BACKDASH FORUM
Inne serie => Postacie => Marvel vs. Capcom 3 => Marvel vs. Capcom => Dr. Doom => Wątek zaczęty przez: Slide w Luty 21, 2011, 12:05:53
-
Dyskusja na temat postaci - historia, smaczki, matchup itp.
-
Mój numer jeden, bez niego żaden mój team nie wygra ;]
-
Jakiego typu postacią jest Dr Doom? Jakie są jego silne strony?
Zastanawiam się nad drugim teamem MODOK/Dr Doom/Sentinel stąd moje pytanie.
-
na pewno ma jedną z lepszych asyst w grze - hidden missles.
druga rzecz, która zwróciła moją uwagę to bardzo szybki high po air dashu - to chyba u niego party starter.
-
Keep out, dużo zabawy w powietrzu, dobry DMG z naturali, kozacki overhead z powietrza, niezły projectile, w dwójce miał jedną z najlepszych assyst w grze (molecular shield) , teraz jest dalej dobra ale to nie to samo (choć jako asysta w combosach dalej rewelacja), ogólnie ciekawa postać, ale zdecydowanie bardziej defensywna, ma 8way dasha choć słabo cancelowalnego. Umie latac :P
-
Doom dysponując mnogością świetnych projectile'i niewątpliwie wpada w kategorie keep awaya, przy czym ma całkiem niezlą mobilność.
Prawie wszystkie jego normale można cancelować dashem, co otwiera nowe możliwości combowania, tanich mixupów (jumpin, dash cancel, low), jak i zabezpiecza nas przed karami.
Do tego ma naprawde solidne asysty.
Też się przymierzam do niego, ale na razie comba z tysiącami dash canceli średnio mi wychodzą na zdrowie.
-
Jeszcze mam takie pytanie czy to postać ładująca pasek hypera czy raczej go wydająca?
-
Ja bym powiedział, że jednak lubi kończyć każde combo używając paska. Dużo dobrych Doom playerów nie widziałem, ale w tych japońskich walkach (chyba) był jeden koleś, to używał hypery ciągle.
-
Slide bierz do tego Phoenixa Morrigan z asystą do ładowania paska - podobno świetnie się do tego sprawdza.
Ja będę zaczynał grać Doomem. Jego asysta z rakietkami otwiera fajne możliwości mixupów u x23.
-
Doom bardzo przypadł mi do gustu. Jego masa projectali robi swoje i do tego jego plasma beam na asyście potrafi idealnie wkomponować się w combo i czasem uratować tyłek przed counterem. Do tego Hidden misle pomaga w skutecznym odstraszaniu teleportujących się postaci lub skoczków.
-
Hidden Missiles wczoraj na Winter Brawl pokazało jak bardzo jest przegięte.
Większość osób z Doomem w teamie brała go tylko dla tej asysty. Nie dość, że burzy ofensywe i pomaga łapać randomowe comba, to jeszcze potrafi przerywać comba przeciwnika, albo wyłącząć supery (czy to randomowe, czy chipujące, czy łapiące asysty).
-
No wczoraj jak grałem, że Slidem przez chwile sprawdzałem rakiety z ciekawości i muszę przyznać, że mają spory potencjał. Sprawdza się także w przypadku gdy przeciwnik kampi w rogu. Odpalam rakiety, przeciwnik szykuje się na obronę/ucieczkę, a ja w tym czasie spokojnie podlatuję z jakimś ciosem w zapasie.
-
Obczajcie to (jesli jeszcze nie czytaliscie) http://shoryuken.com/f362/dr-dooms-silly-little-missile-glitch-warning-may-cause-game-freeze-266901/ Sam jeszcze nie sprawdzałem. Nie wydaje się praktyczne ale jesli cos powoduje zawieszenie się konsoli, to zawsze jest warte uwagi :) Boski strat
-
Tutaj Desk bada glitcha o którym pisze Ornit powyżej. The glitch of Doom i nie ma grania w Marvely, normalnie ryj polaka mi tu
pasuje.
http://www.youtube.com/watch?v=pvAHYg19B2I&feature=player_embedded
-
LOL.
No przynajmniej tyle dobrze, że nie zrobisz tego na żywym przeciwniku, chyba że usnął. Lepsze to niż Zero snapback (to był rekord świata...).
-
http://www.youtube.com/watch?v=ssZoBKRwT-U&feature=player_embedded
Dobre ;]