BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Steve Fox => Wątek zaczęty przez: Snake w Styczeń 03, 2010, 00:54:25
-
Temat służący do dyskusji na temat powietrznych combosów Steve'a. Lista juggli uważanych przeze mnie za dobre i użyteczne pojawi się TUTAJ (http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-ste-juggle/), mam nadzieję że już wkrótce :)
-
...do tej pory się nie pojawiła, a chciałem zacząć grać Syfem ;(
-
Ćśśś... (http://www.tekkenzaibatsu.com/forums/showthread.php?threadid=105932&perpage=25&pagenumber=1)
-
No to sam skrobnę cośtam:
Po low parry robię dck1, b+1~b flk1 f2,1~b flk1 alb2 za 46 dmg, coś mocniejszego jest?
-
ja wyskrobalem to :
Ch d/f+2 , f,f+2 B!dck +1 ,1,dck+1, ff+2 66 dmg
-
CH d/f+2, ff+2 B! dck1 d/f+1,2,1~b flk1 alb2 [74]
;)
To przy okazji wypisze parę swoich standardów coby zapchać lukę (nie opanowałem jeszcze cancela dck do ws, więc cii...)
CH b+1 dck1 d/f+1,2,1 ff+2 B! f+2,1~b flk1 alb2 [80]
u/f+2_PAB u/f+2
d/f+1,2,1 ff+2 B! f+2,1~b flk1 alb 2 [71]
WS+1+2 ff+2 B! dck1 d/f+1,2,1~b flk1 alb2 [74]
PAB d/f+2 PAB b+1,1,2,1 f,f+2 B! d/f+1+2 [74]
-
Niektórzy dopiero od niedawna zaczynają z T6;) i takie coś na dobry początek:)
EXT DCK 1, DCK f+2~DCK 1, d/f+1,2,1~b, DCK~d/b~WS+1,2 B! d/f+1+2 [84dmg]
EXT DCK 2, EXT DCK 1, d/f+1,2,1, f+2,1~b DCK~d/b~WS+1,2 B! d/f+1+2 [85dmg]
DCK 2, DCK f+2~DCK 1, d/f+1,2,1~b, DCK~d/b~WS+1,2 B! d/f+1+2 [75dmg]
-
http://www.youtube.com/user/fuuchikurin#g/u
Kanał naładowany juggle'ami do Steve'a, przy okazji są mini video poradniki odnośnie korzystania z uników przeciwko różnym postaciom. np. na Pandę: http://www.youtube.com/watch?v=i-K-BSSeTcM
-
Spoko filmik.
-
CH d/f+2, f,f+2 B! f+3, b+1~B, f+3~d/b~WS+1, f+2,1~B, f+3~d/b~WS+1,2
Nie wiem ile dokładnie kroi, ale chyba będzie najmocniejsze. Minusem jest to, że często się zrobi inny kąt, lub się nie zrobi wystarczająco szybko. Ale zawsze wtedy można zakończyć juggiel "f+3,1", co i tak źle damegowo w porównaniu ze standardami, na pewno nie wypadnie.
-
Ok, juggle są już na stronie, link w pierwszym poście.
Nie ma tego za wiele, ale mam nadzieję że komuś się przyda ;f
-
Mi, doczekałem się, dzięki :*
-
Mi sie przyda, thx
-
Co po parry? Dck1, d/f+1~2~1~b, flk1, f+2,1~b, flk1, alb2 za 47dmg czasem mi siada, a czasem nie za bardzo, a bez jednej jedynki z flikera kroi trzy kropki mniej.
-
Sorki, że post pod postem, ale by nikt inaczej nie zauważył.
Frizen, albo ktoś, sprawdźcie, bo mnie męczy od soboty, a nie mam jak sprawdzić, czy wejdzie takie coś:
CH DCK1_EXT DCK1, d/f+1,2,1~b~WS+1,2 B! i coś tutaj, tylko nie wiem, co. Albo d/f+1,2,1~b~DCK1, albo najpierw DCK1, SF
A drugie to PAB d+2, f,f+2 B! i tutaj znowu albo d/f+1,2,1~b~FLK1, ALB2, albo DCK1, d/f+1,2,1~b~DCK1
Wpadło mi do głowy na egzaminie i mnie męczy, a nie mam jak sprawdzić przynajmniej do czwartej :P
-
Zawsze, przynajmniej ja, uzywam koncowki d/f+1~2~1,dck,1. Chyba wiecej zabiera i dalej niesie. O ile mnie pamiec nie myli to jest jedna na milion sytuacji gdzie konczac SF mozna wrzucic na wysoka sciane i zrobic akcje pt. flk+1,d+1,3,1,1,SF.
-
Tak, wiem, ale bardziej mi chodzi o to, czy te akcje, które wypisałem wcześniej w ogóle siadają, bo nie wiem.
-
Sory za dabla, ale by nikt nie zauważył.
No więc idzie to tak:
PAB d+2, FC d+2, f,f+2 B! SF_D+2,1,2 (55_56)
Z tym, że nie siada na wszystkich. Na początku myślałem, że nie siada na małe postaci, ale to nie to. Chodzi o to, że jak jakaś postać ma wykroczną nogę wysuniętą daleko, jak np. Xiao, albo Wang, to po PAB d+2 postać jest za daleko na FC d+2 i zwyczajnie nie sięga. Na takie postaci trzeba pakować od razu f,f+2. Na postaci stojące normalnie wchodzi lekko. Nie sprawdzałem na bigach, ale pewnie wejdzie WS+1,2 B! d/f+1~2~1 FLK 1 ALB 2.
Za to jak się trafi PAB+2 w plecy, to wchodzi np. WS+1, d/f+1~2~1, itd., ale to bardziej ciekawostka.