BACKDASH FORUM

Inne serie => Postacie => Marvel vs. Capcom 3 => Marvel vs. Capcom => Ryu => Wątek zaczęty przez: Slide w Luty 22, 2011, 01:09:07

Tytuł: [Ryu] Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Slide w Luty 22, 2011, 01:09:07
Dyskusja na temat postaci - historia, smaczki, matchup itp.
Tytuł: Odp: [Ryu] Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Maj 16, 2011, 02:27:45
http://forums.eventhubs.com/viewtopic.php?f=77&t=6221

Wszystko o RYU.
Tytuł: Odp: [Ryu] Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Sierpień 29, 2011, 16:22:04
Zapowiada się że Ryjek dostanie największego buffa ze wszystkich postaci. Trochę faktów, trochę przypuszczeń i trochę gdybania :)

-Standing overhead cancelable into special moves= Ciekawe czy będzie można zrobić tego buta po którym mamy Wall bounce czy tylko hadouken, SRK i huricane. W każdym razie to i tak sporo bo wszystko co wymieniłem jest cancelowalne w hypera. Możliwe że będzie się dało specialne ciosy cancelować w tą jego nową "power up " version. Wtedy będą wychodzić niezłe komba, sytuacja identyczna jak z berserker slashem Logana. To naprawdę ogromny buff ;p

-power up = W nowej postawie Ryjek otrzymuje kilka ciekawych dodatków : SRK z klatkami niewidzialności, rapid hadoukens, power up hypers (m.in. odbijający się od ściany shin hadouken). Prawdopodobnie w tej postawie będzie też miał zbuffowane asysty.

-Rapid hadoukens = "If you throw a fireball with Special, it's one little anemic fireball that doesn't look that great, but if you hold down the special button [for a moment], it powers up to a hypersonic fireball that you don't even see, but if it hits, it'll explode on you and you bounce off the wall and can combo after that"

-Special srk= "He's got a new special too, a new Shoryuken. If you do a Special Shoryuken, it gives him a powered-up, special Shoryuken which launches and throws up a little almost projectile-thing like Dr. Doom's."

Ogólnie wiele zależy od tego co zaoferuje nowa postawa, ciekawy projectile (który za zasłoną asysty będzie można łatwo zchargować), asysta srk z klatkami niewidzialności (coś jak cyclops w mvc 2 ?). Wiem już na pewno że będę nim grał, fajnie że Ryjek będzie się teraz dzielnie bronił przed mutantami z innych światów ;p
Tytuł: Odp: [Ryu] Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Kot w Sierpień 29, 2011, 17:06:13
No i w końcu nie będzie takim troche gorszym Akumą... Ale:
- Wallbounce nie jest specialem tylko uniquiem, tak samo jak overhead, wiec cancelowac mozna wlasciwie tylko w tatsu bo reszta jest bez sensu, nie wiem od kiedy mozna specjale Ryu cancelować w hypera, tj. nigdy tego nie widziałem,
- Shoryuken na asyście może być koks, a te rapid hadoukeny brzmią strasznie przekoks,
- I w ogóle nie rozumiem tego o Shoryukenie. Że będzie miał drugi specjal? I będzie op?
Tytuł: Odp: [Ryu] Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Snake w Sierpień 30, 2011, 01:21:03
Hmm, przecież to kopniak dający wallbounce'a to special, robi się go reversed DP. :d A speciale każdej postaci można cancelować a supery, przecież nawet Ryjem czasem się robi air tatsu xx super. ;]
Tytuł: Odp: [Ryu] Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Kot w Sierpień 30, 2011, 10:40:01
Nie wiem ja Ty, ale ja nie umiem cancelować KAŻDEGO specjala w Hypera - na przykład shoryuken Ryu wybija przeciwnika tak szybko i wysoko, że nie idzie go cancelować w shinhado. Z hadoukena i tatsu też nie zrobisz normalnych combo, wiec zostaje kop z wallboubcem, który faktycznie jest specjalem (byłem pewien że to b+H).
Tytuł: Odp: [Ryu] Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Sierpień 30, 2011, 10:59:03
Kot, to jest norma, wystarczy triale obczaić ;) Każdego speciala możesz cancelować w hypera czyli możliwe są następujące komba :

cr.l, cr.m, cr.h xx qcf+atk xx qcf +atk+atk  = hadouken do shin hadoukena

cr.l, cr.m, cr.h xx DP+atk xx qcf +atk+atk  = SRK do air shin hadoukena

cr.l, cr.m, cr.h xx qcb+atk xx qcf +atk+atk = spinning kick do air shin hadoukena

cr.l, cr.m, cr.h xx reverse DP+atk xx qcf +atk+atk  =  but z wallbouncem do shin hadoukena


Nie jest to żadną tajemnica, nie wydaje mi się również by Snake był jedynym który to wie :)

Tytuł: Odp: [Ryu] Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Kot w Sierpień 30, 2011, 11:19:22
Chodzi mi o to, że
- Cancelowanie w tatsu, i hado pozwoli tylko na combo f+M xx Tatsu/Hado xx Shin Hado, podczas gdy po overheadzie chciałoby się więcej,
- Dlatego właściwie zawsze po overheadzie będzie się robić cios z wallbouncem, żeby mieć normalne combo,
- Spędziłem kwadrans w treningu i nie udało mi się ani razu trafić shoryu xx shinhado i w ogóle nie wyobrażam sobie jak to zrobić, podczas gdy takim Akumą wchodziło bez problemu (co mnie wręcz zdziwiło).
Tytuł: Odp: [Ryu] Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Sierpień 30, 2011, 11:31:37
Zaraz sprawdze Ryjkiem, pamiętam że miał takiego triala. Akumą to nawet przydatne jest ;p Po overheadzie Ryja "cokolwiek" to już coś, obecnie można jedynie było zrobić xfactor i S.
Tytuł: Odp: [Ryu] Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Wrzesień 11, 2011, 14:12:37
http://www.youtube.com/watch?v=i00K1VT40zA&t=2m20s


Nowe ciosy.
Tytuł: Odp: [Ryu] Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: KOKOLINO w Wrzesień 11, 2011, 15:08:56
http://www.youtube.com/watch?v=i00K1VT40zA&t=2m20s


Nowe ciosy.


Nieżle go  zbuffowali teraz Ryjek może sporo namieszac +special od ścian sie odbijający poprostu lololololololol
Tytuł: Odp: [Ryu] Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Listopad 09, 2011, 13:09:35
Naps grał RYu na turnieju norcal vs capcom 2 :D Ciekawostka : Overheada można jeszcze cancelować w S czyli identycznie jak u Akumy.