Autor Wątek: Continuum Shift - temat ogólny  (Przeczytany 133747 razy)

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #225 dnia: Wrzesień 04, 2010, 03:43:22 »
Ty mi powiedz raczej, kto będzie miał manuala, żeby tego comba nie skopać w połowie.
Moje pięści krwawią śmiercią!

Patosław

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 368
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: PatoslawPL
  • Skąd: Wrocław
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #226 dnia: Wrzesień 04, 2010, 12:14:05 »
Biały to on nie będzie :D

CheeseOfTheDay

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2387
  • Płeć: Mężczyzna
  • FraudOfTheDay;f
    • Zobacz profil
    • YouTube
    • Email
  • Skąd: Cheeseland
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #227 dnia: Wrzesień 04, 2010, 12:40:35 »
manuala tam az tak wiele to nie trzeba, gorzej ze staminą i focusem, weź tak machaj przez jakąś minutę ciągle z tym samym timingiem, porzygać się idzie ;f

adm

  • [Warszawa]
  • Full Member
  • *
  • Wiadomości: 104
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: adm_pl
  • Skąd: wwa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #228 dnia: Wrzesień 05, 2010, 22:45:24 »
Gra ktoś np. jutro wieczorem?
Btw śmiesznie są punkty naliczane w tej grze, wygralem 3/16 walk na razie i już mam lvl 10 ;)

Patosław

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 368
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: PatoslawPL
  • Skąd: Wrocław
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #229 dnia: Wrzesień 06, 2010, 00:10:51 »
Dalej jest gorzej, od 50 levelu leciały wolno. Przynajmniej w CT tak było.

sakiu

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 73
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: sakulukk
  • Skąd: Poznan
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #230 dnia: Wrzesień 07, 2010, 00:34:46 »
Gra ktoś np. jutro wieczorem?
Btw śmiesznie są punkty naliczane w tej grze, wygralem 3/16 walk na razie i już mam lvl 10 ;)

Ja mogę pograć jak będę online, wyślij requesta jakby co :)

TasTer

  • Backdash Team
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1102
  • Płeć: Mężczyzna
  • Opieka Społeczna
    • Zobacz profil
    • .
    • Email
  • PSN ID: TasTerPL
  • Skąd: Szczecin

Di

  • Administrator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 6149
  • Płeć: Mężczyzna
  • Objection!
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Warszawa
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #232 dnia: Wrzesień 09, 2010, 13:54:56 »
Tak. Snake już od kilku tygodni się oblizuje.

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #233 dnia: Wrzesień 09, 2010, 14:05:17 »
Potwierdzono, że Platinum będzie odpowiednikiem Fausta, co sprowadzi się do tego, że dostanie ataki z randomowymi efektami (a'la "Nani ga deruka na?", gdzie Faust rzucał "czymś", co było losowane z puli kilku możliwych przedmiotów)

Cieślak, jesteś tam gdzieś? :D
Moje pięści krwawią śmiercią!

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #234 dnia: Wrzesień 09, 2010, 16:54:08 »
No ja miałem zamiar nią grać, ale po tym co napisał Hiryu już sam nie wiem, nie lubię takie randomu (dlatego w gg odpuściłem sobie Zappę) :/

Chociaż po zobaczeniu tego screena chyba nic mnie nie powstrzyma przed graniem tą postacią <3 (o mainowaniu nie mówię, bo to już zależy wiadomo od czego).

jorrdqn

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 53
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #235 dnia: Wrzesień 09, 2010, 18:37:19 »
Cytuj
Potwierdzono, że Platinum będzie odpowiednikiem Fausta
Gdzie to potwierdzono?

Z dutloopa


Ragna:
5D on grounded opponents no longer floats
3C is techable
5B>6A gattling is gone
Inferno Divider no longer has wall bounce
Belial edge doesn't bounce as high any more (can still follow up with a quick 5D)

Jin:
2C>5C gattling added (cannot re-input 2C)
B musou knocks down again

Noel:
2C>5C gattling added (cannot re-input 2C)
j4D is damn fast. As if you can't see her falling from the air.
5D reduced invincibility frames

Rachel:
Overall damage increased
5B>2B gattling added
6A activation speed increased
6B on counter slides
6B jump cancel possible on block
2C hit stop increased
5C>C now slides. Mid screen C lobelia>3D> Sword iris/BBL combos. In corner 5C>C>3C can be done for 2 loops.
j2C can be canceled into attacks on landing
Lobeilas come out even when hit
George has been changed (there's a frog gauge now)
Tempest dahlia? what the heck is that? [i think he means it's been removed]

Tager:
Nothing known.
something about his collider mechanics being revised

Taokaka:
new jB, cat motion 2's animation for 2 hits
old jB is now j2B
taunt loop's been nerfed bad. it's now a joke.
drives are more stiff(?), increased hit stop.
health increase [i think.]


