BACKDASH FORUM

Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Kuma & Panda => Wątek zaczęty przez: Di w Grudzień 20, 2009, 14:14:54

Tytuł: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Grudzień 20, 2009, 14:14:54
*LINK DO JUGGLE'I NA BACKDASHU* (http://backdash.pl/tekken-6/t6-juggle/t6-kum-juggle/)

Zapraszam do dyskusji na temat juggle'i do Kumy i Pandy :)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Cambion w Styczeń 14, 2010, 14:07:56
Gdy robie BTP z max odległości (np. po zablokwaniu ostatniego ciosu z Demo Paula), nie siedzi d/b+1,2 w jugglu, przynajmniej na practice. Co robić żeby posadzić po tym normalnego juggla??
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Styczeń 14, 2010, 15:43:03
Nie posadzisz. Z max odległości siedzi BTP, f+1, BTP.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: lopi69 w Kwiecień 18, 2010, 19:17:34
Nie widziałem na stronie więc pisze:
ff+2, u/f+1+2 d/f+3,2 B! u/f+3,4,1+2 [86]
Nie wiem czemu nie ma tego na stronie :o
Może mój błąd i to nie jest dżagiel ?
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Kwiecień 18, 2010, 21:20:23
Nie ma na stronie, bo zainteresowanie tą postacią jest stosunkowo małe.

Poza tym moim zdaniem lepsze jest f,f+2, u/f+1+2, d/f+3,2 B! b+2,1,1+2 ze względu na wall-carry i setup na barkę. Nie zmienia to jednak faktu, że końcówka z u/f+3,4,1+2 jest dobra, bo można pomieszać z postawy.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 10, 2010, 00:42:18
Właśnie obczaiłem troszkę Pandę na practice

Udało mi się posadzić d/b+4 cc, d/f+3,2 B! dash, b+2,1,1+2 [64 dmg] na Xiao w polu, zarówno na wprost postaci jak i po sidstepie w obie strony.

Jeszcze nie do końca załapałem jak poprawnie to combo wykonywać, wchodzi dość rzadko...

Jakie jest najmocniejsze combo po u/f+4?

Na razie wpadłem na u/f+4, 4, d/b+1,2 B! dash b+2,1,1+2 za 63, ale pewnie można mocniej.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 11, 2010, 15:20:00
Rzeczywiście, ciężko wchodzi to po hellsweepie. Nikt chyba wcześniej o tym nie pisał. W plecy siedzi bez problemu.

Ten juggle po hopkicku jest chyba najsilniejszy, ale głowy nie dam.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 11, 2010, 23:43:30
Ok mała korekta, HS, cc d/f+3 nie siedzi... jeśli przeciwnik jest DOKŁADNIE na wprost. Wystarczy minimalny ss, nawet najmniejszy, w dowolną stronę i siedzi  :-[ . Moja pomyłka wzięła się z "brudnego" inputu d/b+4, próbując to kilka razy na practice nie zawsze wpisywałem poprawnie d/b i Panda robiła mi czasami mikro-ssr.
Nie do końca wiem co jest znane a co nie u miśka.

d/b+4, cc, b+2,1, d/f+2, d/f+2,1 [50dmg] no i oszczędzamy B! Siedzi na wszystkich.


Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 12, 2010, 00:28:12
Można też zrobić d/b+4, CC, d/f+4, f,f+1, d/b+1,2 B! b+2,1,1+2.
Wytłuszczony fragment jest kluczowy.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 13, 2010, 10:04:11
Ooo, nie sądziłem że można tam coś takiego posadzić! Kombinowałem z d/f+4 po cc, ale d/b+1,2 mi nie wchodziło jak łapałem po tym z f+1. Ten dash to musi być ciężka sprawa...

Pytanie: Jakie juggle robić na Jacka? Po pistonach staple nie siedzą, na szybko zaimprowizowałem w walce d/f+2,1, f+1, b+2,1,1+2, zdawało się zadawać znośny dmg mimo braku B! Po d/b+4 robiłem akcje z mojego poprzedniego posta, tylko dlatego że testowałem to na Jacku dzień wcześniej :/

Co do pistonów, kiedy wchodzą z max dystansu też mam problem z posadzeniem sensownego juggle'a.

Co robić po FC d/f+1,2,1. Wiem że siedzi tam chyba d+1+2.

Sorry za natłok pytań, nie mam siły przeszukiwać TZ

W ogóle Pandę prowadzi mi się zaskakująco przyjemnie i sporo przy tym frajdy. Miałem do niej jakieś podejścia w DR ale teraz to jest zupełnie nowa jakość. Pistony FTW!
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Wrzesień 13, 2010, 12:09:19
Można też zrobić d/b+4, CC, d/f+4, f,f+1, d/b+1,2 B! b+2,1,1+2.

Jak Di będzie robił CC w jugglach to ja nauczę szympansa gwizdać :P hahah
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 13, 2010, 13:11:23
Pytanie: Jakie juggle robić na Jacka? Po pistonach staple nie siedzą, na szybko zaimprowizowałem w walce d/f+2,1, f+1, b+2,1,1+2, zdawało się zadawać znośny dmg mimo braku B! Po d/b+4 robiłem akcje z mojego poprzedniego posta, tylko dlatego że testowałem to na Jacku dzień wcześniej :/
Ja właśnie tych akcji używam na Jacka.

