BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Jack-6 => Wątek zaczęty przez: Hejt w Styczeń 03, 2010, 16:45:58
-
10 ciosów które uważacie za najlepsze/najprzydatniejsze/etc.
ff+1
d/b+1
b+2
d/b+2
d/f+3,2
EMGF
u/f+1+2, d, d/f+2
d/f+2
u/f+2
d/f, d/f+2+4
Uzasadnienie mojego wyboru w TYM (http://backdash.pl/forum/index.php?topic=75.0) temacie.
-
Moim zdaniem u/f+1+2,d,d/f+2 nie zasługuje na top 10. Owszem, jest to niezłe zagranie, ale jak grasz przeciw komuś dobremu, to zamiast zadać damage z rzutu sam dostajesz karę ;)
-
Tylko od Pandy/Jacka. Pushback for the win. :D
-
Top 10 wg. mnie, czyli niewiele z command listy, kolejnosc losowa:
d/f+2 bez komentarza, bo wiadomo
d/b+1 cios legenda, pozdro dla tych, ktorzy to potrafia zablokowac z dobrym procentem
d/f, d/f+2+4 bo dobry juggle starter z imba dmg zawsze sie przyda na niewyrywajacych
EMGF wolne, ale solodne akcje po tym siedza
2,1 bo czym tu pokarac ?
f+1+2_d/f+3+4 mniejsza kara w 1-szym wolniejsze i odwrotnosc w 2-gim, niezly dmg - na wstajacych ;o
d/f2,121212 ta seria jest bezpieczna na bloku (?) ja uzywam
1+2 spin for the win ! XD
-
EMGF jest wolny i karalny, powinien być używany tylko do oki. ff+2 jest lepsze. f+1+2 również jest karalne. Jeżeli pisząc "d/f2,121212" miałeś na myśli d/f+1,2,1,2 to karalne nie jest, ale pod 1,2,1 można się schylić.
A 2,1 ssie pałę. -1 na bloku, +1 na trafieniu. Lepiej używać samego 2 i d/f+4.
Moje zaktualizowane top 10:
1. ff+1+2 - Świetny whiff punisher z dystansu, zbiera z sidestepu, jest dość szybkie, i w porównaniu do d/f+2 da się jugglować off-axis.
2. d/b+1 / FC d/b+1 - d/b+1 tylko po to żeby przejść do FC - FC d/b+1 to moim zdaniem najlepszy low w grze.
3. FC d/f+2,f+1 - Trackuje w lewo, w trakcie pierwszego ciosu Jack jest w FC więc crushuje highe. Ale na TZ wyszło na to że jednak jest karalne na -10, więc muszę się przerzucić na ws+3>2.
4. 1+2 - Bezpieczne, midowe, homing, dodatkowo jak trafia przeciwnika w powietrzu to zazwyczaj ciągnie się z tego juggla.
5. ff+1 - Podstawa.
6. d/b+2 - Trackuje, crushuje, dobre do oki.
7. d/f+4 - 12 klatkowy bezpieczny poke.
8. f+1+2 - Dobre do karania whiffów przy ścianie i czasem jako panic button.
9. b+3 - Dobry zasięgowy poke trafiający leżących.
10. d+1+2 - Wolny, liniowy crush, ale jak już trafi...
Rzutów nie wymieniam, bo używam praktycznie każdego.
-
1. d/f+3,2 bym dodal, swietna rzecz pod sciana, latwo confirmowalne, natural, ponad pol paska leci jesli tym wbijesz na sciane. pierwszy cios na bloku niekaralny wiec idelany do zgadywanek pod sciana.
2. f+1+2- to bym wyrzucil z tej listy, -18 klatek na bloku, lepiej uzyc czegos innego.
3. d+1+2 - nie wiem co to robi w tej liscie, ten cios to nieporozumienie, crushuje highe ale jest tak wolny i karalny ze nie oplaca sie uzywac.
4. f,f,f+2 - swietna rzecz z duzej odleglosci, +10 na bloku, wiec mozna od razu potem odpalic d/f+2, lub inna szybka rzecz, jesli ktos sie bedzie wbijal dostanie wybitke.
5. 1,1 - godlike, jeden z najciekawszych NCc w grze, jesli ktos duzo spamuje, to idealnie mozna sie wbic tym stringiem, z gwarantem d/b+2, kroi 77 dmg :D Jedyna wada jest to, ze pierwszy to high, wiec trzeba uwazac, jesli przeciwnik duzo robi high crashy. -11 na bloku, wiec nikt dotkliwie nas nie ukara
6. d/b+1 to podstawa, tak samo, FC d/b+1.
7. f,f+1 - fajna rzecz ale nie mozna naduzywac, dosc dlugi input sprawia, ze mozna latwo dostac wybitka w trakci robienia ciosu
8. debugger - swietna podcinka, zgarniajaca z duzego dystansu, wymieniac z deathfistem, poczatek animacji jest podobny, wiec raczej nikt na refleks nie bedzie blokowal obu opcji, debuggera fajnie uzywac jak ktos lubi lezec na ziemi.
