Autor Wątek: PCB do sticka  (Przeczytany 11486 razy)

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
PCB do sticka
« dnia: Grudzień 03, 2010, 16:42:50 »
Odpiszę Snejkowi tutaj bo w targowicy nie ma po co a jak ktoś będzie potrzebował to w tym dziale temat jak znalazł.

Jeśli ktoś potrzebować będzie PCB kompatybilnego z PS2/PS3/PC to polecam tego sticka


Zwie się to HONCAM Fighting Stick
Błędnie jest nazywany na naszym allegro MAYFLASHEM, odstaje od niego jakością w wykonaniu joya (nie wchodzą żadne skosy), no i buda ogranicza montaż jakichkolwiek innych konstrukcji niż JLF/lub coś równie niskoporfilowego (jest bardzo niska, robiona chyba tylko pod ten ich wytwór małych Chińskich rączek) - więc modyfikowanie jest lekko zawężone, ale za to jako PCB jest chyba najlepszym kompromisem ceny do jakości (o 50 zł niższe koszta niż w przypadku sprowadzenia dedykowanego CTHULUHU.
Ma wszystko co jest potrzebne do PS2 i PC a dla PS3 ma dodatkowy HOME Button - a to raczej jest niezaprzeczalnie największa zaleta.
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

Grey

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
  • 未だ未だ
    • Zobacz profil
    • facebook/Tekken-TEJ
    • Email
  • Gamertag: \m/
  • PSN ID: TekkenTEJ
  • Skąd: Poznań TEJ-city
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #1 dnia: Luty 01, 2012, 10:18:30 »
A co sądzisz o tym sticku?
Również pod kątem PCB (podobno jest w tym PCB paewang)

https://www.redcoon.pl/B265728-Datel-Arcade-Pro-Joystick_Kontrolery

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #2 dnia: Luty 01, 2012, 10:29:40 »
było już na ten temat w poście "Galeria custom AS-ów"
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

Grey

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
  • 未だ未だ
    • Zobacz profil
    • facebook/Tekken-TEJ
    • Email
  • Gamertag: \m/
  • PSN ID: TekkenTEJ
  • Skąd: Poznań TEJ-city
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #3 dnia: Luty 01, 2012, 23:34:30 »
http://i.imgur.com/OIpeI.jpg
http://i.imgur.com/w3ScJ.jpg
http://i.imgur.com/aGtYi.jpg
http://i.imgur.com/y80of.jpg
http://i.imgur.com/P9pUq.jpg
http://i.imgur.com/Hwpbn.jpg
http://i.imgur.com/gH5e1.jpg
http://i.imgur.com/6cklH.jpg
http://i.imgur.com/6cklH.jpg

Stay tuned for unboxing ;}}

joystick - Sanwa JLF
buttons - Seimitsu PS-14-KN
buttons - LED on activation (do wylaczenia [z tylu jest switch on/off])
Dual mod - XBOX360 , PS3 , PC
PCB - CTHULHU

Pałer jak chooj ;D kto wie,może teraz nastąpi fala zamówień u Kurda ;d
Chyba nie muszę ci Pitrex mówić jakie to ma PCB i skąd :) - mała podpowiedź poniżej


Tyle znalazłem we wskazanym temacie i nadal nie znam Twojej opinii nt. sticka i samego PCB.

Do poprzedniego dodam kolejne pytanie - Jakie PCB polecasz bym miał zapewnioną kompatybilność z PS3/X/PC i dlaczego?
Aktualnie zastanawiam się nad PCB ze sticka Datela lub Honcoma sprzedawanego jako MAYFLASH.
Czym właściwie różnią się PCB w kwestiach ważnych dla mnie jako usera (gram w TK, w planach SF)?
Są różnice w szybkości przesyłu informacji (czyt. lagi), któreś jest zdecydowanie bardziej awaryjne?