Arakune:
overall damage decreased
guarded drive moves give less curse meter

Litchi:
more gattlings without staff
6A with staff must be RC otherwise no followups available
4D slides. follow up possible in corner
6D's level(?) decreased. [maybe priority?]
jC without staff is now techable

Bang:
5B slower start up
2B slower start up
2B>5B gattling added. (cannot reinput 2B)
heavenly phoenix thrust no longer wall bounces for both air and ground
3C is techable
ashura slower start up, no more invincibility frames, has become a joke DD

Carl:
2B>5B gattling added cannot re-input 2B)
ada's gauge recovers slower

hakumen:
jD cannot be followed up
5D increased damage
[something about his yukikaze.]
other than that don't know much

Lambda:
5DD activation slowed
blade summonings are slower

Tsubaki:
5D instantly gives 1 stock, but holding down D gives a slightly slower charge speed
2D starts out slow but the charge speed rapidly increases. Also more stiff now.
jD charge speed increased
5B more strong
2BB>5BB gattlings added (Cannot re-input 2BB)
236A start up time increased, if comboed into cannot be follow up [i think.]
214A, B doesn't float opponent even when done by itself
623A on counter hit, untechable time decreased so cannot follow up
cannot cancel into any move from throw, throw slides. mid screen do 236D to follow up, in corner can follow up with normal combos.
after air throw timing for follow up attacks more strict

Hazama:
Ouroboros start up and move speed slowed (although it really feel like there's no difference)
Ouroboros gauge takes longer to recover
5B level reduced. If 5B>3C is not inputted with the fastest timing it won't combo.

Makoto:
parry cancel gone
5B faster start-up, can jump cancel even on block.

Valkenhayn:
cannot block or crouch in wolf form. cannot switch directions.


Haaha,

Snake

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 3483
  • Płeć: Mężczyzna
  • never lucky BabyRage
    • Zobacz profil
  • PSN ID: SnakeSRK
  • Skąd: Gdańsk
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #236 dnia: Wrzesień 09, 2010, 18:48:19 »
To ma być w tym rebalansującym patchu?

jorrdqn

  • Jr. Member
  • **
  • Wiadomości: 53
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #237 dnia: Wrzesień 09, 2010, 18:58:28 »
Yep

Podoba mi sie buff Rachel =D

Hiryu

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2317
  • Płeć: Mężczyzna
  • 活 死 永 前
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: GKHiryu
  • Skąd: Włocławek | Warszawa
  • Steam ID: GKhiryu
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #238 dnia: Wrzesień 09, 2010, 21:08:42 »
No niee...

Jeśli zmiany dotyczące Tao będą prawdziwe, to rozważam ********* moją kopią BB o ścianę i granie turniejowe w Szalejące Desudesu Pokojówki 8.

Ale mam dziwne wrażenie, że to jeszcze info bardzo bulszitowe. Szczególnie, że Valkenhayn we wrzuconym przez mnie filmiku wyraźnie zmienia kierunek w trakcie comba. No i te problemy kolesia z określeniem wtf jest z Tempest Dhalią.
« Ostatnia zmiana: Wrzesień 09, 2010, 21:12:42 wysłana przez Hiryu »
Moje pięści krwawią śmiercią!

Bellevar

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
    • Email
  • PSN ID: Bellevar
  • Skąd: Grudzidz
Odp: Continuum Shift - temat ogólny
« Odpowiedź #239 dnia: Wrzesień 09, 2010, 21:10:51 »
To był dopiero całkiem pierwszy loketest także nie ma co właściwie tego komentować. Jeżeli jednak miałbym to w jakiś sposób skomentować to jedynie napisze że idea słowa "balans" widocznie dla niektórych jest dość obca :P