BACKDASH FORUM

Street Fighter => Postacie => Ultra Street Fighter IV => M. Bison (Dictator) => Wątek zaczęty przez: Di w Kwiecień 27, 2010, 06:57:33

Tytuł: Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Di w Kwiecień 27, 2010, 06:57:33
Temat do dyskusji o tej postaci. Materiały tu zgromadzone będę starał się umieszczać w dziale SSF4 na stronie (http://backdash.pl/street-fighter/ssf4/).

Jeśli będzie taka potrzeba, to wszystkie postaci dostaną osobne działy.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: apolon w Grudzień 22, 2010, 11:09:15
Może zbierzemy jakieś info o tym jak grać bizonem za pomocą burzy mózgów?
Napiszę co wiem (albo wydaje mi się, że wiem) i w razie czego proszę o sprostowanie.
W nawiasach podaję na ile klatek jest link.

Kombosy:
1. Hit confirmowalne:
- cr.lp, st.lk, (2) cr.mk xx scissors
- cr.lk, (2) cr.lk, (2) cr.lk, (2) cr.lk xx scissors
2. Do karania:
- j.hp, cl.hp xx heavy sajko krasio (tym kombem karzemy głupio puszczone fireballe)
- cl.hp xx heavy sajko krasio (karanie whiffów)
- FA lvl2/3, dash, cl.hp xx heavy scissors (do karania mega whiffów, np u1 Viper)
- cr.lk xx scissors (karanie małych strat na bloku)
- lk, lk, (1) hk (karanie bez charge, ale rzut pewniejszy a bierze tyle samo)
- cr.mp, (1) hk (karanie bez charge, ale rzut pewniejszy a bierze tylko 20 mniej)
- cl.hp, (1) lk, (1) hk (dla hardkorów, ale jak się umie to warto - kara bez charge za 210?)
3. Sytuacyjne:
- followup po head stompie, cl.lp, (3) cr.mk xx scissors

Pokes'y:
- hk
- mk (inny hitbox, nie whiffuje na kucaczy)
- cr.mk
- light scissors

AA:
- hk
- ex sajko krasio?
- nj.mk
- j.mp, mp
- u1

Reversale:
- ex devil reverse (do ucieczki)
- ex sajko krasio

Kary sytuacyjne:
- hk (większa odległość od przeciwnika, brak charge)
- u2 (większa odległość od przeciwnika, brak charge - można karać hado z full screena)

Mixupy po knockdownie:
- meaty cr.lk i kombos [cr.lk, (2) cr.lk, (2) cr.lk, (2) cr.lk xx scissors]
- rzut
- crossup j.mk i kombos [cr.lp, st.lk, (2) cr.mk xx scissors]
- walk back, cr.lk xx light scissors
- hk (psychic AA)

Framedata:

