Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Pokaż wątki - Kati

Strony: [1] 2 3
1
Targowisko / [S] figurkia: Haibane Renmei [update]
« dnia: Marzec 01, 2015, 12:59:01  »
Do wzięcia już tylko jedna figurka:
- Rakka Haibane Renmei, Yamato (stan bdb- brak jednego "różka" + pudełko podniszczone)




2
Targowisko / [S] komiksy | figurka Cammy White
« dnia: Luty 27, 2015, 16:24:13  »
Figueka Cammy White 1/6, custom:

niestety nie pozbawiona defektów - w razie czego zapraszam na PW.

Komiksy w wydaniach oryginalnych - poza polskim Battle Chasers. Wszystkie w perfekcyjnym stanie:




Link do ogłoszenia na OLX: http://olx.pl/oferta/update-komiksy-marvel-guardians-of-the-galaxy-x-men-wolverine-CID751-ID97OiF.html#75cf4c50a8

3
Targowisko / kupię figureczki z Mass Effect
« dnia: Październik 06, 2014, 23:07:58  »
jeśli ktoś ma, chciałby się pozbyć, to ja bardzo bardzo chętnie przygarnę, szukam Tali, Garrusa, Legiona i Grunta:

4
na jakiś czas znikam z internetu więc kontakt wyłącznie mailowy w razie zainteresowania - prawdziwy.sucharek@gmail.com

UPDATE - fotki i ceny dodane
chcę jakoś usystematyzować skale i tematykę swojej kolekcji, także chcąc niechcąc (czasem bardzo) wrzucam trochę rzeczy.
w razie zainteresowania i po szczegóły, zapraszam na PW albo prawdziwy.sucharek@gmail.com

Mai Shiranui: http://myfigurecollection.net/item/320 - 300 pln


Motoko Kusanagi: http://myfigurecollection.net/item/388 (zdjęcie czasowo z internetu) - 240 pln


Poison: http://myfigurecollection.net/item/6965 - 260 pln


Rakka: http://myfigurecollection.net/item/375 - 60 pln


Wanda od McFarlane - 50 pln


Diana od Toranoana (biała) - 200 pln:


Asuka + Rei (ok15cm): http://myfigurecollection.net/item/52646 - 60zł za komplet - wysyłka paczką ekonomiczna w cenie


Chun Li: http://myfigurecollection.net/item/27754 - 26 pln wysyłka listem poleconym w cenie
Juli: http://myfigurecollection.net/item/10973 - 20 pln wysyłka listem poleconym w cenie
Nono Nanami: http://myfigurecollection.net/item/43170 - 20 pln wysyłka listem poleconym w cenie
Maki: http://myfigurecollection.net/item/11234 - 20 pln - wysyłka listem poleconym w cenie
Asuka: http://myfigurecollection.net/item/13467 - 30 pln - wysyłka listem poleconym w cenie
lub komplet - 66 pln - wysyłka w cenie


5
Targowisko / Giermasz CD Project
« dnia: Sierpień 19, 2011, 12:43:31  »
http://www.cdprojekt.pl/news/5758/Najwiekszy_Giermasz_w_historii

Cytuj
Już w najbliższą sobotę, 20 sierpnia, odbędzie się największy Giermasz, jaki kiedykolwiek miał miejsce.

W warszawskiej siedzibie CD Projekt będzie można kupić:
- gry na PC już od 5 zł, a na konsole od 20 zł
- filmy na DVD już od 10 zł, na Blu-ray za 30 zł

wygląda to interesująco - czy ktoś z Warszawiaków będzie się wybierał?? ;)

6
Inne gry / Tomb Raider
« dnia: Styczeń 07, 2011, 02:17:40  »
Nie zauważyłam, żeby był tu wątek o tej, znanej chyba każdemu, serii a natchnęło mnie do zapostowania po tym jak zobaczyłam design Croftówny z nadchodzącego TRa.
Autorzy twierdzą, że chcieli odseksualnić Larę. Moim zdaniem sam design jest bardzo dobry, trąci Uncharted ;P i pasuje do konwencji survivalu, z tym że imo nie przypomina Lary i gdybym nie wiedziała, że to ma być ona, to pomyślałabym że to zupełnie inna postać jedynie wzorowana na Larze. A jak Wam się podoba to co stworzyli? :


