BACKDASH FORUM
Media => Hardware => Wątek zaczęty przez: Pit26 w Maj 17, 2011, 16:23:19
-
Witam wszystkich. Posiadam 6 buttonowego custom sticka do X360 i problem w grze przejawia się tym, że gdy ustawiam pod RB i LB potrzebne mi LT i RT stick trzyma mi cały czas jednocześnie RB i LB i na odwrót. Mniemam, że w sticku wszystko jest podłączone prawidłowo bo w Soul Calibur jest możliwość wtedy zbindować dwa przyciski pod jednym a nieużywany poprostu wyłączyć z użytku. W MK nie ma możliwości wyłączenia żadnego przycisku z użytku każdy mósi mieć podporządkowany jeden. Czy istnieje jakieś wyjście z tej sytuacji czy może jest potrzeba ingerencji w sprzęt?. Jeśli tak to czy ktoś może mnie poratować jakimś tutorial'em. Dodam tylko, że potrzebuję tylko to co jest pod LT i RT. LB i RB są mi nie potrzebne.
-
Nie, nie da się odbindować przyciskow, ta gra jest po prostu tak chujowo zrobiona.:)
-
Na dedykowanym sticku do tej części MK jest równierz 6 buttonów więc na customowanym też powinna chyba być możliwość normalnej gry.
-
Trzeba przylutować oporniki 10K pod trigger'y.
-
OK, więc teraz pytanie ile takich oporników potrzebuję i jak powinny być przylutowane?. Na tym filmiku http://www.youtube.com/watch?v=bXkUo090ffY&feature=related łączenie triggerów pojawia się w 06:10, myślę że powinny być umiejscowione w tym samym miejscu, ponieważ mój stick też jest zrobiony z pada kablowego. Nie powinnien być to skomplikowany zabieg myślę ale jeśli macie więcej podpowiedzi to piszcie. Całą wiedzę zabiorę do znajomego elektronika.
Znalazłem też coś takiego http://www.youtube.com/watch?v=p5dojbIQPMk Czy schemat pokazany na końcu filmiki będzie poprawny też w zastosowaniu oporników w moim przypadku?
-
2 oporniki 10k lutujesz RT1 z RT3 i LT1 i LT3
(http://i50.photobucket.com/albums/f320/RDCXBG/SFAC%20Mod/3.jpg)
(http://i50.photobucket.com/albums/f320/RDCXBG/SFAC%20Mod/4.jpg)
-
Ok, takie oporniki o mocy 1/4W i tolerancji 5% będą odpowiednie?
Edit:
Zauważyłem, że punkty lutowane na płytce od pada są mocno obklejone warstwą kleju i nie idzie się dostać do nich, istnieje jakaś inna możliwość umiejscowienia ich niż na płytcce?
-
Ja wiem tylko tyle co napisałem marny ze mnie składacz AS'ów , może powinieneś się zapytać Wilk'a (forumowy custom AS master)
Co do oporników to się na nich nie znam za bardzo , lepiej zalutuj takie co maj na pewno 10k.
-
Biedny los Xboksiarza jak patrzę na lutowane PCB od dedykowanych padów.
Widzę przyszłościowo problem natury złośliwości rzeczy martwych, co może (a napisał bym że i pewnie będzie) się objawiać odrywaniem tych lutowanych ścieżek wytworzonymi wibracjami, podczas niemiłosiernego "pizgania" w buttony oraz siłowania się z joyem. Oczywiście jeśli ich nie zalejemy klejem, oraz nie przegrzejemy ścieżki co bankowo zaowocuje odpadnięciem jej od płytki.
Po co tak kombinować skoro można już spotkać dedykowane customowym stickom PCB do xboxa 360, które obsługuje też PC oraz PS3. Zwie się PS360
tutaj można zobaczyć jak się to prezentuje
https://www.akihabarashop.jp/misc/PS360.pdf
A patrząc na PCB zdjęcia maddeesta to wersja bezprzewodowa, Pit ma kablową :/ - może są tam jakieś inne komplikacje, a te rezystory znalazły swoje miejsce być może w związku z brakiem (wylutowaniem) potencjometrów odpowiedzialnych za triggery. Jeśli więc Pit masz w tych miejscach podłączone przewody to moja odpowiedź brzmi - możesz lutować do przewodów.
-
Nie zrobię tego, poddaję się... . Znalazłem diagramy od wersji kablowej ale ta płytka jest tak poklejona, że nie widać nawet czy dany kabel idzie akurat w punkty od triggerów.
-
Imo łatwiejsze rozwiązanie to po prostu ostrożna gra i nie wciskanie przypadkowo niechcianych przycisków.
Just sayin'.
-
Imo łatwiejsze rozwiązanie to po prostu ostrożna gra i nie wciskanie przypadkowo niechcianych przycisków.
Just sayin'.
To nie jest żadne rozwiązanie
-
Sprawa zamknięta. problem rozwiązany został bardzo banalnie. Wszystkim dziękuje za pomoc.