BACKDASH FORUM
Inne serie => Soul Calibur => SOULCALIBUR V => Wątek zaczęty przez: Di w Grudzień 21, 2011, 10:12:08
-
Jeśli dobrze zrozumiałem, Clean Hity będą włączać się randomowo podczas niektórych ciosów ("flagowe" zagrania postaci) i będą je polepszać (damage?). Czy tak rzeczywiście ma być?
-
Tak, będzie random przy niektórych ciosach (u Ivy na pewno 2A+B (stare 3B) i 6B8) ale boost obrażeń jest mały.
To jest coś na wzór critical hitów z grach RPG. Szczerze mówiąc to nie wiem co o tym sądzić. Chyba im więcej randomu tym gorzej...
-
Jak to będzie random to bieda jak nic.
-
Ale bezsens. :F Wracamy do 91 roku i randomowego damage'u?
-
Co za pomysł... Krytyki w SC?! Ktoś to potwierdził w ogóle? Do tej pory Clean Hit załączał się gdy cios trafił z bliska, dobrze rozumiem?
Bidny się trochę robi ten Calibur, mimo że ładny i podoba mi się wizualnie jak żaden inny do tej pory - błyski, ognie, prądy, fajna kolorystyka, ciekawe areny. No nic, zagrać, zagram na pewno i tak!
-
Co za pomysł... Krytyki w SC?! Ktoś to potwierdził w ogóle? Do tej pory Clean Hit załączał się gdy cios trafił z bliska, dobrze rozumiem?
Z tego co pamiętam, zostało o tym powiedziane w trakcie streama z NEC.
Clean Hit do tej pory w Caliburze chyba nie był jawnie obecny, w przeciwieństwie do Tekkena, a jedynie można było mówić o czymś takim na przykładzie 2K,B Mitsa z SCIV (coś jeszcze?).
-
jedynie można było mówić o czymś takim na przykładzie 2K,B Mitsa z SCIV (coś jeszcze?).
W jakim sensie 2KB?
Żeby nie było, Clean hit to nie jest Counter Hit. Nie ma to nic wspólnego z CH, nie wpływa na właściwości ciosów, zwiększa jedynie damage o 5-10 punktów.
Aha, jeszcze jedno. W SC4 damage zmieniał się też w zależności od poziomu zniszczenia "zbroi", ale i tak nikt tego praktycznie nie zauważył. Tutaj będzie podobnie.
-
Zauważyć zauważył, po prostu ciężko takie coś sensownie wykorzystać no bo nie będziesz częściej bić kolesia hajami czy lowami bo te zbroje mu akurat się rozpadły.
Cleam Hitów jako takich nie było. U mitsa można to traktować jako że z daleka 2K nie podcinało, ale to tak na siłę raczej (tak samo jak DF sophie trafiające z dalszej odległości).
Tak jak z resztą nowinek wolę poczekać zanim ponarzekam. Bo może się okazać że jeżeli jest random to na zasadzie takiej że istnieje 5-10% szans na clean hita z pewnej odległości i tylko przy paru ciosach.
-
To jest przypisane tylko do "signature moves", czyli jakichś 5-6 ciosów max.
2K Mitsa zawsze podcina z daleka, to zalezy od tego czy się opóźni B (wtedy kombinacja nie przewraca i całość jest karalna na trafieniu)
-
tak dawno temu w to grałem że nawet nie pamiętam czy o tym wiedziałem czy nie xD
-
Myślałem, że 2K podcina tylko z bliska ;).
-
hahhaa to tam było w ogóle jakieś 2K,B ;]
Po zastanowieniu faktycznie może nie ma o co robić afery, bo ja z tymi zbrojami nie odczułem tego nigdy. A jak to ma być ma 6 ciosów to naprawdę luz.