BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Leo => Wątek zaczęty przez: Cambion w Grudzień 20, 2009, 15:01:03

Tytuł: Leo - Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Grudzień 20, 2009, 15:01:03
Jak zapewne zauważyliście Leo jest nową postacią w tek części i mogę również powiedzieć że juggle są jej/jego naprawdę mocną stroną  8).
Podstawowe z nich możecie znaleźć na naszej stronie: http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-leo-juggle/
Zapraszam oczywiście do podawania również innych juggli które odkryliście bądź przyuważyliście u kogoś jak również dyskusji na ich temat  ;D
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Grudzień 23, 2009, 14:50:29
Najmocniejszy juggle po df+2 (teoretycznie mojego autorstwa, ale kto wie, może był znany gdzieś wcześniej...)

df+2, 4, b+1,4~df, ws3, f+1, d+2 B! dash BBP [77]
Demonstracja video - http://www.youtube.com/watch?v=fa4800uizSU (http://www.youtube.com/watch?v=fa4800uizSU)
Timing jest bardzo rygorystyczny ale wszystko siedzi, nawet na Xiao :D

Na stronce nie ma też juggle'i po CH qcf+2, siedzi po tym dużo rzeczy np coś takiego (mój staple).

CH qcf+2, qcf+4, b+1,4~df~uf+1, b+2,1+2 B! dash BBP [chyba 93, ale nie pamiętam na 100%]

Zamiast qcf+4 można pokusić się o nieco łatwiejsze pod względem timingu

CH qcf+2~b KNK~df, ws4, b+1,4~df~uf+1, b+2,1+2 B! dash BBP

Notacja jest troche zawiła, ale łatwiej posadzić niż wersje ze "zwykłym" qcf+4, niestety jeśli qcf+2~b wejdzie na blok jesteśmy w gorszej sytuacji niż po zwykłym qcf+2 na bloku, dlatego polecał bym wersję pierwszą.

Warto też dodać że po uf+2,1 siedzi:

uf+2,1 qcf+3, f+4~df~uf+1, b+2,1+2 B! dash BBP

Ta akcja jest bardzo trudna ale jeśli zrobi się ją poprawnie całość nalicza na combo. Krytycznym momentem jest robienie qcf+3. Tu jest mała demonstracja zarejestrowana przez Japończyka o nicku KIOIN - http://www.youtube.com/watch?v=MoV0TGRqKbU (http://www.youtube.com/watch?v=MoV0TGRqKbU)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Grudzień 27, 2009, 17:05:07
Fakt zapomniałem o jugglach po CH qcf 2. Na dniach się pojawią, ale ten po SRK (czyli u/f+2,1) to jakiś koszmar, nie moge go zrobić, to na pewno siedzi?? Bo ten filmik to był z walki i koleś mógł jakoś źle wstawać ???
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Grudzień 27, 2009, 17:23:28
Mam 100% perwności że siedzi... Nie chce dramatyzowac ale poziom trudności w stylu Ch df+2, ewgf...

Edit: Akcja zabiera aż 78, wszystko na combo. Testowane na Xiao! Sekret to robienie qcf+3 po uf+2,1 z lekkim opóźnieniem. W razie wątpliwości mogę nagrać filmik, ale mam do dyspozycji tylko wersję na PSP.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Grudzień 27, 2009, 18:25:29
Chyba się zgodze :) Szczególnie przy moim manualu ;)

EDIT: Spoko, wierze ;)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Velurian_TLT w Styczeń 28, 2010, 03:43:57
Najmocniejszy juggle po df+2 (teoretycznie mojego autorstwa, ale kto wie, może był znany gdzieś wcześniej...)

df+2, 4, b+1,4~df, ws3, f+1, d+2 B! dash BBP [77]
Demonstracja video - http://www.youtube.com/watch?v=fa4800uizSU (http://www.youtube.com/watch?v=fa4800uizSU)
Timing jest bardzo rygorystyczny ale wszystko siedzi, nawet na Xiao :D


Dobre ale siada tylko na normal hicie bo postać na ch się minimalnie odsówa po wybitce
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Marzec 25, 2010, 12:12:24
Takie małe combo:

u/f+2,1, qcf+3, b+1,4~d/f, WS 3, f+4, KNK 2 W! b+2,1+2 B! FC 2, WS 1,4,1

Mam to nagrane, ale akurat YouTube jest niedostępny...  ???  ???

