BACKDASH FORUM
Inne serie => Postacie => Marvel vs. Capcom 3 => Marvel vs. Capcom => Dr. Doom => Wątek zaczęty przez: Slide w Luty 21, 2011, 12:05:22
-
Filmiki, opisy combosów
-
Doom's buktooth loop tutorial :
http://www.youtube.com/watch?v=W3VoXcSADiA
Przykładowe komba z użyciem loopa :
http://www.youtube.com/watch?v=cHeQkeXLIv8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=oN0Wg2xbfSM&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=3ix0L51QmTg&feature=related
Mega kombo :
http://www.youtube.com/watch?v=hFVF1XEBV-I
-
Przyda się :)
Dzięki Zajman.
-
Przyda się to mało powiedziane :) Akcja siedzi na całej planszy i zgarnia dużo dmg, ale nie jest prosta, próbuje to w walce sadzić to mam jak narazie około 40% skuteczności ;/
-
Ja na razie probowałem coś z air dashami kombinować, ale dmg nie jest tak przyzwoity jak przy użyciu loopa.
-
Przed sj.fwd+H można posadzić jeszcze jedno sj.M(2-hit). Mógłby ktoś sprawdzić, czy combo dalej wtedy działa? I czy więcj zbierze dmg.
EDIT: Sam bym sprawdził, ale nie mam konsoli.
-
Ogólnie z tego co czytałem to dodawanie zbędnej ilości j.M nie jest dobre bo skaluje obrażenia niepotrzebnie.
-
Po prostu myślałem, że to combo z poradnika do którego się przyzwyczaiłem można lekko zmodyfikować. No cuż, to będzie trzeba się odzwyczaić.
-
Jak idzie ten podstawowy loop z fut futdajw, który siedzi w rogu, midscreen (tylko z podejściem pomiędzy powtórzeniami) i wszyscy robią tylko to bo nic innego się nie opłaca? Wiem że na końcu robi się otg air beam xx super albo s.H xx lvl3.
-
cokolwiek -> s. [> j.M ... j.M > 6H > j.S > ADDF/ADD j.M/j.H > land > jump > ADDF > 5H > S ] x3
Corner:
cokolwiek -> S. [> j.M > 6H > S > ADD j.M/j.H > 5H > S]