Sorki za zasyp laickimi pytaniami, ale jestem noobem jeżeli o sticki chodzi a mam głód wiedzy ponieważ chcę modować sticka i mam ku temu 2 drogi.
1. Kupno Datela i modowanie go (buda wydaje mi się wyższa niż w Honcomie, ale to może być złudzenie) na LS-32 lub LS-33 lub JLF (bez wystających śrub nad linie blatu!) oraz buttony Sanwa OBSF30.
2. To samo co wyżej tyle że w oparciu o Honcoma.

w obu przypadkach marzy mi by zamiast kabla mieć w sticku PS button i port mini USB - da się zrobić, zda to egzamin, nie będzie lagów?
« Ostatnia zmiana: Luty 01, 2012, 23:51:14 wysłana przez Grey »

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #4 dnia: Luty 02, 2012, 03:40:42 »
skorzystam z wiadomości jaką przed chwilą wysłałem Zenonowi

to jest Mayflash


a to Honcam


dla pełnego obrazu zaznaczę jeszcze wygląd Datela


Teraz obsługa sprzętów
Mayflash - PS2/PS3/PC    - nie ma Home buttona
Honcam - PS2/PS3/PC     - ten ma Home button ale do dupy joystick
Datel - PS3/Xbox360/PC  - również ma Home button


Datel i Mayflash mają bliźniacze budy i bez problemu wejdą tam niemal wszystkie Japońskie gałki
Honcam jest już troszkę niższy, blat ma pod kątem i bliżej mu do Hori Fight Sticka, włożenie Japońskich gałek możliwe jest również ale trzeba liczyć się z koniecznością lekkiego ich zeszlifowania od spodu.
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

Grey

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
  • 未だ未だ
    • Zobacz profil
    • facebook/Tekken-TEJ
    • Email
  • Gamertag: \m/
  • PSN ID: TekkenTEJ
  • Skąd: Poznań TEJ-city
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #5 dnia: Luty 02, 2012, 12:11:36 »
Dzięki wielkie Wilku za konkretne  info.
A jak się sprawa ma z PCB i różnicami między nimi w szybkości przesyłu informacji (czyt. lagi) lub innymi parametrami istotnymi dla gamera?

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #6 dnia: Luty 02, 2012, 12:18:07 »
Wilku, tego posta twojego jakbyś uzupełnił jeszcze o info jakie części można tam wsadzić (konkretnie joy i buttony) i czy potrzebne są modyfikacje to warto by było przykleić. Na pewno pojawią się jeszcze ludzie nie znający tematu, pytanie będą się powtarzać a odpowiedź można przygotować czarno na białym. A że nowe modele ASów nie wyrastają jak grzyby po deszczu, nawet w przypadku tych tanich, to aktualność tematu będzie łatwo utrzymać :) Ewentualnie jeśli wspomożesz mnie informacjami to sam przygotuję odpowiedni post (w sumie na bezrobociu jestem więc czasu mam teraz sporo). Daj znać na PW jakby co ;)
"Sua Sponte"

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #7 dnia: Luty 02, 2012, 12:24:02 »
Żadnych obiekcji co do laga nie było w żadnym do tej pory. Swoją drogą to rzeczonego imo w większości mogą wprowadzać wszelkiego rodzaju przejściówki.

PS
Grabczas już nad tym myślę i jestem w trakcie tworzenia (ostatnio tyle pytań w tym temacie miałem że już się nie chciało w kółko pisać jednego i tego samego, aż ciśnie się na usta wykrzyczenie "a użyłeś opcji szukaj, przeczytałeś temat od deski do deski").
Jak wyprzedzisz zbierając do kupy wszystkie informacje z tej strony jak i innych to nie krępuj się.
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2012, 12:28:54 wysłana przez wilku »
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

Grey

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
  • 未だ未だ
    • Zobacz profil
    • facebook/Tekken-TEJ
    • Email
  • Gamertag: \m/
  • PSN ID: TekkenTEJ
  • Skąd: Poznań TEJ-city
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #8 dnia: Luty 02, 2012, 21:10:09 »
Co do lagów generowanych przez convertery masz racje, minimum jest to 1 fps.
TUTAJ jest recka dwóch najlepszych przejściówek PSX/PS2 > PS3.

