BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Jack-6 => Wątek zaczęty przez: Hejt w Styczeń 03, 2010, 16:45:58

Tytuł: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Styczeń 03, 2010, 16:45:58
10 ciosów które uważacie za najlepsze/najprzydatniejsze/etc.

ff+1
d/b+1
b+2
d/b+2
d/f+3,2
EMGF
u/f+1+2, d, d/f+2
d/f+2
u/f+2
d/f, d/f+2+4

Uzasadnienie mojego wyboru w TYM (http://backdash.pl/forum/index.php?topic=75.0) temacie.
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 03, 2010, 16:57:54
Moim zdaniem u/f+1+2,d,d/f+2 nie zasługuje na top 10. Owszem, jest to niezłe zagranie, ale jak grasz przeciw komuś dobremu, to zamiast zadać damage z rzutu sam dostajesz karę ;)
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Styczeń 04, 2010, 23:50:14
Tylko od Pandy/Jacka. Pushback for the win. :D
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Zuum w Marzec 28, 2010, 22:20:27
Top 10 wg. mnie, czyli niewiele z command listy, kolejnosc losowa:
d/f+2 bez komentarza, bo wiadomo
d/b+1 cios legenda, pozdro dla tych, ktorzy to potrafia zablokowac z dobrym procentem
d/f, d/f+2+4 bo dobry juggle starter z imba dmg zawsze sie przyda na niewyrywajacych
EMGF wolne, ale solodne akcje po tym siedza
2,1 bo czym tu pokarac ?
f+1+2_d/f+3+4 mniejsza kara w 1-szym wolniejsze i odwrotnosc w 2-gim, niezly dmg - na wstajacych ;o
d/f2,121212 ta seria  jest bezpieczna na bloku (?) ja uzywam
1+2 spin for the win ! XD
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Marzec 29, 2010, 00:55:04
EMGF jest wolny i karalny, powinien być używany tylko do oki. ff+2 jest lepsze. f+1+2 również jest karalne. Jeżeli pisząc "d/f2,121212" miałeś na myśli d/f+1,2,1,2 to karalne nie jest, ale pod 1,2,1 można się schylić.
A 2,1 ssie pałę. -1 na bloku, +1 na trafieniu. Lepiej używać samego 2 i d/f+4.

Moje zaktualizowane top 10:
1. ff+1+2 - Świetny whiff punisher z dystansu, zbiera z sidestepu, jest dość szybkie, i w porównaniu do d/f+2 da się jugglować off-axis.
2. d/b+1 / FC d/b+1 - d/b+1 tylko po to żeby przejść do FC - FC d/b+1 to moim zdaniem najlepszy low w grze.
3. FC d/f+2,f+1 - Trackuje w lewo, w trakcie pierwszego ciosu Jack jest w FC więc crushuje highe. Ale na TZ wyszło na to że jednak jest karalne na -10, więc muszę się przerzucić na ws+3>2.
4. 1+2 - Bezpieczne, midowe, homing, dodatkowo jak trafia przeciwnika w powietrzu to zazwyczaj ciągnie się z tego juggla.
5. ff+1 - Podstawa.
6. d/b+2 - Trackuje, crushuje, dobre do oki.
7. d/f+4 - 12 klatkowy bezpieczny poke.
8. f+1+2 - Dobre do karania whiffów przy ścianie i czasem jako panic button.
9. b+3 - Dobry zasięgowy poke trafiający leżących.
10. d+1+2 - Wolny, liniowy crush, ale jak już trafi...

Rzutów nie wymieniam, bo używam praktycznie każdego.
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Grudzień 03, 2010, 00:57:59
1. d/f+3,2 bym dodal, swietna rzecz pod sciana, latwo confirmowalne, natural,  ponad pol paska leci jesli tym wbijesz na sciane. pierwszy cios na bloku niekaralny wiec idelany do zgadywanek pod sciana.
2. f+1+2- to bym wyrzucil z tej listy, -18 klatek na bloku, lepiej uzyc czegos innego.
3. d+1+2 - nie wiem co to robi w tej liscie, ten cios to nieporozumienie, crushuje highe ale jest tak wolny i karalny ze nie oplaca sie uzywac.
4. f,f,f+2 - swietna rzecz z duzej odleglosci, +10 na bloku, wiec mozna od razu potem odpalic d/f+2, lub inna szybka rzecz, jesli ktos sie bedzie wbijal dostanie wybitke.
5. 1,1 - godlike, jeden z najciekawszych NCc w grze, jesli ktos duzo spamuje, to idealnie mozna sie wbic tym stringiem, z gwarantem d/b+2, kroi 77 dmg :D Jedyna wada jest to, ze pierwszy to high, wiec trzeba uwazac, jesli przeciwnik duzo robi high crashy. -11 na bloku, wiec nikt dotkliwie nas nie ukara
6. d/b+1 to podstawa, tak samo, FC d/b+1.
7. f,f+1 - fajna rzecz ale nie mozna naduzywac, dosc dlugi input sprawia, ze mozna latwo dostac wybitka w trakci robienia ciosu
8. debugger - swietna podcinka, zgarniajaca z duzego dystansu, wymieniac z deathfistem, poczatek animacji jest podobny, wiec raczej nikt na refleks nie bedzie blokowal obu opcji,  debuggera fajnie uzywac jak ktos lubi lezec na ziemi.
9. u/f+1+2,qcf+2 - swietna rzecz, tylko pod sciana o ile, ktos tego nie zna, ogolnie nie ma co liczyc ze dobrych graczy tym wbijemy na sciane, aczkolwiek jesli sie uda to 100dmg leci przy scianie spokojnie.
10. 1+2, fajny homing, zgarnia z duzej odleglosci +6 na trafieniu, wiec mozna powtorzyc jesli spodziewamy sie, ze ktos bedzie atakowal. Niekaralny na bloku
11. f+2 jedyna 10 Jacka ze stania, na CH KND wiec dobre pod oki, dobre do karania, trzeba uwazac z tym ciosem bo -12 na bloku ( lol), aczkolwiek jesli ktos sporo atakuje, ladnie sie mozna tym wbijac. Jednak polecam ten cios glownie jako kare.
12. d/f+2 - najlepsze d/f+2 w grze, zgarnia z mega dystansu, wybija kucajacych, ma -14, ale rzadko nam ktos to sensownie ukara. Swietny do karania, siega bardzo daleko w zwiazku z tym, mozemy ukarac sporo ciosow z pushbackiem, deathfista Paula mozna karac w 90%, bardzo rzadko nie siegniemy. Ogolnie podstawowa wybitka Jacka. Uwazac z nia pod sciana, bo wtedy latwo mozemy wylapac nawet wybitke.


Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Nevan w Grudzień 03, 2010, 02:26:14
Widzę, że wiesz tam trochę o tym Jacku, Tunder:-) Trzymaj tak!
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Grudzień 03, 2010, 12:10:57
Nie pisałem o używaniu f+1+2 na pałę - Z właściwego dystansu jest niekaralne.
WR+2 to lipa - Stepowalne, i kosmicznie wolne. d/f+3,2 też do obejścia. W Warszawie debuggera praktycznie wszyscy mi blokowali na refleks.
d+1+2 - High risk, high reward.
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Grudzień 03, 2010, 16:09:14
Jesli bedziesz wymienial debuggera z deathfistem to Ci niezablokuja. d/f+3,2 mowie o uzywaniu przy scianie, jak ktos wstaje, nie obejdzie Ci ciosu robiac techrolla. Z pola nigdy tego nie uzylem. wr+2 wolne, ale duzy dystans, raz na jakis czas warto uzyc.
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: nethemersis w Grudzień 03, 2010, 18:52:08
Jesli bedziesz wymienial debuggera z deathfistem to Ci niezablokuja.
Ciekawa informacja, Mariuszu :) Według mnie jednak to nieprawda, choćby z tego powodu, że deadfist wychodzi z prawej łapy :P
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Grudzień 03, 2010, 18:54:47
Byc moze, ja uwazam ze ciezko to bedzie blokowac na refleks, obie wersje. No zobaczymy ;] Animacja poczatkowa wydaje sie byc podobna.
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Grudzień 03, 2010, 22:49:38
Di blokuje debuggera zawsze.
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Grudzień 03, 2010, 23:04:07
Ale DI nie bedzie gral w tym turnieju:)
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Grudzień 03, 2010, 23:15:56
Mistrz :D
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Grudzień 04, 2010, 03:44:49
Sorry, ale w Top10 powinny znajdować się ciosy uniwersalne :potter:, a nie takie które wykorzystuje się w danej sytuacji np. do B! czy do oki.
W przeciwnym razie u takiego Marduka wymieniałbym spokojnie Top60.
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Grudzień 04, 2010, 05:15:27
Jack w takim razie miałby jakieś top 6, może top 8, jeżeli miałyby to być same ciosy uniwersalne. ;p
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Grudzień 04, 2010, 11:57:22
Dobra może po pijaku źle się wyraziłem. Chodzi o ciosy na stojącego przeciwnika, a nie leżącego, lecącego czy wiszącego na ścianie. 8)
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Di w Grudzień 07, 2010, 07:31:27
ATL_Tundro, Twoje wypowiedzi czasami mnie tak rozbrajają, że mam wątpliwości co do tego, czy Ty naprawdę istniejesz ;D

(http://img820.imageshack.us/img820/3828/atltundra.jpg)
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Grudzień 07, 2010, 11:33:34
Lekki offtop Di, ale jakże piękne zdjęcie udało Ci się zrobić gdy byłeś w Stanach ;)
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Grudzień 07, 2010, 15:34:33
Nie kumam DI, sam mi mowiles ze nie bedziesz grac w Tekkena na AOT 2, ze skonczyles grac. Fotka miazdzy :D
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Di w Grudzień 07, 2010, 21:54:13
Nie kumam DI, sam mi mowiles ze nie bedziesz grac w Tekkena na AOT 2, ze skonczyles grac.
Nie gram, to fakt, ale tamto zdanie było mistrzowskie ;D
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Grudzień 29, 2010, 17:15:51
Do najlepszych ciosów Jacka należy dodać d/f+4. 12 klatkowy mid, +7 na trafieniu!! -4 na bloku. dobry pok na mida, to czego mi bylo trzeba.
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Grudzień 30, 2010, 18:24:12
Zapomniałeś o chujowym zasięgu i braku trackingu. ;)
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: Tundra w Grudzień 31, 2010, 00:46:59
Jest to cios sytuacyjny, ale naprawde dobry, nie raz dzieki niemu wygralem walke. Wiadomo ze nie mozna spamowac z daleka, ale przy scianie, jak obu graczom malo zycia zostalo, to fajna sprawa.
Tytuł: Odp: Jack-6 - Top 10
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Grudzień 31, 2010, 01:22:59
df4 bardzo dobre, ale lepsze było w DR