BACKDASH FORUM

Inne serie => Postacie => Marvel vs. Capcom 3 => Marvel vs. Capcom => Akuma => Wątek zaczęty przez: Slide w Luty 21, 2011, 00:21:06

Tytuł: [Akuma] Combos
Wiadomość wysłana przez: Slide w Luty 21, 2011, 00:21:06
Filmiki, opisy combosów
Tytuł: Odp: [Akuma] Combos
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Luty 24, 2011, 16:00:07
http://www.youtube.com/watch?v=5Rfci2YN38M

Tak, żebyśmy się nie nudzili.
Tytuł: Odp: [Akuma] Combos
Wiadomość wysłana przez: manieq_TLT w Luty 24, 2011, 16:07:02
a tak bardzo chcialem zeby nie bylo infinity combosow w tym mvc :P
Tytuł: Odp: [Akuma] Combos
Wiadomość wysłana przez: Slide w Luty 24, 2011, 16:08:37
Na Sentinelu to nie grzech :P mam nadzieję, że w patchu wszelkie infinity, które wyszły/wyjdą będą eleminować :]
Tytuł: Odp: [Akuma] Combos
Wiadomość wysłana przez: ZajmaN w Luty 24, 2011, 18:04:07
Chyba zwariowaliście, infinity to podstawa mahvela :)
Tytuł: Odp: [Akuma] Combos
Wiadomość wysłana przez: Slide w Luty 24, 2011, 18:46:27
Combosy zabijające przeciwnika spoko, ale nie loop jednego ciosu.
Tytuł: Odp: [Akuma] Combos
Wiadomość wysłana przez: Snake w Luty 24, 2011, 18:57:06
Zajmanowi chodziło raczej właśnie o infinity, czyli o loopy składające się z szybkich, kilkuhitowych serii. Combosy zabijające przeciwnika to nie infinity ;p

Mi się tam podobają, wprowadzają ten marvelowy feeling (infinite storm na sentinela w mvc2 to poezja <3), tylko nie wiem czemu to działa, skoro Capcom tak bardzo chciał się tego pozbyć. Wszystko przez to że stworzyli minimalną długość hit stuna która już nie może się zmniejszyć, zamiast po prostu dać możliwość zmniejszenia się jej do zera. Chyba zrobili to po to żeby nie zdarzało się to co we wczesnych buildach, czyli postać po długim combosie potrafiła się wytechować podczas kilkuhitowego supera (chyba że nadal się to zdarza?).
Tytuł: Odp: [Akuma] Combos
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Luty 24, 2011, 19:07:48
Niby się nie zdarza, bo supery już nie mają hit stun decay. Czyli jak wchodzi pierwszy hit to o resztę możesz być spokojny.
Tytuł: Odp: [Akuma] Combos
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Luty 24, 2011, 20:00:19
Wow, czyli capcom nie ogarnął, żeby anulować decay superom, reszcie ciosów dać zmniejszanie hitstun do zera i mieć spokój z takimi cyrkami? czasami się człowiek zastanawia, kto w takich firmach jak capcom czy asw pracuje.

Snake, feeling feelingiem, to może nie psuje gry, bo zabija tylko jedną postać, ale setupy na to nie wyglądają na trudne. Jakbym miał z czymś takim przegrać na turnieju, to trudno nie rzucić stickiem... w przeciwnika ;)
Tytuł: Odp: [Akuma] Combos
Wiadomość wysłana przez: TasTer w Luty 24, 2011, 20:26:43
To będzie* jedyne ryzyko grania Sentinelem. Masz dmg, defens ale ryzyko, że dostaniesz infinite'a.

*Za jakieś pół roku jak dla każdej bardziej mobilnej postaci coś takiego powstanie.

Jak się powtarzam po kimś to sorry.