Move Name                Block   Damage       Stun     Gain      Cancel    Start  Active              Recvr  ONB  ONH  Notes
Close LP                 HL      30           50       20        ch/sp/su  6      2                   5      +4   +7
Close MP                 HL      90           100      40        sp/su     7      3                   12     -1   +2
Close HP                 HL      100          200      60        sp/su     8      3                   16     -1   +4   Forces stand
Close LK                 HL      30           50       20        sp/su     4      2                   6      +3   +6       
Close MK                 HL      90           100      40        su        7      3                   9      +2   +5       
Close HK                 HL      100          200      60        -         6      3                   16     -1   +3       
Far LP                   HL      20           50       20        ch/sp/su  5      2                   7      +2   +5       
Far MP                   HL      90           100      40        su        8      3                   11     0    +3       
Far HP                   HL      120          200      60        -         11     2                   19     -3   +1       
Far LK                   HL      30           50       20        sp/su     4      2                   6      +3   +6       
Far MK                   HL      70           100      40        -         6      3                   14     -3   0       
Far HK                   HL      100          200      60        -         6      3                   16     -1   +3       
crouch LP                HL      30           50       20        ch/sp/su  4      2                   7      +2   +5       
crouch MP                HL      80           100      40        sp/su     7      2                   9      +3   +6       
crouch HP                HL      110          200      60        su        12     4                   21     -7   -2   Forces stand
crouch LK                L       20           50       20        sp/su     3      2                   8      +1   +4       
crouch MK                L       65           100      40        sp/su     5      4                   11     -1   +2       
crouch HK                L       100          200      60        su        15     12                  16     -10  D    cannot fast recover
Jump up LP               H       50           50       20        -         6      6                   -      -    -       
Jump up MP               H       90           100      40        -         7      7                   -      -    -       
Jump up HP               H       110          200      60        -         6      8                   -      -    -       
Jump up LK               H       40           50       20        -         6      12                  -      -    -       
Jump up MK               H       80           100      40        -         7      10                  -      -    -       
Jump up HK               H       100          200      60        -         6      10                  -      -    -       
Jump forward LP          H       50           50       20        -         6      7                   -      -    -       
Jump forward MP          H       50           50       40        -         7      3                   -      -    -       
Jump forward HP          H       110          200      60        -         8      8                   -      -    -       
Jump forward LK          H       40           50       20        -         5      7                   -      -    -       
Jump forward MK          H       70           100      40        -         6      14                  -      -    -       
Jump forward HK          H       100          200      60        -         7      6                   -      -    -       
Jump MP(during Jump MP)  H       30           50       20        -         6      4                   -      -    -    Pursuit property
Focus Attack LVL 1       HL      60           100      20        -         22     2                   34     -20  -20       
Focus attack LVL 2       HL      90           150      40        -         17+13  2                   34     -14  D       
Focus attack LVL 3       -       150          200      60        -         66     2                   34     D    D       
Forward Throw            0.9     140          130      40        -         3      2                   20     -    D       
Back throw               0.9     140          150      40        -         3      2                   20     -    D       
Psycho Crusher LP        HL      120*100      100      30/40     su        14     12*11               12+6   -8   D    37~48f cannot be thrown, Armor break, charge 55f
Psycho Crusher MP        HL      130*100      150      30/40     su        14     12*15               12+10  -14  D    41~52f cannot be thrown, Armor break, charge 55f
Psycho Crusher HP        HL      140*100      200      30/40     su        14     12*21               12+10  -17  D    47~58f cannot be thrown, Armor break, charge 55f
Psycho Crusher EX        HL      75*75        100*100  -250/0    su        14     23                  12+6   -16  D    1~13f invincible, 37~48 cannot be throw, Pursuit property, Armor break, charge 55f
Scissor Kick LK          HL      60*30        100*50   20/16*16  su        10     2(1)4               17     0    D    1st hit cancellable, charge 55f
Scissor Kick MK          HL      60*50        100*50   20/16*16  su        13     2(1)4               22     -5   D    1st hit cancellable, charge 55f
Scissor Kick HK          HL      70*60        100*50   20/16*16  su        16     2(1)4               25     -8   D    1st hit cancellable, charge 55f
Scissor Kick EX          HL      70*70        100*50   -250/0    su        13     2(1)4               25     -8   D    1~12f invincible, Pursuit property, charge 55f
Headstomp                HL      120          100      20/30     -         22     Until ground        16     -    -    Flies toward opponent, charge 55f
Headstomp EX             HL      180          200      -250/0    -         22     Until ground        16     -    D    Flies toward opponent, charge 55f
Headstomp ???            -       -            -        0/0       -         -      -                   4      -    -
Headstomp P followup     HL      120          100      20/30     -         35+7   3                   13     +10  +13
Headstomp P followup EX  HL      80*80        100*100  -250/0    -         35+7   3                   13     +10  +13  Pursuit property
Devil Reverse ???        HL      -            -        0/0       -         -      -                   48     -    -    1~13f invincible, Flies toward opponent
Devil Reverse            HL      110          150      20/30     -         13+34  Until ground        16     -    -    charge 55f
Devil Reverse EX         HL      80*80        100*100  -250/0    -         13+34  Until ground        16     -    -    Pursuit property, charge 55f
Teleport                 -       -            -        0/0       -         -      -                   42     -    -    1~29f invincible
Super Combo LK           HLx4*L  60x4*100     0        -1000/0   -         1+6    2(1)2(11)2*2(8)18   30     -27  D    1~7f invincible, Pursuit property, charge 55f
Super Combo MK           HLx4*L  60x4*100     0        -1000/0   -         1+11   2(1)2(11)2*2(8)18   30     -27  D    1~10f invincible, Pursuit property, charge 55f
Super Combo HK           HLx4*L  60x4*100     0        -1000/0   -         1+16   2(1)2(11)2*2(8)18   30     -27  D    1~12f invincible, Pursuit property, charge 55f
Ultra Combo 1            HL      48x4*60*240  0        0/0       -         1+11   4*2(12)2*2(16)12x3  30+18  -35  D    1~16f invincible
Ultra Combo 2            H       90*330       0        0/0       -         1+21   2                   35     -16  -    1~3f invincible
Move Name                Block        Damage  Stun     Gain      Cancel    Start  Active              Recvr  ONB  ONH  Notes

