Pokaż wiadomości

Ta sekcja pozwala Ci zobaczyć wszystkie wiadomości wysłane przez tego użytkownika. Zwróć uwagę, że możesz widzieć tylko wiadomości wysłane w działach do których masz aktualnie dostęp.

Wiadomości - K'

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31
421
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Turnieje na żywo - GET HYPED!
« dnia: Kwiecień 18, 2010, 01:28:04  »
Cytuj
Można i na kierownicy z przyciskami wygrać
I smell challenge  :D

Zawsze mnie zastanawiało jak by się grało na macie do DDR'a...

Grać to może za dużo powiedziane, ale widziałem jak raz ktoś na macie "dziesiątki" stukał :D

422
Turnieje, zloty, spotkania / Odp: Turnieje na żywo - GET HYPED!
« dnia: Kwiecień 18, 2010, 01:19:03  »
Dawno nie widziałem, żeby Koreańczyk tak oberwał i to jeszcze od gościa bez sticka. Dla mnie to sensacja.

Co tu ma stick do rzeczy ? Można i na kierownicy z przyciskami wygrać ;) Kontroler daje wygodę, a nie skilla... Co do wyniku to skoro chłopaki z Korei będą jeszcze na 2 turach to po nich będzie można dopiero zweryfikować i rozsądzać czy to aby na pewno zmęczenie czy zwyżka skilla Amerykanów ;)

423
Hardware / Odp: Galeria custom AS-ów?
« dnia: Kwiecień 17, 2010, 18:54:50  »
A Yoshek nie ma przypadkiem jakiegoś rzutu z qcb? ;p

Ma qcb+1+2 ;p

Mam pytanie do operatorów zmodowanych mayflashy: Czy wymieniona gałka też w tej obudowie głośno chodzi, tak jak stara? Gałka z mayflasha chodzi głośniej niż guziki :) Nie chcę, żeby mój przeciwnik słyszał, kiedy kręcę QCB :)

Ja posiadam LS-32 w tym pudle i napiszę jedno - działa głośno :D , kto ze mną grał ten wie i potwierdzi:D Przykładowo JLF jest o niebo cichsze, ale to nie taki "demon prędkości" jak produkt Seimitsu.

424
Bruce Irvin / Odp: Bruce - dyskusja ogólna
« dnia: Kwiecień 13, 2010, 19:46:12  »
CD+3 zbiera ze stepa?

Można minąć side walk'iem w lewo

425
Tekken 6 / BR / Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« dnia: Kwiecień 12, 2010, 11:56:27  »
Ja akurat zawsze staram się robić tą ścianę po ss i zauważyłem, że jeśli dokładniej udało mi się wstukać imputa wtedy wchodził clean coś a'la taki just frame, stąd myślę, że to od tego zależy (może nie prędkość, a akurat trafienie w odpowiednią klatkę z f+3).

426
Tekken 6 / BR / Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« dnia: Kwiecień 11, 2010, 21:23:24  »
U Lawa też nie ma jakieś reguły na jego ścianę, czasami ostatni kick wchodzi na clean i kroi 29 a czasmi bez i kroi tylko 19...
Raczej to zależy od tego jak szybko wykonujesz DSS f+3 Jak zrobisz idealnie szybko masz cleana, przynajmniej mi się tak zdaje.

427
Lili Rochefort / Odp: Juggle
« dnia: Kwiecień 06, 2010, 20:09:15  »
Najprostrze standardy:

JS-(u/f+3,d/f+2)

JS d/f+2 1,2 f+1+2 d/f+3+4,3+4
JS b+2,1 1,2 f+1+2 d/f+3+4,3+4

po d/f+3+4, ch d/f+3 itp.

d+2 WS+2 1,2 f+1+2 d/f+3+4.3+4

Po d/f+2 i b+2,1 można klepnąc b - aby odpalić później 1,2 z bt za większy dmg, zamiast f+1+2 możemy boundować d/f+3.
Juggle kończymy:
d/f+3+4,3+4 - po tym mamy dobre oki z bt
dash 3,2,3 - dobry damage
f,f+3,3+4 - zostawia przeciwnika blisko po nogami gdzie praktycznie na gwarancie możemy dorzucić d+3
d/f+3+4,1+2 - jeśli nie chcemy być w bt po jugglu

428
Marshall Law / Odp: Law- best fights.
« dnia: Kwiecień 06, 2010, 01:40:07  »
Z koreańskich Lawów Isaac gra chyba najbardziej solidnie - DSS siedzi praktycznie zawsze + czasem odpala takie coś jak w tym filmiku czyli: WS+2 4,u+3 dash 4,3 DSS 2 dash 4,3 DSS f+3, a posadzenie czegoś takiego w walce o czymś świadczy :D Widać naprawdę szczegółowo ułożoną grę (czasami tylko ws+2 ryzykuje). Jednak ogólnie, przez to ułożenie brakuje mu trochę tej nieprzewidywalności, którą ma Malgu dlatego twierdzę, że mimo iż technicznie prezentuje się znakomicie Malgu jest od niego o tą jedną poprzeczkę wyżej.

