Autor Wątek: Sonya - Combos & Juggles  (Przeczytany 6392 razy)

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Sonya - Combos & Juggles
« dnia: Kwiecień 26, 2011, 15:09:34 »
Siedząc przez Święta i nerdząc udało mi sie opracować kilka comb i juggli do blondyny. Zaznaczam że nie korzystałem z żadnych for (bo nie miałem neta), nie są to więc jakieś killerskie akcje, a bardziej typowe staple, do nauczenia w godzinke na practice.
"~" używam jako cancela lub jako oznaczenie że coś trzeba zrobić szybko po sobie.

Proponuje następującą notację na specjale:
Cartwheel (d,f+3) - CW
Dive Kick (d+4) - DK
Kiss (d,b+1) - kiss
Leg Grab (b,f+4) - LG
Rings (b,f+2) - rings
Arc Kick (d,b+4) - AK
Air Throw [air 1+3 lub R1] - AT

- 1,1,4~CW, dash 3~LG (25)
- 1,1,4~CW, dash 3,1~LG (26)
- 1,1,4~CW, f+2,2~LG (26)

- 2,1~CW f+2,2,4 (26)
- 2,1~CW dash 3,1~LG (27)
- 2,1~CW f+2,2~LG (28)
- 2,1~CW f+2,2~MS 2

- 3,1,2, d,b+2(military stance),4 (20)
- 3,1~CW 2~LG (26)
- 3,1~CW dash 3~LG (26)

- CW dash 3,1~LG (22)
- CW f+2,2~LG (24)
- CW dash 1, dash f+2~LG (24)

- f+2,2~CW f+2,2,4 (24)
- f+2,2~CW dash 3,1~LG (27)
- f+2,2~CW f+2,2~LG (29)

- b+2,1,f+2, b+2,1,f+2, JK~AT (32)
- b+2,1,f+2, b+2,1,f+2, 3~LG (33)
- b+2,1,f+2, b+2,1,f+2, JK~EX DK (34)

- b+2,1~CW, f+2,2,4 (31)
- b+2,1~CW, dash 3~LG (31)
- b+2,1~CW, dash 3,1~LG (32)
- b+2,1~CW, f+2,2~LG (33)
- b+2,1~CW, dash b+2,1,f+2, JK~AT (36) - dash b+2,1,f+2, JK~air throw siedzi również w innych combach w których używamy CW.

- b+2,1,f+2, b+2,1~CW, LG (33)
- b+2,1,f+2, b+2,1~CW, dash 3~LG (34)
- b+2,1,f+2, b+2,1~CW, 2~LG (34)

- 4~CW, f+2,2,4 (25)
- 4~CW, dash 3,1~LG (26)
- 4~CW, f+2,2~LG (28)

- DK, 3,1~CW, LG (30)
- DK, 4~CW, f+2,2,4 (32)
- DK, 4~CW, dash 3,1~LG (33)
- DK, 4~CW, f+2,2~LG (35)
- DK, 2,1~CW, f+2,2,4 (33)
- DK, 2,1~CW, dash 3,1~LG (34)
- DK, 2,1~CW, f+2,2~LG (35)

- JP~d+4, 4~CW, f+2,2~LG (38)

- MS b+2, b+2,1~CW, 2~LG (26)

Wszystkie juggle to mid screeny, w których dojście do ściany w niczym nie przeszkadza. Nad ścianami popracuje wkrótce.
Oczywiście na zakończenie juggle można zrobić EX LG co daje tak około 2-3% dmg więcej.
Jeśli mamy  X-ray można pokusić się o posadzenie go w jugglu najlepiej zaraz po CW lecz chyba tylko w jednym przypadku dmg przekroczy 40, gdyż jej X ma aż 11 hitów więc wiadomo jak to wygląda przy skalowaniu dmg w combach, dlatego generalnie według mnie lepiej oszczędzić pasek na co innego no chyba że chcemy posadzić coś stajlisz.
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2011, 19:22:34 wysłana przez Cambion »