Trochę to wszystko ubogie, więc liczę na jakiś input od was (Dadrot?, Snejk?, GKS?, Ukyo?).
Jak setupować u2?
Jak karać bez charge? Czy [lk, lk, (1) hk] jest tam optymalne?
Czym safe jumpować? Może jakieś option selecty do safe jumpa?
Czy podczas robienia meaty można jakoś wy-option-selectować backdasha na wakeup?
Jak sensownie korzystać z headstompów i devil-reversów?
Po co poke'ować z mk jak jest hk o tym samym startupie?
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Snake w Grudzień 22, 2010, 11:51:29
FA lvl2/3, dash, cl.hp xx rh scissors - chyba meterless max damage po focusie (nie licząc troche silniejszego sajko krasio na końcu, ale potem mamy gorszą sytuacje a damage większy o 7/8 punktów).

Najlepsze combo bez charge'a to chyba c.mp, s.hk. Równie dobrze można też zrobić rzut ;p Whiffy z większej odległości typu srk cammy najlepiej karać c.hk albo u2.

Do AA dopisałbym jeszcze j.mp,mp i zajebiste nj.mk. No i u1, jak mamy reakcje.

s.mk jest mega, ja w sumie szczerze mówiąc wole ten cios od s.hk. Jest tak samo szybki ale ma o wiele lepsze recovery i lepszy hitbox do grania na ziemi (nigdy nie whiffuje na kucających, przechodzi nad c.mk itd.). s.hk ma trochę lepszy damage i łapie skaczących, ale z dobrą reakcją spokojnie da się to karać na whiffie. Do poke'ów trzeba jeszcze imo dopisać c.mk i lk scissorsy ;p
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: apolon w Grudzień 22, 2010, 12:08:35
Najlepsze combo bez charge'a to chyba c.mp, s.hk. Równie dobrze można też zrobić rzut ;p
Fakt rzut jest za 140, a c.mp, s.hk za 160, ale z one-framerem. Moim zdaniem nie warto.

s.mk jest mega, ja w sumie szczerze mówiąc wole ten cios od s.hk. Jest tak samo szybki ale ma o wiele lepsze recovery i lepszy hitbox do grania na ziemi (nigdy nie whiffuje na kucających, przechodzi nad c.mk itd.)
Hitbox ok, pojmuję. Ale z tym recovery to kręcisz.
Move Name  HL Damage Stun Gain Startup Active Recovery On Guard On Hit
Far MK     HL 70 100 40 6 3 14 -3 0
Far HK     HL 100 200 60 6 3 16 -1 +3
Co z tego, że recovery mniejsze o 2fr, jak cios daje słabszy hitstun/blockstun. No chyba, że lubisz to whiffować :P.

