BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Kuma & Panda => Wątek zaczęty przez: Di w Grudzień 20, 2009, 14:14:54
-
*LINK DO JUGGLE'I NA BACKDASHU* (http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-kum-juggle/)
Zapraszam do dyskusji na temat juggle'i do Kumy i Pandy :)
-
Gdy robie BTP z max odległości (np. po zablokwaniu ostatniego ciosu z Demo Paula), nie siedzi d/b+1,2 w jugglu, przynajmniej na practice. Co robić żeby posadzić po tym normalnego juggla??
-
Nie posadzisz. Z max odległości siedzi BTP, f+1, BTP.
-
Nie widziałem na stronie więc pisze:
ff+2, u/f+1+2 d/f+3,2 B! u/f+3,4,1+2 [86]
Nie wiem czemu nie ma tego na stronie :o
Może mój błąd i to nie jest dżagiel ?
-
Nie ma na stronie, bo zainteresowanie tą postacią jest stosunkowo małe.
Poza tym moim zdaniem lepsze jest f,f+2, u/f+1+2, d/f+3,2 B! b+2,1,1+2 ze względu na wall-carry i setup na barkę. Nie zmienia to jednak faktu, że końcówka z u/f+3,4,1+2 jest dobra, bo można pomieszać z postawy.
-
Właśnie obczaiłem troszkę Pandę na practice
Udało mi się posadzić d/b+4 cc, d/f+3,2 B! dash, b+2,1,1+2 [64 dmg] na Xiao w polu, zarówno na wprost postaci jak i po sidstepie w obie strony.
Jeszcze nie do końca załapałem jak poprawnie to combo wykonywać, wchodzi dość rzadko...
Jakie jest najmocniejsze combo po u/f+4?
Na razie wpadłem na u/f+4, 4, d/b+1,2 B! dash b+2,1,1+2 za 63, ale pewnie można mocniej.
-
Rzeczywiście, ciężko wchodzi to po hellsweepie. Nikt chyba wcześniej o tym nie pisał. W plecy siedzi bez problemu.
Ten juggle po hopkicku jest chyba najsilniejszy, ale głowy nie dam.
-
Ok mała korekta, HS, cc d/f+3 nie siedzi... jeśli przeciwnik jest DOKŁADNIE na wprost. Wystarczy minimalny ss, nawet najmniejszy, w dowolną stronę i siedzi :-[ . Moja pomyłka wzięła się z "brudnego" inputu d/b+4, próbując to kilka razy na practice nie zawsze wpisywałem poprawnie d/b i Panda robiła mi czasami mikro-ssr.
Nie do końca wiem co jest znane a co nie u miśka.
d/b+4, cc, b+2,1, d/f+2, d/f+2,1 [50dmg] no i oszczędzamy B! Siedzi na wszystkich.
-
Można też zrobić d/b+4, CC, d/f+4, f,f+1, d/b+1,2 B! b+2,1,1+2.
Wytłuszczony fragment jest kluczowy.
-
Ooo, nie sądziłem że można tam coś takiego posadzić! Kombinowałem z d/f+4 po cc, ale d/b+1,2 mi nie wchodziło jak łapałem po tym z f+1. Ten dash to musi być ciężka sprawa...
Pytanie: Jakie juggle robić na Jacka? Po pistonach staple nie siedzą, na szybko zaimprowizowałem w walce d/f+2,1, f+1, b+2,1,1+2, zdawało się zadawać znośny dmg mimo braku B! Po d/b+4 robiłem akcje z mojego poprzedniego posta, tylko dlatego że testowałem to na Jacku dzień wcześniej :/
Co do pistonów, kiedy wchodzą z max dystansu też mam problem z posadzeniem sensownego juggle'a.
Co robić po FC d/f+1,2,1. Wiem że siedzi tam chyba d+1+2.
Sorry za natłok pytań, nie mam siły przeszukiwać TZ
W ogóle Pandę prowadzi mi się zaskakująco przyjemnie i sporo przy tym frajdy. Miałem do niej jakieś podejścia w DR ale teraz to jest zupełnie nowa jakość. Pistony FTW!
-
Można też zrobić d/b+4, CC, d/f+4, f,f+1, d/b+1,2 B! b+2,1,1+2.
Jak Di będzie robił CC w jugglach to ja nauczę szympansa gwizdać :P hahah
-
Pytanie: Jakie juggle robić na Jacka? Po pistonach staple nie siedzą, na szybko zaimprowizowałem w walce d/f+2,1, f+1, b+2,1,1+2, zdawało się zadawać znośny dmg mimo braku B! Po d/b+4 robiłem akcje z mojego poprzedniego posta, tylko dlatego że testowałem to na Jacku dzień wcześniej :/
Ja właśnie tych akcji używam na Jacka.
