BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Kabal => Wątek zaczęty przez: Hejt w Sierpień 24, 2011, 16:53:54

Tytuł: Kabal - Combosy
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Sierpień 24, 2011, 16:53:54
Nie ma takiego tematu a może komuś się kiedyś przyda.

Miałem w końcu okazję pograć i wykminiłem fajną rzecz po jump-in kicku. Siedzi j.k~iaGB, dash, f+4~spin, j.p, b+1,2,1, f+3,2~tornado. Kolanko trzeba mocno opóźnić, żeby trafiło przeciwnika tuż nad ziemią, ale jest na to sporo czasu.  33% to całkiem nieźle jak na combo z j.k.

Aha, i najlepsza opcja po f+3,2~spin jaką wyczaiłem to j.k~iaGB, f+3,2~tornado. Da się tam wsadzić jeszcze b+(1,2),1 przed j.k?

Kowal, Moonspell - Wrzućcie coś ciekawego. Interesuje mnie szczególnie corner, bo robię po prostu 4x b+1,2,1 a później b+1~spin i tornado lub po prostu kolanko.
Tytuł: Odp: Kabal - Combosy
Wiadomość wysłana przez: Qjon w Sierpień 24, 2011, 18:27:05
Aha, i najlepsza opcja po f+3,2~spin jaką wyczaiłem to j.k~iaGB, f+3,2~tornado. Da się tam wsadzić jeszcze b+(1,2),1 przed j.k?
Nie, postać odlatuje zbyt daleko i nie da raczej rady dodashować.
Tytuł: Odp: Kabal - Combosy
Wiadomość wysłana przez: kowal w Sierpień 24, 2011, 18:29:25
comba z jkIAGB sa podane
po f4OTG spin siedza dowolne rzeczy kwestia wyboru wiec nie wypisywałem juz tego
ja je zadko robie bo wychodza megazalowo na stiku nie wyrabiam po prostu ze zmaina skosa do przodu i wklepaniem b,b/bu,b/ ub,ub jak kto tam buforuje IAGB

i wariant jego maxa na mindscrean pod konerem daje 45%
b1,2,1, njP, 2,1,f4 spin a potem jugle do oporu ile wejda
da sie wsadzic po njP jeszcze zwykłe jP ale potem sie da tylko jedna piache i spore ryzyko utraty kolanka
mozna tam po njp wklecic ofkors i jK~IAGB

Kabal juz raczej jest rozpracowany od dłuzszego czasu i nic nowego na bank nie znajda w pewnym momencie nudny sie staje i tyle

po f3,2~spin siedzi normalnie juglestarter ale trzeba popchac goscia. a i siedzi tylko gdy dostanie buta z f3 stojac na ziemi albo nisko jak jets zakrecony wyzej to juglestarter nie łapie (łapie tylko stojacych albo jako OTG) dlatego trzeba whifowac 2 hity i udezyc 3cim. dlatego jak karzesz tele to nie wyrywaj sie za wczesnie z f3 bo tracisz okazje na pełnego juglestartera

najdłuzszy reset jaki wyciagnołem na maindscrean to 36%
b1,2,1, 2,1, f4 spin, jP, b1,2,1 1, f4

a ostatnio mielismy gadke o punisherach i np tele scorpa d1 spin albo d4 spin łatwiej ale wolniej
lepsze zamiast haka
Tytuł: Odp: Kabal - Combosy
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Sierpień 24, 2011, 18:50:06
Ani razu nie udało mi się posadzić nj.p po b+1,2,1. :( A co do j.k to ja robiłem po prostu u/f, chwilka, bb~3,2 i po chwili siedziało za każdym razem.

Dzisiaj jak grałem z Furbem to na typów którzy crossupują z j.p cały czas siedzi dobrze posadzone d+4~spin.