7
Turnieje, zloty, spotkania / [20 VI] Turniej Tekkena w Empiku Wrocławskim.
« dnia: Czerwiec 17, 2010, 09:33:45  »
mało konkretnie ale rzuciło mi się w oczy więc się podzielę:
Cytuj
Dnia 20 czerwca, w godzinach od 13 do 17 w sklepie Empik, mieszczącym się w D.H. Renoma we Wrocławiu, odbędzie się ?Dzień Gier Azjatyckich?. Jest to kolejna impreza organizowana przez stowarzyszenie STIM przy współpracy portalu Inner World. Wszyscy odwiedzający w tym dniu wrocławski Empik będą mieli okazję wysłuchać jak za sprawą konsoli można przez chwilę stać się dr House'm czy Brucem Lee, a także będą mieli możliwość samemu sprawdzić się w praktyce. Ponadto odbędzie się turniej gry Tekken 6, gdzie na zwycięzce czeka nagroda. Serdecznie zapraszamy
źródło: http://anime.com.pl/Dzien_Gier_Azjatyckich,news,read,5201.html

8
Seong Mi-na / Seong Mi-Na - frame data
« dnia: Marzec 10, 2010, 07:37:25  »
by Vintoks and Sacharja

IMPACT DATA
-=-=-=-

i13: K/FC 2A
i14: 4B/3bK
i15: 6A/2K/6B+K/FC 2K
i16: 3K/A+G_B+G/WS K/22A
i17: 1B/33K
i18: 3B/9K/WS A
i19: A/6B/66A
i20: B/WS B/8A+B/66B/66K
i21: 2B/1K/A+B/FC 2B/FC 1B/9B+K
i22: 4K/33A
i23: 6K/22B
i24: 6A+B/3A+B/1A+B
i25: 4A/B+K/FC 1K
i26: 4A+B/2B+K/A+K/44A
i27: 3A
i28: 11A/66A+B
i29: 44K

On Hit & Block:
-=-=-=-

A
hs+0, tip+2
ch+3
bs-7

AA
hs+3
bs-7

AAB
hs-9
bs-21

6A
hs-3
bs-13

6AK
hs-2
ch x
bs-11

3A
hs-3, tip+3
ch +0~1, ch tip x
bs-16 *Char dependant punishment (See Notes)
tip: bs-7 *Can cause alignment problems for some chars

2A
hs-2, tip+5
ch-2, ch tip+5
bs-12
tip: bs-12 *Out of Range (OOR) of all punishers, except:Setsuka

1A
hs+4, tip x
bs-18
tip: bs-18 *OOR unless near edge

4A
hs-4
bs-16 *OOR of ?most? B's
tip: bs-16 *OOR of all, except: Setsuka:FC3A~B, Soph:236B (shallow hit)

FC2A
hs+4
ch+8
bs-6

WSA
hs-7
bs-14

WSAA
hs-1
ch+0
bs-8

9_8A
hs+2
bs-8

7A
hs-1
bs-11

BTA
hs+8
bs-2

BT2A
hs+4
bs-6

B
hs-4
ch-2
bs-8

BB
hs-8
bs-16

BBB
hs x
bs-19
tip: bs-19 *OOR of ?most? B's

B4B
hs-6
bs-13 *"Safe" unless near edge*

6B
hs-6, tip x
bs-14 *OOR of most chars A_2A (i14 3K's punish it consistently)

6BA
hs-5, tip-4
bs-15

6BB
hs x
bs-16

3B
hs-6, tip x
ch x
bs-17

3B~K
hs x
bs-18

2B
hs+1
bs-9

1B
hs-3
ch-1
bs-14

1BA
hs-9
bs-23 *Push-out makes it hard to punish except: Raph:236B, Setsuka:FC3A~B, Soph:236B (shallow hit)
tip: bs-23 *OOR, except: Raph:236B

1BB
hs-9
bs-15 *OOR of all, except: Raph:6B (6B only, no free 6BB)

1BK
hs x
bs-17

4B
hs+0
ch-7
bs-8

FC2B
hs+1
bs-9

FC1B
hs-10
bs-20 *OOR of all, except: Ivy:WP 6A, Raph:236B, Soph:236B (shallow hit)
tip: bs-20 *OOR of all, except: Raph:236B

