Mortal Kombat > Mortal Kombat 9

[MK9] - Frame Data - ogólnie

<< < (3/3)

Snake:

--- Cytat: Qjon w Wrzesień 23, 2011, 08:47:22 ---w tej dziwnej grze skok możemy trzymać i postać nam go wykona od razu po recovery ciosu, natomiast innych ciosów wmashowywać nie można i by uzyskać jak najmniejszą "lukę" między ciosami input musi być justfrejmowy o.O
--- Koniec cytatu ---
Lol, to jest akurat całkowicie normalne. :F Po prostu kierunki to inputy które można trzymać i wtedy gra wpisuje je cały czas, jak przytrzymasz jedynkę to postać nie będzie stała i robiła jabów w powietrze.

Czepiam się, ale w obliczu tych wszystkich bzdur jakie posiada ta gra dziwne jest narzekanie na coś, co występuje w praktycznie każdej bijatyce. :p

Cambion:
Dae, mówiłem już że jesteś przestraszliwym NERDEM? Oczywiście w dobrym tego słowa znaczeniu ;)

CheeseOfTheDay:

--- Cytat: Snake w Wrzesień 23, 2011, 11:15:23 ---Lol, to jest akurat całkowicie normalne. :F Po prostu kierunki to inputy które można trzymać i wtedy gra wpisuje je cały czas, jak przytrzymasz jedynkę to postać nie będzie stała i robiła jabów w powietrze.

Czepiam się, ale w obliczu tych wszystkich bzdur jakie posiada ta gra dziwne jest narzekanie na coś, co występuje w praktycznie każdej bijatyce. :p

--- Koniec cytatu ---
Może Qjon nie narzeka, może on to dopiero odkrył xD. Granie w bijatyki będzie teraz dużo łatwiejsze bez robienia timingowego schylania się i skakania ; dD

MoonSpell:

--- Cytat: Qjon w Wrzesień 23, 2011, 10:18:55 ---Ale ja o skakaniu mówię w kontekście testowania fdaty, nie gameplayu :D

--- Koniec cytatu ---

Oki, czytajac tekst chyba nie zakodowalem tresci ;] My bad.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej