Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - Stajsik

Strony: 1 [2] 3
16
Na wesoło / Odp: Ciekawe/śmieszne linki :)
« dnia: Marzec 20, 2014, 07:59:10  »
http://www.twitch.tv/teamsp00ky/b/512640193

akcja od 1:09:00.

 :salt: :salt: :salt:

Saltford :D

17
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Luty 16, 2014, 22:57:21  »
Najbardziej uniwersalną chyba postacią i bazującą na fundamentach gry jest Ryu. Na pewno większość bardziej doświadczonych graczy poleci Ci go do ogarnięcia gry. Ale jeśli dopiero zaczynasz w SF, to osobiście polecam Guile'a. Dwa specjale, łatwe comba, prosty gameplan, do tego całkiem przyzwoite normale. Oprócz tego, jako że to typowo defensywny zawodnik i gra się nim najskuteczniej czekając i reagując na ruchy przeciwnika, to łatwiej będzie Ci przyswoić co reszta stawki ma do zaproponowania w ofensywie; a co przełoży się na ogólną lepszą znajomość match-upów.

Moim zdaniem charge'owalne postacie dobrze sprawują się, gdy jest się początkującym w tej grze. Oprócz Guile'a mógłbyś także spróbować Bisona, Balroga, ewentualnie Chun Li.

18
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Luty 16, 2014, 20:48:58  »
A na jakiej platformie grasz?

20
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Październik 25, 2013, 15:27:52  »
Dużo pomoże to postaciom, które maja obydwie ultry w miarę użyteczne, jak np. Adon, Abel czy Chun Li(że o Genie już nie wspomnę, ten to dopiero będzie sobie mógł opcji pozabezpieczać różnych:)) Dudley i Cody na przykład, za wiele na tym dodatkowym wyborze nie skorzystają. Tak samo jak Balrog i Honda, których U2 na tę chwilę są bezsensowne.

Druga sprawa, na ile będzie to opłacalne, gdy nie wiadomo jakie będą obrażenia, po okrojeniu. 80%, 60% , a może i jeszcze mniej nominalnego damege'u.

21
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Październik 25, 2013, 14:21:32  »
Więc plotki i spekulacje okazały się potwierdzone. Kosztem nieokreślonej jeszcze redukcji damage'u w USF4 będzie dostęp do obydwu ultra combosów jednocześnie. Diametralnie pozmienia to gameplay wielu postaci, gdy już zapełnią revenge gauge. Co do tego to, nie ma dwóch zdań. :) Ale jedna rzecz mnie zastanawia teraz. Otóż:

W sumie to na dzień dzisiejszy nie wiadomo do końca jakie będą ostatecznie zmiany poszczególnych zawodników oraz jaki będzie w ogóle potencjał nowych postaci. Ale czysto teoretycznie, biorąc pod uwagę postacie, takimi jakimi są wersji AE2012; to jak myślicie, dla kogo z całej stawki dwie ultry naraz to będzie największy buff?



No i jeszcze ten "red focus". Zupełnie nie wiem, co o tym myśleć.

22
Ultra Street Fighter IV / Odp: Dlaczego gram w SF
« dnia: Październik 24, 2013, 16:31:57  »
Ogólnie Ameryki drugi raz nie odkryje, jak napiszę, że gram w to, bo to po prostu fajna gra. Wiadomo. Może niektórym wyda się to dziwne, ale naprawdę niezły fun jest z molestowania przeciwników combem jab>Hundred Hand Slaps grając Edkiem Hondą. Oprócz tego momenty kiedy po wygraniu z jakimś scrubem i ograbieniem go z jego jakże cennych punktów(nic zresztą nie znaczących dla mnie), tenże delikwent wraca natychmiast z counterpickiem. Najczęściej Guilem, Sagatem lub Ryu. Zadowolony ze swojej przebiegłości; myśli, że rozstrzygnął pojedynek na ekranie wyboru postaci. Bo jak przyjdzie co do czego, to wychodzi na to, że za specjalnie to nie potrafią nimi grać. Po kolejnym odprawieniu takowego fajtera, jakieś takie dziwne zadowolenie człowieka ogarnia. :)

23
Hardware / Odp: Jaki stick?
« dnia: Październik 18, 2013, 10:54:17  »
Teraz kiedy mam już sticka (MCZ TE z ogłoszenia wyżej) przydało by się ogarnąć grę na nim. Najłatwiejszą opcją wydaję mi się piłowanie na training mode, ale może są jakieś tajemne starożytne techniki gry na sticku dla begginerów??

http://www.youtube.com/watch?v=6DN0nTnltyk

Tutaj są w miarę prosto objaśnione podstawy podstaw używania takowych wichajstrów. Wiadomo, że praktyki i tak nic Ci nie zastąpi, ale może pozwoli nie wyrobić jakichś złych nawyków na początek.

