BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Devil Jin => Wątek zaczęty przez: Frizen w Styczeń 02, 2010, 22:17:12

Tytuł: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Styczeń 02, 2010, 22:17:12
Podawajcie tu juggle które uwałacie za przydatne, których nie wypisałem na stronie.

Link: http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-dj-juggle/

Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 22, 2010, 17:21:00
EWGF, EWGF, HS,4 B! HS,4 [70] - dla fanów HS-a ;)
EWGF, EWGF, d/f+1,2 B! f,f+3,1,4 [72]
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: manieq_TLT w Luty 10, 2010, 17:46:49
dla dobrego śmiechu :P

ss+2, u/f+1+2, u/f+1+2, u/f+1+2 W! dash, d/f+1+2 B! d/f+3,2,4 = 99

czy przydatne to nie wiem ale śmiesznie wygląda

A tu jeszcze jedno

ss+2, u/f+1+2, 1 , b,f+2,1,2 W!, d/f+1+2 B! d/f+3,2,4 - nie pamiętam ile dmg ;p
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Luty 10, 2010, 22:52:52
Manieq zapomniales dodac ze aby zaladowac ss+2, 3x u/f+1+2  musimy dostac skrocone recovery po trafieniu, czyli np zaliczyc dubble ko z punchem przeciwnika co pozwoli nam szybciej wyprowadzic cios.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Snake w Luty 10, 2010, 23:01:49
Jak dostaniemy double ko z punchem przeciwnika to nie wyprowadzimy żadnego ciosu.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: manieq_TLT w Luty 10, 2010, 23:03:41
ej nie prawda. robisz tak ss+2 u/f+1+2 , u/f+1+2 i tu jest mega wysoka sciana na ktorej wchodzi jeszcze jedno u/f+1+2 potem dobiegasz i robisz d/f+1+2 B! i ściana.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Luty 10, 2010, 23:22:05
Zmyliło go to że napisałeś laser laser laser W! zamiast laser laser W! laser
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Luty 10, 2010, 23:40:43
Tak jak powiedzial Serek  ;)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: manieq_TLT w Luty 10, 2010, 23:47:57
no przepraszam :) nie chcialem zmylic :)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Furb w Luty 11, 2010, 22:11:39
imma firin mah lazer!!
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Czerwiec 19, 2010, 22:42:13
EWGF, EWGF, d/f+1,2 B! tgf~u/f - Siedzi to w ogóle? Mam giga problemy z heaven's door. :[
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Czerwiec 20, 2010, 00:11:08
siedzi, tam można władować jeszcze parę panczów przed d/f+1,2. Nie jest trudne tylko trzeba wyczuć timing do szybkiego dasha przed tgf'em żeby nie tracić czasu no i mieć w miarę szybkie srk.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Czerwiec 20, 2010, 00:44:53
Ja w ogóle jestem kaleką w temacie wszelakich crouchdashów, zawsze brakuje mi zasięgu jak próbuję to robić, siedzi mi czasem jak robię d/f+1,2 B! od razu po elektryku. Ech. :<
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Lipiec 06, 2010, 21:25:56
b+4_ff2_ws2_f,f+1+2_b1,2 W! backdash d+3+4 W! HS,4_df+1,2 (w zależności od opcji na ścianie jaką chcemy zrobić) B!

Działa bardzo dobrze na prostej ścianie, występuje randomowość na krzywych :P Gratis dmg właściwie
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Lipiec 06, 2010, 21:29:55
Słonik, z tego co pamiętam różnie toto siedzi, na różnych postaciach, sprawdź.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Lipiec 06, 2010, 21:40:59
Sprawdzone na Ling, kazie, Kingu, Christy i Alisie siedzi tak samo. Tylko wiesz, wszystko tu zależy od backdasha, bo każda wbitka ma różne recovery. PS. na pandę siedzi ff2 W! backdash d+3+4 W! 123(B!)4, df+1+2 na miękko, w sumie 74 bez doliczania df+1+2