Poszedł edit pierwszego posta.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Snake w Grudzień 22, 2010, 12:42:23
Chyba nikt nigdy nie zamierza specjalnie nic whiffować, ale jakoś tak śmiesznie się zdarza że ciosy jednak whiffują ;] Co do tego blockstuna to nie wiem, i tak ciężko raczej przejąć inicjatywe po takim ciosie, nawet na hicie.

W sumie kwestia tego co sie lubi, ja tam używam i s.hk i s.mk, nie wyobrażam sobie grania Bisonem bez któregoś z tych ciosów.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 22, 2010, 14:01:44
s.mk stuffuje wiele rzeczy, np hadokeny itp. Ma większy zasięg niż RH ale jest mniej flexible (aa etc) :)
co do combos to dodam tylko najlepszy punisher bez charga czyli cl.hp, cl.lk, Rh (trudne fhooj)

poki, wykreśliłbym lkSK bo to nie poke, nie zlicze ile razy ktoś stufował mi sk byle czym

EX.PC jako reversal też jest mega cienkie, ofensywnego reversala bison nie ma dobrego, z dwojga lepsze są chyba exSK bo mają nietykalności więcej :)

snejku: j.mp nie nadaje się jako AA, chyba, że ktoś robi empty jumpa, bardziej jako A2A jak coś... to nie jest już ssf2t a nj. HK > nj.mk
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: apolon w Grudzień 22, 2010, 14:13:14
co do combos to dodam tylko najlepszy punisher bez charga czyli cl.hp, cl.lk, Rh (trudne fhooj)
Fakt, z framedaty wynika, że powinno brać 210. Ale dwa one-frejmery.  :-[
Dodam do kombosów.

poki, wykreśliłbym lkSK bo to nie poke, nie zlicze ile razy ktoś stufował mi sk byle czym
Nie wiem czy bycie stuffowalnym wyklucza bycie pokiem...

EX.PC jako reversal też jest mega cienkie, ofensywnego reversala bison nie ma dobrego, z dwojga lepsze są chyba exSK bo mają nietykalności więcej :)
Z framedaty wynika, że mają mniej. A sajko poza tym fajnie dypci na niebiesko :P.

snejku: j.mp nie nadaje się jako AA, chyba, że ktoś robi empty jumpa, bardziej jako A2A jak coś... to nie jest już ssf2t a nj. HK > nj.mk
A czym jest A2A jak nie po prostu użyciem jumping ciosu jako AA?
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 22, 2010, 14:23:25
charg wyklucza dla mnie poke, pokes to element footsies, muszą byc też dostatecznie syzbkie, dawać pzrewagę etc. dla mnie SK nie spełniają wymagań poke..
co do reversali dużo większe sukcesy mam po prostu z ex SK, nie wiem. Generalnie jednak brak dyktatorowi jakiegoś dobrego reversala imho, gdyby expc działało jako AA...

Ja rozgraniczam oba pojęcia jak AA i A2A, ale rozumiem twoją logikę. Np rzut w powietrzu guila to dla mnie prime example uber A2A, z kolei mp.srk kena to uber AA (albo kolanko sima np)
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Snake w Grudzień 22, 2010, 14:26:00
Co do tego ex PC czy ex SK, to nie patrzyłem do frame daty, ale nawet jeśli są dłużej niewidzialne to tak czy inaczej imo ex PC jest zawsze lepszy jako reversal. Jak przeciwnik zablokuje scissorsy to dostajemy srk fadc ultre, przy ex PC nawet na bloku często jesteśmy bezpieczni (albo "bardziej bezpieczni").

Ex PC nie działa jako AA? oO Mi jeszcze nigdy się to nie zdarzyło.

