BACKDASH FORUM
Inne serie => Postacie => Marvel vs. Capcom 3 => Marvel vs. Capcom => Wesker => Wątek zaczęty przez: Slide w Luty 22, 2011, 12:25:11
-
Dyskusja na temat postaci - historia, smaczki, matchup itp.
-
236AA hyper, stań w miejscu, select.
Walka wygrana nawet, jeśli potem przegrasz :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=lQBEjOYVqyM&feature=player_embedded
Kiedy można ukarać random Weskera.
-
Ogólnie maximum weskera sie raczej nie karze chyba ze ktoś jest tak mało rozważny że odpala to będąc na styk z przeciwnikiem. Ale raczej wątpię bo nawet Pitrex jak z nim grałem to spamując tym ani razu nie odpalił tego z tej odległości a z grą miał styczność pierwszy raz.
Można próbować go ściągnąć hyperem pod sam koniec licząc na to że nas zostawi i odbije się jeszcze ze 2-3 razy od ściany. Ewentualnie jak mamy hyera z pierwszymi klatkami niewidzialności to wystarczy mashować na block stunie i jak tylko się uwolnimy między hitami to postać wypuści hypera. No ale jak mamy takiego hypera to najlepiej w ogóle odpalić to jak tylko wesker zacznie swojego.
Jak nie mamy takiego hypera a mamy pasek to mozna go jeb.nanc snap backeim w łeb tylko trzeba jeszcze sprawdzić czy nasza postać ma dobrego snapbacka do tego, taka finiks skosi tym zawsze weskera (ale to bardziej for show bo ona ma fajnego hypera do tego) i w najgorszym wypadku będzie trade.
Zawsze też można go pacnąć loł panczem lub jakimś innym szybkim ciosem jak będzie leciał ale to już jest risk i tylko jak się bawimy ;d
-
http://www.youtube.com/watch?v=8292ab_si74&feature=player_embedded
Bójcie się Weskera, dziś to sprawdzę w Labie ;]
-
O w mordę. Off to the lab!
-
Siadam. Czytam tytuł filmiku, krzyczę: "brołkeeeeeeen"
No a potem idę do treningu.
-
Całkiem normalne patrząc na to co on potrafi z odpowiednią asystą:p.
-
Ja miałem problemy z posadzeniem prawdę mówiąc :P Ale wydaje mi się, że najlepsze w tym setupie jest to, że przeciwnik się go nie spodziewa - tak naprawdę nie trzeba mieć jakichś nadzwyczajnych reakcji, żeby zauważyć skok i zablokować na high, gorzej jak ktoś ma jeszcze asystę na low ;)
-
do posadzenia na dummy dość proste gorzej żeby tak posadzić by nie było żadnych luk bo inaczej przeciwnik po zablokowaniu pierwszych 2-3 ciosów może sobie trzymać u/b i mashować h i albo blokować w powietrzu albo złapać weskera.
A do zablokowania raczej trudne jest, jeżeli wierzyć fd to jego j.S ma 10 klatek + 5 aktywnych. Tutaj wchodzi to w 3-5 klatce więc nawet niech będzie 15 klatek na reakcje (skok się nie liczy bo cios zaczyna się w pierwszych klatkach po oderwaniu się od ziemi), dodając to tego input laga to jest to awykonalne do zablokowania na reakcje. Trzeba zgadywać.
A nie, sorry on tam skacze z jump p, co jest jeszcze szybsze. Więc w sumie nie wiem o co chodziło z tym skokiem xD.
-
To widocznie ja źle ten cios robiłem, bo przy record/playback zdawalo mi sie, ze spokojnie jest czas na puszczenie dołu widząc animację skoku.
-
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=LtdH3QGycUM
Widzę że mój main team pozostanie bez zmian ;p Tak sobie dzisiaj oglądałem change logi od maxiego, albert po staremu, do przodu i nabijamy paski. Teraz przy okazji zadajemy prawie 800 dmg...
-
No nie wiem, czy tak po staremu. Viscant twierdzi, że nerf pistoletu jest olbrzymi i ciężko się z nim nie zgodzić.
-
Nerf pistolet owszem, dostał jednak w zamian kilka rzeczy które sprawiają że dalej będzie masakratorem (info potwierdził maximilian w changelogu i justin wong na twiterze).