Ja zasadniczo w to nie gram bo nie mam możliwości, ale może niedługo będę miał więc chciałbym trochę teorii podłapać, stąd ten temat.
Tytuł: Odp: Kabal - Combosy
Wiadomość wysłana przez: kowal w Sierpień 24, 2011, 19:00:44
pytałes o korner wiec co za problem dac tam njp
a na maindscrean wychodzi mi raz na 10
najlepiej wcisnac 1+2 ale nie z idealnym plusem jak wyrywasz sie z ziemi wtedy troche szans rosnie ze zrobisz to max szybko bo gra zczyta ktores od razu
tak czy inaczej dla mnie to bezuzyteczne  w realnej walce nawet kolsie co to robia na CM sami pisza ze nigdy w realu tego nie robia bo ryzyko jest ogromne.

kolano działa sytuacyjnie jako AA ale dziwie ci sie ze za kazdym razem dla mnie to randomowe sytuacje, z duzym ryzykiem podobnie mozna czesto złapac f4 tele rajdena ale z błedu przeciwnika łapiesz nie tele ale robisz to na CH jak wystartował z czyms wolnym i wyglada na złapane tele ale tylko dla ciebie.

w offie to duzo łatwiej sie łapie armorspinem crosujacych a online wyjdzie raz na 3 proby

no ale tez mam kape i nie mam z kim sprawdzac a doswiadczenia z onlina gdzie sie dostaje wpieprz w sytuacjach gdzie powinno byc na odwrot.
Tytuł: Odp: Kabal - Combosy
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Sierpień 24, 2011, 19:11:30
Nie skumałem, sorry. Obadam ten corner jak będę miał okazję. :)

Czasem nie ma paska na armorspina. ;p No i u mnie szybkie i precyzyjne wklepywanie inputów (np. właśnie w takiej sytuacji jak mnie ktoś crossuje ciągle) leży totalnie - Bo nie gram, więc manual i precyzja leżą i kwiczą. :p
Tytuł: Odp: Kabal - Combosy
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Sierpień 26, 2011, 22:34:42
http://www.youtube.com/watch?v=MUzGd7UPFF4&feature=player_embedded

Najs.
Tytuł: Odp: Kabal - Combosy
Wiadomość wysłana przez: kowal w Sierpień 26, 2011, 23:07:18
ykhm
starsznie słabo te combomovie...
raz nic ciekawego poza bnb a jak sa trudne rzeczy to sa sdzone na Sheevie postaci co ma gigantyczny hitbox i inne opadanie wszelkie OTG siadaja w cholere łatwiej.
klient prawie za kadzym razem pokazuje IAGB i je masci:P
 takiego suba by w zyciu nie trafił robiac na takiej wysokosci ledwo ta shivve trafia co jest cały łeb wyzsza a taki sub o ponad poł łba nizszy
Tytuł: Odp: Kabal - Combosy
Wiadomość wysłana przez: Hejt w Sierpień 26, 2011, 23:21:47
Mi raczej chodziło o te max. dmg. opcje, reszta faktycznie taka sobie.
Tytuł: Odp: Kabal - Combosy
Wiadomość wysłana przez: MoonSpell w Sierpień 29, 2011, 15:09:58
Sorry, ze tak pozno, ale malo kiedy tu zagladam.

Jesli chodzi o corner to moja rada zbytnio sie nie bedzie roznic. Majac okazje posadzenia b1,2,1 dajesz njp i dajesz 3x b1,2,1 konczac kolankiem. To daje Ci jakies 37%+ (dokladnie nie pamietam) no i idzie 4% chipa a jak dobrze trafisz to kosy lub Overhead grab.

Midscreen:

Tutaj odpusc sobie po b121 NJP bo to nie wchodzi. Tzn wchodzi raz na 5 razy a dmg nie jest tego warte.
Kabal ma sporo mozliwosci dajacych podobny dmg. Moja rada jest taka: robisz to co jest pewniejsze.
jk~iagb czasem mi nie wychodzi - tzn gas bomb mi nie wychodzi a przeciwnik upada. Tak, ze zapewne jest to sprawa do zalatwienia w Labie, ale tak jak powiedzalem. Ide juz na pewniaki jak sie gra o browar.

Mnie Kabal jeszcze nie znudzil. Sztuka cancelowania spina jest piekna. Jak dla mnie to wlasnie to go tak odroznia od pozostalych postaci. Mozna to rozwijac i to naprawde wyglada efektownie i wymaga naprawde sporego skilla. Fakt, ze przy kazdym nie udanym Spinie wystawiamy sie na combo daje spora koncentracje.