BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Devil Jin => Wątek zaczęty przez: Frizen w Styczeń 02, 2010, 22:17:12
-
Podawajcie tu juggle które uwałacie za przydatne, których nie wypisałem na stronie.
Link: http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-dj-juggle/
-
EWGF, EWGF, HS,4 B! HS,4 [70] - dla fanów HS-a ;)
EWGF, EWGF, d/f+1,2 B! f,f+3,1,4 [72]
-
dla dobrego śmiechu :P
ss+2, u/f+1+2, u/f+1+2, u/f+1+2 W! dash, d/f+1+2 B! d/f+3,2,4 = 99
czy przydatne to nie wiem ale śmiesznie wygląda
A tu jeszcze jedno
ss+2, u/f+1+2, 1 , b,f+2,1,2 W!, d/f+1+2 B! d/f+3,2,4 - nie pamiętam ile dmg ;p
-
Manieq zapomniales dodac ze aby zaladowac ss+2, 3x u/f+1+2 musimy dostac skrocone recovery po trafieniu, czyli np zaliczyc dubble ko z punchem przeciwnika co pozwoli nam szybciej wyprowadzic cios.
-
Jak dostaniemy double ko z punchem przeciwnika to nie wyprowadzimy żadnego ciosu.
-
ej nie prawda. robisz tak ss+2 u/f+1+2 , u/f+1+2 i tu jest mega wysoka sciana na ktorej wchodzi jeszcze jedno u/f+1+2 potem dobiegasz i robisz d/f+1+2 B! i ściana.
-
Zmyliło go to że napisałeś laser laser laser W! zamiast laser laser W! laser
-
Tak jak powiedzial Serek ;)
-
no przepraszam :) nie chcialem zmylic :)
-
imma firin mah lazer!!
-
EWGF, EWGF, d/f+1,2 B! tgf~u/f - Siedzi to w ogóle? Mam giga problemy z heaven's door. :[
-
siedzi, tam można władować jeszcze parę panczów przed d/f+1,2. Nie jest trudne tylko trzeba wyczuć timing do szybkiego dasha przed tgf'em żeby nie tracić czasu no i mieć w miarę szybkie srk.
-
Ja w ogóle jestem kaleką w temacie wszelakich crouchdashów, zawsze brakuje mi zasięgu jak próbuję to robić, siedzi mi czasem jak robię d/f+1,2 B! od razu po elektryku. Ech. :<
-
b+4_ff2_ws2_f,f+1+2_b1,2 W! backdash d+3+4 W! HS,4_df+1,2 (w zależności od opcji na ścianie jaką chcemy zrobić) B!
Działa bardzo dobrze na prostej ścianie, występuje randomowość na krzywych :P Gratis dmg właściwie
-
Słonik, z tego co pamiętam różnie toto siedzi, na różnych postaciach, sprawdź.
-
Sprawdzone na Ling, kazie, Kingu, Christy i Alisie siedzi tak samo. Tylko wiesz, wszystko tu zależy od backdasha, bo każda wbitka ma różne recovery. PS. na pandę siedzi ff2 W! backdash d+3+4 W! 123(B!)4, df+1+2 na miękko, w sumie 74 bez doliczania df+1+2
Po elektronie pod ścianą mamy Ewgf W! uf+1+2, f+1,2,3(B!)4, df+1+2 ;p 78 + dodać dmg z df+1+2
Dodał bym jeszcze że f2 dobija ją do ziemi, tylko nie w głowę co jest dość dziwne
-
"Ewgf W! uf+1+2, f+1,2,3(B!)4, df+1+2 ;p 78 + dodać dmg z df+1+2"
Jak chcesz dodać dmg z df+1+2 kiedy bound był wcześniej? Samo to bardzo mało kroi jak na pande a ostatnie df+1+2 nie jest gwarantowane.
Na pandzie w standardzie siedzi Ewgf W! uf+1+2, 2, 2, df+1, 2 B! tgf u/f za 96 a pewnie jest coś mocniejszego.
Po zwykłym W! wchodzi backdash ewgf d/f+1,2 B! chociaż sporo trudniejsze jak bakdash d+3+4 ale jeden punkt więcej zabiera:P.
-
d/f+1+2 jest tam gwarantowane na Pande. Jesli ta sprobuje wstac, to dostanie bounda.
-
to czemu ta u mnie techrolluje i nie zalicza comba?
-
A to, ze nie nalicza comba oznacza, ze nie siedzi? Jesli tak rzeczywiscie jest, to jak z tego uciec?
EDIT: Mozna wstac. Moj blad.
Sloniuuuuuuuuuuu...
