BACKDASH FORUM

Inne serie => Postacie => SOULCALIBUR V => Soul Calibur => Nightmare => Wątek zaczęty przez: Hiryu w Kwiecień 28, 2012, 17:08:02

Tytuł: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: Hiryu w Kwiecień 28, 2012, 17:08:02
Skończone lenie patentowane contentu nie dodają.

Top 11* Najta by Hiryu, kolejność przypadkowa, ciosy użyteczne głównie w combosach (2A+B) ignoruję:

6K - Szybkie, można poszaleć po knockdownie na CH
1K - Szybki low - dla Najta zbawienne. Strata na bloku spora, ale raczej otwiera opcje niż je zamyka (łatwo zrobić JG na kontrującym przeciwniku, cios dobry na wymuszanie dolnego bloku)
3AA - Tylko w pewnych sytuacjach, ale solidny damage przy dobrym zasięgu
3K - Najsensowniejszy mid w walce w zwarciu i na krótkim dystansie, bezpieczny poza JG
6A - Najlepszy damage do karania szybkich ciosów złapanych na JG
22_88A - Bezpieczny, wystarczająco szybki, żeby go rzucić w powietrze, otwiera masę opcji (22_88AA, 22_88A GS)
WR K - Szybkie, bez JG karalne w akceptowalnym stopniu. Tymczasem jako mid wychodzący z FC jest przydatny do mixupów.
66_88_99K - Mid z TC, z którego natychmiast można wyjść do GS. Narzędzie do narzucania naszego tempa przeciwnikowi.
1A - Ryzykowne zagranie, ale jego zasięg jest bardzo zwodniczy. Całkiem łatwo złapać nim whiffującego w średnim dystansie przeciwnika a opcja wyjścia do GS zawsze w cenie. Ewentualne przytrzymaniae / odpalenia1A~K dają nadzieję na przeżycie użycia go w złym momencie.

TOP 1 Cios Najta:
FC 3B - Dziabnięcie na pół areny za 30 DMG. Przy załączeniu animacji AT 60 dmg. Idealne jako tajna broń na którą setupujemy całą walkę, a satysfakcja z ciepnięcia Pyrrą jak szmatą o podłoże porównywalna tylko ze złapaniem na 1A~K.
Karalne niemożebnie, ale zasięg/wyjście z FC/damage zdecydowanie zachęcają do ryzyka. Klasyczna zagrywka high risk/high reward.

*Musiałem zrobić TOP 11, żeby uniknąć okrzyków "jak można w top 10 ciosów Najta nie uwzględnić agA" ;)
Tytuł: Odp: Top 10 ciosów
Wiadomość wysłana przez: CheeseOfTheDay w Kwiecień 28, 2012, 17:32:27
hmm jak dla mnie:

6K
1K
wr(B)
3(B)
66B
GSB
aga
22_88A i ewentualne kontynuacje
3AA
flapjacks

poki są najsłabszą stroną najta dlatego tylko jeden najważniejszy, ale ofkoz 3K i 66K jest bardzo przydatne a wrK to najszybsza kara ze wstawania