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 27, 2011, 13:19:13 »
Znalazłem fajne corner combo:

b+2,1~CW, b+2,1~kiss, b+2,1,f+2, 1,1,4~LG  - 43%
« Ostatnia zmiana: Maj 01, 2011, 17:24:17 wysłana przez Cambion »

True_Mumin

  • [Warszawa]
  • Sr. Member
  • *
  • Wiadomości: 412
  • Płeć: Mężczyzna
  • #TylkoTekken
    • Zobacz profil
  • Gamertag: N/A
  • Skąd: Łódź
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 27, 2011, 13:23:55 »
Wspaniała robota, Cambion, mad respect! :) Coś może od siebie dodam jeśli wpadnę na jakieś fajne combo dla Ostrej. Na razie tylko ją na szybko obadałem i barrrdzo mi się podoba. Peace!
Wakeup ex shoryu everyday :kapparyu:

pzdr dla kumatych ; )))))))

Kati

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 405
  • Płeć: Kobieta
  • (o|o) vs (v)(oVo)(v)
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #3 dnia: Czerwiec 06, 2011, 18:52:31 »
z całej listy nie chce mi siąść 1,1,4~CW, f+2,2,4 ostatni kopniak nie trafia choć bardzo się staram ; ( czy to kwestia mojej ułomności czy może być że tego że nie mam patcha?
forum o figurkach kolekcjonerskich: http://thecollectorsclub.net/forum/index.php

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 06, 2011, 18:54:06 »
Nie chcę tu wyjść na jakiegoś buraka, ale Kati Ty w to grasz? Mnie osobiście już znudził ten mortal a jesteśmy ledwie miesiąc po premierze...


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Kati

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 405
  • Płeć: Kobieta
  • (o|o) vs (v)(oVo)(v)
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #5 dnia: Czerwiec 06, 2011, 18:56:16 »
mam go od dwóch dni ;)
forum o figurkach kolekcjonerskich: http://thecollectorsclub.net/forum/index.php

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #6 dnia: Czerwiec 06, 2011, 19:06:35 »
Generalnie to klep wszystkie kombinacje z wyprzedzeniem, tak ze dwa trzy ciosy naprzód miej zbuforowane. Taka filozofia.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #7 dnia: Czerwiec 06, 2011, 19:07:31 »
z całej listy nie chce mi siąść 1,1,4~CW, f+2,2,4 ostatni kopniak nie trafia choć bardzo się staram ; ( czy to kwestia mojej ułomności czy może być że tego że nie mam patcha?
Fakt mi teraz też nie chce siąść, być może to sprawa patcha, bo jestem niemal pewien że kiedyś to siedziało gdyż robiłem każdego z tych juggli żeby odnotować dmg

EDIT: Masz patcha czy nie masz? bo jeśli nie masz i Ci nie siedzi (jest tak proste że nie może być mowy o ułomności) to znaczy że zrobiłem błąd podczas pisania
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 06, 2011, 19:25:42 wysłana przez Cambion »

Kati

  • Sr. Member
  • ****
  • Wiadomości: 405
  • Płeć: Kobieta
  • (o|o) vs (v)(oVo)(v)
    • Zobacz profil
    • Email
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #8 dnia: Czerwiec 06, 2011, 20:39:54 »
@Nevan, tak właśnie robię, trudniejsze mi siadają a to jedno nie chce ; (
@Cambion, nie mam patcha
forum o figurkach kolekcjonerskich: http://thecollectorsclub.net/forum/index.php

Cambion

  • [Warszawa]
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 1767
  • Płeć: Mężczyzna
  • Tackle Hunter
    • Zobacz profil
  • PSN ID: Cambion85
  • Skąd: Warszawa
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #9 dnia: Czerwiec 06, 2011, 21:22:59 »
Czyli musiałem popełnić błąd. Już usunąłem tego juggla