9. u/f+1+2,qcf+2 - swietna rzecz, tylko pod sciana o ile, ktos tego nie zna, ogolnie nie ma co liczyc ze dobrych graczy tym wbijemy na sciane, aczkolwiek jesli sie uda to 100dmg leci przy scianie spokojnie.
10. 1+2, fajny homing, zgarnia z duzej odleglosci +6 na trafieniu, wiec mozna powtorzyc jesli spodziewamy sie, ze ktos bedzie atakowal. Niekaralny na bloku
11. f+2 jedyna 10 Jacka ze stania, na CH KND wiec dobre pod oki, dobre do karania, trzeba uwazac z tym ciosem bo -12 na bloku ( lol), aczkolwiek jesli ktos sporo atakuje, ladnie sie mozna tym wbijac. Jednak polecam ten cios glownie jako kare.
12. d/f+2 - najlepsze d/f+2 w grze, zgarnia z mega dystansu, wybija kucajacych, ma -14, ale rzadko nam ktos to sensownie ukara. Swietny do karania, siega bardzo daleko w zwiazku z tym, mozemy ukarac sporo ciosow z pushbackiem, deathfista Paula mozna karac w 90%, bardzo rzadko nie siegniemy. Ogolnie podstawowa wybitka Jacka. Uwazac z nia pod sciana, bo wtedy latwo mozemy wylapac nawet wybitke.
-
Widzę, że wiesz tam trochę o tym Jacku, Tunder:-) Trzymaj tak!
-
Nie pisałem o używaniu f+1+2 na pałę - Z właściwego dystansu jest niekaralne.
WR+2 to lipa - Stepowalne, i kosmicznie wolne. d/f+3,2 też do obejścia. W Warszawie debuggera praktycznie wszyscy mi blokowali na refleks.
d+1+2 - High risk, high reward.
-
Jesli bedziesz wymienial debuggera z deathfistem to Ci niezablokuja. d/f+3,2 mowie o uzywaniu przy scianie, jak ktos wstaje, nie obejdzie Ci ciosu robiac techrolla. Z pola nigdy tego nie uzylem. wr+2 wolne, ale duzy dystans, raz na jakis czas warto uzyc.
-
Jesli bedziesz wymienial debuggera z deathfistem to Ci niezablokuja.
Ciekawa informacja, Mariuszu :) Według mnie jednak to nieprawda, choćby z tego powodu, że deadfist wychodzi z prawej łapy :P
-
Byc moze, ja uwazam ze ciezko to bedzie blokowac na refleks, obie wersje. No zobaczymy ;] Animacja poczatkowa wydaje sie byc podobna.
-
Di blokuje debuggera zawsze.
-
Ale DI nie bedzie gral w tym turnieju:)
-
Mistrz :D
-
Sorry, ale w Top10 powinny znajdować się ciosy uniwersalne :potter:, a nie takie które wykorzystuje się w danej sytuacji np. do B! czy do oki.
W przeciwnym razie u takiego Marduka wymieniałbym spokojnie Top60.
-
Jack w takim razie miałby jakieś top 6, może top 8, jeżeli miałyby to być same ciosy uniwersalne. ;p
-
Dobra może po pijaku źle się wyraziłem. Chodzi o ciosy na stojącego przeciwnika, a nie leżącego, lecącego czy wiszącego na ścianie. 8)
-
ATL_Tundro, Twoje wypowiedzi czasami mnie tak rozbrajają, że mam wątpliwości co do tego, czy Ty naprawdę istniejesz ;D
(http://img820.imageshack.us/img820/3828/atltundra.jpg)
-
Lekki offtop Di, ale jakże piękne zdjęcie udało Ci się zrobić gdy byłeś w Stanach ;)
-
Nie kumam DI, sam mi mowiles ze nie bedziesz grac w Tekkena na AOT 2, ze skonczyles grac. Fotka miazdzy :D
-
Nie kumam DI, sam mi mowiles ze nie bedziesz grac w Tekkena na AOT 2, ze skonczyles grac.
Nie gram, to fakt, ale tamto zdanie było mistrzowskie ;D
-
Do najlepszych ciosów Jacka należy dodać d/f+4. 12 klatkowy mid, +7 na trafieniu!! -4 na bloku. dobry pok na mida, to czego mi bylo trzeba.
-
Zapomniałeś o chujowym zasięgu i braku trackingu. ;)
-
Jest to cios sytuacyjny, ale naprawde dobry, nie raz dzieki niemu wygralem walke. Wiadomo ze nie mozna spamowac z daleka, ale przy scianie, jak obu graczom malo zycia zostalo, to fajna sprawa.
-
df4 bardzo dobre, ale lepsze było w DR