Po elektronie pod ścianą mamy Ewgf W! uf+1+2, f+1,2,3(B!)4, df+1+2 ;p 78 + dodać dmg z df+1+2

Dodał bym jeszcze że f2 dobija ją do ziemi, tylko nie w głowę co jest dość dziwne
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Lipiec 06, 2010, 22:58:18
"Ewgf W! uf+1+2, f+1,2,3(B!)4, df+1+2 ;p 78 + dodać dmg z df+1+2"

Jak chcesz dodać dmg z df+1+2 kiedy bound był wcześniej? Samo to bardzo mało kroi jak na pande a ostatnie df+1+2 nie jest gwarantowane.

Na pandzie w standardzie siedzi Ewgf W! uf+1+2, 2, 2, df+1, 2 B! tgf u/f za 96 a pewnie jest coś mocniejszego.

Po zwykłym W! wchodzi backdash ewgf d/f+1,2 B! chociaż sporo trudniejsze jak bakdash d+3+4 ale jeden punkt więcej zabiera:P.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Lipiec 06, 2010, 23:00:00
d/f+1+2 jest tam gwarantowane na Pande. Jesli ta sprobuje wstac, to dostanie bounda.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Lipiec 06, 2010, 23:06:17
to czemu ta u mnie techrolluje i nie zalicza comba?
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Lipiec 06, 2010, 23:10:56
A to, ze nie nalicza comba oznacza, ze nie siedzi? Jesli tak rzeczywiscie jest, to jak z tego uciec?

EDIT: Mozna wstac. Moj blad.

Sloniuuuuuuuuuuu...
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Lipiec 06, 2010, 23:14:43
Tak, jak nie ma comba to nie siedzi. Chyba ze mamy do czynienia z przypadkiem takim jak u f,f+2,d/b+2 steva gdzie ten drugi atak jest gwarantowany, ale mozna probowac wstac i wtedy zabiera 70%? dmg. Jezeli na practice postac moze wytechrollowac to w ten sposob uciekamy ;D
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Lipiec 06, 2010, 23:36:56
Lol jakoś na Tekken Crashu siedziało to Tongbal Lovowi na Prince ;-/

Teeee może to jest setup na rolla. Jeśli mówicie że tam można sobie spokojnie wstać ;-/ i co Słoniuuuuu ? skoro sam mówiłeś że to gwarant :P

P.S. Ale mnie ta panda wkurwia, już kilka razy zrobiłem bounda pod ścianą z b+1 bryanem tak że zamienilismy się miejscami albo fb213 Dj po boundzie wprowadziło mnie pod ścianę ;-/
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Lipiec 06, 2010, 23:44:56
i co Słoniuuuuu ? skoro sam mówiłeś że to gwarant :P
Bo Ci zaufalem... :'(
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Lipiec 06, 2010, 23:47:15
Na vs'a można łykać różne śmieszne rzeczy jak się nie wie czy można i jak można wstać. Będąc w gdańsku na początkach t6 ładowałem chłopakom hs+4 na bounda przy każdym leżeniu przy ścianie, wszyscy myśleliśmy że to imba sprawa a dopiero jak wróciłem to sobie sprawdziłem na practice że to żaden gwarant;p.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Lipiec 06, 2010, 23:53:14
Na vs'a można łykać różne śmieszne rzeczy jak się nie wie czy można i jak można wstać. Będąc w gdańsku na początkach t6 ładowałem chłopakom hs+4 na bounda przy każdym leżeniu przy ścianie, wszyscy myśleliśmy że to imba sprawa a dopiero jak wróciłem to sobie sprawdziłem na practice że to żaden gwarant;p.

