BACKDASH FORUM

Mortal Kombat => Postacie => Mortal Kombat 9 => Noob Saibot => Wątek zaczęty przez: gaawa w Kwiecień 22, 2011, 02:30:24

Tytuł: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: gaawa w Kwiecień 22, 2011, 02:30:24
Całkiem niezła ścianka Noobem:
b+1,2,1,4 xx Shadow Upknee, 2,1,2 xx EX Shadow Upknee, b+1,2,1,4 xx Shadow Charge - 14 hit 36%
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Kwiecień 22, 2011, 02:33:25
co to jest to "xx" ??
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Snake w Kwiecień 22, 2011, 02:49:27
Cancel.
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Kwiecień 22, 2011, 13:09:49
Buuu nie lubię juggli z EXami, najlepiej ogarnąć takie bez EXów :)
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 23, 2011, 03:47:57
Chciałem mainować Nooba, ale nie mogę wymyślić żadnego porządnego midscreena...

b+1,2,1,4~teleport slam za 22% to w sumie jedyne sensowne combo...
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Kwiecień 23, 2011, 11:48:43
Buuu nie lubię juggli z EXami, najlepiej ogarnąć takie bez EXów :)

Masz na starcie walki 1/3 paska, a jak zrobisz jeszcze first attack to już dwa EXy są. Nie problem. ;)
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Kwiecień 23, 2011, 13:37:05
Noob w sumie bazuje na tych swoich czarnych dziurach i chmurce. Comba słabe, ale rzuca po nich takie ustrojstwo i przeciwnik nie wie, czy ma stać w miejscu, czy się ruszyć. Jak źle wybierze - łyka kolejny raz. Można też skończyć combo chmurką no i sępić na jakiegoś unblocka. Imo to będzie jedna z takich postaci, która sama średnio wyrabia, natomiast w teamie będzie dawać radę (asysta z chmurką choćby).
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Punkstyler w Kwiecień 23, 2011, 14:29:53
Jego Hole to jak dla mnie śmiech na sali... trafia raz na 5 razy, może z czasem ludzie zaczną to ogarniać. Na razie niezbyt jednak przydatne, do tego wystawieni wtedy jesteśmy jak pranie na wiosnę.
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 25, 2011, 03:16:08
Hole też wydają mi się niezbyt przydatne, ale z weryfikacją poczekam na jakąś dłuższą sesję na VS.

Na razie wygląda na to że Noobkiem zonuje się tacklami/slide'ami i kara whiffy tele slamem, bo nie ma za bardzo narzędzi do robienia czegokolwiek innego...

EDIT:

Przy ścianie
2,1,2~Knee, f+3,3,3~Ex Knee b+1,2,1,4~Ghostball 37% i przeciwnik nie może blokować ^~^
2,1,2~Knee, f+3,3,3~Knee, f+3,3,3~Knee, 1,2~Knee d+4~Charge 39% bez paska
2,1,2~Ex Knee, 4, 4, 1,2~Knee, 1,2~Knee, 1,2~Knee, d+4~Charge 49% z jednym paskiem
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: SłońTrombalski w Kwiecień 26, 2011, 08:47:19
Noob w sumie bazuje na tych swoich czarnych dziurach i chmurce.

30 sec gry i nikt tego nie łyka.
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 26, 2011, 09:56:35
Po Ex Knee w polu combujemy charge'a. Gdyby Noob miał po tym jakiegoś juggle'a pod 30% byłby dużo lepszy...

Co czarnych dziur to można je przeskakiwać na reakcję. Najważniejsze ciosy Nooba to zdecydowanie Knee i Charge. Ten pierwszy to dobry anti air, a drugim zone'ujemy.
Ghostball dobry jest zwłaszcza pod ścianą, a w polu można go combować w kilka rzeczy np. b+1,2,1~Ghostball.
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Punkstyler w Kwiecień 27, 2011, 00:48:07
Dziś trochę posiedziałem i... też nic na mid screenie wartego uwagi nie znalazłem :/ Potem poszukałem na necie i też nic na mid. Same walle, a noob średnio ma narzędzia by tam kogoś wpakować. Myślałem, że jego siłą będzie kulka pozbawiająca bloka ale co z tego, skoro i tak na chwilę obecną nie znane są jakiekolwiek konkretne kombosy. Jedyna zaleta tej postaci wydaje się być wygląd i świetnie wyglądający throw :) Coś mi się wydaje, że gra tą postacią to będzie:
Combo skończone ghostabllem, combo skończone ghostballem, combo skończone ghostaballem, i modlenie się, aby trafiać w zamiary przeciwnika po ghostaballu by móc zrobić następne combo :)
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: MaDJaRwAL w Kwiecień 27, 2011, 11:19:22
Zgodze sie z wami midscreena to Noob praktycznie nie ma zadnego :( .Gdyby chociaz Shadow Kick dzialal jako juggle starter juz wtedy mysle mial by jakies konkretne comba a tak to lipa :(
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 27, 2011, 13:17:52
Gdyby Noobek miał combo po ShadowKnee, nawet po Ex wersji, był by o niebo lepszy.
Na razie jest tylko Ex Knee~Charge za 19%, i zdaje się że nic lepszego tam nie siądzie...

