BACKDASH FORUM
		Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Wang Jinrei => Wątek zaczęty przez: Cambion w Luty 01, 2010, 11:10:54 
		
			
			- 
				Temat do wszelkiego spamu, narzekań, zachwytów itp. na temat Wanga!!!
			
 
			
			- 
				Info by DaeDraug:
b+1 Wanga paruje od F2 do F12 - wychodzi na to że to jedne z najlepszych parry w grze...
WS+1+2 paruje od F6 do F16 
b+1+2 paruje od F6 prawdopodobnie do F9
Tak jak sie spodziewałem b+1+2 to dość średnie parry ze względu na małe okienko :(, lepiej już w tej sytuacji używać d/b+1+2. WS+1+2 paruje całkiem przyzwoicie, ale ze względu na to ze trwa 30 klatek to po zbiciu ciosu z małym recovery przeciwnik może jeszcze zblokować co też ostatnio mi się zdarzyło :(. 
b+1 tak jak się spodziewałem parruje od F2 i mamy aż 10-cio klatkowe okienko 8)!!! Trzeba tylko pamiętać że podczas parowania  stringów należy przytrzymać "tył" (b+1~B), sparować wszystko (bo nie zawsze da się wciąć z kontynuacją między midowe ciosy), a następnie jeśli straczy nam jeszcze zasięgu, dopiero odpalać wybitkę.
			 
			
			- 
				Widziałem jeden z filmików Koreańców, gdzie Wang paruje generic bara z biegu za pomocą b+1 właśnie! Wybitka na karze, niezłe... :)
			
 
			
			- 
				Wow, aż muszę to sprawdzić bo szczerze nie wiedziałem że z barem można zrobić coś takiego.
			
 
			
			- 
				Można, można :) Jeszcze nie spotkałem ciosu na mid czy high którego by b+1 nie zbiło 8)
			
 
			
			- 
				A jak to jest z gwarantami po tym parry? Zawsze wybita siedzi czy zależy od ciosu który się zbiło?
Jestem pod wrażeniem tego parry... Paruje rzeczywiście wszystko (barki, łokcie, kolana)
			 
			
			- 
				Zawsze wybitka zależy od ciosu który się zbiło, b+1, 3 nie zawsze siedzi gdyż np. po wyparowaniu wszystkich ciosów ze stringa jesteśmy zbyt daleko aby tym sięgnąć. Częściej natomiast sięga b+1, 2. 
Ponadto z moich obserwacji wynika że prawie zawsze kontynuację da się zablokować, chyba że mamy cios z wyjątkowo długim recovery. Jednak w większości przypadków przeciwnik jest dość zaskoczony aby jeszcze zgadywać między low i mid. Generalnie jest tak: pojedyncze ciosy paruje się wyśmienicie, gorzej natomiast ze stringami - nie zawsze da się wciąć no i po sparowaniu powiedzmy 3-hitowego stringa raczej nie sięgniemy z niczym.
Najlepiej opłaca się używać:
1 - bezpieczna ścinka z gwarantami (np. dash i d+2 lub d+3+4) 8)
2 - bezpieczna barka wbijająca na ścianę
3 - wybitka ale karalna na -13
Generalnie 4 jest najgorsze bo nie daje gwarantów, mało kroi, i jest karalne na każdą wybitke z WS.