Cała DRke grałem przez Pelicana i z ciekawostek mogę powiedzieć że pady Sony z Analogiem generowały wyczuwalnie większego laga niż te standardowe od PSXa.
Dokładnie rozkładało się to tak: DS2 > DS PSX > Standard PSX

m.in dlatego tak dociekam odnośnie PCB ;)

HiKrush

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1714
  • Płeć: Mężczyzna
  • Bagiety już jado
    • Zobacz profil
  • PSN ID: HiKrush
  • Skąd: Limanowa
  • Steam ID: HiKrush
  • Użytkownik jest na liście obserwowanychObserwowany
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #9 dnia: Luty 08, 2012, 12:25:05 »
Czyli jeżeli chodzi o pady z gałkami analogowymi, lag to minimum jedna klatka. A czy są jakieś informacje na temat lagów w padach bez gałek, tzn. takich:

?

Według zestawienia w linku Greya pady od PSX z gałkami generowały mniejsze lagi od DS2. Jeżeli to przez to, że mają one mniej informacji do przesyłania (stopień nacisku na knefel, czy coś podobnego), to pady bez gałek mają teoretycznie jeszcze mniej rzeczy do przepuszczenia.
I druga rzecz, czy długość kabla może mieć na to wpływ?

Naprawdę niezbyt lubię DS3/SA, a w każdym razie jestem przywiązany do moich starych padów+w razie ewentualnych tripów na turnieje, na których nie można używać DS3/SA nie chcę zostać z gołą dupą. Jednak ta klatka laga jest dobrą motywacją.

Grałem wczoraj na padzie bez gałek i nie wiem, czy to autosugestia, czy rzeczywiście to przez niego, ale grało mi się płynniej i lepiej się rwałem z rzutów.
- To się nazywa obłęd.
- Wszystko się jakoś nazywa, wybierz sobie.

grabczas

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 387
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
  • PSN ID: grabczas
  • Skąd: Białystok
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #10 dnia: Luty 08, 2012, 12:54:42 »
Ostatnio kolega przyniósł DS1 i graliśmy u mnie i przy tym jak chodzą przyciski w nim też sądzę że jest wygodniej. Tak więc coś w tym jest że koniec końców DS1/pad PSXowy (bez analogów) sprawdza się najlepiej w bitkach po dziś dzień ^^
"Sua Sponte"

Księżyc

  • Full Member
  • ***
  • Wiadomości: 154
  • Płeć: Mężczyzna
  • Mr. Hype-Man
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Łódź
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 18, 2012, 23:07:02 »
Wygląda na to, że muszę skombinować jakiś pad od ps3/pc do dual moda. Czy ma ktoś propozycję na pada którego pcb spełnia te wymagania:

- tani
- wspólna masa na całą płytkę
- obsługa zarówno ps3 jak i pc (nie mam ps3 więc potrzebuję kompa żeby sprawdzić czy działa)

Also, czy ktoś potrafił by rozpoznać co to za "stick":

http://allegro.pl/profesjonalny-arcade-stick-fighting-ps2-ps3-pc-i2242656003.html

Może się okaże, że ma wspólną masę jeśli poszukam o nim informacji...
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 19, 2012, 02:10:36 wysłana przez Księżyc »
"Trzeba, rozumiesz, umieć poetycko roztoczyć przed pacjentem wizję growego community, które to zapijając trunkiem przeróżnym grywa nad jeziorami w towarzystwie pięknych dam i komarów tak łagodnych, że nie żądlą jeśli się tylko poprosi. "