Me 2, Me 2  :D
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Lipiec 07, 2010, 00:06:45
Henia hell też podnosi na ścianę :P 

Dobra chłopaki, skroście takie gorące tym DJ, to powiedzcie mi jakie ściany robić. Np. ff2 W! df1,2 B! df21>2 i ostatni nie siada ;--/ a  ff2 W! uf3 B! df21>2 tak.  Dawajcie mi tutaj jakieś superaśne ściany  tylko nie mówicie że tgf~uf ;/

Di... powinieneś się cieszyć a nie fochać :P dobrze dla Ciebie jak się mylę w takich sprawach :P
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Frizen w Lipiec 07, 2010, 00:11:12
Po d/f+1,2 3 plaskie nie siedza na scianie. W glowie zrodzil mi sie taki pomysl, ze po wallsplacie mozna zrobic backdasha, d+3+4 w! u/f+3 b,f+2,1<2. Niestety nie chce mi sie sprawdzac  ;)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Lipiec 07, 2010, 00:20:36
 po df1,2 B! tylko tgf. Płaskie nie siedzą bo jak kiedyś Di zauważył, tego typu serie nie siedzą po 2hitowych boundujących ciosach. Płaskie tylko po d/f+1+2. Nie ma nim jakiegoś bawienia się ścianą.

frizen, siedzi, ale nie w każdej sytuacji.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Lipiec 07, 2010, 00:25:21
tylko po tym df+1+2 jakoś dziwnie mi się robi CC ;-/

No cóż, normalnie nie siada bo uf3 jest troszkę za wolne, ale raz wpadł mi jakiś dziwny kont i dużo dalej wrzuciło i siadło. Cóż, random. Dj jakoś ma zubożałe te ściany nie powiem, tylko ten mierny Heaven's Door.

Za to el, el, ff3,1~ff,2 df+1+2 B! ff3,1~ff el działa naprawdę rewelacyjnie :P Zdumiewające że tak często siada 0.o

el, el, df+1+2 B! ff3,1~ff,2 el     hmmm wersja zubożała ale banalnie siedzi nawet z wgf-em na końcu
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Lipiec 07, 2010, 00:33:34
A właśnie, co robicie bez B! na ścianie ?

Jak z daleka wrzucam to cd+3 a z bliska fb2,1>2. Macie jakieś inne pomysły ?
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Lipiec 07, 2010, 00:41:51
hmm ewgf i oki na wstającego ;d
d/f+3,1,4 fajnie wygląda choć i tak ewgf lepiej


tam na cc bf+2 masz spokojnie ponad 5 klatek, nie zdziwił bym się gdyby było ich około 7~9. Przy dobrym wykonaniu gdy robimy to poprzez bb to jest tyle czasu że dj zrobi jeszcze krótkiego backdasha + jeszcze czas na spokojne kilkuklatkowe przejście b~f i wychodzi na prawdę sporo czasu. Chociaż wciąż łatwiej się to robi wpisując cc przez u, tak jak to robi Ace.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Lipiec 07, 2010, 00:58:58
Well, elektron na koniec juggla to fajna sprawa. Chociaż fajnie też jest go nie sprzedawać i zrobić oki po B! ff3,1~ff albo
 B! ff3,1~ff, b1,2~b

U niego można troszkę pokombinować :) Tak samo jak z EoD, np. po b+1,2~b EoD albo b+1+2hold EoD. Można naprawdę ładnie pokombinować :P A to ostatni szczególnie pod ścianą :P
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Lipiec 07, 2010, 10:28:04
To ostatnie było fajniejsze w dr, chyba przejście z b+1+2 no neutrala trwało tam krócej. Nie chce mi się nawet sparwdzać ale wydaje mi się że teraz jest to znacznie wolniejsze:f.
Generalnie bardziej podoba mi się ten dj, w końcu trzeba bardziej nim grać a nie jego 50%.

Jeżeli chodzi o juggle to lubię sobie czasem zrobić ewgf d/b+2 ws+4 d/f+1+2 i standard ff3,1~ff,2, ewgf. Fajnie wygląda i swoje zabiera:P.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Lipiec 07, 2010, 13:10:52
Słoniu, najlepsza zubożała wersja to dla mnie EWGF, EWGF, f+1, d/f+1+2 B! ff+3,1~ff, 2,2 - Kroi porządnie i siedzi praktycznie zawsze.