WSB
hs x
bs-9

9_8B
hs x
bs-5

7B
hs+1
bs-5

BTB
hs+4
bs-6

BT2B
hs+0
bs-8

K
hs+2
bs-8

6K
hs x
bs-16

3K
hs-6
ch-4
bs-14

3KK
hs+2
ch x
bs-8

2K
hs-4
ch+2
bs-13

1K
hs-8
bs-16

4K
hs-6
bs-16

4KB
hs x
bs-17
tip: bs-17 *OOR of "most" B's

FC2K
hs-4
ch+2
bs-13

FC1K
hs x
bs-21

FC1KK
hs x
bs-22

WSK
hs x
bs-14

9K
hs-2
bs-10

8K
hs-4
bs-12

7K
hs-9~10
bs-16

BTK
hs+4
bs-4

BT2K
hs x
bs-20

A+B
hs x
bs-5

6A+B
hs x
bs-12
tip: bs-12 *OOR unless near edge

3_1A+B
hs x
bs-20

2A+B
hs+0, tip x
bs-14
tip: bs-14 *OOR unless near edge

4A+B
hs-3, tip-2
bs-11
tip: bs-11 *OOR unless near edge

4A+BA
hs-5
bs-10

4A+BAB
hs x
bs+2

4A+B4A+B
hs+0
bs-13
tip: bs-12 *Not punishable unless near edge

9A+BB
hs x
bs+15 *Free 6B+K

8A+B
hs x
bs-21

B+K
hs x
bs-15

6B+K
hs x
bs-11

2B+K
hs x
bs-11
tip: bs-11 *OOR unless near edge

2B+K~G
hs x
bs-15

4B+K
hs x
bs-13 *Axis issues can cause whiffs for mina

8B+K
hs x
bs-13

8B+KB
hs? *~BT
bs-15

8B+KBB
hs? *~BT (has better hs than 8B+KB)
bs-18

BTB+K
hs x
bs-22 *Hard for most to punish, except: Ivy:WP 6A, Raph:236B, Soph:236B (shallow hit)

A+K
hs x
bs-17

2A+K
hs x
bs-7

4A+K
hs x, tip-2
bs-3

66A
hs+0, tip+1
ch+3
bs-10
tip: bs-10 *OOR unless near edge

33A
hs-9
bs-20

33AA
hs x
bs-18

22A
hs x
bs-9

11A
hs-10, tip-8
ch -9
bs-22

44A
hs-7
ch-6
bs-16 *Can cause mis-alignment off of buffered retaliations
tip: bs-16 *OOR, except: Raph:3B, Soph:236B (shallow hit)

44AA -5
hs-5, tip x
ch-6
bs-17

66B
hs-7, tip x
ch x
bs-10 *Unpunishable in most game situations

33B
hs-6, tip x
ch x
bs-17

22B
hs-8
bs-18

11B
hs x
bs-6

44B
hs x
bs+0
tip: bs+15 *Free 6B+K, difficulty is char specific

66K
hs-4
ch x
bs-16

66KK
hs-6
bs-16

66KKK
hs+6 *Forces ~OB
ch x *Free 6B+K
bs-10 *OOR unless near edge

33K
hs-6
bs-14

33KB
hs x
bs-10
tip: bs-10 *OOR unless near edge

22K
hs-2
bs-9

44K
hs x
bs-1

66A+B
hs x
bs-12
tip: bs-12 *OOR unless near edge

44A+B
hs x
bs-6

[ 6]K
hs x
bs-23

-=-=-=-
*Notes*
-=-=-=-

3A (blocked at close range) punishment is extremely character dependant:
Soph,Cass,Taki,Kilik,Asta,Mina,Rock,Cervy can punish with i16.
Amy,Tira can only punish with i15
Liz,Setsu,Mitsu,X,Ivy,Talim can only punish with i14
Raph,Sieg,Maxi,Voldo,Yun,Yoshi,Zaz,Algol can only punish with i13
NM,Hilde cannot punish it at all

FC1B can whiff between your opponents legs (like Tira's 2A+B)

44B (at tip) into 6B+K can be extreamely difficult vs. certain characters making the string unpractical vs Setsuka or Hilde, and to a lesser extent vs. Mina,Maxi,Voldo,Mitsu,Soph,Cass,Yoshi,or Talim.