Co co walk to jak coś wynajdę to za jakiś czas zarzucę.

429
Tekken 6 / BR / Odp: Tekken 6 - temat ogólny
« dnia: Kwiecień 01, 2010, 15:29:47  »
Stefan po bezpośrednim wbiciu na ścianę ma chyba coś za ponad 90+ d/b+3,2 f+2,1~b dck ws+1,2, 3,1,1 chyba tak to wyglądało, ale się nie znam bo nie gram Stevem :p Wiem, że pod dobrym kątem można było to wsadzić po dwóch d/b+3,2

430
Raczej będę. Także dopisz tam Zajman :)

431
Film, muzyka, książka / Odp: Komix
« dnia: Marzec 28, 2010, 00:03:21  »
http://artofhaku.blogspot.com/

Blog mojego kumpla z jego twórczością możecie obadać bo chłopak skilluje od jakiegoś czasu już i z dnia na dzień coraz bardziej daje radę ;) W "Polecam obadać" są linki do wielu innych blogów z komiksowym stuffem KRL, Koko... także wiecie o co ho :D

Ja będąc jeszcze dzieciakiem czytałem dosyć sporo komiksów od twórczości Papcia Chmiela na Spider-Man'ach kończąc jednak z racji braku dostępu do odpowiedniej ilości owego stuffu w pobliskim kiosku byłem ograniczony do tego co znajdywałem w bibliotece :D Ostatnimi czasy bardziej przysiadłem do Mang, ale od czasu do czasu staram się wykroczyć poza granice komiksu z KKW :)

Ostatnio dane mi było obadać Misterium - Granta Morrisona - naprawdę mocna rzecz, do tego łyknąłem dwa tomiki Spawna wydane jeszcze przez Mandragorę jednak ta nowoczesna krecha jakoś nie przypadła mi do gustu i wolałem piekło przedstawione we wcześniejszych wydaniach McFarlane'a.
Teraz próbuję wysępić od kumpla zbiór absolutnej klasyki - Bone :D

432
Marshall Law / Odp: Top 10 moves
« dnia: Marzec 27, 2010, 17:13:43  »
Z tym 1,1,2 to rzadko mi się to przytrafiało, ale raczej nie opóźniałem drugiej jedynki bo nigdy tego nie robię i chyba nie można tej drugiej jedynki opóźnić, a zdarzyło mi się to właśnie przy sytuacji gdzie ledwo musłem pierwszą 1 na hicie przeciwnika stąd moje może niesłuszne spostrzeżenie, ale cóż mogę się mylić :D

433
Marshall Law / Odp: Top 10 moves
« dnia: Marzec 27, 2010, 16:02:08  »
1. d/f+2 - świetny js bezpieczny zgarnia czasem zwykłe ss, jedyny minus to to, że nie wybija kucających.
2. d/b+3 - świetnie zgarniający z ss low bardzo słabo karalny.
3. 3,4 - znakomita kara na -12 dająca wallsplata
4. f,f+2,3 - hit confirmowalna seria wrzucająca na ścianę, bez opóźniania jailuje, maxymalnie opóźniony 2 cios może czasem nie trafić...
5. 4,3 DSS - znakomita seria zmuszająca przeciwnika do zgadywania, jednak tylko na hicie..., na bloku ograny przeciwnik przerwie nam większość kontynuacji, mimo to warto od czasu do czasu użyć.
6. b+2+4 DSS - parry na większość ciosów mid, high - świetna rzecz
7. ws+1,2 - kara z ws na -13 bądź zgadywanka z fc po której mamy 2 mocne możliwości oki
8. 1,1,2 - nc na hicie zostawia nas w dogodnej sytuacji - jednakże z maksymalnej odległości ostatni hit potrafi zostać zablokowany (kilka razy mi się tak zdarzyło, że po hicie pierwszej 1 seria nie zostało potraktowana jako nc cóż tekkenowy random...), zawsze można zamiast tego grać na 2,f+2,2, ale przyzwyczajenia z T5 zostają...
9. f+1+2 - przewaga, na bloku, na nh dobre oki, na ch mocne juggle
10. b+2,2 - dobry punisher z dużego zasięgu z możliwością przejścia do dss

No i bym zapomniaj już tak poza listą d/f+1 !! :D

434
Targowisko / Odp: Zakup gier z PSS
« dnia: Marzec 27, 2010, 01:32:05  »
Ok, no to kto chętny na ST i marvela?

Ja jestem chętny jak najbardziej na hd remixa i mvc2 :)

435
Lili Rochefort / Odp: TOP10 Moves - Lili
« dnia: Marzec 24, 2010, 15:40:25  »
Rzucik z bt kosi :) Szkoda, że bt d+3 jest dosyć mocno karalne bo zostaje nam praktycznie tylko d+4 z bt, aby przewink zaczął coś się schylać, a my w razie bloku nie lataliśmy momentalnie. Z bt 1+2 jest też świetna znana opcja po przeskoku u/f+3+4 potrafi zaskoczyć :D

Strony: 1 ... 27 28 [29] 30 31