Zajebisty poradnik do Siwiej by moi:
Dzień dobry. Jako najlepszy u mnie na osiedlu gracz Millią, postanowiłem podzielić się z Wami (n00bami) moja wiedzą (jakże obszerną) na temat gry wyżej wymienioną postacią. Tak więc bez zbędnych ceregieli przejdźmy do konkretów, tudzież zasad:
1) Millia jest szybka - wykorzystujemy to przez zapierdalanie w powietrzu po calej planszy, żeby jebany k***s przeciwnik nie mogl ogarnąc WTF, to nie jest ku
rwa SF gdzie sie stoi na ziemi i czeka na SRK. Jak latamy to napierdalamy w zaleznosci od sytuacji: albo nic, albo D, albo nozyk, albo qcf+P (lepiej jak mamy tension na FRC w razie k***s zablokuje i umiemy robic to na refleks, ja np nie umiem) ewentualnie qcf+D przy tensionie.
2) Gra sie na pałę - wtedy najlepiej wychodzi.
3) qcb+P jest zajebiste w każdej sytuacji i w miarę bezpieczne na bloku, pod sciana po FRC mozna ladne kombo zapodac. Najlepsze jest to ze siwa odskakuje przy tym do tylu.
4) ZAWSZE jak kogos wyjebiemy na ziemie to stawiamy nad nim koleczko (jak mamy tension to z dustem), następnie najlepiej dashe nad lbem, chyba ze k***s ma jakis srk z niewidzialnoscia, to wtedy różnie (najlepiej zmusic ch
uja do srk i zblokowac albo uniknac to sie nadzieje na koleczko i ma w pi
zde)
5) w combach bardziej sie oplaca walic HS niz D bo ma wiekszy dmg, nie patrzcie na japoncow, oni ida na to ze D ma wiekszy hitbox, ale tu sie liczy kur
wa skill
6) Siwa duzo skacze wiec pamietamy o dziurawym air-blocku (obligatoryjnie blokujemy z shieldem zawsze i wszedzie)
7) Destroyer jest zajebisty na Cieślaka
d+K jest fajne i bezpieczne, robimy to na pałę jak nie mamy weny na nic bardziej konstruktywnego
9) p+P reklamowac nie trzeba, ale drugi hit latwo deadanglnac czy tez sparrowac Jam więc jak blokuje ktos to lepiej nie jechac z tym dalej. Faust chyba moze tam z bejsbola nawet przyjebac, k***s zajebany.
10) roll roll roll! qcb+K! piękna sprawa.
Narazie tyle. Wypierdalać komba cwiczyc, macie je na jutubie.