Żeby zrobić trzy płaskie po d/f+1+2 B! na ścianie robisz bb~f+2,1>2.

Nie mam jak sprawdzić, bo konsoli już nie mam, ale siedziało chyba EWGF W! u/f+1+2, 2, d/f+1,2 B! Heaven's Door.
I Słoniu, na Heaven's Door nie narzekaj - Jest zajebiste, punkty stylu. :D

Ciekawostka - SSL, u/b+2_SSR, cd+3 - Po tym sadzimy 1+4, d/f+1,2 B! i coś dalej, ja robiłem HS,4 bo jestem lamą.

Po b+4 piękna rzecz na backrollerów - Dash, całe herony zakończone podciną siedzą w plecy, po niej to co wyżej. Kroi pół paska. Da się to samo zrobić po d/f+2+3, tylko jest znacznie trudniej, bo trzeba zdashować tak żeby siadło na recovery po backrollu, coś jak z rzutem w plecy. Kroi miodnie. Podcinę można zablokować, ale rzadko ludzie to ogarniają. Siedzi również d/f+3,2,4~u FLY 3 B! HS,4.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Lipiec 07, 2010, 13:54:09
No właśnie do tego co napisałeś po b+4 albo df+2+3. To 1+4,2etc nie siedzi bo można kucnąć pod tą 2 i karzą cie za pół pacha. Zawsze tak było. Jednak df3,2,4fly3, hs,4 siedzi na gwarancie. Znaczy mówimy teraz o back rollu. Normalnie jest tam niezły mindgame z kolejnego b+4_db2 etc

Nim zamiast 1+3_2+4 powinno się robić qcb+1+3 albo df+2+3. +5dmg z rzutów i lepsze oki.

Słoniu, najlepsza zubożała wersja to dla mnie EWGF, EWGF, f+1, d/f+1+2 B! ff+3,1~ff, 2,2 - Kroi porządnie i siedzi praktycznie zawsze.

No i wrzuca na ścianę, robię to zazwyczaj jak chcę wrzucić z bliskiej_średniej odległości :P Po ff3,1~ff b1,2 fajnie wrzuca z dalekiej.

Jeżeli chodzi o juggle to lubię sobie czasem zrobić ewgf d/b+2 ws+4 d/f+1+2 i standard ff3,1~ff,2, ewgf. Fajnie wygląda i swoje zabiera:P.

Heheh te z fajniejszych dla zabawy to el, uf+1+2, df+1+2 B! ff3,1~ff 2, Dewgf   albo el, el, iWS4, df+1+2 B! etc.

Największy chyba dmg bez B! w jego jugglach doprowadzających do ściany to chyba el, el, 1, ff3,1~ff b1,2 za 67
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Lipiec 07, 2010, 14:21:33
Kucnąć można, ale mało kto ogarnia, dużo ludzi próbuje się wcinać czymś z bt żeby było śmieszniej. :)

Największy dmg to masz z EWGF, laz0r, ff+3,1~ff i cudowanie dalej, ale to jest hardzior.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Lipiec 07, 2010, 14:38:27
To że Łodziaki nie kucają nie znaczy że nikt inny tam nie kuca :P To już obrabiane było w DR. Znam też takich co nałogowo z BT robią dół puncha i mam już czasem odruch robienia tam low parry, z BT najlepiej zawsze było cancel przez b/t~ z przejściem do WS-a.

Elektron, laser, ff3 etc. no niestety tam jest krytyczny timing na wsadzenie tego ff3. Ja wolę robić el, el, bo jak spapram elektrona to spokojnie moge zająć się słabszym jugglem. A jeśli bym napalał się na uf+1+2 to mam szansę że zjebię całego juggla. Trzeba minimalizować straty dmg :P
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Szyper w Marzec 07, 2011, 23:04:41
W tej części tak jest DJ, że cały czas robi się inne juggle, szczególnie ze ścianami. To nawet dobre, przeciwnik nie jest przygotowany do tego co będzie robić po jugglu.