecznie opóźnić - wtedy d/b+2 trafi. Ten juggle jest łatwiejszy niż się wydaje :)
-
heh, nie wiedziałem o tym, cały czas, próbowałem tym trafić jak najwcześniej :)
teraz rzeczywiście już lepiej siada ;)
trafia i w xiajkę i w pandzie
-
Mi się wydaje, czy ta jego zrypana do granic niepodobieństwa podcinka z ręki (qcf+1+2?) ma na bloku tylko jedenaście klatek w plecy? Bo Kazkiem karam to tsunami kikiem, ale pistony już nie wchodzą. Kolejna patologia?
-
To nie jest patologia. Ta podcinka jest jedna z tych, ktore dobrze jest umiec crushowac na refleks, tak jak np. podcinke Kinga z reki z FC.
-
Tam nie ma czasem -14?
-
Nie ma, jest bezpieczna i nikt nie wybije...
-
Tam nie ma czasem -14?
Chyba grasz ze słabymi Paulami jeśli wpuszczają tam i14 z WS. ;)
Swojego czasu z resztą pamiętam jak Sway, wpuszczał f+1+2 od Leo, gdy zablokowałem mu ostatni hit z Demo :D
qcf+1+2 ma -12, więc najlepiej nauczyć się to zbijać lub crashować.
-
Nie gram z zadnymi paulami, poprostu wydawalo mi sie tak.
-12 wybije kaz.
-
-12 wybije kaz.
No właśnie nie za bardzo, tylko w tym momencie za nic nie pamiętam, dlaczego. Nie jest tam za daleko czasem?