Mina strings you can hit confirm:
AA->B
BB->B
6B->A *small window
6B->B *small window
1B->A
1B->B
1B->K
4K->B
4A+BA->B
4A+B->4A+B
8B+K->B->B
44A->A
33K->B *small window

Baiting Auto GI:
bs-5~-10 range are good 4KB bait
bs-5~-10 range are good 6K bait
bs-5~-13 range are good 4B+K bait

hs-4~-8 range are good 4KB bait
hs-4~-9 range are good 6K bait
hs-5~-10 range are good 4B+K bait

9
Soulcalibur III / Variable Cancel
« dnia: Marzec 08, 2010, 09:14:32  »
Variable Cancel (VC):

VC jest formą cancelowania animacji ciosu, rzutu lub postawy, dostępną tylko przy określonych warunkach. Wykonuje się go przez wklepanie ]G
2,2 lub [G]8,8 (równie dobrze [G]2,8 lub [G]8,2) i zrobienie neutrala. Sytuacje, kiedy możemy zrobić VC:

* Guard Impact - przeciwnik robi nam GI, a my w odpowiednim momencie robimy VC i mamy przewagę (w przypadku 3_6G nawet 12 klatek!)

* auto Guard Impact - działa tak jak VC wyżej, z tą różnicą, że zależnie od aGI jesteśmy w różnej sytuacji

* weapon clash - obie postaci mogą zrobić VC jeśli ich bronie zrobią clasha

* wyrwania ze zwykłych rzutów rzuty - to samo co w przypadku weapon clashy

* command throws - są rzuty która zawsze można cancelować dzięki VC: 4,6B+G Abyssa (tylko wbuforowane po GI), 214B+G Lizardmana (jeśli zrobimy cancel niektórych ciosów), B+G Setsuki (tylko w NTSC), B+G Sophie (obie postacie mogą zrobić VC jeśli przeciwnik wyrwie się z 2. segmentu), 236B+G Talim (przeciwnik wyrywa się z 2. segmentu --> Talim może zrobić VC), 4,6B+G Zasalamela

* rzuty z BT - robimy rzut z BT i w trakcie animacji w dowolnym momencie dzięki VC możemy robić co chcemy; VC działa u każdego, z tym że u Volda rzut trzeba wykonać w formie JF-a, np. 4A:BS A+G

* wyrwanie z rzutu w plecy - ktoś robi nam rzut w plecy (backthrow) i jeśli użyliśmy A lub B (zależnie od tego który to rzut) w odpowiednim okienku to VC pozwala nam uciec z rzutu, ale dalej możemy tracić damage dopóki nie zaatakujemy przeciwnika; tego VC nie można robić w każdym momencie, tj. w przypadku niektórych rzutów w pewnych segmentach nie da się uciec dzięki VC; Voldo i Astaroth nie mogą robić VC wyrwania z rzutu w plecy, ponieważ mają normalne wyrwania

* VC ciosu - niektóre postaci posiadają ciosy, które można cancelować w dowolnym momencie: 88B z lewej i 22B z prawej strony - Mitsurugi, BS 44K - Voldo

* VC postawy - z części postaw można wychodzić dzięki VC: SE Ivy, CRWL Lizardmana (tylko w trakcie 236~CRWL), RLC_MST 2_8G Mitsurugiego (nie można zrobić jeśli weszło się do postawy po ciosach), postawy Siegfrieda

by Di

10
Soulcalibur IV / legenda i informacje systemowe
« dnia: Marzec 08, 2010, 09:13:08  »
Sterowanie:

1 - dół/tył
2 - dół
3 - dół/przód
4 - tył
5 - neutral (puszczamy wszystkie kierunki)
6 - przód
7 - góra/tył
8 - góra
9 - góra/przód

236 = QCF (Quarter Circle Forward)
214 = QCB (Quarter Circle Back)
41236 = HCF (Half Circle Forward)
63214 = HCB (Half Circle Back)
A - cios poziomy (domyślnie: kwadrat)
B - cios pionowy (domyślnie: trójkąt)
K - kopniak (domyślnie: kółko)
A+G - podstawowy rzut, wyrwanie z A
B+G - podstawowy rzut, wyrwanie z B
A+B+K+G - Critical Finish
~ - szybkie wklepanie czegoś jedno pod drugim, można też zapisywać pierwszą literę jako małą (bA)
_ - lub; np. 11_99 oznacza 11 lub 99
+ - naciskamy przyciski jednocześnie
: - JF (Just Frame), daną rzecz musimy wcisnąć w odpowiednich klatkach animacji