Co do pistonów, kiedy wchodzą z max dystansu też mam problem z posadzeniem sensownego juggle'a.
Niestety nic mocnego tam nie siedzi. Jedynymi sensownymi opcjami są:
BTP, f+1, BTP (z max dystansu)
BTP, f+1, b+2,1<1+2 (trochę bliżej)
Pistony FTW!
Co prawda to, co teraz napiszę, nie jest jugglem, ale... BTP FTW!
Jeśli blisko ściany zrobimy (d/f+2),1, to odsuniemy się od przeciwnika na tyle daleko, że mało kto nas tam ukarze - taka Zafina nie da rady ze swoim d/f+2, które ma bardzo dobry zasięg.
-
(http://img836.imageshack.us/img836/8172/wayofthepanda.jpg) (http://img836.imageshack.us/i/wayofthepanda.jpg/)
-
Śmieszna sprawa z tym HBS 1+2, bo okazało się, że ten cios jest zbugowany na Practice Mode i działa jak unblock w trybie Freestyle. Nie zmienia to jednak faktu, że trzeba to jeszcze sprawdzić na vs.
-
Damn, grałem dziś trochę Pandą ale wyleciało mi z głowy żeby to dokładnie przetestować...
Za to mam pytanie, czy coś takiego:
BTP, f+1, d/b+1,2 B! f,F+1+2
to dobra opcja pod Oki?
Kombinowałem z f,F+1+2~3+4 ale za mało mam ogrania i nie znam jeszcze dość dobrze ciosów miśka.
Może lepiej robić po B! b+1?
Jeszcze pytanie o siderolla. Czy można jakoś wykorzystać sideroll~D w połączeniu ze "śledzikami"?
Nie wiem jak to opisać dokładnie :/
Powiedzmy że trafiliśmy SLD 1+2, robię d+1~D i sępię na śledzika na mid, czy coś w ten deseń...
-
Za to mam pytanie, czy coś takiego:
BTP, f+1, d/b+1,2 B! f,F+1+2
to dobra opcja pod Oki?
Kombinowałem z f,F+1+2~3+4 ale za mało mam ogrania i nie znam jeszcze dość dobrze ciosów miśka.
Może lepiej robić po B! b+1?
Niezła, ale ja właśnie po boundzie radzę robić b+1, które zadaje tyle samo co BTP i zostawia nam przeciwnika pod nogami - jeden backdash, whiffuje ciosem ze wstawania i leci (ale chyba trzeba poczekać z b+1, żeby postać odleciała trochę dalej po B!).
Najlepszą opcją na oki jest u/f+1+2, bo np. na backrollującego mamy darmowego juggle'a po BTP, ale niestety u/f+1+2 trafia dość losowo. Fajne jest też u/f+3+4 -> ROL (pooglądaj moje walki z Poznania).
Jeszcze pytanie o siderolla. Czy można jakoś wykorzystać sideroll~D w połączeniu ze "śledzikami"?
Nie wiem jak to opisać dokładnie :/
Powiedzmy że trafiliśmy SLD 1+2, robię d+1~D i sępię na śledzika na mid, czy coś w ten deseń...
Musiałbyś wszystko dokładnie opisać, bo nie wszystko rozumiem ;) Napiszę tylko tyle, że z danej pozycji z leżenia mamy cios(y) tylko na jedną wysokość (leżymy na brzuchu - low, leżymy na plecach - mid).
-
Dzięki. u/f+3+4 to właśnie to czego potrzebowałem ^^
Z tym siderollem sprawdzę na Vs i zdam relację/wyjaśnię jeśli to w ogóle jest użyteczne.
Nowy(?) dżagiel po u/f+3
u/f+3, d/f+3,2 B! dash, 4, BTP [60dmg]
Dash 4 jest dość ciężko tam posadzić, testowane na razie na Mokujinie.
Edit
Sprawdziłem na Xiao, Jacku i Larsie.
Siedzi, ale akcja jest IMHO za trudna na vs. 4 musi trafić późno żeby BTP nie whiffowało.
Mało tego można posadzić dash f+4 za cały jeden punkt obrażeń więcej.
-
Czy f,f+1+4, d+1+2 to gwarant?
Czy b+1 jest gwarantowane po ss+1+2?
-
Czy f,f+1+4, d+1+2 to gwarant?
Nie.
Czy b+1 jest gwarantowane po ss+1+2?
Nie wiem, ale SS+1+2 to bardzo słaby cios.
-
SS+1+2 to bardzo słaby cios.
How come? Nieźle wymija i chyba nie jest zbyt stratny...
Jak uniknąć d+1+2 po headbuttcie?
Sorry za głupie pytania ^^'
-
How come? Nieźle wymija i chyba nie jest zbyt stratny...
Jest wolne i nie ma zasięgu :(
Jak uniknąć d+1+2 po headbuttcie?
Rollem w bok.