BACKDASH FORUM
Inne serie => Marvel vs. Capcom => Marvel vs. Capcom 3 => Wątek zaczęty przez: Hiryu w Marzec 02, 2011, 15:47:10
-
Jak się zapatrujecie na X factor? Im więcej walk oglądam, tym bardziej dochodzę do wniosku, że capcom się zagalopował z tym manewrem. anulowanie chip (w MvC3 to już oficjalnie powinno być "cheap") damage jest ok, przedłużanie combosów też, ale zwiększanie obrażeń / prędkości...
Szkoda, że nie zostawiono go tylko na 1 poziomie, albo w ogóle nie odpuszczono sobie zwiększania statystyk postaci.
-
Nie jestem fanem takich rozwiązań. Już od czasów CvS2 i K-Groove gracze krytykowali system, w którym gra wynagradza słabszych graczy manewrem umożliwiającym comeback (obrywam przez całą walkę ale ładuje mi się ni z dupy ni z pietruchy pasek umożliwiający odpalenie supera za 1/3-1/2 energii wciąż umożliwiajacy wygraną). Potem mielismy (mamy) SF4 a w MvC3 osiągneło to apogeum umożliwiając odpalenie boostu już na samym początku walki. Oczywiscie, jak długo nie damy się trafić tak długo mamy możliwosć skontrowania, ale X-Factor - jesli na poczatku walki, to odpalany jest na ogół w celu eliminacji przeciwnika jako cancel pierwszego supera.
Drugi Marvel obył się jakos bez tego :D :D :D
http://www.youtube.com/watch?v=aGoB_vVmBs4
mehehehe
Co nie zmienia faktu, że mvc3 nadal bardzo mi się podoba...
-
Mi też, póki co gra się bardzo przyjemnie. Niemniej jeśli mam już na coś narzekać, raczej będę na XF niż na Sentinela. Capcom powinien zerżnąć meter managment z GG i byłoby dobrze. Przedłużanie comba za pasek hypera, oddzielny mechanizm od "comebacku" ;)
-
Grając właśnie u Wacho wpadłem na pomysł. Idealnym rozwiązaniem dla mnie byłoby wykorzystanie X Factor również w obronie, coś na zasadzie bursta z Guilty Geara. Można by było przerwać 1 combos w grze, sądzę że dużo by to zmieniło. Ewentualnie usunąc bonusy w postaci silniejszych ciosów i ograniczyć tylko do cancelowania hyperów itd.
-
X factor jest ok. Każdy może użyć raz na walkę. Nie uczciwe mogą wydawać się boosty dla postaci podczas x-factora - niektóre postacie mają dużo więcej zwiększone parametry (damage/speed) podczas trwania od innych.
-
Dużo więcej? Przecież wszystko jest procentowo ustalone.
X-factor nie jest tak tępy jak ultry i rage, bo każdy z graczy ma do niego dostęp i stwarza kolejny poziom strategii - kiedy go użyć.
Problem jedynie są chyba te instant kille kilku postaci za pojedynczy błąd. Wtedy już x-factor level 3 przegranemu nie pomoże, więc strategia znika.