-
Tak, jak nie ma comba to nie siedzi. Chyba ze mamy do czynienia z przypadkiem takim jak u f,f+2,d/b+2 steva gdzie ten drugi atak jest gwarantowany, ale mozna probowac wstac i wtedy zabiera 70%? dmg. Jezeli na practice postac moze wytechrollowac to w ten sposob uciekamy ;D
-
Lol jakoś na Tekken Crashu siedziało to Tongbal Lovowi na Prince ;-/
Teeee może to jest setup na rolla. Jeśli mówicie że tam można sobie spokojnie wstać ;-/ i co Słoniuuuuu ? skoro sam mówiłeś że to gwarant :P
P.S. Ale mnie ta panda wkurwia, już kilka razy zrobiłem bounda pod ścianą z b+1 bryanem tak że zamienilismy się miejscami albo fb213 Dj po boundzie wprowadziło mnie pod ścianę ;-/
-
i co Słoniuuuuu ? skoro sam mówiłeś że to gwarant :P
Bo Ci zaufalem... :'(
-
Na vs'a można łykać różne śmieszne rzeczy jak się nie wie czy można i jak można wstać. Będąc w gdańsku na początkach t6 ładowałem chłopakom hs+4 na bounda przy każdym leżeniu przy ścianie, wszyscy myśleliśmy że to imba sprawa a dopiero jak wróciłem to sobie sprawdziłem na practice że to żaden gwarant;p.
-
Na vs'a można łykać różne śmieszne rzeczy jak się nie wie czy można i jak można wstać. Będąc w gdańsku na początkach t6 ładowałem chłopakom hs+4 na bounda przy każdym leżeniu przy ścianie, wszyscy myśleliśmy że to imba sprawa a dopiero jak wróciłem to sobie sprawdziłem na practice że to żaden gwarant;p.
Me 2, Me 2 :D
-
Henia hell też podnosi na ścianę :P
Dobra chłopaki, skroście takie gorące tym DJ, to powiedzcie mi jakie ściany robić. Np. ff2 W! df1,2 B! df21>2 i ostatni nie siada ;--/ a ff2 W! uf3 B! df21>2 tak. Dawajcie mi tutaj jakieś superaśne ściany tylko nie mówicie że tgf~uf ;/
Di... powinieneś się cieszyć a nie fochać :P dobrze dla Ciebie jak się mylę w takich sprawach :P
-
Po d/f+1,2 3 plaskie nie siedza na scianie. W glowie zrodzil mi sie taki pomysl, ze po wallsplacie mozna zrobic backdasha, d+3+4 w! u/f+3 b,f+2,1<2. Niestety nie chce mi sie sprawdzac ;)
-
po df1,2 B! tylko tgf. Płaskie nie siedzą bo jak kiedyś Di zauważył, tego typu serie nie siedzą po 2hitowych boundujących ciosach. Płaskie tylko po d/f+1+2. Nie ma nim jakiegoś bawienia się ścianą.
frizen, siedzi, ale nie w każdej sytuacji.
-
tylko po tym df+1+2 jakoś dziwnie mi się robi CC ;-/
No cóż, normalnie nie siada bo uf3 jest troszkę za wolne, ale raz wpadł mi jakiś dziwny kont i dużo dalej wrzuciło i siadło. Cóż, random. Dj jakoś ma zubożałe te ściany nie powiem, tylko ten mierny Heaven's Door.
Za to el, el, ff3,1~ff,2 df+1+2 B! ff3,1~ff el działa naprawdę rewelacyjnie :P Zdumiewające że tak często siada 0.o
el, el, df+1+2 B! ff3,1~ff,2 el hmmm wersja zubożała ale banalnie siedzi nawet z wgf-em na końcu
-
A właśnie, co robicie bez B! na ścianie ?
Jak z daleka wrzucam to cd+3 a z bliska fb2,1>2. Macie jakieś inne pomysły ?
-
hmm ewgf i oki na wstającego ;d
d/f+3,1,4 fajnie wygląda choć i tak ewgf lepiej
tam na cc bf+2 masz spokojnie ponad 5 klatek, nie zdziwił bym się gdyby było ich około 7~9. Przy dobrym wykonaniu gdy robimy to poprzez bb to jest tyle czasu że dj zrobi jeszcze krótkiego backdasha + jeszcze czas na spokojne kilkuklatkowe przejście b~f i wychodzi na prawdę sporo czasu. Chociaż wciąż łatwiej się to robi wpisując cc przez u, tak jak to robi Ace.