24
Hardware / Router a lag.
« dnia: Sierpień 13, 2013, 19:01:33  »
Łączę się z Xbox livem przez wi-fi i mam niemały problem z lagiem, który nie bardzo mogę zlikwidować. Kto grał ze mną, ten poznał skalę problemu. Aktualnie nie ma widoków na zmianę umowy na lepszy internet w mojej okolicy i z pewnych względów poprowadzenie kabla pod konsolę jest bardzo problematyczne na tę chwilę. Mam zatem pytanie, czy sama zmiana routera jest w stanie w jakiś znaczący sposób poprawić jakość połączenia? Aktualnie używam jakiejś ekonomicznej wersji TPlinka, otrzymanej do umowy 2 lata temu, więc wnioskuję, że coś tam by to poprawiło. Ale czy była bo to aż taka poprawa, żeby był sens w to inwestować?

25
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 09, 2013, 23:56:42  »
Ultra Street Fighter 4 już można zamawiać na Amazonie. Sugerowana data premiery: 31 marzec 2014.

26
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Sierpień 08, 2013, 10:00:28  »
Na EH podali zmiany odnośnie T.Hawka, Oniego i Rose między innymi. W miarę czytelnie zestawione z tym, co dotychczas wiadomo.

http://www.eventhubs.com/news/2013/aug/07/ultra-street-fighter-4-character-change-recap-akuma-cammy-ryu-dudley-rose-oni-and-much-more/

27
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Lipiec 25, 2013, 21:57:11  »
Orientujecie się, czy to prawda że pudełkowa wersja USF4 ma dawać dostęp do wszystkich alternatywnych strojów wydanych do tej pory? Coś tam przeczytałem niedawno o tym i nie pamiętam teraz, czy było to coś potwierdzonego, czy spekulacje. Druga sprawa, czy będzie to się tyczyło także e-wersji gry?

28
Ultra Street Fighter IV / Odp: Kącik dla początkującego
« dnia: Czerwiec 21, 2013, 23:51:52  »
Któraś wersja Sumo Smash (nie Headbutt) ma armor breaka...?
Looks random. To znaczy, puściłem teraz trening z Hondą robiącym mi Smasha i w przeważającej liczbie przypadków faktycznie FA wchodzi. Raz tylko miałem breaka - nie wiem, od czego zależał, ale zgaduję, że o kilka klatek za późno podszedłem do FA. No nic, dzięki za to, bo byłem pewien (pewnie przez to, że kilka razy Sagatem faktycznie mnie Smashem zdjęli z FA), że Sumo jednak ma brejka.

To może ja zabiorę głos, jako że jestem w temacie ostatnio.

Sprawa jest prosta; u Hondy tylko Headbutt i Ultra 1 maja właściwości Armour Breaka. Motyw kasowania Twoich Focus Attack bierze się zapewne z tego, że Sumo Smash zadaje obrażenia dwa razy. Raz przy wznoszeniui się i drugi przy lądowaniu czterema literami na glebie. Pewnie zahaczał Cię przy pierwszym hicie, a lądując załatwiał sprawę FA i stąd te wątpliwości.

Ot i cała tajemnica. :)

29
Ultra Street Fighter IV / Odp: SSF4 dyskusja ogólna
« dnia: Czerwiec 15, 2013, 12:59:36  »
Szkoda, że PS3 only, bo chętnie bym się dopisał. Na pewno furory bym tam nie zrobił, ale mozliwość zmierzenia sie z najlepszymi w kraju, to fajna sprawa IMO.

Ciekawe jaki jest podział polskich graczy SF4:AE między PSN a XBL?
Pewnie osób grających na obu konsolach to zbyt wele nie ma.

30
Hardware / Odp: Jaki stick?
« dnia: Maj 02, 2013, 11:37:58  »
Nurtuje mnie jeszcze parę spraw.

Mianowicie:
Zauważyłem, że stick(wajcha) pracuje wpisana jakby w kwadrat. Jego rogi łapią skosy, a l,p,g,d pomiędzy. Wiadomo. Wiem, że są także sticki oktagonalne działające w każdym z 8 kierunków osobno. Wiem, że jest jakaś tam tam zależność. Jakieś sprawdzają się lepiej w fighterach 2D, jakieś w 3D? Mógłby ktoś to jakoś nakreślić? A może nie da się tego generalizować i zależy to po prostu od postaci? Charger, grappler,itd.

Druga sprawa. Jaka jest żywotność montowanych sticków i klawiszy? Chodzi mi o takie z górnej półki-Sanwa,Seimitsu.

I trzecia rzecz, czy w razie gdy jakiś element odmówi współpracy(odpukać:)), to zwykły zjadacz chleba, nie siedzący na co dzień w elektronice da radę wymienić go we własnym zakresie? Moje największe osiągnięcie w tej dziedzinie to zlutowanie paska led.

Strony: 1 [2] 3