Wrzucę linka jak naprawią.

EDIT:

http://www.youtube.com/watch?v=-TXJF7VmMI4  8) 8)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Marzec 25, 2010, 12:52:27
Konkret. Nie mam pytań 8)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 23, 2010, 16:18:43
Dwa juggle z nieco innym B! enderem.

d/f+2, 3,2, d/f+1, b+2,1+2 B! F+4~d/f, WS 3,1,2 [71 dmg]

d/f+2, f+2, f+4~d/f, WS 3, f+1, d+2 B! F+4~d/f, WS 3,1,2 [72 dmg]

Po B! przytrzymujemy trochę F przed dodaniem 4, Leo musi odrobinkę podejść do przeciwnika, inaczej kolanko wiffuje.

Są niewiele słabsze od stapla, a, zwłaszcza ten pierwszy, pozwala na lepszą kontrole dystansu do ścinany.

Nie wiem czy to tylko ja tak mam, ale grając Leo miałem problem z jugglami jeśli chodzi o szybką zmianę akcji w jej trakcie. Np robiąc stapla:

d/f+2, f+2, b+1,4~d/f, u/f+1, b+2,1+2 B!
ciężko było posadzić coś sensownego jeśli przeciwnik wpadnie na ścianę w trakcie juggle (np. po b+1)

Podobnie jest z wall carry z kolanami (tzn. f+4~d/f, WS 3)

Po zmianie juggle'a na d/f+2, 3,2, d/f+1, b+2,1+2 B! F+4~d/f, WS 3,1,2 jest znacznie lepiej.

Przy bliskiej ścianie można robić d/f+2, 3,2, 3,2,3 W!
Przy dalekiej d/f+2, 3,2, f+4~d/f, WS 3, f+4~d/f, u/f+1,2 W!


Prawdopodobnie będę używał tego nowego juggla na wymianę ze starym staplem.

:D :D
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Kwiecień 23, 2010, 16:24:54
Mam dokładnie taki sam problem z jugglami u tej Pani/Pana więc w przyjemnością poobczajam twoje odkrycia ;)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 27, 2010, 12:24:31
Damn...

Juggle z d/f+2, 3,2 nie siedzi jeśli d/f+2 wejdzie na CH, podobnie jak d/f+2, 4, b+1,4.

Co za bzdura, dlaczego przy d/f+2 na CH nie mogę robić moich ulubionych i najmocniejszych rzeczy tylko głupiego i słabego stapla.

Seriously, Namco WTF!?  :o
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Snake w Kwiecień 27, 2010, 13:45:00
Kara za wbijanie się na pałkę ciosem, który ma 16 klatek? :o
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 27, 2010, 14:08:09
-13 na bloku to wystarczający powód żeby na pałkę tego nie robić.

d/f+2 jest i15 tak btw, skoro już mamy się we frame-nazis bawić.

Żeby tak każdy miał taką "karę" za wybicie z d/f+2 na CH  :D :D


Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Snake w Kwiecień 27, 2010, 14:13:15
Sorry, 15, pomyliło mi się z Alisą ;p To i tak sporo.
Tytuł: Odp: Leo - Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 27, 2010, 21:58:21
http://www.youtube.com/watch?v=xdv-A-Hhhrg

Kilka pomysłów, niestety nic wielkiego ani odkrywczego.

Po u/f+4 siedzi też "mega" combo, mianowicie:

u/f+4, b+1,4~d/f~u~d/f+1, b+2,1+2 B! F+4~d/f, WS 3,1,2 za 73 dmg.

Nie nagrałem bo wpadłem na to chwile po wrzuceniu filmiku, akcja jest dość trudna i mało praktyczna. Cancel KNK do d/f+1 musi być zrobiony bardzo szybko, inaczej b+2 wiffuje.
Tytuł: Odp: Leo - Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Kwiecień 27, 2010, 23:34:34
Nie wiem,ale mam wrażenie że na PSP łatwiej kleją niektóre rzeczy i jest to nie tylko moja opinia.
d/f+2, 3,2, d/f+1, b+2,1+2 B! F+4~d/f, WS 3,1,2 - ciężko mi w tym jugglu posadzić końcówke, chyba cała tajemnica w tym, aby maksymalnie opóźnić to WS+3,1,2
Tytuł: Odp: Leo - Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 27, 2010, 23:56:04
Przy końcówce z F+4 możesz przytrzymać F dość długo, WS 3,1,2 musi być bardzo opóźnione.

To raczej kwestia przyzwyczajenia, robię tego juggle'a normalnie w walkach na VS , no chyba że d/f+2 wejdzie na CH, wtedy dupa, nie siedzi :D

Co do PSP to rzeczywiście łatwiej niektóre rzeczy siedzą, zwłaszcza jeśli porównać to z lagującym telewizorem >_<
Tytuł: Odp: Leo - Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Kwiecień 28, 2010, 00:36:36
Co do lagujących TV to w miare regularnie gram na trzech LCD tzn. jeden mój  i dwa u kumpli i moge powiedzieć że są jednakowe. Do tego moge doliczyć jeszcze TV Di i te w Arenie, ale gdy grałem na LCD u Dadrota to musiałem rozegrać sporo walk aby się przyzwyczaić i do dzisiaj nie wiem czy to u niego były lagi czy raczej na wszystkich pozostałych telewizorach na których gram :o.
Ty Dae masz też PS3, czy tylko PSP??
To tak w ramach offtopu. 8)

PS. Ostatnio zdałem sobie sprawe że po B! b+3,1 gdy przecwinik backrolluje a my zrobimy f,f+4,3 to chyba jednak dalej nie da się posadzić f+4~KNK itd. kiedyś weszło mi to pare razy ale ostatnio ludzi mi rollują :(
Tytuł: Odp: Leo - Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 28, 2010, 17:31:32
Aktualnie nie mam PS3 dlatego nagrywam z PSP, gdybym miał dużą konsolę to na 100% nagrywał bym z PS3. Za to regularnie gram z kumplami na PS3, 2-3 razy w tygodniu minimum, więc mam możliwość sprawdzania wszystkich akcji z PSP na practice i na VS.

Co do backroll catcha, f+2 ładnie łapie i daje gwarantowane b+1,4 i dalej jak od juggle'a. Nie wiem tylko czy akurat po b+3,1 się nada, bo Leo zostaje po tym spike'u dość daleko od przeciwnika. Na 100% łapie jeśli backrollują po B! b+2,1+2. Pamiętam nawet że widziałem jak Rain łapał na to kilku amerykanów ostatnio, wymieniał chyba ze stompem.
Tytuł: Odp: Leo - Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Kwiecień 28, 2010, 17:34:11
hm... ciekawe, na pewno obczaje 8)
Tytuł: Odp: Leo - Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Październik 16, 2010, 18:17:28
Ostatnio troche obczajałem wall carry i doszedłem do wniosku że chyba najlepiej z tych łatwych i turniejowych niesie:
JS, f+2, b+1,4~KNK~d/f~WS+3, f+4~KNK~d/f~WS+3,1
Oczywiście trzeba uważać w jakiej odległości się znajdujemy i np. czasem końcówkę f+4~KNK~d/f~WS+3,1 zamieniamy na f+4~KNK 2 lub samo 1,4
Na bliskie wall carry - jeśli ktoś odruchowo zaczyna juggla od f+2 i dopiero wtedy zaczyna ogarniać że ściana jest już dość blisko - używamy:
JS, f+2, f+1, f,f+1,2,1,4 lub
JS, f+2, ilość dash punchy zależna od odległości, 1,4