-
Well, elektron na koniec juggla to fajna sprawa. Chociaż fajnie też jest go nie sprzedawać i zrobić oki po B! ff3,1~ff albo
B! ff3,1~ff, b1,2~b
U niego można troszkę pokombinować :) Tak samo jak z EoD, np. po b+1,2~b EoD albo b+1+2hold EoD. Można naprawdę ładnie pokombinować :P A to ostatni szczególnie pod ścianą :P
-
To ostatnie było fajniejsze w dr, chyba przejście z b+1+2 no neutrala trwało tam krócej. Nie chce mi się nawet sparwdzać ale wydaje mi się że teraz jest to znacznie wolniejsze:f.
Generalnie bardziej podoba mi się ten dj, w końcu trzeba bardziej nim grać a nie jego 50%.
Jeżeli chodzi o juggle to lubię sobie czasem zrobić ewgf d/b+2 ws+4 d/f+1+2 i standard ff3,1~ff,2, ewgf. Fajnie wygląda i swoje zabiera:P.
-
Słoniu, najlepsza zubożała wersja to dla mnie EWGF, EWGF, f+1, d/f+1+2 B! ff+3,1~ff, 2,2 - Kroi porządnie i siedzi praktycznie zawsze.
Żeby zrobić trzy płaskie po d/f+1+2 B! na ścianie robisz bb~f+2,1>2.
Nie mam jak sprawdzić, bo konsoli już nie mam, ale siedziało chyba EWGF W! u/f+1+2, 2, d/f+1,2 B! Heaven's Door.
I Słoniu, na Heaven's Door nie narzekaj - Jest zajebiste, punkty stylu. :D
Ciekawostka - SSL, u/b+2_SSR, cd+3 - Po tym sadzimy 1+4, d/f+1,2 B! i coś dalej, ja robiłem HS,4 bo jestem lamą.
Po b+4 piękna rzecz na backrollerów - Dash, całe herony zakończone podciną siedzą w plecy, po niej to co wyżej. Kroi pół paska. Da się to samo zrobić po d/f+2+3, tylko jest znacznie trudniej, bo trzeba zdashować tak żeby siadło na recovery po backrollu, coś jak z rzutem w plecy. Kroi miodnie. Podcinę można zablokować, ale rzadko ludzie to ogarniają. Siedzi również d/f+3,2,4~u FLY 3 B! HS,4.
-
No właśnie do tego co napisałeś po b+4 albo df+2+3. To 1+4,2etc nie siedzi bo można kucnąć pod tą 2 i karzą cie za pół pacha. Zawsze tak było. Jednak df3,2,4fly3, hs,4 siedzi na gwarancie. Znaczy mówimy teraz o back rollu. Normalnie jest tam niezły mindgame z kolejnego b+4_db2 etc
Nim zamiast 1+3_2+4 powinno się robić qcb+1+3 albo df+2+3. +5dmg z rzutów i lepsze oki.
Słoniu, najlepsza zubożała wersja to dla mnie EWGF, EWGF, f+1, d/f+1+2 B! ff+3,1~ff, 2,2 - Kroi porządnie i siedzi praktycznie zawsze.
No i wrzuca na ścianę, robię to zazwyczaj jak chcę wrzucić z bliskiej_średniej odległości :P Po ff3,1~ff b1,2 fajnie wrzuca z dalekiej.
Jeżeli chodzi o juggle to lubię sobie czasem zrobić ewgf d/b+2 ws+4 d/f+1+2 i standard ff3,1~ff,2, ewgf. Fajnie wygląda i swoje zabiera:P.
Heheh te z fajniejszych dla zabawy to el, uf+1+2, df+1+2 B! ff3,1~ff 2, Dewgf albo el, el, iWS4, df+1+2 B! etc.
Największy chyba dmg bez B! w jego jugglach doprowadzających do ściany to chyba el, el, 1, ff3,1~ff b1,2 za 67
-
Kucnąć można, ale mało kto ogarnia, dużo ludzi próbuje się wcinać czymś z bt żeby było śmieszniej. :)
Największy dmg to masz z EWGF, laz0r, ff+3,1~ff i cudowanie dalej, ale to jest hardzior.
-
To że Łodziaki nie kucają nie znaczy że nikt inny tam nie kuca :P To już obrabiane było w DR. Znam też takich co nałogowo z BT robią dół puncha i mam już czasem odruch robienia tam low parry, z BT najlepiej zawsze było cancel przez b/t~ z przejściem do WS-a.
Elektron, laser, ff3 etc. no niestety tam jest krytyczny timing na wsadzenie tego ff3. Ja wolę robić el, el, bo jak spapram elektrona to spokojnie moge zająć się słabszym jugglem. A jeśli bym napalał się na uf+1+2 to mam szansę że zjebię całego juggla. Trzeba minimalizować straty dmg :P
-
W tej części tak jest DJ, że cały czas robi się inne juggle, szczególnie ze ścianami. To nawet dobre, przeciwnik nie jest przygotowany do tego co będzie robić po jugglu.