Legenda:

high - cios pod którym można kucnąć; blokujemy go stojąc
mid - blokujemy stojąc; trafia przykucniętą postać
low - blokujemy kucając; trafia, gdy stoimy; można nad nim przeskoczyć
special mid (s-mid) - mid z tą różnicą, że można go zablokować stojąc
special low (s-low) - od ciosu na s-mid różni się tym, że można go przeskoczyć
FC (Full Crouch) - kucając
8WR (8-Way Run) - poruszanie się po arenie za pomocą trzymania kierunku
SS (Sidestep) - krok, pojedyńcze naciśnięcie kierunku
GC/GB (Guard Crush/Guard Breaker)
UB (Unblockable) - cios, którego nie możemy zablokować, ale możemy go zbić za pomocą JI
RCC = Recover Crouch Cancel
i (instant) - natychmiastowe; np. iWS to zrobienie ciosu z WS po szybkim kucnięciu (2G~5)
NC (Natural Combo) - jeśli pierwszy cios z serii wchodzi, to pozostałe też wchodzą
NCc (Natural Combo On Counter Hit) - cała seria jest gwarantowana, jeśli pierwszy cios wszedł na CH
combo (gwarant) - akcja w pełni gwarantowana (od początku do końca); nie można się wyrwać ze stuna, nie można uciec dzięki Air Control
BT (backturned) - stojąc plecami do przeciwnika;
WS (While Rising) - w trakcie wstawania (puszczamy dół będąc z FC)
GI (Guard Impact)
JI (Just Impact)
aGI (auto Guard Impact)
FrC (Forced Crouch) - jeśli wykonamy cios z tym parametrem, zostawimy przeciwnika w FC
WL (While Landing) - podczas lądowania, czyli po zrobieniu 7_8_9G
KND (Knockdown) - przeciwnik ląduje na glebie
TC (Tech Crouch) - cios z tym parametrem w pewnych klatkach omija ciosy na high (np. 2A); niektóre z nich potrafiają nawet omijać midy (np. 236236 Sophie)
STC (Super Tech Crouch) - to co TC plus omija rzuty (np. 11B Cassandry)
TJ (Tech Jump) - cios omija ataki na low (np. B+K sióstr)
STJ (Super Tech Jump) - potrafi ominąć midy (PG 8B+K Yoshka)
AC (Air Control) - poruszanie się w powietrzu za pomocą kierunków
AG (Advance Guard) - trzymanie przodu w trakcie blokowania ciosu; zostawia nas bliżej przeciwnika (przydatne, jeśli chcemy go ukarać)
RG (Retreat Guard) - trzymanie tyłu w trakcie blokowania ciosu; zostawia nas dalej od przeciwnika (używamy zwykle gdy cios daje przewagę na bloku)
RO (Ring Out) - wyrzucenie z areny kończące rundę
NH (Normal Hit) - trafienie przeciwnika, który nie trzyma bloku
CH (counter hit) - trafienie przeciwnika, gdy ten nas atakuje, robi stepa, 8WR albo backdashuje
AT (Attack Throw) - cios, który na trafieniu daje efekt rzutu (np. 1_3 A+B Miny)
DOS (Double Over Stun)

Jak czytać Frame Datę:

i = ilość klatek animacji danego ciosu; jeśli cios ma np. 21 klatek animacji, to zapisujemy to jako i21
~ = oznacza, że szybkość danego ciosu czy przewaga/strata jest zależna od sytuacji (odległość czy to, jaki cios napotykamy)
H = zwykłe trafienie
C = CH
D = trafienie postaci kucającej
G = trafienie postaci leżącej
B = blok
R = blok podczas wstawania
+ = cios daje przewagę; załóżmy, że robimy cios, który ma +3 na trafieniu - wtedy dowolny cios jaki wyprowadzimy zbije się z ciosem, który jest o 3 klatki szybszy niż nasz; +0 oznacza równowagę
- = cios daje stratę; jeśli nasz cios daje -5 na bloku, to nasz następny atak zbije się z czymś co ma 5 klatek animacji mniej

