BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken Tag Tournament 2 => Nina Williams => Wątek zaczęty przez: manieq_TLT w Wrzesień 13, 2012, 23:47:29
-
Witam was moi drodzy.
Nina Williams przeszła zmiany tak jak każda postać w tej serii, ale powiem szczerze że mimo początkowych obaw jestem pełen optymizmu.
Nowe ciosy:
f+2,1,1+2 - H,M,M NCC. Niezłe narzędzie do boundowania naszego opponenta
b+3,4 - M,H NC. Wbija na ścianę. Dobre pod ścianą przy Tagu z innej postaci na Ninę by utrzymać opa na odpowiedniej wysokości do skończenia juggle po boundzie.
qcf+4,2,3 - M,H,H NC. Bardzo dobre do przeciągania juggli do ściany. Po trafieniu przez qcf+4,1 wychodzi nam juggle starter do d+4,1 lub d/f+1.
Zmiana w starych ciosach:
qcf+2 nie daje juggla w ogóle.
d/f+3,4,4 lub 3+4 - z tego co pamiętam stara notacja była b+3,4,4 lub 3+4
Jeśli o czymś zapomniałem to niech ktoś dopisze :)
Juggle:
Szczerze powiem że dzięki nowemu stringowi ( qcf+4,2,3 ) prowadzenie do ściany jest nieco szybsze. Owszem zdarzają się sytuacje gdzie ta 3 niesie za daleko i można nie zdążyć dobiec ale to wszystko jest do zrobienia :). Przykład:
d/f+2, d/f+3,2, ss+1,f~1,qcf+4,2,3 W!, 1+4 B!, d/f+1,2,1+2 ( trzeba wyczuć odpowiednią odległość żeby zdążyć z boundem ).
Reszta starych juggli wlącznie z butterfly działa bez zarzutu. Jedyny bonus jaki można zobaczyć to zrobienie juggla z b+1, którego po boundzie można stagować i dołożyć co nieco dmg :-).
Jeśli chodzi o Ninę jako postać wzywaną po boundzie to też sprawdza się nienajgorzej. Ma sporo ciosów które w zależności od potrzeby wyrzucają przeciwnika w górę ( reverse ivory b+1,4 ) czy doprowadzają do ściany ( qcf~1,1+2, qcf+4,1,3 a nawet qcf+2 jak się dobrze wymierzy ). Ogólnie myślę że Ninie aż tak bardzo się po dupsku nie dostało, chociaż co jeszcze Namco mogłoby spier.... od 6tki. Jeśli ktoś zauważył jeszcze coś ciekawego niech pisze.
Edit. Dzięki za poprawkę Nevan
-
nie ma czegoś takiego jak qcf+4,1,3
jest qcf+4,2,3
qcf+2 nie daje bounda, ale za to wall splata i jest bezpieczne, to samo db+2
b+3,4 - w ogóle nie rozumiem jak to może podtrzymywać postać na jakiejkolwiek wysokości skoro wbija w podłogę.
Co do dostawania po dupsku to trochę się dostało:
ss+2 teraz -13
df+1 nie trackuje
1+4 nie trackuje i nie ma zostawia przeciwnika w FC
Ale są też pozytywy i jest ich sporo...
-
Dobra może inaczej jeśli chodzi o b+3,4. W tagu gram z AK i gdy zrobie juggla AK i bound przy ścianie to robiąc Niną b+3,4 utrzymuje postać na takiej wysokości że spokojnie mogę AK dać wtedy d/f+2,1,3
-
nie próbowałem tego jeszcze, sprawdzę.
-
STFU jest teraz boskie do asysty, kiedy wpuszcza się Ninę po B! Kroi, obraca, wypieprza w kosmos i w ogóle. A d+3,2 ma -13 straty :D
-
Prosiłbym kogokolwiek o potwierdzenie że to siedzi:
b+1, d+4,1, f+2,1,1+2 B!
Na practice mi siedzi jak to sie mowi ale chcialbym byc pewny ze nie tylko mi to dziala :D
Jeśli to tak działa jak widzę to nie ma po co robić ivory na B! tylko właśnie f+2,1,1+2
-
Siedzi, ale nie ze wszystkich kątów.
-
No to raczej jasne że nie ze wszystkich :) ale skoro siedzi to fajnie :D
-
Właśnie znalazłem notację do tego rzutu
http://www.youtube.com/watch?v=Kpjvao82KCU
[Nina]hcf,D/B+2+3~5[Anna]1+2 ; 3+4 [Wbiega Nina i robi swoją część automatycznie] [Anna] f+2+3
Btw.
Czasami nie działa przy ścianie, 3+4 od Niny czasami chybia. f+2+3 od Anny wymaga precyzyjnego timingu. Raczej gimmick niż coś co się mocno przyda.
-
Prosiłbym kogokolwiek o potwierdzenie że to siedzi:
b+1, d+4,1, f+2,1,1+2 B!
Na practice mi siedzi jak to sie mowi ale chcialbym byc pewny ze nie tylko mi to dziala :D
Jeśli to tak działa jak widzę to nie ma po co robić ivory na B! tylko właśnie f+2,1,1+2
Siedzi pod każdym kątem, nawet w plecy, tylko trzeba opóźnić maksymalnie ostatni cios.
-
Co do zmian - teraz po 3,d bądź 4,u trzymając d, Nina zostaje w FC.