Co do pistonów, kiedy wchodzą z max dystansu też mam problem z posadzeniem sensownego juggle'a.
Niestety nic mocnego tam nie siedzi. Jedynymi sensownymi opcjami są:
BTP, f+1, BTP (z max dystansu)
BTP, f+1, b+2,1<1+2 (trochę bliżej)

Pistony FTW!
Co prawda to, co teraz napiszę, nie jest jugglem, ale... BTP FTW!
Jeśli blisko ściany zrobimy (d/f+2),1, to odsuniemy się od przeciwnika na tyle daleko, że mało kto nas tam ukarze - taka Zafina nie da rady ze swoim d/f+2, które ma bardzo dobry zasięg.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Wrzesień 15, 2010, 11:08:46
(http://img836.imageshack.us/img836/8172/wayofthepanda.jpg) (http://img836.imageshack.us/i/wayofthepanda.jpg/)
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 17, 2010, 20:55:55
Śmieszna sprawa z tym HBS 1+2, bo okazało się, że ten cios jest zbugowany na Practice Mode i działa jak unblock w trybie Freestyle. Nie zmienia to jednak faktu, że trzeba to jeszcze sprawdzić na vs.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 17, 2010, 23:36:43
Damn, grałem dziś trochę Pandą ale wyleciało mi z głowy żeby to dokładnie przetestować...

Za to mam pytanie, czy coś takiego:

BTP, f+1, d/b+1,2 B! f,F+1+2

to dobra opcja pod Oki?

Kombinowałem z f,F+1+2~3+4 ale za mało mam ogrania i nie znam jeszcze dość dobrze ciosów miśka.
Może lepiej robić po B! b+1?

Jeszcze pytanie o siderolla. Czy można jakoś wykorzystać sideroll~D w połączeniu ze "śledzikami"?
Nie wiem jak to opisać dokładnie :/
Powiedzmy że trafiliśmy SLD 1+2, robię d+1~D i sępię na śledzika na mid, czy coś w ten deseń...
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 18, 2010, 00:02:57
Za to mam pytanie, czy coś takiego:

BTP, f+1, d/b+1,2 B! f,F+1+2

to dobra opcja pod Oki?

Kombinowałem z f,F+1+2~3+4 ale za mało mam ogrania i nie znam jeszcze dość dobrze ciosów miśka.
Może lepiej robić po B! b+1?
Niezła, ale ja właśnie po boundzie radzę robić b+1, które zadaje tyle samo co BTP i zostawia nam przeciwnika pod nogami - jeden backdash, whiffuje ciosem ze wstawania i leci (ale chyba trzeba poczekać z b+1, żeby postać odleciała trochę dalej po B!).

Najlepszą opcją na oki jest u/f+1+2, bo np. na backrollującego mamy darmowego juggle'a po BTP, ale niestety u/f+1+2 trafia dość losowo. Fajne jest też u/f+3+4 -> ROL (pooglądaj moje walki z Poznania).

Jeszcze pytanie o siderolla. Czy można jakoś wykorzystać sideroll~D w połączeniu ze "śledzikami"?
Nie wiem jak to opisać dokładnie :/
Powiedzmy że trafiliśmy SLD 1+2, robię d+1~D i sępię na śledzika na mid, czy coś w ten deseń...
Musiałbyś wszystko dokładnie opisać, bo nie wszystko rozumiem ;) Napiszę tylko tyle, że z danej pozycji z leżenia mamy cios(y) tylko na jedną wysokość (leżymy na brzuchu - low, leżymy na plecach - mid).
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 18, 2010, 00:25:03
Dzięki. u/f+3+4 to właśnie to czego potrzebowałem ^^
Z tym siderollem sprawdzę na Vs i zdam relację/wyjaśnię jeśli to w ogóle jest użyteczne.

Nowy(?) dżagiel po u/f+3

u/f+3, d/f+3,2 B! dash, 4, BTP [60dmg]

Dash 4 jest dość ciężko tam posadzić, testowane na razie na Mokujinie.

Edit

Sprawdziłem na Xiao, Jacku i Larsie.
Siedzi, ale akcja jest IMHO za trudna na vs. 4 musi trafić późno żeby BTP nie whiffowało.
Mało tego można posadzić dash f+4 za cały jeden punkt obrażeń więcej.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 19, 2010, 14:38:20
Czy f,f+1+4, d+1+2 to gwarant?
Czy b+1 jest gwarantowane po ss+1+2?
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 19, 2010, 16:29:02
Czy f,f+1+4, d+1+2 to gwarant?
Nie.

Czy b+1 jest gwarantowane po ss+1+2?
Nie wiem, ale SS+1+2 to bardzo słaby cios.
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Wrzesień 19, 2010, 16:45:33
SS+1+2 to bardzo słaby cios.

How come? Nieźle wymija i chyba nie jest zbyt stratny...

Jak uniknąć d+1+2 po headbuttcie?

Sorry za głupie pytania ^^'
Tytuł: Odp: Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Wrzesień 19, 2010, 16:47:49
How come? Nieźle wymija i chyba nie jest zbyt stratny...
Jest wolne i nie ma zasięgu :(

Jak uniknąć d+1+2 po headbuttcie?
Rollem w bok.