Bison ma imo świetny zestaw narzędzi do uciekania z niebezpiecznych sytuacji.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: apolon w Grudzień 22, 2010, 14:28:00
gdyby expc działało jako AA...
A nie działa?
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 22, 2010, 14:34:19
W odpowiednich warunkach to i zwykły jab zadziała jako AA lol, a expc nie jest w ogóle bezpieczne na bloku, chyba że trafimy ostatnim hitem co wyklucza sytuacje reversala.. Co do ucieczki się nie zgodzę, ma możliwości owszem ale to nie jest nic "świetnego". Świetny to jest tatsu do ucieczki, albo tele akumy ale najlepiej mieć dobrego reversala co się nie da safe jumpować, wtedy przeciwnik musi też zgadywać i podejmować ryzyko, tym bardziej jak po czymś takim wsadzasz ultrę (ryu, rufus etc). EXDR to imho najlpeszy reversal bajzona, bez dwóch zdań.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: apolon w Grudzień 22, 2010, 14:41:31
s.mk (...) Ma większy zasięg niż RH
A nie odwrotnie?
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Snake w Grudzień 22, 2010, 14:42:02
Akurat Rufusa reversal da się spokojnie safe jumpować, no i ultry też nie sadzi po nim w każdym matchupie.

Same w sobie te reversale bisona nie są może bardzo dobre, ale w połączeniu są świetne. Na wszystko trzeba reagować inaczej, nie ma jakichś uniwersalnych OS'ów czy sposobów. Do tego dochodzi całkiem niezły backdash, rzeczy typu backdash -> teleport, przeskok -> teleport itd.

W sumie jedyne czego mi brakuje grając Bisonem to jakiś solidny, uniwersalny anty air. Niby jest s.hk, ale trade'uje mi o wiele częściej niż powinien (nie wiem, może źle go używam po prostu ;p).
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: apolon w Grudzień 22, 2010, 14:44:31
O, a propo teleportów, może jakieś tipsy jak z tego korzystać? Bo póki co teleport dla mnie to prawie to samo co taunt :D.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 22, 2010, 14:58:13
Jedyne zastosowanie to bug z auto correctem i tele na wakeup jako reversal, wychodzi mi to czasem ale to jest gamble, bo raz, że nie działa zawsze a dwa ma ostry tajming aby zadziałało. Poza tym tele jest useless :/

Tak snejku, może się i da safe jumpować ale trzeba mocno uważać jak grubas ma ultre, poza tym ex jesus kiki są naprawdę bezpieczne :)

Gdyby dyktator miał solidny AA (np c.hp o właściwościach sakurowego c.hp) i mocny reversal to byłby przegięty XD
Nie chciałbym tego bo każdy by nim grał, a tak mam nadzieję, że każdy będzie lamić yunem i yangiem heh.

@offtop
Ale zastanawiam się nad  kolejną postacią do bajzona i Vegi, na ich słabe MU. Może pomożecie?
Myślę nad guyem (w superze chciałem go podjąć ale był strasznie wolny i mnie to mierzwiło, lubię szybkie lub mobilne postacie), sethem (dużo ludu go odpuści po nerfach) albo akumą (akuma mi się podoba chociaż jest shoto, ale wymaga trochę skilla i jest szybki i ma dużo narzędzi i mało hilfa, więc jest ciekawy).
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Snake w Grudzień 22, 2010, 15:06:07
Ja tam dość często używam teleportu w normalnej grze w polu i mi się przydaje, ale na wakeup bym tego nie polecał, to nie jest akuma ;p

Jakie postacie uważasz za słabe MU Bisona oprócz Guila? Chun, Zangief?
Abel radzi sobie z Guilem dość dobrze, a wiem że kiedyś nim coś tam grałeś.
Akuma daje rade na wszystkie trzy postacie, ale może kogoś innego jeszcze miałeś na myśli.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 22, 2010, 15:18:48
Z zangiefem potrafię dobrze podjąć walkę w vanili katowałem ten MU w nieskończoność lol, nie uważam go za bardzo ciężki MU w superze a w arcade będzie jeszcze łatwiej imho. Najbardziej nienawidzę guila, chun, dhalsima. Strasznie ciężko jest mi ugryźć boxera jeszcze i dobrą cammy. Ale generalnie guile, sim i chun to moi główni adwersarze. Nad ablem myślałem i sporo nim pogrywałem w vanilii bo ta postać mi się podoba, ale jest dla mnie ciut za mało mobilny i ma okrutne MU. Jeszcze myślałem nad sagatem bo to postać o świetnym designie dla mnie, sporo nim pogrywałem w vanili aby poznęcać się nad giefami ale kompletny brak footsies rani moje serce, chociaż podobno w AE jest już grywalny z powrotem? Szukam tylko w śród postaci które mi się podobają ale chciałbym w końcu podjąć jakąś w miarę zbalansowaną bo jak mam walczyć z guilem, chun i simem to mi się na płacz zbiera lol. Podobają mi się generalnie jeszcze, jak napisałem: seth, akuma, abel, sagot. Ale mam spory problem z wyborem trzeciej postaci dla siebie :/

