BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Craig Marduk => Wątek zaczęty przez: Cambion w Styczeń 07, 2010, 22:22:29
-
Temat do wszelkiego spamu, narzekań zachwytów itp. na temat Marduka!!!
-
Im dłużej gram w tę część tym wyraźniej widze jaki Marduk jest słaby. Ostatnio zdałem sobie sprawe (jakoś przeoczyłem to we frame dacie) że jego stomp ma -15!!! :'( ??? :-[ Jest teraz najgorszym stompem w grze, bo żaden nie ma aż takiej straty na bloku i na trafieniu (-6 ???). Jakież było moje zdziwnienie gdy pod koniec rundy mając pół krechy chciałem zdeptać Bryana, ten zaś wstał sobie, zblokował i najzwyczajniej w świecie mnie wybił i w konsekwencji unicestwił ??? Bez kitu, wszystko co miał dobre zostało mu osłabione. Dlaczego ludzie z Namco pomyśleli sobie że Craig jest teraz tak przejebany że trzeba mu osłabić nawet takie coś jak stomp. Nie moge tego zrozumieć... :(
-
Nawet Zafina ma lepszego stompa 8) :D
-
Żaden inny stomp w grze nie jest karalny na wybitke i nie ma aż takiej straty na trafieniu.
Jestem w żałobie. Powaga... :-X
-
W prawdzie double post, ale tutaj ja jestem modem więc globaliści nie mają tu nic do gadania.
Ważne info o którego srawdzenie prosiłem Dae, który jak zawsze okazał się niezawodny.
Mionowicie, chodzi o instantowe przejście do VTS (3+4), ile klatek recovery mamy po przejściu do tejże postawy. Oto odpowiedź:
Dla VTS d+1+2 robionego zaraz po 3+4 dochodzi 10 klatek. Czyli najszybsze VTS d+1+2 można zrobić w 27klatek (10klatek animacji wejścia w VTS + 17 klatek trwania animacji ciosu).
VST d+1+2 jest tu wyjątkiem, nawet na oko jest to wejście w VTS widoczne. Wszystkie pozostałe opcje z VTS mają opóźnienie 6 klatek, tzn np. do WS+4 robionego z VTS doliczamy 6 klatek w których Marduk wchodzi w pozycję.
Jak widać nie jest to pocieszające :(. Te 6 klatek to w sumie sporo (kiedyś na TZ pisali, że takowe przejście trwa, bagatela, 1 KLATKE :psyduck:). No cóż, takie życie. W końcu sama FD nie gra w tę grę 8)