BACKDASH FORUM
Street Fighter => Postacie => Ultra Street Fighter IV => Hakan => Wątek zaczęty przez: Slide w Luty 28, 2010, 23:25:36
-
(http://img191.imageshack.us/img191/2056/hakanz.jpg)
Mamy pierwszy przeciek w sprawie Hakana. Muszę powiedzieć, że osobiście mi się ta postać podoba z tego co tutaj widzę - bardzo mi przypomina Uriena którym grałem w 3rd Strike'u. Nie wydaje mi się żeby to był fake, bo w przypadku przecieków z SSF4 wszystko okazywało się prawdą.
-
Jesli to prawda to raczej hakan jest postacia ktora podobnie wygladala w street fighter ex plus :P
-
(http://huschka.com/index/wp-content/uploads/2009/09/street-fighter-ex.jpg)
Chodzi ci o tego czarnego? Dla bardziej przypomina Uriena albo takie połączenie obu postaci.
(http://www.capcom.co.jp/newproducts/arcade/sf3rd/chr/chrimg/urien.gif)
Po wyglądzie powiedziałbym, że może być z niego niezły madafaka. Jestem bardzo ciekaw jaki będzie miał styl walki, bo muszę powiedzieć że w tym momencie jestem bardzo zaintrygowany tą postacią i zepchnęła nawet boxera z 3rd strike'a w liście postaci do sprawdzenia.
-
Styl - tureckie zapasy w oleju, więc spodziewajcie się dużo grapplingu.
-
http://img72.imageshack.us/img72/5526/emperorcowhakaninfoleak.jpg
coś na temat stylu, wygląda legit :)
-
Dla mnie hakan to postac z ex plus :D sprawdzcie sobie typa w wasach :P on tez mial podobne ciosy do uriena :)
-
Manieq - Ten jegomość z wąsami, przypominający Wario to Darun Mister. Żadnego Hakana nie było w serii SF ;).
-
nie no hakan zapowiada się unikalnie, jeśli motyw z oliwkowaniem ciała i wyciskaniem w juggle przeciwnika okaże się prawdą będzie niezła beka :o
-
no ja wiem ze nie bylo hakana ale on dla mnie bedzie takim Darunem :P
-
No może, może :). Z chęcią bym inne postacie z serii EX widział w nowej odsłonie 2D. Nie wiek jak tam u nich z ciosami ale design mają fajny. Kobitki są urocze :)
-
jest kilka fajnych postaci z alph które bym zobaczył z chęcią...
-
ta np skullomania :P
-
np rolento
-
Jak z EX'a ktoś to Nanase ! :D
-
A huge red Turkish wrestler who lathers himself with oil during fights, Hakan sports some of the most hilarious Ultras we've ever seen.
Just as with all the original creations from SFIV both Hakan and Juri play very uniquely (with the advantage of having been originally designed on this 3D Street Fighter engine) but that isn't to say that the legacy fighters have been neglected. All of the new returning characters play much as you'd expect them, with many of their old move sets translated over to SSFIV's fighting system.
-
np rolento
Rolento jest mega. Ten jego zabójczy śmiech podczas rozwalania zwłok pokonanego przeciwnika granatem ;D Znam go tylko z CvS'a (w żadną alphe nie grałem), ale myśle że bardzo się nie różni. Jedyne co mnie zawsze śmieszy to jego postawa i sposób poruszania sie ;p
-
No niestety, niektóre animacje oldskulowe są podłe, popatrz na starą animację Dyktatora wygląda jakby się tasował ale to poprawili więc z rolento mogłoby być podobnie.
-
Hakan prezentuje się wyśmienicie
Zapasy w oleju i ślizganie się po przeciwniku rulez !!!
Czekam na tą postać, w zasadzie to jedyna z nowych postaci w SSFIV która mi się spodobała.
-
http://www.youtube.com/watch?v=T3LPDv2sVKc
Ktoś testował te Dash Normal Cancele? Fajne toto?
-
Czy fajne to na pewno, o ile oczywiście mamy pasek na fadc :P . Cholera, pograłem trochę Hakanem i jego główną bolączką wydaje się nie tylko defensywa ale także jakiś sensowny rushdown. Jeśli chcemy coś zdziałać potrzebujemy selfbuffa, jeśli chcemy go użyć kiedy jesteśmy bezpieczni, np. po posłaniu przeciwnika na deski, tracimy masę czasu jaki moglibyśmy wykorzystać przy wstającym przeciwniku.
Wszystkiego mi brakuje w tej postaci, dobrego anti-aira (niby jest c.hp ale lepiej po prostu blokować), dobrego air-air (tylko rzut przychodzi mi do głowy, ew. j.MP ale to ma taki priorytet, że najwyżej trade'm się skończy) czy nawet crossupa, o overheadzie nie wspominając. 360+K jest beznadziejne, mając na uwadze, że przeciwnik będzie cały czas blokował dołem ze względu na poke'i z przód+HK czy slide'y z qcf+P. Pominę fakt, że byle jaki cios przerwie nam "beczkę". 360+P nie ma zupełnie racji bytu jeśli Hakan jest nienaoliwiony ze względu na mały zasięg . Co tam jeszcze zostało? A! dół+PPP jeszcze szukam jakiegoś sensownego zastosowania oprócz unikania fireballi.
