BACKDASH FORUM
Inne serie => Postacie => Marvel vs. Capcom 3 => Marvel vs. Capcom => Dormammu => Wątek zaczęty przez: Slide w Luty 21, 2011, 00:25:12
-
Dyskusja na temat dobrych partnerów i asyst do teamu Dormammu.
-
Jaką najlepiej wybrać asystę przy Phoenix i Super Skrull dla Dormammu?
Obecnie gram na TK Shot i Stone Smite ale na razie nie znalezłem większego zastosowania.
-
do skrulla wez orbital grudge i jak zrobisz dormammu d/f+H to orbital cos tam zada i mozna do tego superke dolozyc. tenderizera jeszcze nie probowalem. Co do phoenix to niestety nie wiem.
-
Ciekaw jestem jak wypada tenderize jako anti-air ale na pierwszy rzut oka chyba słabo.
Btw. fajnie ciorałeś na online :)
-
ty też dobrze mąciłeś :) właśnie sprawdzam opcje i generalnie orbital grudge dobrze sprawdza się w rogu jako asysta przy zrobieniu d/f+H
Do Dormammu w rogu najlepsza opcja super skrulla to orbital grudge bo możesz potem jeszcze wybić oppa i zrobić Air M,H,S przynajmniej o ile nie więcej. w polu natomiast do superki możesz wyprowadzić tą asystą. Ja robiłem to tak: Air S, Crouch L,M,S, Air M,M,H,S, asysta, d/f+H,S, Air M,M,H,S, Purification L, Chaotic Flame ( albo na zakończenie możesz zrobić Dark Hole L, Dark Dimension )
-
Manieq wytłumacz po co na końcu dajesz Dark Hole L, Dark Dimension skoro żaden hit z dark Hole nie wchodzi?
-
chodzi o to ze jak zrobisz dark hole i dark dimension nie bedziesz musial czekac az postac polozy sie na glebie, bo takto mozesz nie trafic dark dimension jak zrobisz za szybko, a tak masz 100% skutecznosci.
-
Łapie. Rzuć okiem na combosy co wrzuciłem.
-
spoko combosy ale za dużo ciosów i przez to damage mniejszy :) Ja może nagram combo z 2 asystami jedna po drugiej tak dla kreatywności :)
Edit. Już nagrałem :P
-
Te hyper combo za 3 paski zawsze 400 000 zgarnia.
Slide:
Dormammu to taki zoneing bardziej, i dużo wachy bez hypera nie pociągnie.
-
niestety tak co bys nie zrobil to i tak hyper lvl 3 bierze 400.000
-
Slide:
Dormammu to taki zoneing bardziej, i dużo wachy bez hypera nie pociągnie.
Ja właśnie odkryłem parę dobrych motywów gdzie nie potrzebuje hypera i zadaję naprawdę niezły dmg - zadowalający i po którym mam możliwości ataku. Wszystko dzięki temu, że obczaiłem asysty Phoenix i Super Skrull po dywanie po których mogę wyprowadzać standardowe combosy :) Na razie nie narzekam na brak wykorzystania paska, jeżeli zachodzi taka potrzeba korzystam z niego.
-
Asysta Skrulla ta co podnosi z ziemi? Czy łapki?
Manieq czemu niestety?
BTW Dywan rządzi.
Dzisiaj może wrzucę fajne combosy z wykorzystaniem power of creation / destruction :).
-
Ja gram z orbital grudge jako asysta świetnie sprawdza się w combosach i z dywanem :)
Wrzuć ja też coś wrzucę :D
-
żadna asysta skrulla nie podnosi z ziemi :) Chodzi o obrotowe.ogniste łapki ;p
-
Stone smite daje otg.
-
Właśnie! Muszę przetestować tą asystę, bo zapomniałem kompletnie o niej.
-
Dziękuję Snejku ;).
-
stone smite ma strasznie dlugi startup
-
Gdyby nie ten wolny starup to bym grał na tej asyscie :/ szkoda, że Tenderize jest w powietrze :/
-
Na ostatnim streamie z turnieju zauważyłem, że po bnb combos :srk_s:, jump, :srk_m:, :srk_m:, :srk_h:, :srk_s:, land, dash, red carpet można kontynuować combos dzięki odpowiednim asystom. Na tym co widziałem Tron Bonne ze swoja beta asystą umożliwia ponowne wybicie przeciwnika i kontynuowanie combosa -> :srk_s:, jump, :srk_m:, :srk_m:, :srk_h:, :srk_s:, land, purification, chaotic flames. Teraz pytanko takie, czy do Tenderize Super Skrulla da posadzić coś takiego w polu. Raz mi się udało, ale już sam nie pamiętam jak to zrobiłem i na kim. Czy ktoś może mi w tym temacie coś podpowiedzieć? Może to kwestia mojego manuala albo po prostu nie da rady Skrullem wspomóc combos Dormammu.
-
Najłatwiej zrobić to tak:
Jakiś luncher np. c.M, S , air M (max przerwa) air H (max przerwa) air S, land asysta skrulla i kładziemy dywan, S
Wtedy nie trzeba dasha nawet po wylądowaniu. Jak air S trafi z drugiej strony przeciwnika to wiadomo że wyszło idealnie (przynajmniej na Capt. America to testowałem)
-
w polu nie wiem czy po tenderizerze da sie jeszcze cos posadzic bo tam duzo hitow jest. Wiem ze w rogu po red carpecie wzywajac skrulla z orbital grudge mozna smialo przedluzyc combo. sprawdzalem to i chyba sie nie da albo trzeba byc naprawde dobrym manualnie.
-
c.M, S , air M, H , S , Asysta Tendenizer, dywan, czekamy na ostatni hit asysty, S , air M,M,H,S i dodajemy jakieś OTG. Siedzieć siedzi ale nie wiem jak przy większej ilości hitów przed pierwszym S
Orbitala też da się w polu posadzić ale raczej sytuacyjne to jest.
-
w czasie tenderizer najlepiej posadzić 2 raz POD albo POC albo po 1 POD i POC :) idealnie wchodzi w timing po tym od razu dajesz S i jazda ;)
-
po orbitalu w polu zazwyczaj konczy sie combo H Dark Hole, Chaotic Flame.