Rzuty:

Wszystkie podstawowe rzuty mają i15 oraz 13 klatek na wyrwanie. W przypadku wyrwań w klatkach:
1-3 odpychamy przeciwnika i mamy 6 klatek przewagi
4-11 obie postacie odsuwają się, a my mamy 2 klatki straty
12-13 lecisz do tyłu i masz 5 klatek straty

(zaczerpnięte z posta Di na temat SC3 więc jeśli jakieś rzeczy się nie zgadzają z 4 to proszę o poprawki)

11
Amy / Amy - gwaranty, combo
« dnia: Marzec 08, 2010, 08:44:43  »
za sc.com

NC:
BB
AA
6BB
66BA
3BA
4BB
4B+K,B
WC A+B, A
236KK
236K:A
6A+B,A

NCC:
AB
1KA
6BBB
4KK
44A,B,A
44B,B

Launchers:
3B,A 1B
3B,A 6:6B
6:6B 6:6BA
33B 66B+K 6:6B
66A+B B+K 66A+B
66A 3B,A 6:6B
44K 6:6BA
BT B+K 6:6B 6:6BA
B+K~K 6:6B 6:6BA

Combos:
2B+K 6A+B,A*must be close*
44B*Non CH* 66A+B
9B FC1B
CH 4A 66A+B
A+B~K 66A+B
A+K,K 6:6B

Non Shakeable Stuns:
22B~G 6:6B 6:6BA
A+B~B 2B+K 6A+B,A*needs to be very close*
A+B~B 6:6B 6:6BA
Any relaunch 6:6B can be JF teched.
Most combos ended with a OTG 6:6B can be ended with 1b as well.

12
Inne media / soul calibur - fanarty, cosplaye itp
« dnia: Marzec 07, 2010, 19:10:18  »
Są fanarty tekkenowe to zakładam o fanartach i cosplayach soulcaliburowych.
Przepraszam za rozmiar postu, od razu wkleiłam to co się uzbierało na forum scpl (okrojone ale mam nadzieję, że temat i tak będzie rósł) ;)

cosplay:

Amy
Ashlotte
Dampierre (:
Ivy:


Kamikirimusi
Seong Mina
Seong Mina
Taki
Taki
Talim
Talim
Tira:



Xianghua
grupa 1
grupa 2 (:

lol :)

arty:

Tira:
http://garang76.deviantart.com/art/THE-PSYCHO-TIRA-39450587?q=tira&qh=boost%3Apopular+age_sigma%3A24h+age_scale%3A5
http://artgerm.deviantart.com/art/SoulCalibur-III-Tira-21547497?q=by%3Aartgerm&qh=sort%3Atime+-in%3Ascraps
http://yagatama.deviantart.com/art/Tira-and-Seigfried-65018170 i Zygfryd

Taki:
http://yagatama.deviantart.com/art/SoulCalibur-Taki-Yoshimitsu-60880542 i Yosh
http://gilmec.deviantart.com/art/Taki-46297098?q=taki&qh=boost%3Apopular+age_sigma%3A24h+age_scale%3A5

Ivy:
http://yagatama.deviantart.com/art/SoulCalibur-IV-fight-ceased-111012063 i Hilda
http://yagatama.deviantart.com/art/The-Valentine-s-62351303 i Cervy
http://scebiqu.deviantart.com/art/Tea-128719256


Mina:
http://mr-mister.deviantart.com/art/Seung-Mina-100K-22835829?q=soul+calibur&qh=boost%3Apopular+age_sigma%3A24h+age_scale%3A5
http://seeso2d.deviantart.com/art/Soungmina-and-Sophitia-118615795 i Zośka
http://th07.deviantart.net/fs32/300W/f/2008/214/3/3/Two_Mina_by_yagatama.jpg


Cassandra:
http://www.imaginaryfs.com/images/gallery/cardart/UFS/UFS11.jpg

Shura:
http://seeso2d.deviantart.com/art/Shura-SC4-87285130

Yoshimitsu:
http://garang76.deviantart.com/art/Yoshimitshu-helicopter-51283536

udon:
http://udoncrew.deviantart.com/art/Soul-Calibur-IV-Premium-pg10-93481868
http://udoncrew.deviantart.com/art/Soul-Calibur-IV-Premium-pg1-93313184
http://udoncrew.deviantart.com/art/Soul-Calibur-IV-Premium-pg2-94094376

grupowe:
http://artgerm.deviantart.com/art/The-Souls-48535605
http://seeso2d.deviantart.com/art/Soul-Calibur-Girls-90841832
http://ngboy.deviantart.com/art/Soul-Calibur-IV-comic-cover-93203025