-
Podobno w wielu sytuacjach można użyć naoliwienia z shortem i jeszcze mieć czas na zrobienie jakiegoś łejkap preszer.
Co do tego że to słaba postać, pamiętam jedną z pierwszych walk hakana na youtube (JWong grał Hakanem przeciwko jakiemuś randomowi) i teksty Justina w tle: "oh my god, he's horrible" , "he has nothing good" , "I can't do anything with him" ;p
Co nie zmienia faktu że postać strasznie mi sie podoba i na pewno sporo nim pogram kiedy (jeśli?) uda mi się w końcu zdobyć grę.
-
Czy Hakan posiada jakiegoś overhead'a ze stania?
-
No coś ty.
-
No to zajebiście.
Co za bzdura.
Generalnie fajna postać, fajny pomysł i genialny Ultras (II), ale po dwóch kilkugodzinnych sesjach stwierdzam, że jest niegrywalny.
Kiedy przeciwnik, ucieka i cały czas się schyla (taktyka miłośników Blanki czy Guile'a) nie mamy praktycznie żadnej opcji.
Szkoda
-
command grab?
-
Dokładnie... Nie kumam tej fascynacji overheadami (no może poza tym Dudley'a, od którego można pociągnąć kombo za pół paska), rzut zadziała prawie zawsze tam gdzie OH, a co dopiero command grab, który ma zacny zasięg w oleju.
-
Tak jak napisał Dadrot, naoliwiaj się, poke'i z s.lk, c.mk, podejdź na odległość metra i 360+P, możesz też kapić na qcf+P FADC z midscreena. Fajna postać i warto zainwestować w nią trochę więcej czasu.
i pamiętaj, że będąc naoliwionym możesz powoli przesuwać się z FA, czasem się przydaje. A na zonujących fireballami, super z HK albo oliwa z KK (ma klatki niewidzialności).
-
Spoko spoko chłopaki, ja o overhead'dzie a wy o rzutach.
Zastanawiałem się, czy w pytaniu nie dopisać uwagi, że zdaję sobie sprawę, że w niektórych sytuacjach (bo przecież nie zawsze) rzut może zadziałać.
Ale stwierdziłem, że wypowiadam się na forum tematycznym i nie zostanę potraktowany jak początkujący idiota i ograniczyłem swoje pytanie do interesującej mnie kwestii.
Może faktycznie trochę przesadziłem, pisząc że jest niegrywalny, jednak na doświadczonego zawodnika, który wie czego się spodziewać, Hakan zwyczajnie nie daje rady.
ornit dzięki za konkretne sugestie, mam zamiar dalej bawić się Hakanem, jednak nie jest to postać, na której się skupię, jako a main'ie.
Gdyby mu dali jakiś cios z dystansu będący zagrożeniem dla schylonych (mógłby być nawet widoczny i bez priorytetu), ale żeby był, sama świadomość jego istnienia nie pozwoliła by przeciwnikowi na beztroskie kucanie. W tym momencie receptą na Hakana jest ciągłe schylanie się, które wyklucza obydwa jego dystansowe zagrania (QCF+P i 360+K).
-
Wiesz, nie ma reguły, dyktator nie ma overa a jednak w natarciu (w rogu) jest czego się bać! Hakan jest słaby zgadzam się ale akurat jego słabość to nie brak overa bo command grab jest imho lepszy.
-
Tak, ale żeby command grab coś zdziałął to najpierw trzeba się naoliwić. Naoliwienie trwa od 8-16 (chyba 16 w EX) sekund w zależności od siły K. To naprawdę niewiele, zwłąszcza kiedy chcemy się "bezpiecznie" naoliwić. Nie zrobimy tego na pałkę bo przeciwnik może nam przerwać naoliwienie się na samym początku i dupa. Jedyne wyjście to qcf+P bez dobitki, z dobitką nie ma co próbować nawet z lk, bo niektóre postaci zdążą nam wyjechać z reversalem (zależy od tego jak szybko postać wstaje). Jest jeszcze opcja HK po 360+P, lub wspomniany EX kiedy przeciwnik w nas "strzela kulkami".
Na sucho 360+P jest bezużyteczne, ale to już wszyscy wiedzą, ew. można przymashować 360+PP jako reversal żeby kogoś złapać na nieudanym linku. Co do overheada, to pamiętajmy o jednej rzeczy, Hakan skacze najniżej, czasem można z bliska j.HK przywalić w mix upie między kapieniem na c.mk, które jakimś cudem staramy się confirmować w qcf+P. Ja osobiście używam skoku jako anti-air (lol) z MP, ew. rzut bo s.HP to najwyżej na trade'a wejdzie.
-
Klatki niewidzialności dp+KK na wybrane ciosy (nie licząc prodżektajli [uwielbiam tą nazwę])
http://www.youtube.com/watch?v=nbQKzn5BS5M
Crisco combos (stare, ale może ktoś nie zna). Naoliwiony Hakan może cancelować dasha w dowolny cios, dzięki czemu możliwe są comba fo 1lvl FA
http://www.youtube.com/watch?v=T3LPDv2sVKc&feature=related
Na coś jednak 360+K się przydaje - DDT setups (wczoraj trafiłem na gościa z srk, który mnie tym karał)
http://www.youtube.com/watch?v=u3dstVJvhGE
-
http://www.youtube.com/watch?v=8G8Z4cIgD04
-
Było na głównej.