BACKDASH FORUM
Tekken => Postacie => Tekken 6 / BR => Ling Xiaoyu => Wątek zaczęty przez: Wacho_VHO w Grudzień 20, 2009, 13:49:47
-
...których nie można nie używać grając Xiaoyu.
Moja lista:
1. df+1 - m, 14fr poke, high crush, bezpieczny na bloku, trakuje w jedną stronę; tak, jak w każdym poprzednim Tekkenie, jeśli nie wiadomo co robić, robimy df+1
2. 1,d+2~f - h,m, 10fr poke, NC, bezpieczne na bloku, najlepsza kara na -10, możliwość przejścia do RDS
3. df+4 - m, 13fr poke, bezpieczny na bloku, trakuje w jedną stronę
4. b+1 - m, 9fr - drugi najszybszy cios w grze, zagranie, które dzięki swojej szybkości i wbudowanemu mini-SSR przerywa ogromną ilość stringów, ciosów, zgadywanek
5. df+2~1 - m,m, 15fr, wybija na normal hicie, na bloku -12 (wcześniej było -17), trackuje, trafia leżących
6. SS4 - l, 18fr, -13 na bloku, na CH juggluje, high crush, można znacznie opóźniać, trafia leżących
7. ff+3 - m, 15fr, -5 na bloku, zostawia nas w BT, na CH odwraca przeciwnika bokiem do nas, trafia leżących
8. AOP uf+3 - m, 15fr, low crush, na bloku kara na wybitkę, juggluje na normal hicie; żeby uniknąć kary można kontynuować przez 1_3 (odpowiednio -4_-8) - obie te wersje nadal umożliwiają juggle
9. AOP u+4 - m, 17fr poke, low crush, daleki zasięg, bezpieczny na bloku (z daleka -1, z bliska -9), użyteczny w jugglach, dobry wake up (juggluje wstających)
10. ff+1+2,1+2 (XMTS) - m,m, 15fr, nc, bezpieczne na bloku, daleki zasięg, pierwszy cios daje przewagę na hicie (+5), gdy trafimy tylko drugim na CH, mamy pełnego juggla
Grając Chinką należy pamiętać też o takich zagraniach, jak: 4~3 (high & low crush, juggle na CH, zasięg), AOP 4 (szybkość), f+1+2 (kara na -12), db+1 (Xiałkowy deathfist), uf+3 (hopkick).
-
Tak sobie myślałem nad swoją listą od dłuższego czasu ale ciężko jest podać 10 najlepszych najprzydatniejszych ciosów dla Xio bo ma tego za wiele.
No ale jakbym miał coś sklecić tak żeby nie za bardzo dublować to by było coś takiego:
df+1 - j/w
4 - 11 klatek, bezpieczne, no i combo za prawie 70 na CH
uf+3 - low kraszujący hop kick na janka
f+1+2 - 12 klatek, jedyna kara xio na niektóre ciosy, wall splat
df+2~1 - było
ss4 - było
ff+3 - było
AOP uf+3 - było
rds 1+2 1+2 - opcja na mid z równowagą, hit confirmowalna.
iwr+3 - przewaga na bloku pozwalająca na mix up, juggle na trafieniu.
-
uf+3 - low kraszujący hop kick na janka
?
-
No tak się mówi no.
-
zamieszałeś >:(
-
Oooojj a ty czekałeś z tym ciosem specjalnie na sparingi z jakimś Janem bądź Januszem : D. No przepraszam : ).
-
Po kilkukrotnym przeczytaniu opisu u/f+3 stwierdzam, że Liberty dobrze napisał. Może dałoby się to ładniej skomponować, ale po krótkiej analizie wiadomo o co chodzi.
8)
-
Jako że nie ma ogólnego tematu i ten jest ogólnospamowy: zapewne już to wiecie, ale będzie dla potomnych - d+3+4 ma właściwości autoparry na ręce.
-
Przepraszam mam ostatnio kłopoty w czytaniu ze zrozumieniem :P po mojemu u/f+3 to High , który crashuje low'y.
Oooojj a ty czekałeś z tym ciosem specjalnie na sparingi z jakimś Janem bądź Januszem : D
Znowu mam kłopot ze zrozumieniem tekstu:P jakim jankiem? przecież nie grałem z tobą w T6 :P
SS4 - l, 18fr, -13 na bloku, na CH juggluje, high crush, można znacznie opóźniać, trafia leżących
nadal ma stratę na normalu?
1.d/f+1
2.AoP u/f+3,3
3.u/f+3
4. Ch 4
5. Ki charge
6. RDS 1
7.f,f+3
8. 1+2
9. d/b+3
10. XMTS
-
No nic dziwnego że narzekasz tak na tego tekkena skoro myślisz że u/f+3 to high, kiedy ona nie ma żadnego high'a z nogi pod u/f ;].
Oooojj a ty czekałeś z tym ciosem specjalnie na sparingi z jakimś Janem bądź Januszem : D
Znowu mam kłopot ze zrozumieniem tekstu:P jakim jankiem? przecież nie grałem z tobą w T6 :P
No wlaśnie dlatego napisałem że ciągle czekasz;].
SS4 - l, 18fr, -13 na bloku, na CH juggluje, high crush, można znacznie opóźniać, trafia leżących
nadal ma stratę na normalu?
Tak -2.
-
wiesz no, dziękuje że uważasz mnie za idiotę ale potrafię jeszcze poznać po notacji cios. Zresztą sorki, po prostu jestem w miarę prostym człowiekiem i nie mam tak pokrętnej logiki ::)
-
Ale ja w ogóle nie wiem o co ci chodzi, wstałeś chyba lewą nogą, pytasz to odpowiadam, ironizujesz to ja to ciągnę i wszyscy są zadowoleni a przynajmniej tak mi się zdawało do godziny 22:45 kiedy to przeczytałem twojego posta.
Może sam coś zle odczytałem i czegoś nie zrozumiałem nie wiem:b.
Snejk, może ty wiesz? Lubisz analizować czyjś tekst.
Albo lepiej nie analizuj bo się zaraz przyczepisz że zdań nie zaczyna się małą literą ;f.
-
Więc dziekuję za odpowiedź i wyprowadzenie mnie z błędu. ;)
-
Zaczynanie zdań małą literą jest normalne i powszechnie akceptowane w internecie, tak samo jak nieużywanie polskich znaków ;)
Napisz tylko który post mam przeanalizować. A raczej analizę którego posta mam tutaj opisać ; D
-
Spoko zaszło nieporozumienie z mojej strony, poprostu zła interpretacja opisu ciosu podaneko przez ( między" low kraszujący", a "low'kraszujący" ) Libera :p coś na wzór" moja stara piła, jest w piwnicy" a "moja stara, piła i jest w piwnicy"
-
Wiem gdzie zaszło nieporozumienie ;] Libertiemu chodziło o cios, który kraszuje lowy, a ty pomyślałeś, że chodzi o low, który coś kraszuje. Od początku wiedziałem w którym momencie i przez co dokładnie się nie zrozumieliście, nic nie pisałem żeby było co czytać na forumku ;p
-
Oh Ty paskudo ;) :D
-
O lol, no niech jest ; D.