wilku

  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 560
  • Płeć: Mężczyzna
    • Zobacz profil
    • Wilku na Facebooku
    • Email
  • PSN ID: Wilku
  • Skąd: Konin
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 19, 2012, 15:58:03 »
W dobie układów jakie obsługują 2 konkurencyjne konsole nie opłaca się już tego dual-moda robić. kupujesz Datela za 160 zł i po kłopocie, niemal sam się przełącza. Chyba że masz parcie na starsze systemy - w grę wtedy wchodzi tylko Multi Cthulhu + madcatzowy pad od xboxa360 - i masz wszystkie systemy w jednym.
Czytaj ze zrozumieniem, pisz z głową


so true

Grey

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 385
  • Płeć: Mężczyzna
  • 未だ未だ
    • Zobacz profil
    • facebook/Tekken-TEJ
    • Email
  • Gamertag: \m/
  • PSN ID: TekkenTEJ
  • Skąd: Poznań TEJ-city
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 23, 2012, 02:15:58 »
Śmigając dziś po sieci wpadłem na takie oto (niektóre sprzeczne) testy czasów reakcji PCB:

EightArc Fusion vs MC Cthulhu
Qanba Q4RAF vs MC Cthulhu
Hori RAPVX and MC Cthulhu

Ciekawe prawda?
Dla mnie jeszcze ciekawsze jak ma się do tego PCB Paewang.
Ktoś ma możliwość i zacięcie do przetestowania tematu?

Metodyka jest dziecinie prosta, podłączamy 1 button pod oba PCB i robimy po 10-15 prób w 3 seriach chcąc uzyskać Counter Hit.

kowal

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 390
  • homobilard
    • Zobacz profil
    • hamulce
    • Email
  • PSN ID: kowalarcade
Odp: PCB do sticka
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 23, 2012, 08:34:17 »
metoda nie jest prosta i nigdy nie da realnych wynikow poki beda łaczone sygnały

http://shoryuken.com/2012/01/18/godlike-controls-responds-to-cthulhu-lag-issues-vs-eightarc-fusion/
 te trafienia sa od tego ze szedł postacia na przeciwnika a w parwie kazdej grze postac w ruchu ma strate wzgledem neutralnie stojacej wiec jedyne co pokzał to ze lag jets na postaciach w ruchu co wiadome jest odkad swiat stoi
w gg jak sie chciałem wciac w cios to najlepiej było puscic gałe do neutrala w trakcie blokstuna czy jaila bo zawsze to jakas szansa na 1f do przodu

ze 2 lata temu wypłyneły testy MadTE jakby by miał 4f opoznienia wzgledem HRAPA sprawdzane:
- na emulatorze na PC gdzie roznice w portach USB sa wieksze niz na konsoli,
- TE teoretycznie nie działa z PC wiec nie wiem dlaczego sprawdzane to było na PC. wersje X360 łapie niby ze sterow microsoftu ale nie sa kompatybilne w 100% wersja PS3 z płytami niektorymi nie działa wcale
- na kawaksie co ma skopane sterowanie
podpiołem 2 identyczne TE i tez jeden lagował drugiego wniosek prosty w emu jest bład, stik jden laguje drugiego albo laguje USB. Podpiołem TEx360 i TEPS3 X360 miał mniejszego laga niz PS3 ale tylko latego ze miał teoretycznie lepszy sterownik i dostawał priorytet. gdybym wipoł dwa HRAPY to tez ktorys by wypadł lepiej z danego portu czy pleyera.
 a eby było smieszniej lag 4f jest domyslnym czasem reakcji w grach SNK i w CPS2 zreszta jest tak samo o czym wie kazdy kto zna te systemy. ale nie cepy z kotaku.

a sprzeczne wychodza bo to ze stik  A >B  a  B>C nie znaczy ze A>C bo moze byc owrotnie co jest tytlko dwoem na to ze tak naprawde jeden laguje drugiego a nie jest szybszy.

cthulhu nie ma laga sprawdzane z NAMCO i IPACiem
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 23, 2012, 08:38:08 wysłana przez kowal »