13
Soulcalibur: Broken Destiny / SC4 > SC:BD - zmiany
« dnia: Marzec 07, 2010, 16:28:53  »
Temat do dyskusji o zmianach w SC:BD

póki co ograniczę się do swojej postaci, liczę na uzupełnienie tematu przez Ringa ;)

Mina:
*dmg podrasowany - np. combo 3B 66B FC1 B zabiera teraz 10pkt dmg więcej
*nowy cios A+B+K => GB FrC mało przydatne
*3B wybija chyba wyżej i na pewno dalej przez co niemożliwe jest już wykonanie np. 3B 8A+B (a przynajmniej mi się ani razu nie udało a w SC4 był to banalny gwarant)
*już tak nie kosi soul gauge :/

no i dlatego nie gram w tą grę bo jak jeszcze można osłabiać już i tak słabą postać :P

14
Soulcalibur IV / SC4 -> online + offline
« dnia: Marzec 07, 2010, 16:19:29  »
Myślę, że przyda się tu ten temat dla ustawek i utyskiwań na nie do końca rozgarniętych kozaków lub narzekań na online'a ogólnie ;)

Lista najlepszych graczy PSN:

Algol: Some_randm_freak
Amy: Tresto, Heniek_M, Alex_3D, Squallz45, CloudSC
Astaroth: Killerbeast22, Astaroth24, Nizachot, Moris12
Cassandra:
Cervantes: mocdad, MASSIVE_NW6, Bigron99
Hilde: Akima-SVK, Ring_PL, Vannhelsing, ORIGAMIDEATHMASK,
Ivy: Ring_PL, PL---PePe---PL, Malek594, Scud507, Kanagana, Robdom88, XshadeX, CaramelDuPiff Mika-974-93, Samael_X
Kilik: Cloud1705, Something-Unique, CloudSC
Lizardman: Arnboku
Maxi FunkeXMix, Nikya, ash_sinner
S-Mina: Daimida, Freakysound, Kvalsternacka, Some_randm_freak
Mitsurugi: Keysona, Capt_Tsubasa28, Vannhelsing, Locy, KimKGL, Aptarien
Nightmare: GrevenWTF, Scud507, M4KH4R4
Raphael: MaikoSC
Rock: Arnboku, Pantocrator, Heniek_M
Setsuka: Cloud1705, Trace_afj, Djlutin, Alan-ere, Perikles8, Trollbarn, Arcanis8787
Siegfried: Pantocrator, Meyson_PL, Takamura_san22, Yamaraja
Sophitia: KimKGL, akrem34
Taki: Fleshmasher, rad1iosil3nce
Talim: Freakysound, Ellernill-PIR
Tira: Arnboku, Ace-Frost, Sprudling
Voldo: Bolgan, Freakysound
Xianghua: Sprudling, KalasSC, Bboy-skyzo, akrem34
Yoshimitsu: Heniek_M, le-reillonais, Locy, ORIGAMIDEATHMASK, Daurek, Komisch1
Yunseong: Djlutin
Zasalamel: Evil_Zutus, Arnboku

