Autor Wątek: Continuum Shift - temat ogólny  (Przeczytany 133672 razy)

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #480 dnia: Maj 25, 2011, 02:02:58 »
Narzekanie nigdy nie wyjdzie z mody w Polsce! Ale ja jednak naprawdę nie trawię infinite'ów i loopów, to jest patologia, nie powinno tego być w żadnej bitce. Rzekłem.

Po tym filmiku teraz przynajmniej mam już jakieś pojęcie dlaczego Tager jest uporczywie nazywany low tierem. ;)
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

szostakfm

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 275
    • Zobacz profil
  • PSN ID: szostakfm
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #481 dnia: Maj 25, 2011, 07:32:45 »
Co was obchodzą loopy czy inne infinity(jak zwał tak zwał) skoro i tak nie zostanie to na was użyte na 99%?

Ja na przykład w mojej naiwności łudzę się, że kiedyś może będę mógł pograć na poziomie, na którym przeciwnik będzie w stanie ubić mnie rzeczami z rodzaju bardzo trudnych do wykonania. Ponieważ nie lubię gdy gra zostaje zredukowana do trybu single player to nawet nie jedynie loopy, infinity czy ToDy stanowią dla mnie problem - już gra z przydługimi kombosami na porządku dziennym ma u mnie spory minus.
"Scrub" to stan umysłu, nie poziom umiejętności.

Jar

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: JarPL
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #482 dnia: Maj 25, 2011, 09:24:41 »
Nie no rozumiem ale zauważ,że takiego akcje odchodzą praktycznie tylko na Tagerze bo ma posrany hitbox(to raz, dwa weź ragnę, tagera w treningu, ustaw tagera by crouchował, rób 5A ragną, śmiej się). Carl ogólnie jest posraną postacią bo ma resety działające na większość postaci ale po pierwsze są cholernie trudne do zrobienia(musisz być japońcem, który liczy frame'y) a po drugie masz w grze zaimplementowany mechanizm na takie okazje właśnie-nazywa się burst.

A przydługie kombosy....oh well CS1 Litchi i teraz Makoto, z tym że z dobrą Makoto spotkać się możesz na jakimś turze irl. Na necie lagi nie pozwalają na odwalanie tych akcji skutecznie(to samo Hazama)

BTW Dziś podobno wyszedł patch dla EU.

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #483 dnia: Maj 25, 2011, 10:40:31 »
BTW Dziś podobno wyszedł patch dla EU.

<fangirlmode>Omigosh, Omigosh, Omigosh!</fangirlmode>

Mam nadzieję że to prawda, bo obiecałem sobie ostro przynerdzić przy BB właśnie po wydaniu patcha :D :D

sakiu

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 73
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: sakulukk
  • Skąd: Poznan
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #484 dnia: Maj 25, 2011, 11:01:50 »
Calops dajesz... muszę ci zadek obić ;p

W ogóle to tyle osób tu się wypowiada, a gram tylko z Jar'em i Calopsem haha.... ehhh

Jar

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: JarPL
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #485 dnia: Maj 25, 2011, 11:15:01 »
Calops dajesz... muszę ci zadek obić ;p

W ogóle to tyle osób tu się wypowiada, a gram tylko z Jar'em i Calopsem haha.... ehhh

Snake i Hulskiey też coś rzeźbią, grałem z nimi wczoraj w każdym razie. Zagadaj ; D

CalopS

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: CalopS-PL
  • Skąd: B�dzin
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #486 dnia: Maj 25, 2011, 13:47:07 »
Jest JEst JEst wreszcie cs2 so see u on battle grounds <evil>
>> Don't Hate Player's, Hate The Game <<

Dae

  • [Zachodniopomorskie]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1597
  • Płeć: Mężczyzna
  • BLAME!
    • Zobacz profil
    • DaeDraug na YouTube.com
    • Email
  • PSN ID: DaeDraugPL
  • Skąd: Net Sphere
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #487 dnia: Maj 25, 2011, 13:53:22 »
Jest JEst JEst wreszcie cs2 so see u on battle grounds <evil>

FAK JEEE! Na takie info czekałem ^^

CalopS

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: CalopS-PL
  • Skąd: B�dzin
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #488 dnia: Maj 25, 2011, 15:16:16 »
Po 5min stwierdzam ze tsubaki wpadla w nielaske fakt faktem charge jest cholernie szybki ale co s tego jak 22D nieda sie w standart wpakowac i odbija od sciany, daremne. Z drugiej strony po 5min z ara coraz bardziej sie utwierdzam zeby sie go wyuczyc i irytowac ludzi :}
>> Don't Hate Player's, Hate The Game <<

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #489 dnia: Maj 25, 2011, 19:43:39 »
Uwierz mi, Tsubaki jest teraz o wiele lepsza. Wprawdzie jeszcze nic z jej nowych rzeczy nie ogarniam (dopiero wczoraj wbiłem na practice obczaić jakiś nowy stuff, ale zanim czegokolwiek się nauczyłem, zgłosił się do mnie Jar z chęcią mordu ;p), ale po tym co czytałem na srk zmiany są mega korzystne. Meterless 3k po 5B? Przecież wcześniej nawet z chargem ledwo tyle wyciskała. No 22D osłabili, ale to nadal jest niezła rzecz do mixupów po której w rogu można combować tak samo jak wcześniej (poza rogiem potrzeba dodatkowego charga, ale w tej częsci raczej o nie nietrudno ;]).

CalopS

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 85
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: CalopS-PL
  • Skąd: B�dzin
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #490 dnia: Maj 25, 2011, 19:52:14 »
22D nie daje WB ale normalne combo chodzi 234D ale i tak srednio mi sie widzi TSU wole irytowac ludzi spaidim jeszcze tylko wyczaje jak wchodzic na blisko i moze cos z tego wyjdzie bo wyczucie odleglosci to dla mnie kosmos jak na razie ale comba na full curse sa tak proste ze maskra
>> Don't Hate Player's, Hate The Game <<

Pro8e

  • Newbie
  • *
  • Wiadomości: 37
  • Płeć: Mężczyzna
  • Last Pixel! Always Last pixel!
    • Zobacz profil
  • Skąd: orso
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #491 dnia: Maj 25, 2011, 19:57:06 »
Ja tez juz zaczalem w to grac :D
Podoba mi sie i bede zasuwal - jak ktos jeszcze chetny, oprocz osob z ktorymi juz grywam, moj nich PSN Probe_GGTP.
:D

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #492 dnia: Maj 25, 2011, 20:02:46 »
Ja widzę, że dobre wybrałem subując Mu w CS1. Bardzo niewiele zmian w stylu gry, bez większych nerfów, bez większych buffów. Solidny zoning i świetne comba. Nic, tylko skill project realizować.

@Probe: Masz mnie, Mumina i Hayata do offline ;p
Moje pięści krwawią śmiercią!

Jar

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 90
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: JarPL
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #493 dnia: Maj 26, 2011, 15:35:26 »
Wczoraj miałem massive trolling na rankingowych tagerem-przypomniało mi się czemu nim grałem xD

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #494 dnia: Maj 26, 2011, 15:52:55 »
Wczoraj miałem massive trolling na rankingowych tagerem-przypomniało mi się czemu nim grałem xD

Argh. Serio nie cierpię grać z tą czerwoną świnią, gadget finger rape i pół paska z jednego durnego chwytu? Masakra. Ale i tak najgorzej mam z Hazamą, nie ogarniam tych jego łańcuchowęży.
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))