Ma niby jakieś combo po BlackHole'u, robi się nJP i dalej chyba 1,2, dash, 1,2~charge albo b+1,2,1,4~TeleSlam (to drugie mocniejsze z tego co pamiętam.)

Jego kulka negująca blok to jakaś parodia... taka super uboga wersja mrożenia Sub0, bo przeciwnik i tak może nam uciekać, a Noob ma tak wolne ciosy że nie ma szans na złapanie oponenta na jakieś mocniejsze combo, do tego sama kulka też śmiesznie wolna. Jedynie można próbować TeleSlam/Charge/Slide kiedy przeciwnik jest pod wpływem kulki.

Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Di w Kwiecień 27, 2011, 13:21:49
Lepiej robić ulepszoną kulkę, jeśli nie szkoda nam paska :).
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Kwiecień 27, 2011, 13:30:34
W sumie racja. Pomyślałem jeszcze o b+2,1~Ghostball. Powinno zostawić przeciwnika dość blisko, a co najważniejsze stojącego co by nie mógł się ratować get up attackiem. Może jeśli zrobimy b+2,1~Ex Ghostball przeciwnik nawet nam strzeli frontdasha żeby nadziać się na jakiś starter :P

Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: True_Mumin w Kwiecień 27, 2011, 13:32:42
Noob jest trudną postacią, ale nie skreślałbym go. Taka z niego Rachel Mortalowa chyba jest troszkę. Mocny zoning, dziwne triki i pułapki, słaby damage. Hmmmm... :]
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Lipiec 20, 2011, 23:55:12
Nowa ściana:

2,1,2~Knee, 2,1,2~Knee, 1~Knee, 1,2~Knee, 1,2~Knee, d+1~Charge za 40% bez paska. Jakoś lepiej mi leży niż ta którą próbowałem stosować wcześniej.
2,1,2~Knee, 2,1~Knee, 1~Knee, b+1,2,1,4~Disabler 34% na Disablera

Najmocniejsze niebrejkowalne kombo pod ścianą jakie udało mi się wymyślić:
2,1,2~EX Knee, EX Knee, Knee, EX Knee, Knee, Knee, Knee, Knee, Knee, Charge 50% za trzy paski - czasami warto (mimo że można po prostu jepnąć XRaya zaraz po 2,1,2 za 43 :P)

Mocne XRay combo po BlackHole resecie:

BlackHole (Charge trafia), NJP, micro dash, 3~XRay 47% (liczone z Chargem)
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Caracal82 w Październik 11, 2011, 06:27:19
grałem z jednym kolesiem który black holem stwarzał fajny mindgame w kombosie mianowicie nie jestem pewien czy dokładnie tak to robił ale wyglądało to przynajmniej tak  : B+2,2,1,4 black hole i charge i teraz jesli kolo blokuje to wpada w black hole i noob od razu robi neutral jp i kontynuuje kombo jesli probuje uskoczyc przed holem wpada w tackle. Sam próbowałem to kombo zrobić ale albo brakuje mi skilla albo czegoś nie dostrzegłem jeszcze w tym kombie nie mniej jednak fajna taktyka :)
Tytuł: Odp: Noob Saibot - Combo's & Juggle
Wiadomość wysłana przez: Dae w Październik 11, 2011, 11:51:33
Pisałem o tym combo w poradniku ;P

Wygląda to tak: b+1,2,1,4~Hole (d,f+2) robimy małego backdasha i walimy Charge. Kiedy przeciwnik wpada do Hole'a walimy NJP, dash b+2, b+1,2,1,4 i możemy powtórzyć setup z Hole'm lub skończyć combo specjalem (Charge, Slide lub TeleSlam).

Problem z tym setupem jest taki że łatwo go uniknąc - wystarczy roll i skok, lub wake up attack - ale jeśli już nauczymy przeciwnika skakać po rzuconym Hole'u możemy łapać go nowym super-mega-awesome TeleSlamem :P