Yun i Yang jakoś mi nie podchodzą, nie mają w sobie tego czegoś, są mało badass :f
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: apolon w Grudzień 22, 2010, 15:25:36
Ja ostatnio trochę polamiłem dyktatorem i mam już lepszą skuteczność niż u deejay'a, którego rozpracowywałem kiedyś bardzo dokładnie. Jednak tiery w tej grze to nie jebajka.

Aha, ten temat wydaje się być idealny, żeby przekazać światu, że dyktator jest topem.  :cool:
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Snake w Grudzień 22, 2010, 15:29:13
Ale ten, co cie obchodzą złe matchupy Abla, skoro chcesz nim tylko pokryć złe matchupy Bisona? ;p

Abel to jest chyba najlepsza postać w grze na Sima obok Cammy, Akumą też sie gra na niego dość dobrze (chociaż to już bardziej równy matchup), podcinka łatwo wchodzi po tatsu, a Sim nie ma prawie jak bronić się przed vortexem. Za to Abel ma dosyć słabo z Chun (gdzie Akuma ma dobrze).

Jak chcesz badass postaci to graj Viper, ona też ma przy tym dobry matchup z Chun-li ;p

@Apolon - no tak, i w sumie to nie jest złe. Szczerze mówiąc wole żeby tak fajne postacie Jak Bison albo Chun były topami niż jakiś Fei-long w AE :F
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Grudzień 22, 2010, 15:43:59
Wow apo i pewno uważasz, że jest lepszy niż boxer i raju też (twoje postacie)? Bo to, że jest lepszy niż DJ to oczywiste. Ja na drugą postać gram clawem i też mam lepszą skuteczność dyktatorem, boxerem w ogóle nie gram ale znając kilka kombinacji na krzyż idzie mi nim 2x lepiej niż bisonem, ryu z resztą też a rozegrałem nim może 30 walk :)

sneju, ja nie zamierzam counterpickować raczej chce postać która mi się podoba i dla odmiany mogę nią pograć nie martwiąc się o paskudne MU :)
Abla teraz ładnie nerfują niestety, wydaje mi się też, że będzie mieć tragiczne MU. Gief, chun, podejrzewam, że boxer, pewnie też yun i yang. Sam nie wiem. Podoba mi się może nim powalczę, ale mam mało czasu i jak mam ogarnąć jako tako jakąś postać "nową" to wole skupić się na bardziej uniwersalnej. Z drugiej strony akuma jest cholernie popularny, ALE mało ludu nim dobrze gra. Większość cały dzień tylko jump back kulke potrafi lol. A manualnie uważam, że jest prosty.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: tejotl w Grudzień 22, 2010, 15:50:17
Co do tego ex PC czy ex SK...

ja kompletnie odpuścilem ex-SK jako reversal bo na bloku jest sie w dupie - a PC przy odrobinie szczescia (slaba reakcja przeciwnika) stawia nas w dobrej odleglosci
nie wiem tez czemu ludzie narzekaja na teleport - oczywiscie nie jest to bron na wszystkie matchupy, ale moim zdaniem pomaga np kiedy gra sie vs Sim czy Rose (postacie z wolnymi projectile'ami ogolnie) czy ogolnie kiedy chce sie zresetowac sytuacje
poza tym omijanie projectile'i teleportem jest cool :P
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: apolon w Grudzień 22, 2010, 16:02:31
Wow apo i pewno uważasz, że jest lepszy niż boxer i raju też (twoje postacie)?
No z bokserem myślę, że może się równać. Co do raju to się nie wypowiadam, bo zbyt źle nim gram żeby mieć obiektywną opinię.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: apolon w Styczeń 08, 2011, 09:27:31
Odkrycie z ostatniej chwili - dyktator po wślizgu z max odległości ma +1 przewagi. Use that szit!

