BACKDASH FORUM

Inne serie => Postacie => Marvel vs. Capcom 3 => Marvel vs. Capcom => Amaterasu => Wątek zaczęty przez: Slide w Luty 21, 2011, 00:22:05

Tytuł: [Amaterasu] Combos
Wiadomość wysłana przez: Slide w Luty 21, 2011, 00:22:05
Filmiki, opisy combosów
Tytuł: Odp: [Amaterasu] Combos
Wiadomość wysłana przez: TasTer w Luty 25, 2011, 18:07:28
http://www.youtube.com/watch?v=u1vE2JSY7u0
Tytuł: Odp: [Amaterasu] Combos
Wiadomość wysłana przez: apolon w Luty 25, 2011, 21:42:02
wtf? przecież podobno można robić tylko jeden ground bounce na kombo... a tu są dwa  :o
Tytuł: Odp: [Amaterasu] Combos
Wiadomość wysłana przez: TasTer w Luty 25, 2011, 22:32:39
Kto tak powiedział?
Dormammu spokojnie bez asyst też można.
Tytuł: Odp: [Amaterasu] Combos
Wiadomość wysłana przez: apolon w Marzec 01, 2011, 09:14:51
Powiedział np Mike Ross podczas tego prawie dwugodzinnego tutka z Clockworkiem. Jest też zapisane na wiki srk: http://wiki.shoryuken.com/Marvel_vs_Capcom_3/Glossary

Cytuj
:gndbounce: Certain Normal Moves or Special Moves will cause a Ground Bounce on the opponent when they hit. Ground Bounces can only occur once per combo, however, so a second move with Ground Bounce property connecting in a combo will just cause a Soft Knock-Down instead.
Tytuł: Odp: [Amaterasu] Combos
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Marzec 01, 2011, 09:51:36
Weź Dantego w trening, zrób killer bee (j.236L) > s > j.m > j.h > 236L. Nic po tym nie zrobisz ;)
Tytuł: Odp: [Amaterasu] Combos
Wiadomość wysłana przez: TasTer w Marzec 01, 2011, 11:04:19
Pomyliłem bounce'a z OTG wybaczcie panowie T_T.

Może cancel w air hypera jest na tyle szybki, że to działa?

EDIT:
air qcf+S resetuje ground bounce'a w combosie. Ot taka właściwość.
Tytuł: Odp: [Amaterasu] Combos
Wiadomość wysłana przez: TasTer w Kwiecień 04, 2011, 14:25:21
http://www.youtube.com/watch?v=YjejG7YTySY

Doobry piesek :3