15
Soulcalibur IV / Tower of Lost Souls
« dnia: Marzec 07, 2010, 16:15:09  »
by Trivane:

1f - Soldier's Hat, wygraj walkę bez utraty żyć
2f - Warrior Trousers, ukończ starcie bez ring out
3f - Pauldron, zmień postać więcej niż 2 razy
4f - Warlord's Belt, wykonaj trzy rzuty
5f - Clergy Clothes, pokonaj wszystkich przeciwników poprzez ring out
6f - Wonder Jacket, wykonaj rzut na przeciwniku
7f - Warrior Trousers, wszystkie Twoje ataki muszą dotknąć przeciwnika
8f - Armor Ring: Ice Mirror, zmień postać dwukrotnie
9f - Scarlett Blossoms, zablokuj ataki przeciwnika 3 razy pod rząd
10f - Silver Boots, zablokuj ataki przeciwnika 10 razy pod rząd
11f - Grim Horn, pokonaj wszystkich oponentów za pomocą critical finish
12f - Magus Cloth, pokonaj wszystkich wrogów poprzez ring out
13f -Pegasus Sallet, zniszcz wszystkie ściany
14f - Phantom Pavilion: Seesaw, wykonaj guard impact więcej niż trzy razy
15f - Submissions Belt, wygraj walkę korzystając jedynie z przycisków A oraz G
16f - Warlord's Belt, wygraj walkę, kiedy do końca pozostanie 0 sekund
17f - Arm Bandages, wykonaj combo zawierające 5 ciosów
18f - Kouchu Kabuto, musisz stanąć na czterech kątach maty
19f - Longhua Qippo, zmień postać więcej niż 5 razy
20f - Life Gem: Sun, wygraj walkę przy pomocy critical finish
21f - Longhua Qippo, wyrzuć samowolnie swoją postać za matę
22f - Honor boots, wykonaj więcej niż 4 counter hit
23f - Frilled skirt, zablokuj więcej niż 3 razy pod rząd
24f - Protect Gem: Cardinal directions, wykonaj combo, które będzie zabierało więcej niż 240 damage
25f - Zhuque Changpao, wykonaj rzut więcej niż 5 razy
26f - Warthog Cuirass, wykonaj combo liczące 10 ciosów
27f - Iron Gauntlets, wygraj walkę bez utraty zdrowia
28f - Aculeus Suit, opponent guarded a guard break attack at least twice
29f - Menghu Boots, zmień postać więcej niż 5 razy
30f - Spirit Gem: Noniple Heads, wygraj walkę bez blokowania
31f - Longming Qippo, wykonaj 5 razy just inputs
32f - Vane Mask, wykonaj dolny rzut
33f - Battle dress, wykonaj 3 razy atak, który jednocześnie jest rzutem
34f - Power Gem: warrior Princess, wykonaj guard impact 3 razy
35f - Warthog Pauldrons, wygraj walkę bez zmieniania postaci
36f - Parlor Blouse, wygraj walkę, kiedy do końca pozostanie 0 sekund
37f - Siren's helm, pokonaj wszystkich przeciwników critical finish'em
38f - Gorgon Fauld, pokonaj wszystkich przeciwników poprzez ring out
39f - Kingfisher Greaves, wygraj walkę bez zmieniania pozycji
40f - Deer Head, wykonaj combo zawierające 5 ciosów
41f - Minotaur, wykonaj 5 just inputs
42f - Demonic Gloves, wygraj walkę nie dopuszczając, by przeciwnik użył swojej umiejętności
43f - Repel Gem: Iron Shell, wykonaj rzut od tyłu
44f - War Cloak, wygraj bez ring out'ów
45f - Tiger Lily Kabuto, pokonaj wszystkich przeciwników nie używając żadnej umiejętności
46f - Butterfly salet, to samo co wyżej
47f - Succubus Boots, wykonaj rzut 5 razy
48f - Life Dem: Jade, wygraj walkę postacią, która ma umiejętności "invisible" (niewidzialność)
49f - Horns of Calamity, wszystkie Twoje ataki muszą dotknąć przeciwnika
50f - Tiger Lily Breastplates, wykonaj combo zawierające 10 ciosów
51f - Tiger Lily Fauld, wykonaj więcej niż 4 counter hit
52f - Feathered Wings, wygraj walkę za pomocą critical finish
53f - Blade Ring: Demon Lord, pokonaj wszystkich przeciwników ring out'em
54f - Leviathan Pauldron, zniszcz wszystkie ściany
55f - Priestess Kimono, wykonaj 3 razy atak, który jednocześnie jest rzutem
56f - Leviathan Burgonet, wykonaj combo zabierające więcej niż 240 damage
57f - Voodoo Armlets, wyrzuć samowolnie swoją postać za matę
58f - Tiger Pauldrons, pokonaj wszystkich przeciwników nie używając żadnych umiejętności
59f - Voodoo Greaves, zablokuj ataki przeciwnika 10 razy pod rząd
60f - Voodoo Breastplate, wygraj walkę bez zmienia postaci

Strony: [1] 2 3