Hejt

  • Moderator forum
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 1483
  • Płeć: Mężczyzna
  • EdgeLord
    • Zobacz profil
    • Email
  • Skąd: Starożytna Szkoła Wpierdolu
  • Steam ID: Hejt
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 27, 2011, 01:26:46 »
http://www.youtube.com/watch?v=vZCIWNUXcUs&feature=player_embedded

Damage ma srogi, trzeba będzie obadać na practice jak będzie okazja.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 20, 2012, 17:42:27 »
Trochę aktualnych BnB:
114~MS b+2 b+2,1~CW ff 112~MS
b+2,1,f+2 nj.P mikro ff Kiss DK~2,1~CW ff 1 ff 112~MS
(DK), 2,1~CW MS b+2  b+2,1,f+2 ff 112~MS
AA 1~MS b+2 b+2,1~CW ff 112~MS

Jugle można kończyć 2,1~Leg grab żeby nabić więcej dmg (ponadto leg grab jest niebrejkowalny), ale IMO zawsze lepiej robić 112~MS bo: mamy gwarantowaną próbę MS f+1 (opp musi blokować dołem albo łyka dodatkowe obrażenia, na bloku mamy przewagę :D ); wyłączamy łejkapy; robimy miksapy do papy z Military.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 20, 2012, 18:39:46 wysłana przez Qjon »

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #12 dnia: Luty 06, 2012, 10:01:06 »
Od jakiegoś czasu męczę Sonkę (z marnymi skutkami puki co, ale nieważne) i mam zajebisty problem z wsadzeniem MS f+1 Leg Grab na końcówkach juggli. Próbuję np jp~dive kick 4~df+3 b+2,1,f+2 2,1~MS f+1~Leg Grab i ni cholery mi to nie siedzi! Co ciekawe, na stojącą postać ten ender ( MS f+1 Leg Grab) wchodzi mi spokojnie. Na filmikach widziałem, że jest to możliwe.

Jeszcze pytanko mam takie - widziałem, że po f+2,2 można zrobić dive kicka. Wyglądało to tak, jakby f+2,2 było cancelowane w MS a MS w skok ale to też nie siedzi.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.

Qjon

  • Learn to fly
  • Hero Member
  • *
  • Wiadomości: 2452
  • Płeć: Mężczyzna
  • dac zarobic ptak expo
    • Zobacz profil
  • CFN: Qjonoko
  • PSN ID: QjonPL
  • Skąd: Farszafa
  • Steam ID: Qjonoko
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #13 dnia: Luty 06, 2012, 12:11:42 »
Od jakiegoś czasu męczę Sonkę (z marnymi skutkami puki co, ale nieważne) i mam zajebisty problem z wsadzeniem MS f+1 Leg Grab na końcówkach juggli. Próbuję np jp~dive kick 4~df+3 b+2,1,f+2 2,1~MS f+1~Leg Grab i ni cholery mi to nie siedzi! Co ciekawe, na stojącą postać ten ender ( MS f+1 Leg Grab) wchodzi mi spokojnie. Na filmikach widziałem, że jest to możliwe.
Ej, ale po co? Robiąc na koniec 112 MS f+1~Cartwheel zgarniasz więcej dmg z czipa, a na dodatek jeśli przeciwnik jest głupi (no dobra, nie zna MU) to może da sobie wpuścić coś i będzie reset; nie ma żadnego powodu żeby kończyć juggle LG.
W tym jugglu też mi Leg grab nie siadł ani razu ; [

Nevan

  • Global Moderator
  • Hero Member
  • *****
  • Wiadomości: 2209
  • Płeć: Mężczyzna
  • The bells of good furtune are ringing for you.
    • Zobacz profil
    • Nevan YT
    • Email
  • Skąd: Wrocław
Odp: Sonya - Combos & Juggles
« Odpowiedź #14 dnia: Luty 06, 2012, 12:14:18 »
Ej, ale po co?

Bo fajne wygląda.


Tak, tak... Właśnie wysikałeś się pod huragan.