Użytkownik otrzymał ostrzeżenie za ten podwójny post.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Styczeń 08, 2011, 11:27:23
To nie jest żadne odkrycie i ciężko na tym zbudować grę bo wymaga idealnego spacingu a pomyłka wiąże się ze sporą karą, więc wystarczy, że pzreciwnik zrobi kroczek w jedną albo druga mańkę i po nas :)
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: apolon w Styczeń 08, 2011, 18:28:37
To nie jest żadne odkrycie i ciężko na tym zbudować grę bo wymaga idealnego spacingu a pomyłka wiąże się ze sporą karą, więc wystarczy, że pzreciwnik zrobi kroczek w jedną albo druga mańkę i po nas :)
Odkrycie dla mnie :). Byłem pewien, że to jest głupi i karalny cios, a tym czasem można po tym mixować podobnie jak po light scissor.

Cytat: Hiryu
Użytkownik otrzymał ostrzeżenie za ten podwójny post.
« Ostatnia zmiana: Dzisiaj o 11:11:26 wysłana przez Hiryu »
Hiryu, nie przeginasz troche? Drugi post nie ma NIC wspólnego z poprzednim, zresztą lekko już zapyziałym.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Ukyo_Tachibana w Styczeń 08, 2011, 18:42:21
No po far 2+HK z daleka jest dobry mixup i terror z KP i sMK sHK i jMP zaleznie od reakcji

Hiryu zabawny jestes ... warny za podwojnego posta w temacie o postaci w ktorym i tak sie nic nie dzieje ... Teraz co jak wejde na Dana i napisze
kolejnego Faq-a to tez dostane warna ? XD
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Styczeń 08, 2011, 19:15:01
Gdyby Hiryu był policjantem to jeździłby nocami po ulicach i z pasją wlepiałby mandaty każdemu kto by przeszedł na drugą stronę ulicy o kilka metrów za daleko od przejścia dla pieszych ; D. Albo robiłby łapanki na ludzi którzy przebiegają przez pasy kiedy zmienia się już na czerwone ;dddD.


Do tematu, ja zawsze myślałem że ten slide jest super karalny, może kiedyś tak było ;f.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Dadrot w Styczeń 08, 2011, 19:24:55
to nie jest coś na czym można budować strategie.
Tytuł: Odp: M. Bison (Dictator)
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Styczeń 08, 2011, 20:22:08
Nie jest, ale warto wiedzieć. Okazyjnie może się przydać.

Nie zaczynaj znowu o męczeństwie Bajzona xP
Tytuł: Odp: Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Golek w Październik 25, 2013, 20:00:59
Chciał bym podpatrzeć strategie grania Dictatorem, zerknąć na topowych graczy. Jakieś linki do dobrych walk plz ;]
Tytuł: Odp: Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Snake w Październik 25, 2013, 20:18:51
Konkretnych linków Ci nie podam, ale obadaj walki takich graczy jak: Shungoku Neurosis, Dogura, Happy Medicine, AndyOCR, Hugo101.
Tytuł: Odp: Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Gargooletz w Październik 25, 2013, 20:24:46
Dodaj do tej listy jeszcze:

• Kim1234
• EMP Hiro
Tytuł: Odp: Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Wacho_VHO w Październik 25, 2013, 20:49:22
Gagapa
Tytuł: Odp: Dyskusja ogólna
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Październik 25, 2013, 23:09:45
http://m.youtube.com/watch?v=di52SYOcf7k&desktop_uri=%2Fwatch%3Fv%3Ddi52SYOcf7k